Hyvälle Veljelleni, Kapille, Majurille, Pystylle, Tommille sekä nimimerkille "Pallopäälle".
Hyvää Uutta Vuotta
9
<50
Vastaukset
Kiitos, sitä samaa!
Olen aina ollut huono tällaisten kulttuuristen kommenttien jakamisessa. Hautajaisissakin vain ojennan käteni ja nyökkään.
Hautajaisissa olen kyllä huomannut sen että raskaiden pakollisten ohjelmanumeroiden jälkeen ihmiset syövät kuin hevoset. Yleensä tarjottu palapaisti åerunoineen katoaa nopeasti.
Muuten tärkeämpiin asioihin mennäkseni kumpi on mielestäsi kaikkien aikojen maastohihtäjä. Däehlie vai Svan. Gunde on ykkönen minun papereissa i.OikeistoSosDem kirjoitti:
Olen aina ollut huono tällaisten kulttuuristen kommenttien jakamisessa. Hautajaisissakin vain ojennan käteni ja nyökkään.
Hautajaisissa olen kyllä huomannut sen että raskaiden pakollisten ohjelmanumeroiden jälkeen ihmiset syövät kuin hevoset. Yleensä tarjottu palapaisti åerunoineen katoaa nopeasti.
Muuten tärkeämpiin asioihin mennäkseni kumpi on mielestäsi kaikkien aikojen maastohihtäjä. Däehlie vai Svan. Gunde on ykkönen minun papereissa i.Mielestäni ei välttämättä kumpikaan, vaan joku edeltäjistään aikana, jolloin MM-kisoja ei hiihdetty joka toinen vuosi ja matkojakin oli käytössä puolet vähemmän. Noista kahdesta kuitenkin Svan, sillä Dählien uskon olleen epo-pioneeri. Sitä paitsi osan mitaleistaan Dählie sai edellisen päivän sijoituksiin perustuvassa takaa-ajossa.
- pallopäälle
Kiitos! Hyvää ja Parempaa Uutta Vuotta myös sinulle!
Hyvää uutta vuotta Pysty. Svan on kaikkien aikojen paras koska hiihdettävä matkoja 1980-luvulla oli vähemmän
- pallopäälle
OikeistoSosDem kirjoitti:
Hyvää uutta vuotta Pysty. Svan on kaikkien aikojen paras koska hiihdettävä matkoja 1980-luvulla oli vähemmän
Jaa, en tiennytkään olevani Pysty.
pallopäälle kirjoitti:
Jaa, en tiennytkään olevani Pysty.
Sori. Vastoin tapojani nauttima juovurusjuomat tekivät sen.
- Juha-Sipilä
Joko olet ajanut säärikarvasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 54741
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32673ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175564Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492
