Munaa nyt haluaa melkein keneltä vaan kun on tarpeeksi puutteessa.
Vastaukset 17
- luonnoton.maailmaton
ei naaraat ole enää näinä someaikoina, tarpeeksi puitterssa. pilttuisans.
- eivoiollanii
Siis onko ap:llä kierroksessa Janne ja Hannu?
- mieti
Ei kaikki H-miehet ole Hannuja idiootti
- Tottaseon
mieti kirjoitti:
Ei kaikki H-miehet ole Hannuja idiootti
Tällä palstalla kaikki H-miehet ovat nimenomaan Hannuja!
- hyvääuutukaistavuotta
Koitahan säkin lutikka lopettaa, Janne ei sulta halua yhtään mitään. Terveisin ne 32353 miestä ja 99 naista.
- eihaluaei
tarjolla on niin paljon raikkaampia ja terveempiä yksilöitä. <3
- lisäänviel
enpä osaisi kuvitella niitä kirjoittamassa tänne kaikkia niitä pissa-kakka-juttuja, mihin täällä törmää.
- Kloikjkhgvjnjkv
Lihavat ja epäsiistin näköiset eivät ole h-ja jannemiesten suosiossa.
- VaikkaNiinhänNeLuulee
Kenenkään naisen suosiossa ei ole impotentit kaljuuntuvat huonohampaiset sovinistipapat.
- Satune
Säälittävä tapaus tämä mt- tapaus, joka kovasti yrittää tuhota Jannen onnen. Tuntuuko pahalta kun tajuaa että on niin vastenmielinen ettei Jannea kiinnosta? Olen onnellinen Jannen puolesta...et onnistu koskaan sitä tuhoamaan 😂
- niitäpukkejariittää
Ei sellaisen valepukin kanssa jaksa kukaan, mt-hoito hänelle on paikallaan, ennenkuin ryhtyy mihinkään parisuhteeseen.
- älä.juksaa
Tykkäsit kuitenkin :)
Puutteessa ja sen puutteessa, ei kelpaa muna kuin muna...
kyllä siinä jotain täytyy olla, jutun juurta ja kemiaa ja rotia panojutuissakin =)- tiedoksikaikilletäällä
Sariaan mustiksen trollin juttuja on nämä vain, kyllä se ämmä yritti tehdä kaikkensa, jotta saisi meidän välisen hyvän tunnesuhteen piloille. Itse käyttää miestä vain hyväkseen.
- Kuljen
En tiedä kenen aloitus on mutta minä ainäkin rakastan ja välitän omasta Jannestani.
- tiedoksikaikilletäällä
Niin myös minä. Se luuseriksi haukkuja taas ajoi omia etujaan myös täällä, kuten omahyväinen ihminen tekee aina.
- tm4888
No tänään sinä kyllä saisit. ;] tule ottamaan vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1522470- 791056
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236987- 121966
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73803- 75633
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun91573Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50546- 38532
- 36498