Viesteistä kuulusteluun/vankilaan?

73822

Voinko joutua kuulusteluun kun olen aikanaan lähetellyt muutamia viestejä ilotytöille puhelimestani. Kaikki viestit olen lähettänyt kotoa käsin. Onko pelkkä viestittely riittävä näyttö minua vastaan? En ole siis mennyt kenenkään ilotytön luo vaikka olen viestejä lähetellyt.
Voiko poliisi ottaa minut kiinni kadulta ja viedä putkaan tai tutkintavankeuteen tämän perusteella? Voinko saada elinkautisen tämän vuoksi? Jossakin täällä väitettiin, että niin voi käydä.

18

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 73822

      Ja voinko joutua oikeasti vankilaan pelkkien viestien takia? Viestit olen siis laittanut kotoa tai mökiltä ja niitä on ollut muutamia, aina ei ole edes vastattu. Alkoi huolestumaan kun luin jostain että voin joutua vankilaan.

      Toivon asiallisia vastauksia, kiitos.

    • Penssseli-setä

      Oletko vajaamielinen ???

      • 73822

        Taidan olla mutta voinko joutua? Onko minulla syytä oikeaan huoleen?


    • 73822

      Ja jos käy niin että minut pyydetään kuulusteluun niin miten se tapahtuu? Tuleeko kotiin kirje, soittaako poliisi vai tuleeko hakemaan kotoa käsiraudoissa? Vai ottavatko kiinni kadulta voimakeinoja käyttäen? Voinko joutua tutkintavankeuteen tai putkaan? Tämä ihan oikeasti ahdistaa ja pelottaa minua

      Vai onko niin että pelkkä yhteydenotto kotoa käsin ei ole riittävä näyttö?
      Voinko oikeasti olla huoletta ja jatkaa elämää normaalisti?

      • Et joudu kuulusteluun etkä vankilaan. Kuka tahansa voi ottaa yhteyttä kehen tahansa, jos ei ole tuomittu lähestymiskieltoon.

        Ilotyttöily ja ilotytön asiakkaana oleminen on Suomen laissa täysin vapaata, jos tyttö ei ole ihmiskaupan uhri. Tätä tuomitsemisperustetta ei ole usein käytetty, onko koskaan. Jos ilotyttö on parittajan alainen, parittajaa rangaistaan, muttei tyttöä eikä asiakasta.

        Poliisilla ei ole pääsyä vanhoihin viesteihin eikä puhelinyhtiöillä ole velvollisuutta niitä kauan säilyttää. Uusien viestien seuraamiseen poliisi voi saada oikeuden käräjäoikeudessa, mutta paritus- ja ihmiskauppa-asioissa ne ovat harvinaisia. Lisäksi poliisilla saadakseen luvan tytyy olla syytä epäillä.

        Et ole tehnyt mitään laitonta. Mahdollisuus, että sinut tuomittaisiin väärin, on pienempi, kuin että jäät auton alle. Kaikki on mahdollista, mutta jotkut asiat ovat hyvin, hyvin epätodennäköisiä. Syytä rentoutua täysin.


    • Noettosiaanvoi

      Oletko vähän pöljä? Ei huorissa käyminen ole Suomessa rikos, saati ilotytölle viestittely. Ainoastaan seksin ostaminen ihmiskaupan uhrilta tai alaikäiseltä on laitonta.

    • 73822

      Eli olen täysin turvassa kun ainoa asia mitä olen tehnyt on viestein lähettely? Onko näin?

      • Taatusti.


    • 73822

      Voiko sitä että sopii tapaamisen ilotytön kanssa verrata siihen, että sovin kavereiden kanssa saunaillan? Jos siis en edes käynyt ovella vaan olin opiskelemassa kun ”tapaaminen” olisi ollut? Tein siis niin sanotut oharit.

    • 78322

      Paitsi jos joku niistä ilotytöstä joille olen viestitellyt on mukana parituksessa niin voinko silloin joutua vastuuseen?

    • 78322

      Haluan vielä vastauksen mielenrauhan vuoksi, olenhan turvassa ja voinko elää huolettomasti?

    • JustisIsMyMiddleName

      Noiden viestien perusteella sinua ei tulisi mielestäni pidättää mutta tämän keskustelupalsta avauksen takia sinut kyllä tulisi pidättää ja tuomita vähintään elinkautiseen ellei peräti sähkötuoliin typeryyden perusteella. Harmi kun giljotiini on jo poistunut repertuaarista...

      • 78322

        Eli olenko mielestäsi turvassa jos typeryyttäni ei lasketa? Tiedän että tapaamisten sopiminen ja menemättä jättäminen oli typerää ja joskus se minua kaduttaakin.


      • hahhaaaahhhh
        78322 kirjoitti:

        Eli olenko mielestäsi turvassa jos typeryyttäni ei lasketa? Tiedän että tapaamisten sopiminen ja menemättä jättäminen oli typerää ja joskus se minua kaduttaakin.

        Toivottavasti ilotytöt tunnistaa sut, eivätkä ikinä vastaa. Pösilö!


    • ijiiooio

      Jatkoa edelliseen: vielä typerämpää on sopia tapaaminen ja jättää menemättä. Olisit nyt helvetissä käynyt panemassa niitä ilotyttöjä etkä tehnyt ohareita. Siitä syystä joutaisit linnaan etkä kuppasairaalaan. Kupan ja AIDSin saitkin jo puhelimen välityksellä. Varmista asia vaikka seuraavaksi suomi24 terveyspalstalta. Se nimittäin tarttuu puhelimen välityksellä jos koskettelee itseään...

    • pii-paa

      Maija tulee ovelle ja sinut viedään käsi- ja jalkaraudoissa putkaan jos teet ohareita, tai ainakin pitäisi tulla.

    • sagsgsgsd

      aika todennäköisesti häkki heilahtaa ainakin puoleksi vuodeksi.Tosin noissa prosesseissa pitkät viiveet joten voi mennä vuosia ennen kuin kytät käsittelee ne sun viestit.Voit hyvällä käytöksellä päästä kuiteskin avohoitolaan.

    • Kokeiltuontuokin

      Ihan omakohtainen kokemus jostain 20 vuoden takaa. Silloin kun olin vielä nuori ja villi, tuli sohittua vähän ilotyttöjen kanssa. Tietysti silloin olin soittellut omalla puhelimella...
      Kunnes sitten kerran soittivat rajatarkastusasemalta että onko sulle tulossa tyttö ( Venäjältä). No eipä ollut. Sitten otti poliisi yhteyttä. Onnekseni olin välissä pikkukylän poliisin kanssa joten se siitä.
      Mutta nämä tytöt olivat käyttäneet minä tietoja päästäkseen Suomeen harjoittamaan ammattiaan.
      Vihdoin sitten numeron.
      Ei siis kannata soitella tai viestitellä omalla tai firman puhelimella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe