Mitä mieltä mun pippelistä?
https://www.omakuva.org/galleria/displayimage.php?album=lastup&cat=25255&pid=10286#top_display_media
Mitä mieltä mun pippelistä?
33
275
Vastaukset
- pippeliiiiii
Käytät juuri oikeaa sanaa: pippeli. Ei tuota oikein kyrväksikään kehtaisi nimittää.
- Tissi86
Kiitos kommentista!
- Huhhahhei
Onneton kukkakaali mulukku
Aika paksu mulkku. Normaali pituus. Kyllä se tuokin näkyy kateutta herättävän.
- Bium018
Kateelliset haukkuu. Hyvän näkönen pelihän tuo on
- Tissi86
Jos jotain naista kiinnostaa niin Kik on Tumppi86 😊🐂
Komee kalu kelpais:)
- Imu
Ole ylpeä. Tosi komea ase !!
- Tissi86
Kiitos!
- Tissi86
Eikö tuu naisilta mielipiteitä? 😊
Täällä ei juuri naisia näy. Lähimpänä naista on ollut Asko Oulusta. Hän on ahkera poika tyttöilemään.
Onko naiset sanoneet jotain kalustasi, vai ovatko tyytyneet vain huokailemaan?- Tissi86
😂😂😂 Ei oo kukaan sanonut mitään 😥
Tissi86 kirjoitti:
😂😂😂 Ei oo kukaan sanonut mitään 😥
Eli vain huokailleet? Hyvän kokoinen peli sulla.
- Tisuli86
Kiitos ja hyvää uutta vuotta! 😊
- Tissi86
Vieläkin odotan naisten mielipiteitä? 😊
Kyllähän toi menee. Omaan makuun sais olla vähän enemmän karvaa
- Tisuli86
Jaa, mää tykkään posliinista 😊
- mizzu
Kelpaisi :)
voi nam minkälaisia kaluja tuolla sivulla onkaan 😜😘- Tisuli86
Kiva jos kelpais 😊
- Niist
On kyllä aika söpö.
- Tisuli86
Kiitos! 😁🐕
- Tisuli86
Tuleeko lisää mielipiteitä?
- Minikalu
Hyvä kulli sulla
- Tissi86
Kiitos
- walper
Onko tää riittävä? https://alastonsuomi.com/walper/images ottakaa yhteyttä
- Tissi86
Jaa a
- Bi-mies50
Siisti ja kiva posliini! Olis mukava sovittaa!
- Tissi86
Sovittaa mihin?
- Nämänähty
Normi peli, en edes huokailis.
- hottisjoo
Pakko nyt tulla kirjottamaan, kun kaikki niin negatiiviseen sävyyn puhuu. Näin naisena sanoisin että todella hot 😍
- Tissi86
Kiitos, se tuntuukin ihan mukavalta... 😊
- Tissi86
Oon yhtä hot kuin pippelikin jos jotain kiinnostaa? 😊
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550