Uutta nostetta AKKn SM- ja SJM- sarjalle.

Hyvänäin

Näyttäisi kovasti olevan SM- sarja nosteessa monessakin tiimissä. Useampikin tiimi on omilla sivuillaan osoittanut kiinnostuksensa sarjaa kohtaan,
Liekö syynä, että useampi kuski siirtymässä ensi kaudella harrastesarjoista ajamaan myös SM- sarjaa.
Noetetta ja kiinnostusta lisää ihan varmasti myös MM Härmä.

79

1007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinkäytaas

      Kyllä Jussi kavereineen pilaa tämänkin nousun. Niin kuin aina kun sarja on näyttäny elpymisen merkkejä.

      • 45666788

        Juu sillä on nykyään oikein Muusakin mukana isolla miehellä


      • Mukaanvain

        Kiitos vain Koskela ja Ovaska. Hienoa, ett SM ja MM kiinnostaa myös teidän kuskeja.


      • EntäMuut

        Nyt se on varmaa!
        Kaudella 2019 SFN Motorsport on mukana myös SM-sarjassa ja MM-kisoissa.
        Kiinnostus SM-sarjaa kohtaan on selkeästi kasvanut, osaksi Suomessa ajettavien MM-kisojen myötä. Kotimaassa ajettavat MM-kisat avaavatkin ainutlaatuisen mahdollisuuden suomalaisille harrastajille päästä testaamaan osaamistaan maailman huippukuljettajia vastaan. Ensi kesänä nähtäneenkin kaikkien aikojen suomalainen kuljettajakattaus sekä ennätysmäärä yleisöä.

        Kaudella 2019 SFN mukana seuraavissa sarjoissa:
        - SM-sarja (OK,OKj, Mini60)
        - IAME Series Finland
        - IAME Nordic
        - IAME Baltic
        - IAME Euro Series
        - Karting MM
        - Lisäksi UK-harjoitusleirejä sekä -harjoituskisoja

        Tiimipaikkoja avoinna kaudelle 2019, VARAA OMASI!
        Yhteydenotot:
        Mika Koskela, [email protected], 044 3794330
        Jani Salmela, [email protected], 050 3853310
        PS. Haetaan mekaanikkoja. Ota yhteyttä!


        No niin vuosi 2018 alkaa olla lopuillaan. Kuten tapaan kuuluu seuraavan vuoden karting kalenterista ei ole kuin arvailuja olemassa. Kummalisen hankala homma tuo kalenterin teko, vuodesta toiseen.. Mutta joka tapauksessa tänään tehdyn päätöksen perusteella Tiimin kausi tulee alkamaan Belgian Mariembourgissa maaliskuun viimeisenä viikonloppuna X30 Euroseries ensimmäisellä osakilpailulla. Ennen tätä ajetaan mahdollisesti Benelux kisa Belgiassa , mikäli sellainen on.. Tai jos ei niin testiä. Huhtikuun alkupuolella myös suunnitelmissa ajaa Benelux sarjan kisaa , kalenterista riippuen. Sen jälkeen ”kotimaan” kausi alkaa Iame Nordic Cupilla 20.-21.4 Ruotsista , seuraava kisa Nordic Cup 11.-12.5 Suomessa. Lisäksi X30 Suomen sarja , edellyttäen että kalenteri on järkevä. Lisäksi suunnitelmissa on Sm-Sarja tai X30 Euroseries. Sm-Sarjaa mietitään vaihtoehtona mikäli kalenteri on järkevästi suunniteltu Akk.n hakema Promoottori saa sarjalle uutta nostetta..Jäädään mielenkiinnolla odottamaan.. Myös tehdas Tiimimme tulee operoimaan eri Cik-Fia kisoissa ja muissa sarjoisa. Tiimi paikkoja voi tiedustella. Petri Ovaska 0500-667466 tai [email protected]


      • Soittoselvittää

        Oletpa sinä Petri nyt kovin epävarma tulevasta kisakalentereista Suomessa, Benelux Belgiassa, X30 suomen sarja, SM sarja, X30 Euroseries. Uskoakseni AKKssa ja lajipäälliköllä/ lajiryhmällä on jonninmoinen hahmotelma kilpailuviikonlopuista jo valmiina. Jospa soittaisit noille henkilöille.
        Selvät päätökset näkyy olevan ainakin Mikalla ja Janilla, missä tiimi tulee ajamaan. Kiitos siitä heille.
        Ja ehkä tuo suomen kalenterin viivästyminen johtunee, että ensin julkaistaan KV-kalenteri ja senjälkeen suomen kalentrérit, eikä päinvastoin.
        Myös sinäkin voisit arvostaa muiden tekemää työtä kartingissa.


      • onsiellämuitakin

        Ai Ovaska ja Koskela ?
        Näillä on jo kova porukka kasassa tässä kohtaa talvea, mites muilla ???

        PAROLIN FINLAND 2019 INFOA

        Racing Team vahvistuu , kun vetovastuun ottaa Christian Saari. Christianilla on kuljettajakokemusta yli 15 vuoden ajalta ja ajouran päätyttyä hän on toiminut kartingmekaanikkona ja valmentajana useille huippukuljettajille.

        Datapuolesta huolehtii Atte Lehtonen, jplla on takana pitkä ura kartingkuljettajana, jonka jälkeen Atte on toiminut erilaisissa tehtävissä LMS-racingillä. Ajouran jälkeen Atte on toiminut mekaanikkona ja valmentajana.

        Varaosapuolesta huolehtii Mikko Mennala, kokemusta kartingista kuljettajana, mekaanikkona, kauppiaana ja vuokra-autoyrittäjänä yli 20 vuotta.

        KAUSI 2019
        • SM-SARJA
        • IAME SERIE FINLAND
        • IAME NORDIC
        • IAME BALTIC
        • SJM SARJA
        • KARTING MM

        Tiimipaikat varattavissa kaudelle 2019 !

        Yhteydenotot :
        Mikko Mennala, 0400-812946, [email protected]
        Christian Saari, 045-1347150
        Atte Lehtonen, 044-5424463

        Palvelut:
        • Team palvelut kilpailupaikoilla
        • Valmennukset
        • Asiakastilaisuudet


      • HienooKiitos

        Ompa hienoo, ett Mikko, Christian ja Atte on mukana myös Tiiminä. Antakaahan kaikki muutkin kuulua itsestänne ja tiimistänne Kartingin SM sivuilla, ketkä mukana rakentamassa pohjaa suomalaiselle kartingille.
        MM Härmä tulee olemaan ihan varmaan se monen kuskin ja tiimin kohokohta kaudella 2019.
        Oikein Hyvää Uutta Vuotta jokaiselle, myöskin sinulle, kuka haluat kylvää sitä omaa nekatiivisuuttasi ja ahdistustasi joka käänteessä näilläkin palstoilla....


      • Pohjosenpoikafinaaliin

        Entä Prospeed Finland. Löytyykö kalustoa / kuskeja muualta, kuin harrastesarjoista. Ollikainen Antti siinä on ainut potentiaalinen MM- kuski heillä MM-sarjaan. Uskoakseni Antti löytyis jopa finaalin lähtöruudukosta.


    • Lkdndbfjfkdod

      Ketä nää kiinnostaa? Alotuspostissa ei lukenut että tulkaa mainostamaan. Katsoisitte miten ammattitiimit euroopassa tiedottaa, vitun urpåt. Ei todellakaan minkään keskustelufoorumin kautta. Kokeilisitte edes tehdä asiat kuin ammattilaiset, kerran sellasia esitätte.

      • onnoloa

        ei se esittäminenkään auta...kyllä hävetti olla suomalainen, kun vertasin x-kisoissa suomiTIIMIEN työskentelyä-lue:pipertämistä- viron porukoiden työskentelyyn...on ne kyllä menneet meistä vasemmalta ohi aikoja sitten, muutenkin kuin radalla...on se aika nysväämistä harrastelijamaista touhuilua meikäläistiimeissä...paskamahat pystyssä ollaan niiiiiiin helvetin johtajaa, ja möykätään kuin apinat...teltat ovat paskaisia sisältä ja päältä, autot ovat kuin pommin jäljiltä, kuljettajat ovat kuin jukolan jusseja...ei mitään yhtenäisiä asuja ei mitään muuta TIIMItouhua kuin se helvetin kallis telttapaikka....kyllä hirvittää jo nyt, kun nämä resupekat parkkeeraavat härmään syksyllä, toivottavasti AKK antaa jotain ohjeita ja määräyksiä näille mustalaisleireille...


      • Mageetahei
        onnoloa kirjoitti:

        ei se esittäminenkään auta...kyllä hävetti olla suomalainen, kun vertasin x-kisoissa suomiTIIMIEN työskentelyä-lue:pipertämistä- viron porukoiden työskentelyyn...on ne kyllä menneet meistä vasemmalta ohi aikoja sitten, muutenkin kuin radalla...on se aika nysväämistä harrastelijamaista touhuilua meikäläistiimeissä...paskamahat pystyssä ollaan niiiiiiin helvetin johtajaa, ja möykätään kuin apinat...teltat ovat paskaisia sisältä ja päältä, autot ovat kuin pommin jäljiltä, kuljettajat ovat kuin jukolan jusseja...ei mitään yhtenäisiä asuja ei mitään muuta TIIMItouhua kuin se helvetin kallis telttapaikka....kyllä hirvittää jo nyt, kun nämä resupekat parkkeeraavat härmään syksyllä, toivottavasti AKK antaa jotain ohjeita ja määräyksiä näille mustalaisleireille...

        Oho! Oikeen viron Tiimien touhuja oot seuraillut! Ja jo nyt oot joutunu kutiset kalsarit vaihtamaan puhtaampiin, ehkä parempi että itse pysyt kotona etkä tule lähellekään härmää kun oikeet teamit ja tekijät on paikalla. Saadaan pidettyä joku urpo suodatin silläkin tontilla, jo se kertoo jos olet ikinä X-varikolle eksynyt ettet ymmärrä lajista mitään!


      • oikeinoli
        Mageetahei kirjoitti:

        Oho! Oikeen viron Tiimien touhuja oot seuraillut! Ja jo nyt oot joutunu kutiset kalsarit vaihtamaan puhtaampiin, ehkä parempi että itse pysyt kotona etkä tule lähellekään härmää kun oikeet teamit ja tekijät on paikalla. Saadaan pidettyä joku urpo suodatin silläkin tontilla, jo se kertoo jos olet ikinä X-varikolle eksynyt ettet ymmärrä lajista mitään!

        katos, joku paskamaha otti nokkiinsa...toivottavasti teet asian eteen muutakin kuin rutiset täällä kritiikistä...


      • Mrok
        onnoloa kirjoitti:

        ei se esittäminenkään auta...kyllä hävetti olla suomalainen, kun vertasin x-kisoissa suomiTIIMIEN työskentelyä-lue:pipertämistä- viron porukoiden työskentelyyn...on ne kyllä menneet meistä vasemmalta ohi aikoja sitten, muutenkin kuin radalla...on se aika nysväämistä harrastelijamaista touhuilua meikäläistiimeissä...paskamahat pystyssä ollaan niiiiiiin helvetin johtajaa, ja möykätään kuin apinat...teltat ovat paskaisia sisältä ja päältä, autot ovat kuin pommin jäljiltä, kuljettajat ovat kuin jukolan jusseja...ei mitään yhtenäisiä asuja ei mitään muuta TIIMItouhua kuin se helvetin kallis telttapaikka....kyllä hirvittää jo nyt, kun nämä resupekat parkkeeraavat härmään syksyllä, toivottavasti AKK antaa jotain ohjeita ja määräyksiä näille mustalaisleireille...

        Eipä tainnut kaveri huomata muita kun prospeedin teltan, kuvauksesta päätellen.


      • otaselvää
        Mrok kirjoitti:

        Eipä tainnut kaveri huomata muita kun prospeedin teltan, kuvauksesta päätellen.

        prospeedin??? oletko ikinä edes käynyt varikolla???? se on ainoa teltta, jossa ei ole paskamahoja pomoina, eikä huudeta pää punaisena...kyllä esimerkki osuu ihan eri suuntaan suomea...


      • ettänäinon
        otaselvää kirjoitti:

        prospeedin??? oletko ikinä edes käynyt varikolla???? se on ainoa teltta, jossa ei ole paskamahoja pomoina, eikä huudeta pää punaisena...kyllä esimerkki osuu ihan eri suuntaan suomea...

        Suomen ehdottomasti paskin tiimi. Tulokset kertoo totuuden. Tuhjää jokaisen massin.


      • proonpro
        ettänäinon kirjoitti:

        Suomen ehdottomasti paskin tiimi. Tulokset kertoo totuuden. Tuhjää jokaisen massin.

        joku persaukinen valittaa...kannattaisi harrastaa lajeja joihin on varaa, käy kysymässä, josko jostain saisi neppis-autoja, sopii sinulle.


      • eimitenkäänloistava
        otaselvää kirjoitti:

        prospeedin??? oletko ikinä edes käynyt varikolla???? se on ainoa teltta, jossa ei ole paskamahoja pomoina, eikä huudeta pää punaisena...kyllä esimerkki osuu ihan eri suuntaan suomea...

        Eipä oikein vakuuttavaa kuvaa tiimi anna itsestään. Ne pärjää tässä tiimissä, kellä tietämys itsellä tai huoltajalla, Tietoa ei jaeta tiimin sisälläkään.


    • mielenkiintoinennäkemys

      No jostain sekin on alotettava tuo tiedottaminen. Yhteistyö ja tekeminen on se tärkein Tiimin ja kuskin välillä, melemmat täytyisi saada näkymään, ihan positiivinen vire pitäisi olla koko teltan sisäpuolella ja ulkopuolellakin.
      Kovin vaan tahtoo näillä X-kuskeilla ja Tiimeillä mennä selittelyksi noi kisatapahtumat. Itketään, kun ei tule sitä onnistumista ja muista löytyy aina syyt miks ei tulosta tule. Suosittelen kisakohtaista analysointia niin tiimin, kuin kuskinkin kohdalla. Jos tämä puuttuu saattaa se lopputulos olla melko laiha.
      Härmä on monelle kuskille se näytönpaikka ja paineiden tuoja myös.

    • Valitettavasti

      Härmä näytönpaikka suomipojille? Lähdetääs matkaan siitä, ett kova pitkäkestonen fyysinen kunto täytyis olla kohdallaan, se rakennetaan talven aikana, ett keväällä kaikki olis timmissä kunnossa kesän kisoja ajatellen. Aika pullamössöpoikia monet suomikuskit vain valitettavasti ovat, antavat sillä jo tasotusta., kun paino karkaa, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Treenataan ja käydään salilla, ollaan tekevinään kovasti töitä. Hyväkin treenipäivä pilataan sillä, että palkkioksi itselleen tehdystä työstä mennään pitzalle, grillille. Itsekuria, itsekuria, siitä se lähtee.

      • 769856788

        Hauskaa sen pitää olla , lapsia kun ovat , se pitää muistaa


      • voittoonkivaa

        Juu, niin pitää. Kaikki kuskit ei kuitenkaan ole lapsia. OK-luokassa on mukana puoli- tai täysammattilaisia tehdaskuskeja, joista vanhimmat lähentelevät keski-ikää. S uomessa karting on vain lasten laji, maailmalla ei.


      • 89756678
        voittoonkivaa kirjoitti:

        Juu, niin pitää. Kaikki kuskit ei kuitenkaan ole lapsia. OK-luokassa on mukana puoli- tai täysammattilaisia tehdaskuskeja, joista vanhimmat lähentelevät keski-ikää. S uomessa karting on vain lasten laji, maailmalla ei.

        mene sitten itse ajamaan jos tuo huonekaluputken päällä istuminen pitää ottaa noin tosissaan


    • Wituixmenee

      Härmä menee wituix Suami-pojilta. Ennustan, tunnustan ja pahempaa on luvassa.

    • vaihtuukovalta

      Onko tyypit muuten huomanneet, että okj luokkaan numerovarauksia on meilkein 50 jo tulevalle kaudelle? Sinne ei numerot tule vahingossa vaan sinne pitää oikein itse mennä ne laittamaan tai anomaan. Mitä tämä kertoo okj luokan tulevan kauden osallistujamäärästä? Alkaako valta vaihtua?

      • ilmaistahupia

        Mekin varattiin vaikkei ajeta.


      • 568765
        ilmaistahupia kirjoitti:

        Mekin varattiin vaikkei ajeta.

        Sama täällä , ja aina on ollut varoiksi varanneita


      • mitääjärkee

        en kyllä ymmärrä mikä järki on varata numeroa, jos ei ole aikomustakaan ajaa esim. iän takia. Numerovaraus saisi olla maksullinen tai ainakin hankalampi prosessi niin saatais nää turhat varailijat pois.


      • ÄsÄm

        Numeroita varattu lähes 50, joten voitaneen olettaa, että kesällä viivalla on keskimäärin 25 kuskia OKj-luokassa. Mikä onkin jo ihan hyvä määrä. Paljon "uusia" mielenkiintoisia nimiä listassa, mielenkiintoista nähdä millaisella menestyksellä jatkuu ajaminen. Voi tulla yllätyksiä suuntaan ja toiseen, kun pelit kovenee.


      • pihihuoltaja

        Jos ilmoittautumiselle laittaisi vaikkapa 5€ nimellisen hinnan niin jäisi turhat pois.


      • Dpwååwåwnwbrbtypsså
        ÄsÄm kirjoitti:

        Numeroita varattu lähes 50, joten voitaneen olettaa, että kesällä viivalla on keskimäärin 25 kuskia OKj-luokassa. Mikä onkin jo ihan hyvä määrä. Paljon "uusia" mielenkiintoisia nimiä listassa, mielenkiintoista nähdä millaisella menestyksellä jatkuu ajaminen. Voi tulla yllätyksiä suuntaan ja toiseen, kun pelit kovenee.

        Uusista nimistä ei löydy mielenkiintoista. Voiton vie kauden 2018 jengi. Nää pikkunaperot jotka nyt tulevat ei mene mihinkään. Pojille vauhtia ni joskus tulee vielä hyvä.


      • 9867785
        pihihuoltaja kirjoitti:

        Jos ilmoittautumiselle laittaisi vaikkapa 5€ nimellisen hinnan niin jäisi turhat pois.

        Äijä on sekasin


      • järkeekö
        mitääjärkee kirjoitti:

        en kyllä ymmärrä mikä järki on varata numeroa, jos ei ole aikomustakaan ajaa esim. iän takia. Numerovaraus saisi olla maksullinen tai ainakin hankalampi prosessi niin saatais nää turhat varailijat pois.

        Valitsetteko itse ajettavat luokat sen mukaan mihin on kukakin numeroita varaillut? Tää laji tahtoo syödä ne viimeisetkin rippeet...;)


      • harrastaja

        Nyt ei ihan auennut. Oletettavasti huoltajat kyllä edelleen valitsevat ajettavat luokat, mutta monasti lopullisen päätöksen tekee se rahamassi ja miten olet saanut kerättyä tukijoita ennen kauden alkua.
        Yksi vaihtoehto tietty on ajella ja harrastella ihan omaksi ilokeen, ilman isompia kilpailullisia tavoitteita harrastetasolla. Siitä voi jopa nauttia enempi, kun on ympäristön ja huoltajien pärjäämistavoitteet ja paineet pois.
        Kalustohankinnoissakin säästää tosi ison summan. Myyntipalstoilla on paljon kalustoa myytävänä ja hinnat kohtuu edullisia.
        Numeron kyllä kannattaa hankkia, sen sanelee taas moottori, millä matkassa. Liittykää autourheiluseuraan, ottakaa autoon liikennevakuutus, mikä on pakollinen ja lakisääteinen.
        Numero ihan senvuoksi, jos vaikka ajaisi muutaman seura- / aluekisan.


    • hyväennustamaan

      Aika monelta näyttää unohtuneen, että OKJ ja OK-luokissa voiihan hyvin ajaa "joresta" eli ilman nimekästä teamia omin avuin ja kätevän faijan kanssa. Kulut ovat pienemmät ja mukavaa on. Lähdöissä joka tason kuskille ja kalustolle löyty kisakumppani. Palkintopallille pääseminen voi olla hieman vaikeampaa, mutta ei sinne kumminkaan pääse kuin 3 kaveria kerrallaan. Teameissa voi jaa, jos on varaa ja itsellä peukalot keskellä kämmentä. Kun OKJ:ssä on numerovarauksia jo 50 kpl, niin se ennakoi, että joissakin kisoissa joudutaan karsimaan finaalilähdöissä.

      • 9876789

        Onneksi et ennusta muuta kuin näitä asioita


      • 24mx

        "Onneksi et ennusta muuta kuin näitä asioita"
        Vittu mitä urpoja täällä on..

        Todellakin voi ajaa Joresta ja pärjätä. Ei siihen tarvita hienoa tiimiä ja monien tuhansien viikonloppubudjettia.


      • 67587855
        24mx kirjoitti:

        "Onneksi et ennusta muuta kuin näitä asioita"
        Vittu mitä urpoja täällä on..

        Todellakin voi ajaa Joresta ja pärjätä. Ei siihen tarvita hienoa tiimiä ja monien tuhansien viikonloppubudjettia.

        Kummasta kertoo , tiimien tasosta vai sarjan tasosta jos Joresta voi pärjätä , vai kuskien


      • 24mx

        no sitäpä voit ihan omassa päässäsi miettiä


      • AjattelunAika
        67587855 kirjoitti:

        Kummasta kertoo , tiimien tasosta vai sarjan tasosta jos Joresta voi pärjätä , vai kuskien

        Ei mistään noista kolmesta, vaan pelin reiluudesta


      • kusetus
        AjattelunAika kirjoitti:

        Ei mistään noista kolmesta, vaan pelin reiluudesta

        Mistä kilpailukykyinen moottori ? Ainoa ja jokavuotinen kysymys uusille sarjaan tuleville.


      • Ollihaapalainen
        kusetus kirjoitti:

        Mistä kilpailukykyinen moottori ? Ainoa ja jokavuotinen kysymys uusille sarjaan tuleville.

        Esim. Meiltä


      • JoreBoy

        nyt kaikki silmä kovana tutkimaan WSK:n tuloksia ja sieltä tekemään analyysiä mikä merkki parempi kuin muut. Kovasti näyttävät tasaväkisiltä kaikki valtamerkit, kuskillakin kuitenkin ihan pieni merkitys lopputulokseen..


      • jakantapäänkautta
        JoreBoy kirjoitti:

        nyt kaikki silmä kovana tutkimaan WSK:n tuloksia ja sieltä tekemään analyysiä mikä merkki parempi kuin muut. Kovasti näyttävät tasaväkisiltä kaikki valtamerkit, kuskillakin kuitenkin ihan pieni merkitys lopputulokseen..

        hehheh ja virittäjät pyörii mukana muutenvaan. Paljon on vielä opittavaa.


    • OlliHaapalainen

      Mistä johtuu tämä täällä kirjoittajien katkeruus. Aloittaja kommentoi aivan asiallisesti, että näyttää olevan nostetta. Se, että mainitaan muutama tiimi jotka ovat tulossa SM sarjaan on mielestäni positiivinen asia, ei typerää mainontaa.
      Mekin olemme tulossa 3 kuljettajan "kimppajorella" OKJ luokkaan. Syksyllä kun harjoittelimme, oli radoilla mukavan paljon mini ja raksu kuskeja harjoittelemassa OKJ laitteilla. Tuo täysi lähtö on ihan mahdollisuuksien rajoissa. Ja Härmän MM on nuorille pojille ainutkertainen mahdollisuus aja isoissa kisoissa kotimaassa. Ja nyt mainososuus:
      Meitin joresta ajavat Patrik Hakala, Aleksi Jalava ja Antti "Ykä" Haapalainen. Toivottavasti kenellekään ei tullut tästä suunnattomasta mainoksesta paha mieli.

      • JoreBoy

        Täällä kaikki asiallinen suolataan heti asiattomilla kommenteilla. Ei tullu Olli mulle ainakaan yhtään paha mieli :-)


    • hyväennustamaan

      Miksi Olli kerroit kolmen jorekuskinne nimet jo nyt. Ei saada sarjaan uusia ilmoittautujia, kun on SM-mitalivoittajat ja melkein MM:ätkin jo tiedossa. Noista kolmesta joku tai useampi on SM-pallilla ja ehkä MM:nkin. Jos ei näin käy, syön hatullisen konvehteja.

      • MinistäOkeihin

        Onko konvehtien merkillä väliä? Melkosta tekstiä 🤣.

        Eiköhän kärki tule olemaan Mertsalmi,Heinonen ja Taponen. Jore jengistä Hakala voi väläyttää. Etkö siä seuraa lajia ollenkaan?

        Toivon että viestisi oli sarkasmia ja "piilo"vittuilua.


      • Joresta

        kärkiporukkaan saattaa tunkea pari muutakin nimeä, kuka tietää.. Mutta uskoisin ,että kesällä se sitten nähdään.
        SM ja MM mitalit on jo moneen kertaan jaettu, mutta kuka ne lopulta nappaa jää nähtäväksi. Kärjen marginaalit tulee olemaan pienet :-D


      • vuodestatoiseen
        Joresta kirjoitti:

        kärkiporukkaan saattaa tunkea pari muutakin nimeä, kuka tietää.. Mutta uskoisin ,että kesällä se sitten nähdään.
        SM ja MM mitalit on jo moneen kertaan jaettu, mutta kuka ne lopulta nappaa jää nähtäväksi. Kärjen marginaalit tulee olemaan pienet :-D

        Nyt on isillä näytön paikka. Kesällä taas kaikki ennallaan.


      • JorestaToiseen

        ja syksyllä voi iskät palata tänne taas kirjottelemaan :-D


    • hyväennustaan

      Hyväennustaan on täydellinen tosikko. Ennustuksessa ei ole sarkasmia vduilusta puhumattakaan. Ostatko minulle toisen hatullisen liköörikonvehteja, jos olen oikeassa. Tulen perimään kesällä.

    • tässäyksi

      Marcus Amand on kyllä yksi vahva suosikki Härmässä, toivotaan, että ajaa edelleen suomen lisenssi ja mikse SM kisatkin.

      • MiniBoy

        Eipä aja suomen lisenssillä enää, koska on ranskan akatemiassa


    • Sepponauraa

      Ei ole suomipoikasilla asiaa finaalin top-10. Saavutus jo jos pääsee finaaliin, sen verta on kovia nimiä ja kalustoa tulossa maailmalta.

      • ihanvarma

        No taatusti siellä jokin on.


      • 70787679068
        ihanvarma kirjoitti:

        No taatusti siellä jokin on.

        jaa kuka


      • JoreBoy

        ihan sama. nostan hattua jokaiselle suomalaiselle joka pääsee finaaliin mukaan.


      • 687959678
        JoreBoy kirjoitti:

        ihan sama. nostan hattua jokaiselle suomalaiselle joka pääsee finaaliin mukaan.

        Ette ole itse menossa ?


      • JoreBoy

        Ei voi vielä tietää. toivottavasti ollaan, siihen ainakin tähdätään.


    • ehkämukaan

      Mistä näkyy ketä on ilmoittautunut SM sarjoihin ja millä numeroilla?

    • Äsäm
    • Anonyymi

      Nytten ne SM:t alkaa Vihdissä. Väkeä on kuin helluntaiepistolassa Minit ja OKJ joutuvat karsimaan finaaliin menijät. Hyväennustaan ennusti osanottajien lisääntymistä, mutta ei sentään näin paljoa. Hyvä hyvä!!!Karting elää uutta nousua.

      • Anonyymi

        tuo minien määrä on hienoa, suoraan isku munille x-rosvoille...


    • Anonyymi

      Mahtavat kisat, paljon kuskeja, 216 ilmoiottautunutta 2-päivälle. Tiimejä useita, isompia ja pienempiä, yksityisiä "Joretelttoja" useampia..... MUTTA, entä missä Prospeed ja Mad-Croc kuljettajat ???? Eikö heillä ole enää kuskeja heittää peliin, vai onko jokin provo meneillään.

      • Anonyymi

        Prospeedillä oli teltta täynnä, tosin ilmottajana ei esiintynyt, liekö asiakkaitten maksuhaluttomuus kokpaketista syynä että nimeä ei listalla näkynyt... Madcrocista ei tietoa, toivottavasti heräävät....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prospeedillä oli teltta täynnä, tosin ilmottajana ei esiintynyt, liekö asiakkaitten maksuhaluttomuus kokpaketista syynä että nimeä ei listalla näkynyt... Madcrocista ei tietoa, toivottavasti heräävät....

        Ei heillä ollut mitään tarjottavaakaan, pelkkä telttapaikka sateen tullen, turhan kallista sadesuojaa. Onhan tuo nähty mitä tulosta tehneet tuolla Euroopassa,,,,, EI YHTÄÄN MITÄÄN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei heillä ollut mitään tarjottavaakaan, pelkkä telttapaikka sateen tullen, turhan kallista sadesuojaa. Onhan tuo nähty mitä tulosta tehneet tuolla Euroopassa,,,,, EI YHTÄÄN MITÄÄN.

        niinpä...vaikeaa se on EUROOPASSA tulosta tehdä, kun eivät ole viiteen vuoteen EUROOPASSA ajaneet...eli suomi ei sinun mukaan eurooppaan kuulu, vaan se on jokin mystinen paikka jossain tuolla kaukana...


    • Anonyymi

      Ja taas tiimipääliköt sanelivat uudet säännöt kesken kisan. Ei jaksa ymmärtää miten sama kusetus jatkuu vuodesta toiseen.
      Munaton tuomaristo ja kilpailunjohtaja tanssii tiimipääliköiden pillin mukaan.

      • Anonyymi

        Jaa, mitäs nyt? Kerro lisää....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, mitäs nyt? Kerro lisää....

        olikohan TIIMIPÄÄLLIKÖT tilanneet sateen...ihan vaan siks, kun itellä hyvät setupit sadesäälle...


      • Anonyymi

        Vai jättikö TIIMIPÄÄLLIKÖT tilaamatta tarpeeksi saderenkaita?


    • Anonyymi

      Minin palkintopallilla väärä kuski ja sadekelin renkaita sai vaihtaa uusiin vaikka säännöt ei sitä salli.

      • Anonyymi

        Opettele lukemaan... Säännöt sallivat uusien käytön, TUOMARISTO sotki kaikkien pasmat siinä kohtaa kun ilmeni ettei MAAHANTUOJILLA ollu riittävästi renkaita.... Sääntö on selkeä ja ohjaajakokouksessa KTJ kertoi aika selkeästi millä säännöllä mennään...


    • Anonyymi

      X sarjassa on hyvä että mennään koko vkl samoilla sadepyörillä

      • Anonyymi

        Hyvä että edes joku on hyvin!


      • Anonyymi

        niillä puupyörillä millä x-sarjassa ajetaan, on aivan sama, vaikka ajaisitte koko kesän samoilla renkailla...on ne niin paskat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niillä puupyörillä millä x-sarjassa ajetaan, on aivan sama, vaikka ajaisitte koko kesän samoilla renkailla...on ne niin paskat...

        Ihan vaan provoilumielessä kehuin niitä , ja sulla leipoo kiinni ...


    • Anonyymi

      Ja selkeää sääntöä rikottiin "urheilullisin" perustein.
      Mitä virkaa säännöillä on jos niitä ei noudateta?!

    • Anonyymi

      Renkaat on mitä on, sarjasääntöjä ei saisi muuttaa sen jälkeen kun ovat ne julkaisseet. Ja taisi ajotaparikkeitäkin paljon jäädä puhaltamatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      109
      5804
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3803
    3. Vanhalle ukon rähjälle

      Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3275
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

      Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      463
      2670
    5. Purra hermostui A-studiossa

      Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1700
    6. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1386
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1363
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

      Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1336
    9. Mitä sanoisit

      Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      154
      1245
    Aihe