Odotan postista painopeittoa. Mieluusti kuulisin käyttäjien kokemuksia.
Onko kellään painopeitosta kokemusta fibromyalgian avuksi?
3
147
Vastaukset
- Kipua
Ei tietoa - itse googlailin juurikin saadakseni tietää auttaako.. Kerro, kun osaat sanoa omasta kokemuksesta..
- Anonyymi
Oon nyt viikon nukkunut 7 kg painopeitolla ja TYKKÄÄN. Ainut on kun se pussilakanan sisällä ei tahdo pysyä paikoillaan vaan kääntyillessä menee lumpulle eikä pysy suorana. Ilman pussilakanaakaan ei sitä viitsi käyttää kun pesu hankalaa. Kuitenkaan en enää pois anna vaan suoristelen tarpeen mukaan pussilakanan sisällä.
- Anonyymi
Ostin Puuilosta 7 kilon painopeiton. Tavallinen pussilakana käy niiden suojaksi. En ole vielä käyttänyt kun lämpimien ilmojen takia nukkumis paikkani on vielä liian lämmin.
Minulla on ns. levottomat jalat. Katson miten painopeitto vaikuttaa.
. arvi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669