Arabian rannassa tehty murha tekiä on syntyperältään

Lapsiuhri

Pakistanilainen suku ei perhe ei halunnut olla tämän kanssa missään tekemisissä mutta yksi kerta oli liikaa

16

<50

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nytmarssimaansuvakit

Nyt vaan kaikki vasuri hörhöt järjestetään marssi ja syytetään persuja tästä vihamielinen puhe jne kyllä syitä löytyy jollei muuta niin rasisti kortti on se joka tepsii suvakkilandiassa

• gdgddgdgd

Näin minäkin ajattelin, että pakistanista.

Ja suvakkien rakastama.

• KoskaAllahillaOnSuuri

Kehitysmaamuslimi on kehitysmaamuslimi vaikka voissa paistaisi..... näitä Allahin lähettiläitähän viherkommarit, demarit, kokoomus, kepu ja rkp, ottaisi Suomeen turvaan tuhansittain...... ja ensi vaalien jälkeen varmasti ottavatkin ja tuovat vielä perheet kaupanpäälle.....koska niiden Suomi on Islamilainen.....

• suvapopulistitutkii

• LexLexLex

Ei tämä Arabianrannan murhaaja ainakaan kovin harras muslimi ollut lukuisista rattijuopumistuomioista päätellen. Voisi sanoa, että hyvin on kotoutunut, kun rötöslista on kuin tavallisella suomalaisella rentulla.

• miniörkki
        LexLexLex kirjoitti:

Ei tämä Arabianrannan murhaaja ainakaan kovin harras muslimi ollut lukuisista rattijuopumistuomioista päätellen. Voisi sanoa, että hyvin on kotoutunut, kun rötöslista on kuin tavallisella suomalaisella rentulla.

Tais olla näitä naiden narkkaavien anarkisti-kommareiden kavereita.
        Ainakin sopii viiteryhmään

• Isopersemerjajaaggg

Näillä on niin monta passia ja osa on Itämeressä kalastajat että niitä on enemmän kuin kaloja, miten ihmeessä meillä ollaan näin sinisilmäisiä kyllä persut ovat olleet täysin oikeassa heidän suhteen, nyt on alkanut mielipiteet muuttua meilläkin muualla tämä on tajuttu aikoja sitten.

• tappajaSuvakit

Vihervasurisuvakit julistavat tuosta päivästä juhlapäivän!

• tori-mummo-kertoi

Vihervasurisuvakit riensivät torille tanssimaan ja juhlimaan.

• Sairasta

Samaan aikaan tuomittiin tavallinen perussuomalainen mies pefofiliasta, mutta persut ovat tästä täysin hiljaa. Suomen uutiset ei sano tästä sanaakaan, eikä persunaiset teippaa suitansa umpeen.,

Tämä kertoo kaiken persujen sairaastamiestä. Perussuomalaisten tekemät rikokset on OK.

• ccccc

Oletko höhlä? TIetysti persuraiskaaja on hyvä raiskaaja, muut raiskaajat pahoja.

• Hallaahon.äänestäjä44

Mutta kun sillä oli autot moottoripyörät jne. käytössä
      ja
      pitkä rikosrekiseri
      niin Ali on ollut eliittimatu
      en tarkoita miljonääri
      vaan
      koska se ei ole saanut myöskään pitkiä tuomioita
      ja
      sen VANKITUOMIO muutettiin ESPOOSSA yhteiskuntapalveluksi
      ja se on asunut Kauniaisissa ja
      kaahannut Ison Omenan ympäristössä sekopäisenä ...

Poliittinen korrektius sulkee Suomen kurkun kiinni
      Kurjantekijöitten eli rikollisten tausta salattiin
      https://uueduudised.ee/uudis/maailm/poliitkorrektsus-pigistab-soomel-kori-kinni-kurjategijate-paritolu-on-saladuseks/

niin se on eliittimatu Ali?

• Selväjuttu

Persurikokset on ok, koska maahanmuuttajatkin tekevät rikoksia. Näin toimii persujen tasa-arvologiikka.

• Isopersemerjajaaggg

Matu onkuin pyhä lehmä Intiassa täällä se on suvakki en suojeluksessa.

• Repuplikaani

Persut ovat Trumpin syyttämiä demokraatteja,

• Perheen muuttaessa Kauniaisiin postilaatikosta kaadettiin bensaa ja tuikattiin tuleen. Taisi tulla takaisin maksun aika?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      135
      795
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      642
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      619
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      571
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      529
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      510
    7. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      489
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      36
      485
    9. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      94
      472
    10. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      468
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      262
      456
    12. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      37
      411
    13. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      25
      397
    14. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      86
      396
    15. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      395
    16. 21
      392
    17. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      33
      391
    18. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      385
    19. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    20. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      366
    Aihe