Facebookissa ei tosin ole uskonnonvapautta. On yhteisönormien vastaista kirjoittaa sinne mm. Raamatun opetus 1 Kor. 6:9,10. Olen kuullut, että siitä saa bannia. Mutta en ole vielä kposkaan kuullut, että joku olisi saanut bannia laittaessaan sinne juutalaisuutta vastaan oelvia Lutherin vihapuheita.
Mistähän johtuu?
Onko suomi24 foorumilla uskonnonvapaus?
Uskonnonvapaus lisääntyy
3
156
Vastaukset
Nykyään on niin muodikasta työntää Glunssi miehen rectumiin, että sitä ei saa lainkaan arvostella sitä asiaa..Samaten naiset ovat nyt alkaneet hieroa Glitoriksiaan yhteen sen sijaan, että nauttisivat Miehekkäästä Munasta..(esimerkiksi mun) uskovaiset eivät ole ainuita jotka homoilua katsovat pahoinvoiden..Maassamme elää miljoona Wanhan Kansan Jörmypäätä, jota eivär kirkoissa ja kappeleissa käy, eivätkä uskonasioista puhuapukahda mutta homoilua ne ällöävät.. Miehekkäämpää on vetää koskenkorvalla itsensä nahkurin orsille kuin viettää elämänsä juosten nahkahousujen perässä..
- Mitä.tarkoitat
Miten se vapaus lisääntyy? Onko rajoitusten lisääminen uskonnonvapauden lisääntymistä jollekin lahkolle?
- Kenellä.on.vapaus.uskoa
Eikö aloittaja osaa enää vastata? Sinulle tehtiin kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481