"Pyöreät Naiset"

uroskauris

En voi olla kummastelematta ikäisteni naisten tavatonta pyöreyttä,ns keskikehon paisumista!Miksi lihotatte itsenne muodottomiksi punkeroiksi,ja tämän jälkeen viitsitte vielä valittaa kun miehet ei halua teitä.Olisiko syytä katsoa peiliin! Liikuntaa harrastavana miehenä en voi kun ihmetellä ihmisiä,niin miehiä kun naisiakin jotka päästävät itsensä moiseen tilaan!!!

32

2947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanas*

"velimies", tulee kohta tupenrapinat, mutta väistellään.

• n52

näitä samoja.
      On ihanaa kun on niin huolehtivaisia ihmisiä.
      Suloista,että tulee apuun kun on jotain mitä ei ole avuton ihmisparka huomannut itse.
      Kiitos paljon sinulle kiltti uros.Sinun kumppanisi on varmaan onnesta soikeana.
      Iloista kevään odotusta myös sinne sinulle.
      Kiitän vielä erikseen kun kuntopolulla uudestaan kohtaamme =)

• Yks täti vaan

Jo kolmikymppisilä nuorukaisilla nykyään valtava roikkomaha!

• taasen

kolahti naisten itsetuntoon.. se on oikein.
      Sinähän olet oikeassa!!!! Hyvänen aika, kyllä tämän ikäisen naisen täytyy pystyä itsestään huoli pitämään..
      Minä en ainakaan halua hankkimalla hankkia niitä keskivartalon pyöreydestä aiheutuvia sairauksia ja vaivoja: on diabetesta ja selkävaivaa, polvet kuluu, ei voi liikkua, siitä lisää pyöreyttä...
      lisää vaivoja!
      Kohta on mulla viiskymppiä ikää, ja olen yhtä hoikka kuin nuorena likkana, ja on niin hyvä olla että!

• uhkea

Kukapa sitä oikeen haluamalla haluaa hankkia sairauksia,mutta mitäpäs mahdat mikäli ne tulis sullekkin ihan hankkimatta.....Kuten ylipainokin...
        Muna rikasta pääsiäistä...

• rukoilijasirkkaN

voi olla kummastelematta ikäisteni miesten keskikehon tavatonta paisumista. Ihan kuin oisivat raskaana. Mutta ei kait se voi niin olla? :)))

• Pulipertti

joilla on pitkät hiukset, vaan eipä niitä treffipalstoilla
      montaa näy. Onko lyhyet huikset nyt muotia vai onko naisista
      tullut niin mukavuuden haluisia , etteivät pitkiä huiksia
      kasvata...

• Milla

...ei taida nyt olla muotia ja harvalle aikuiselle sopii pitkät hiukset aukikammattuina. Trendi on nyt tälläinen, karvat vek...

• ellumari

itse kalju, vai mistä tuo nikkisi?Eikö puli tarkoita tukattomuutta. Et kuitenkaan mikään puliukko ole, sillä niin hyvä maku sinulla tuntuu olevan naisten suhteen...tykkäät pitkästä tukasta.
        Minulla on kaunis ylös nostettu "löysä nuttura."
        Jollekin se ei saattaisi sopia, mutta minua pukee loistavasti.

• Pulipertti
        ellumari kirjoitti:

itse kalju, vai mistä tuo nikkisi?Eikö puli tarkoita tukattomuutta. Et kuitenkaan mikään puliukko ole, sillä niin hyvä maku sinulla tuntuu olevan naisten suhteen...tykkäät pitkästä tukasta.
        Minulla on kaunis ylös nostettu "löysä nuttura."
        Jollekin se ei saattaisi sopia, mutta minua pukee loistavasti.

Joo kyllä mulla jo sisäkumi näkyy aika
        paljon. Pultsariksi en itseäni tunne, otan
        vain, jos sitä kotoa löytyy.

• nainen 60 luvulta

tätä miesten pulipää meininkiä,kyllä Beatles tukka oli ihan jees!

• plunger

Missä seurassa liikut, kun näet tavatonta keskikehon paisumista kirjoituksen aiheeksi asti?
      Nimen omaan NAISTEN pyöreyttä? Yleisesti 50 ihmiset ovat pyöristyneet nuoruudesta jonkin verran ja ylen verran pyöreitä on niin miehissä kuin naisissa. Totta liikunta on avain, se että kuluttaa enemmän kuin suuhun panee, mutta mitä on se puhe sohvaperuna-miehistä? Miksi kiinnität huomion ensi sijassa naisiin?
      Ja sitten tulee toinen ja toivoo pitkiä hiuksia!
      Ulkonäkö, ulkonäkö, missin mitat ja pitkä tukka!
      Sellaisia katselette mieluiten? Jos oma nainen pyöristyy, lenkitä. Mutta pitkiä hiuksia toivo vasta sitten kun itse jaksat ne hoitaa omassa päässä.

Nykyajan kauneusihanne on hoikka tai laiha, sitä ei tarvitse TÄLLÄ PALSTALLA toistaa ohjeeksi naisille. Jos itse liikuntaa harrastavana miehenä olet hoikka, yritä vaikuttaa MIEHIIN. Minuunkin voi ohjata moitesanat. Olen lihonut yli indeksiluvun 24 ja ei lähde alemmaksi, en ehdi liikkua tarpeeksi.

Muuten, ihmisten kesken on geneettisiä eroja. Jotkut ovat aina hyvin hoikat, toiset lapsena jo ylipainoiset. Ihannetta ei oikeastaan ole, jos kaikki asiat otetaan huomioon. Sitäpaitsi, olisi aika hassua, jos kaikki naiset olisivat vielä 5-kymppisenä sellaiset kuin morsiameni kesällä '78:
      Pituutta 173, painoa 50-51. Vaatekaupoissa olisi lyhyet tangot.

• Olen huomannut saman ilmiön. (Tosin nykyisin alkaa olla myös liikuntaa harrastamattomia "roskaruokittuja" nuoria, joiden farkkujen ja napapaidan väliin muodostuu rasvapoimu - heistä sinun pitäisi varmaan olla vielä huolestuneempi.) Olen kuullut, että joillakin ikäisillämme naisilla keskivartalon paisuminen johtuisi hormonaalisista yms. ongelmista. Sellaisissa tapauksissa minusta on todella surullista, jos kumppani alkaa naista arvostella, syytellä ja nöyryyttää.

Onneksi kai sporttiset ihmiset muutenkin etsivät kaltaisiaan, joten harvoin heillä on keskenään näitä ongelmia. - Enkä seuraavilla lauseilla tarkoita sinua. Heitänpä vaan ilmaan mielessäni olevan ajatuksen. (Täällä on mukava päästellä höyryjä, kun ei halua ympäristössä liikkuvia eläviä ääneen mollata.)

Minua on koko ikäni ärsyttänyt, että usein miehet puhuvat naisista kuin naisten ainoa tehtävä olisi tuottaa miehille silmän yms. iloa.
      Erityisen usein naisia kuuluvat rumasti ja äänekkäästi arvostelevan varsinaiset "jäte-joonaat", joilla ei itsellään ole naisen silmälle muuta tarjota kuin vatsan alla roikkuvat nuhruiset lökäpöksyt,jotka kumartuessa paljastavat kalsarit ja osan vakoa; riippuvatsan päällä kiristyvä silittämätön paita, jonka nappien välistä paljastuu napa ym.; kaljuuntuva päälaki sen päälle vedettyine pitkine hajakarvoineen; nenästä, korvista ja kasvoista tursuavia karvapehkoja; likaiset kädet jne. Miksi monet suomalaiset miehet eivät raaski edes käydä kunnon parturissa, puhumattakaan siististä pukeutumisesta.

Tosin ne toisenlaiset miehet sitten tulevatkin paremmin huomatuiksi ja ilahduttavat ympäristöä huolitellulla olemuksellaan (ja hyvällä käytöksellään).

• Vanas*

"miehet puhuvat naisista kuin naisten ainoa tehtävä olisi tuottaa miehille silmän yms. iloa."
        Ja minä kun luulin että sitä silmäniloa varten te juuri olette. Eihän mikään pyöri tässä maailmassa, jos silmäilo ei siihen vaikuttaisi. No - orjatyövoimanahan meitä molempia tietysti käytetään, mutta kuitenkin ... ;)

• Normaali nainen

Mikä ihmeen naisten haukkumis buumi on menossa.
      Kaikkien pitäis olla rypyttömiä trimmattuja älykköjä.
      Sittenkään ei kelvata kun kotihommiin ja lasten hoitoon.
      Vaikka juuri ne työt ovatkin tärkeitä ja vaativia, niitäkin vähätellään.
      Antakaa myös naisten vanhentua rauhassa ja arvokkaasti, ilman joutavaa suunsoittoa.

• kirstiin

taas herjaus kirjoitukset saa olla .
        Ei ole poistettu näinkö se on muka oikein taas.
        Ei voi kuin ihmetellä
        No Missä on ne ihanat solakat miehet??, kun ei niitä katukuvassa näy,ja ei muuallakaan missään näy , pelkkiä möhömahaisia, pursuilevia ,isoja huonosti itsestän huolenpitäviä miehiä on vaan 95% miehistä ,ja ehkä viis prosenttia on niitä jotka on siedettävän näköisiä ja siistejä!!!
        se siitä naisten kiloista narisijoille

• kummallakin
        kirstiin kirjoitti:

taas herjaus kirjoitukset saa olla .
        Ei ole poistettu näinkö se on muka oikein taas.
        Ei voi kuin ihmetellä
        No Missä on ne ihanat solakat miehet??, kun ei niitä katukuvassa näy,ja ei muuallakaan missään näy , pelkkiä möhömahaisia, pursuilevia ,isoja huonosti itsestän huolenpitäviä miehiä on vaan 95% miehistä ,ja ehkä viis prosenttia on niitä jotka on siedettävän näköisiä ja siistejä!!!
        se siitä naisten kiloista narisijoille

Onhan niitä lihavia ihmisiä aika tasamäärä kummassakin sukupuolessa.
        Mutta jos suoraan sanotaan, naiset päästävät itsensä repsahtamaan herkemmin.
        Näinhän se on, itse olen nähnyt!!

• Milla

...luonnostaan iän mukana eri malliseksi, erityisen paljon juuri tässä iässä mm. rasvaa alkaa kertyä vyötärölle söi tai ei, liikkui tai ei.

Hyvin harva pystyy pitämään kroppansa samannäköisenä hautaan asti. Vaatii kovaa panostusta pysyä sievänä ja sorjana miestä varten ellei nyt pelkästään sitä virkaa ole, jolloin voi myynäillä itseään ajan kanssa. Ja liekö monella mitään motiivikaan olla palkintopystinä...

• ukki57

Itse olen hoikka mutta ai miten kaunis on muodokas ja vähän mahakas keski-ikäinen nainen

• kottarainen

koska miksi roikkomahaisille ja huonosti pukeutuville miehille pitäisi.Entäs hiukset ovat kuin rasvatynnyrissä uitetut sekaiset pehkot ,joiden keskeltä alkaa sisuskumi välkkyä.Olen kerran Vantaalla lentoa odotellessani nähnyt tosi ilmestyksen ,jota luulin ranskalaiseksi herraksi,mutta hän olikin suomalainen mies ja tosi ilo silmälle. Satuimme lentokoneessa vierekkäin istumaan ja tuoksuikin hyvälle puhtaalle . Olisi tehnyt mieli panna pulloon ,tosin silloin tällöin tapaamme ystävyyden ja ruokailun merkeissä.

• jambalaya

viisi kiloa sinne tai tänne, siitä viis, mutta ku ne kertyy aina vyötärölle.. Sitten kun ei enää kerry, toivon etten ole laiha ja ryppyinen.

• tlll

perinnöllistä. Isäni oli möhömahainen, pillikinttuinen. Läski kertyi palleanseudulle, kuoli 76 v infarktiin. Itselläni sama ruumiinrakenne, valitettavasti. Ylipainoinen en ole, mutta hormonaalista lihavuutta vastaan vaikea taistella. Asia, mitä ihmettelen on kamala kaularustinki. Läskipoimu roikkuu kauluksen yli ja useimmiten miehillä. Varsin monella viihde/TV taiteilijalla on karsean näköinen sikakaulaisuus. Eräskin sunnuntai-iltaisin omaa showtaan vetävä koomikko ei näytä kovin hauskalta. Naisten oltava hyvännäköisiä, miksi kaulattomat äijät saavat olla näytillä, ihmettelen? Plastiikkakirurgilla olisi töitä tehdä näistä uunoturhapuroista siedettävän näköisiä.

• ?????????

Olen pyöree, mut olen myös tosi haluttu ja rakastettu nainen....................

• kottarainen

joka yleensä olet narsistinen peilistä itseäsi ihaileva pukki=kauris.Onko sinun pieneen mieleesi tullut koskaan sellaista ajatusta ,että pyöreys voi johtua esim lääkityksestä geeneistä sekä liikuntakyvyttömyydestä.Aina ei märsyäminen ole siihen syy. Ymmärrän huolesi ,jos olet kokenut sen ,ettei pikkupoikaa ole näkynyt useaan ehtooseen ,niin johan sitä varmaan ikävä tulee. Minusta todellakin on jokaisen oma asia onko anorektikko vai obeesi, vaikka itse olenkin sopusuhtainen nainen siis miesten mielestä.

• Pyöreä masu

sepelvaltimotautia ja minulla on lääkkeinä beeta-salpaaja, joka on aiheuttanut metaboolisen oireyhtymän ts. mun koko aikuisiän littanana pysynyt vatsa on pyöristynyt masuksi.
      Seuraan tarkasti ruokavaliotani ja veriarvoni ovat tarkassa kontrollissa.
      Olen ymmälläni ja niin on lääkärinikin, en ole vielä uskaltanut luopua beetasalpaajasta.
      Kuntoilen, olen reipas ja iloinen, minulla on mies joka on rakastanut mua litteänä ja nyt masun omistavanakin.

Kuulun ilmeisesti tähän inhoamaasi naisryhmään, mutta olen onnellinen ja tyytyväinen ihminen.

• Älä sure

Älä sure pyöreämasuinen nainen.
        Tiedän paljon enemmän pyöreämahaisia miehiä, jotka tarviisivat teleskoopin tutkiskellakseen, ovatkos vehkeet vielä tallella. Sopii kysyä heiltä, miksi he ovat lihottaneet itsensä sellaisiksi ja samalla täysin kyvyttömiksi! Naisilta ei sentään mene kyky!

• Werneri

Anteeks nyt tietämättömyyteni, mutta eikös metabolinen oireyhtymä tarkoita vain sitä, että kertyvät ylimääräiset kilot tulevat mahan kohdalle eikä suinkaan sitä ettei kilojen kertymiselle mitään voisi. Tätähän näkee kaikilla lihavilla miehillä, eikä se sinänsä mikään sairaus ole vaan pikemminkin selitys.

• pyöreä masu
        Werneri kirjoitti:

Anteeks nyt tietämättömyyteni, mutta eikös metabolinen oireyhtymä tarkoita vain sitä, että kertyvät ylimääräiset kilot tulevat mahan kohdalle eikä suinkaan sitä ettei kilojen kertymiselle mitään voisi. Tätähän näkee kaikilla lihavilla miehillä, eikä se sinänsä mikään sairaus ole vaan pikemminkin selitys.

kun beetasalpaaja hidastuttaa aineenvaihdunnan, niin ettei saa enää mitään syödä.
        Löytyis vaan joku konsti millä sais sen massun pois, ei lähde vaikka laihtuukin. Tissit ja peppu pienenee, maha vaan jää.

• Werneri
        pyöreä masu kirjoitti:

kun beetasalpaaja hidastuttaa aineenvaihdunnan, niin ettei saa enää mitään syödä.
        Löytyis vaan joku konsti millä sais sen massun pois, ei lähde vaikka laihtuukin. Tissit ja peppu pienenee, maha vaan jää.

No mitäpä pienestä kummusta, ei se ketään ihmisenä pilaa. Toivottavasti saat sydänjutut kuntoon.

• muidu

Jos on pieni pyöreys ja pehmeys sehän on vaan ihana lisä ja ryppyjäkään ei tule kovin helposti. Liikalihavuus taas aiheutaa terveydellisiä haittoja. Nainen muuttuu, mies muuttuu ja meillä on erilaiset ihanteet kullakin. Itsensä timmissä pitäminen ei ole maailman helpoin asia, eikä tavoiteltavin asia varsinkin jos motiivina on miesten katseet. Jos hyväksyy itsensä jonkinlaisena ja pysyykin kohtuullisena, niin mikäs siinä. Pehmeät naisethan ovat joidenkin mielestä tosi ihania vatsakumpareineen.

• pieni? pyöree?

ei kai? 170cm,70kg(vaihtelee 68-72), ja kyllä tunnen olevani ihan pikkusen ylipainoinen...

• ihailijasi
        pieni? pyöree? kirjoitti:

ei kai? 170cm,70kg(vaihtelee 68-72), ja kyllä tunnen olevani ihan pikkusen ylipainoinen...

olet niin. Eihän ne naisen mitat tuosta parane, voisit olla kyllä hieman lyhyempikin, mutta hyvä noinkin.
        Pääsispä kopostelemaan!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      68
      14025
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      11
      5783
    3. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      154
      5511
    4. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      200
      5099
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      116
      4957
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3581
    7. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      12
      3421
    8. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3078
    9. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      15
      3015
    10. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      282
      2695
    Aihe