Mieheni paljastui pervoksi

Salapuuma

Mieheni ehdotti saunassa, että kokeilisimme niin että armeijaikäinen nuorimies panisi minua hotellissa mieheni katsoessa? Jopa kysyi sopisiko jos kundi olisi 16??? Menin aivan lukkoon, olen "salapuuma" mutta en vain saanut sanottua että kiinnostaa ja sitten pitkän hiljaisuuden jälkeen sanoi ettei ollut tosissaan. Aamulla yritin avata keskustelua mutta ei kuulemma kiinnostanut enää.

Oliko mies tosissaan vai kysyttekö puolivitsillä tällaisia? En pääse ajatuksesta että voisin paneskella vieraita kundeja luvalla.

Terv. Espoolaisrouva 52v

72

7640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kikkeliskok

      Avaapa keskustelu joskus uudestaan, kun olette sänkypuuhissa ja miehesi on yhtymässä sinuun. Sano, että olet miettinyt sitä silloin kysymääsi ja se kiihoittaa sinua. Kerro, miten nyt kuvittelet nuoren komean varusmiehen naivan sinua ja että miehesi olisi siinä ihan vieressä katsomassa..
      Todennäköisesti miestäsi vähintään kiihottaa ajatus fantasiana, mutta kuinka tosissaan hän on, se jää sinun tutkittavaksi. Varmasti saatte siitä ainakin kivan seksifantasialeikin. Meillä ainakin leikitään tuollaista fantasialeikkiä sängyssä.

    • Justiina223

      Meillä mies suhteellisen samanlainen aisurihaave. Toteutimme ja hauskaa oli sinänsä. En osannut rentoutua, ehkä seuraavalla kerralla. Kysyppä siltä haluaako se sonnin vai pojan jolla poikuus kun kerran 16v ehdotti joka kai suojaikäraja?

      • Jos osallistujat ovat täysikäisiä ja vapaa ehtoisia se on pelkkää nautintoa oli sitten kuinka paljon tahansa osallistujia.
        Kun täytin 22v vaimo kysyi tahdonko jotain muuta lahjaksi.
        Sanoin haluavani kimppapanon hänen kanssaan. Olimme vuokranneet paikan ja luovutus olisi klo:14.00 seuraava päivä.
        Virallisesti juhlat oli loppu, vaimo oli löytänyt 5 miestä ja tuli heidän kanssa alkaen riisua itseään kehoittaen muitakin mukaan panemaan. Panimme vaimoani kaikki vuorotellen useaan kertaan. Yölläkin joku oli panemassa vaimoa kun olin torkahtanut.


    • Mvu40v.mies

      Itse olen 40v mies ja minulla oli halu panna kimppassa naista.
      Kun en halunnut pettää vaimoani niin oli paras pyytää vaimoni kimpan naiseksi. Kun vihdoin sain kysyttyä vaimoni mielipide hän mietti asiaa ja kysyi haluanko todella että on myös toinenkin mies panemassa.
      Kun vastasin haluavani kimppaseksiä hänen ja kahden miehen kanssa.
      Olemme heteroja ja ainoastaan naiseen keskitytään molémmat miehet.
      Lopuksi päätettiin kokeilla ja keskusteltiin mistä toinen mies saadaan.
      Ehdotin erästä kaveria jonka tunsin jo kouluajoilta. Silloinen morsiaimeni ei ollut nähnyt miestä koskaa ennen mutta lupasi antaa meille kimpassa.
      Soitin kaverilleni ja kerroin kimppa halusta ja kerroin että haluaisin hänet mukaamme. Sovimme tapaavamme saman viikon perjantaina. Perjantaina olimme jännittýneitä ja olimme sängyssä kolme kertaa ennen kuin kaveri ajoi pihaan.
      Vaimo meinasi alkaa pukemaan mutta sanoin että ollaan alasti kun kaveri saapuu.
      Ei kestänyt kaverilla kauan riisuuntua ja liittyä mukaan vaimoni kosketteluun ja hän pääsi panemaan nuorta kaunista vaimoani ensi kertaa.
      Vaimoni on nyt 38v ja kaverin kanssa ollaan pantu häntä16vuotta säännöllisesti vähintään kerran kuussa.
      Ollaan me oltu muidenkin miesten kanssa mutta paras kokemus on tämän ensi kokeilun kanssa. Hän on mennyt avioon mutta käy meillä yhä säännöllisesti ja panemme vaimoani kimpassa koko viikonloppuja mutta myös pikapanoja välillä.

    • sotamies19v

      Monesti tulee mieleen kun olin armeijassa ja kapiaisten asuntoja oli siinä lähellä. Oman kapiaisen vaimo oli innokas tanssin harrastaja ja usein sain komennon mennä hänen vaimolle asunnolle tanssipariksi. Päällikön vaimo oli pukeutunut aina tanssiasuun ja siinä useasti sain tuntea miten kiihottunut hänen vaimo oli ja tanssi harjoittelun pääteeksi tunsin miten minua vietiin. Jotenkin tuntuu että päällikkö tiesi tästä koska viimeisen tanssini päätteeksi ennen kotiuttamistani armeijasta sain vaimolta komennuksen " sotamies riisu minut" ja lopuksi tanssi päätyi seksiin.

    • N54M58

      Kyllä siinä vissi ero on tehdäänkö se oikeasti vai kuvitellaanko vain. Mä en , siis aviomiehenä, tunne itseäni mitenkään pervoksi, vaikka noita kuvaamiasi juttuja on ollu kuinka paljon. Saan katsella , jos huvittaa, tai osallistuakin noihin. Osallistuminen on jäänyt, kiva ja kiihottavaa on katsella. Ja tuo huomattavasti nuorempi partneri on hyvä, siis minun ja vaimoni mielestä. Aina en viitsi tai halua edes katsella, menen vaikka lenkille ja jätän vaimon kotiin. Ja tiedän, että kaltaisiani pareja on paljon. Jos tuo kummallekin sopii, niin mikäs siinä. Toisille riittää yksi kerta ja se oli siinä, ei ikinä enään. Toisille taas se on lähes joka viikkoista. Meillä ei ainakaan tuo keskenämme harrastama seksi ole tuosta huonontunut, vaan päinvastoin. Ja mikä parasta vaimo pitää kunnostaan hyvää huolta, ei roiku eikä riipu mikään:) Ja haluaa myös miellyttää minua / kin pukeutumalla seksikkäästi. Näin meillä, mutta toki on enemmistö sellaisia pareja, joissa tuo ei tule kuuloonkaan.

      • Haluan itse olla mukana kun vaimoa pannaan kimpassa.
        Vaimon mielestä häntä kiihoittaa kun oma mies on mukana ja saa muitakin miehiä.


    • Juttuistakiinnostunut

      Kertokaahan kumman yleensä otatte vaimon kanssa sänkyyn touhuamaan.
      Tuomoisen nuoren miehen jolla ei niin paljon kokemusta seksistä vaiko kokeneen sonnin kumpi on mielestänne parempi vaihtoehto ja miksi?

      • entinen.seksi.oppilas

        Nuoren jolla ei ole kokemusta ollenkaan tai todella vähän.
        Kokematon saa kokemuksen ja samalla oppia tulevaisuutta varten, ja
        on innokas ja utelias.
        Itse tutustuin seksiin tällä tapaa ja olen kiitollinen siitä.
        Kokenut sonni on jo oppinsa saanut.


      • Vaimon puolesta kokenut joka tietää miten naista tyydytetään.
        Me kokeilimme viime kesänä naapuri mökin pojan kanssa (17v).
        Hän seurasi kun vaimoni otti alasti airinkoa meidän laiturilla.
        Pojalla alkoi seistä pari kertaa kun kävi meillä. Vaimokin huomasi pojan erektion.
        Puhuimme vaimon kanssa ja päätimme että vaimoni viettelee pojan sänkyyn.
        Ensimmäisellä kerralla poika ei ehtinyt sisälle ennen kuin tuli, vaimo sai suuhoidolla uuden erektion ja nyt poika pääsi panemaan 21 vuotta vanhempaa naista. Tämä jatkui koko loppu kesän saa nähdä miten tänä kesänä käy.


      • Anonyymi

        Onko tämä nuori mies päässyt tänä kesänä panemaan vaimoasi?


      • Kyllä on päässyt ja on kiihkeä ehkä hiukan liian hätäinen vielä. Ilmeisesti vaimoni on ainoa jolta poika on saanut pillua.
        Poika on usein meillä kylässä ja seuraa vaimoani kunnes saa pikkuisen seksiä.


      • Anonyymi
        AviopariN38M40 kirjoitti:

        Kyllä on päässyt ja on kiihkeä ehkä hiukan liian hätäinen vielä. Ilmeisesti vaimoni on ainoa jolta poika on saanut pillua.
        Poika on usein meillä kylässä ja seuraa vaimoani kunnes saa pikkuisen seksiä.

        meillä käy ja mökillä naapurin poika kylässä ja saa panna minua oikein kunnolla paljaalla ja laskea sisälle , isäntä on ollut joskus myös katselemassa ihanalta tuntuu nuori poika terv paula 55v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meillä käy ja mökillä naapurin poika kylässä ja saa panna minua oikein kunnolla paljaalla ja laskea sisälle , isäntä on ollut joskus myös katselemassa ihanalta tuntuu nuori poika terv paula 55v

        Kulli seissyt siitä saakka kun mamma pisti viestiä että mamma ja mamman kaveri saivat eilisiltana nuorilta miehiltä meisseliä. Poikakolmikko oli pokattu torin nurkalta ja viisikko oli mennyt alkuillasta jonkun pojan kotiin kun vanhemmat ja pojan sisko olivat uuden vuoden poissa. Kuulemma siellä oli ollut oikeat orgiat joissa pojat saivat nussia edestä ja takaa ja järjestää mammojen sisuksiin kunnon spermailotulitukset. Kuulemma mamman kaveri oli saanut kaikilta kolmelta spermat sisuksiin ja mamma saanut vain yhdeltä ja imenyt kaverusten kulleja puhtaaksi ja pystyyn. Sieltä pariskunta oli lähtenyt vielä baariin katsomaan tarjontaa. Baari illan jälkeen mammat olivat suunnanneet mamman kaverin luokse yöksi. Ei mitään hajua että onko mamman kaverilla miehen lupaa nussia ympäriinsä mutta mammalta oli tullut aamuyöllä kiihottavia viestejä kun hän sormetti ja muisteli kolmikkoa.


    • Hattutäti

      Olispa kumppani jonka kanssa vois tälläsiä kokeilla.

      • DonHuonoko

        Niinpä,hattutäti ; ) olen koittanut vaimolle pitkään ehdottaa miestä 3nneksi touhuun,mutta aina: ei kiinnosta... Siinä on sitten hiipunut kahdenkeskisetkin olemattomiin...


      • JortikkaJorma

        Meni nyt vaan ohi,miten miehesi paljastui,tai osottautui pervoksi???
        Jos salapuumana olet kuolannut pikkupoikia ja vierasta kyrpää...
        Oliko prv siinä,että miehesi uskalsi sanoa sen ääneen???

        Ja kas,pikkupojista puhe,eikä 'Kustuni' kusipää ole listannut sinua😆😆😆Kustun kauna koskee vissiin vaan
        miespuolisia...😏?


      • VaimolleValtavaNautinto

        Sehän on upeaa katsoa vaimoa silmiin ja hänen nautinnollista ilmettään samalla,kun paksu mahtikalu liikkuu hänessä edestakaisin nautintoa tuottaen ; )

        Jos sinulla ongelmia tällaisen hyväksymisessä,ehdotan,että otat pikimmiten yhteyttä Soiniin ja Sipilään ja kutsut herrat rukousaamiaiselle...!!!


      • Anonyymi

        Vaimo nauttii kun saa olla pikku huora ja panna myös muitakin miehiä vaikkakin vain kimpassa kanssani.


    • hemmo1980

      musta ainakin on kiva katella, kun nuori vaimoni nai muita miehiä, milloin missäkin.

      • Se katsominen on parasta.


    • Tosissaan se oli. Leikin varjolla voi kysellä kaikenlaista. Jatka juttelua...

      • Toiset työntää, toiset vetää.
        Mukava että muistat.
        Miltä kesä näyttää?


      • OOOOHHHhhhhh

        Olet siis tutkinut....


      • Jos haluaa saada on pakko antaa.


      • En minä mutta ne muut.


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        Jos haluaa saada on pakko antaa.

        kokeiles joskus antaa tulta takapuoleen kun pieraiset tulee helvetin komia liekki, ja varo ettei verhot pala jos oikein ponnistat


    • Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi

    • Kyllä nyt sinulta meni ohi viiraat miehet.
      Omakohtainen kokemus osittaa että miehesi palaa asiaan koska se jää vaivaamaan mieltä.
      Voit toki ottaa asian puheeksi kun rakastelette näet kiihoittuuko miehesi asiasta.
      Itse olin samanlaisessa tilanteessa vaimoni kanssa.
      Nyt kaverin ja jopa useamman kaverin ķanssa pannaan vaimoani kimpassa ja vaimoa myöten ollaan tyytyväisiä.

    • Anonyymi

      Miehesi oli tosissaan, mutta kun menit lukkoon, yritti sitten näytellä että vitsaili vain ja kun aloit kyselemään, mies meni lukkoon.

    • Anonyymi

      Mun eka kimppa oli nuorien miesten kanssa.
      Vierasta ennenkin olin saanut ,luvalla ja luvatta.
      Sitten tuli se hetki,se oli kiimaisinta mitä tiedän.
      Mua alkoi pyörittämään nuori mies,ja mieheni pyysi häntä jatkoille.
      Hän vaan ilmoitti että on kahden kaverin kanss.
      Mieheni ei sitä hätkähtänyt vaan pyysi kaikki jatkoille.
      Sanoin hullu ei siitä tuu mitään,ei ne porukassa.
      Mutta kun päästiin mökille ja pienestä ujoudesta päästiin,pikkuhousut revittiin ja en ollut ikinä niin kiihkeää sexiä nauttinut.
      Ja kun mieheni oli mukana uskalsin antautua nuorillemiehille.

    • Anonyymi

      Nuorena miehenä olin kerran kotikaupunkini hotellissa avioparin kanssa. Pariskunta oli Etelä-Suomesta, mies työmatkalla, rouva mukana turistina. Ehdotus oli, että esittelisin rouvalle kaupunkia ja illan suussa tapaisimme.

      Rouva oli kauniskasvoinen, suurisilmäinen. Kesäisen kevyt mekko peitti sen, mikä lopuksi oli tarkoitus paljastaa. Silmäpeli paljasti, että kyllä tästä jotain tulee. "Mieheni", rouva sanoi, "haluaa katsella, kun me rakastelemme."

      Jos vain tulisin aviomiehen kanssa toimeen, aprikoin.

      Mies oli nelikymppinen, ohimoilta hivenen harmaantunut, pukeutunut, piti jopa solmion. Sitäkin kuumottavampaa oli olla alasti. Yritin ymmärtää, mitä hän halusi, ja yllättäen toisen miehen katsottavana oleminen tuntuikin hyvältä.

      Rouva oli avannut vuoteen, käynyt sille ilkosillaan vatsalleen. Syvän hiljaisuuden vallitessa hieroin häntä hartioista, selästä ja pakaroista. Kun hän kääntyi selälleen, aloitin hieromisen nilkoista ja etenin kohti polvia ja reisiä. Rouva oli levittänyt jalkansa, käänsi päänsä sivuun, kun kumarruin tarkastelemaan hänen pilluaan. Kihara karvoitus tummeni häpyvaon ympärillä, ruskeiksi pigmentoituneiden häpyhuulten välissä kiilteli. Häpy oli kostunut, turvonnut, odotti sitä minkä tiesi tulevaksi.

      Mutta miten sen kertoisin?

      Aviomies istui nojatuolissa, punaiset läikät poskillaan, tuijotti penistäni, raskaina roikkuvia kiveksiä. Olin pidättäytymällä varmistanut, että niissä olisi ytyä. Miestä silloin tällöin vilkaisemalla otin hänet mukaan pillun hellävaraiseen hierontaan. Rouvan vatsa aaltoili, hän kohotteli lantiotaan, ja herra isä kuinka minulla jöpötti.

      Säpsähdin kun mies puhkesi puhumaan. "Meillä olisi toivomus", hän aloitti, ja jatkoi. "Rouvakin haluaisi, että naisitte paljaaltaan. Sopisiko se sinulle?"

      Totta maar se sopi. Pala nousi kurkkuun, henkeä salpasi. Oltaisiin ensin herkästi, puoin ja toisin himoa tunnustellen. Kun pillu olisi valmis, naisin sen niin että jytkyy.

    • Anonyymi

      Tuon seksuaalisen kiinnostuksen nimi on efebofilia, siis seksuaalinen kiinnostus nuoria murroikäisiä kohtaan. Sama juttu, sekä miehillä, että naisilla. Tuo ei kuitenkaan tarkoita kinnostusta suojaikärajan alle olevia lapsia kohtaan. Ja miehelläsi on jonkin asteinen cuckold ( aisankannattaja ) fetissi. Ei mitään perin järisyttävää, eikä edes harvinaista.

      • Anonyymi

        Varmaankin fantasia tasolla, mutta miten lie toteuttamisen kanssa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin fantasia tasolla, mutta miten lie toteuttamisen kanssa ?

        Meillä on tuosta kokemusta. Ehdotin vaimolle ja hän vastasi, että " mikäs siinä, kyllä minä suostun ". Vastauksen saamiseen meni ehkä 10 sekuntia. Tuosta on aikaa kohta 45 vuotta. pillerit ja kierukka ehkäisynä ja paljaalla panivat. Vaimo piti päiväkirjaa tuosta ja myös muistakin asioista. Nyt olemme kohta 90 v. kumpikin ja välillä lueskelemme noita päiväkirjan juttuja. Ei tuo ole mikään uusi fetissi, kyllä sitä on harrastettu kautta maailman sivun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on tuosta kokemusta. Ehdotin vaimolle ja hän vastasi, että " mikäs siinä, kyllä minä suostun ". Vastauksen saamiseen meni ehkä 10 sekuntia. Tuosta on aikaa kohta 45 vuotta. pillerit ja kierukka ehkäisynä ja paljaalla panivat. Vaimo piti päiväkirjaa tuosta ja myös muistakin asioista. Nyt olemme kohta 90 v. kumpikin ja välillä lueskelemme noita päiväkirjan juttuja. Ei tuo ole mikään uusi fetissi, kyllä sitä on harrastettu kautta maailman sivun.

        Hei, älä mee vielä... kysymys ? Kuika usein ja ja miteen pitkään tuota harrastitte ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin fantasia tasolla, mutta miten lie toteuttamisen kanssa ?

        Vaimon panettaminen nuorilla kolleilla. Helppoa kuin halon hakkuu. Edellytyksenä on tietenkin, että vaimosi on timmissä kunnossa, siiderivalaat ja sotanorsut on tietenkin eri juttu. Sopusuhtainen, ihan perus näköinen nainen kyllä kelpaa sparraajaksi noissa kisoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin fantasia tasolla, mutta miten lie toteuttamisen kanssa ?

        Onko luetun ymmärtämisessä ongelmia? Nuori, joka ei ole alle suojaikärajan, on täysin laillista lihaa. Ellet ymmärrä, pyydä kaveri piirtämään se sinulle värikynillä!


    • Anonyymi

      Tuo on kaikille hyvä kauppa. Mies saa katsella, kun siitä kiihottuu, nainen saa nuorta innokasta ja pojat saa panna sydämmensä kyllyydestä.

      • Anonyymi

        Niinpä, eikä tuo vaimon mieskään tunne noita poikasia kilpailijakseen.


    • Anonyymi

      Tuollaisena kimppa puumana olemista kannnatta kokeilla ainakin kerran. Paneskella nuorten poikien kanssa. Eihän sitä tiedä, vaikka se olisi hyvinkin tyydyttävää, tai sitten ei. Kokeilemalla tietää. Vaimo kokeili tuollaista juttua kerran neljän junnun kanssa. Ei ollut hänelle mieluista ja se jäi yhteen kokeilukertaan. Mutta katselijana tuo oli kyllä ihan vähintäänkin mielenkiintoista.

      • Anonyymi

        Niinkin joo, mutta kyllä meitä poikasia hiukan ujostutti, kun olimme sekkujemme kanssa Ruotsissa kesätöissä ja asuimme yhden kaverini uusioperheen luona. Rouva oli aivan estoton ja olisimme saaneet panna häntä niin paljon , kuin ikinä halusimme. Yksin ja yhdessä, miten vain. Ihan nätti 40 v. nainen, hoikka ja pienirintainen brunette. Ei ollut nainen millänsäkään, vaikka vuoroon paninmme, sen minkäs jaksoimme. Taisi joku saada kakkostakin. Mies katseli joskus vierestä, tai istui paikallisessa olusilla.


    • Anonyymi

      Mistä tuollaisia nuoria panomiehiä löytäisi helposti ? En haluaisi roikkua näytillä, vaan ihan ex tempore panon. Mieheltäni kyllä luvan saisin.

      • Anonyymi

        Festareilta ainakin ja tanssipaikalta. Seksikästä alle ja päälle, ja rohkeasti kysymään. Siinä se. Ja siis kyllä kysyvä tietää, mihin eksyy, vai miten se meni :D high heels lady 43 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Festareilta ainakin ja tanssipaikalta. Seksikästä alle ja päälle, ja rohkeasti kysymään. Siinä se. Ja siis kyllä kysyvä tietää, mihin eksyy, vai miten se meni :D high heels lady 43 v.

        Nyt hyvät kanssasiskot... lähdemme tänään kaikki puumailemaan. Oman miehen kanssa tai ilman. Vain alle 20 v. kelpaa kelpaa patnereiksi, muutoin näkö ym. on kunkin tahtotilan mukainen. Kyllä seksi on ihanaa, tai siis parasta viihdettä kesäöinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt hyvät kanssasiskot... lähdemme tänään kaikki puumailemaan. Oman miehen kanssa tai ilman. Vain alle 20 v. kelpaa kelpaa patnereiksi, muutoin näkö ym. on kunkin tahtotilan mukainen. Kyllä seksi on ihanaa, tai siis parasta viihdettä kesäöinä.

        Mihinkäs aiotte mennä ? p. 19 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt hyvät kanssasiskot... lähdemme tänään kaikki puumailemaan. Oman miehen kanssa tai ilman. Vain alle 20 v. kelpaa kelpaa patnereiksi, muutoin näkö ym. on kunkin tahtotilan mukainen. Kyllä seksi on ihanaa, tai siis parasta viihdettä kesäöinä.

        Mahtoikohan ketään siskoista Onni suosia, tai vaikka Pekka ? Ja voihan heitä olla muitakin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt hyvät kanssasiskot... lähdemme tänään kaikki puumailemaan. Oman miehen kanssa tai ilman. Vain alle 20 v. kelpaa kelpaa patnereiksi, muutoin näkö ym. on kunkin tahtotilan mukainen. Kyllä seksi on ihanaa, tai siis parasta viihdettä kesäöinä.

        Tuosta kirjoituksesta inspiroituneina meitä oli kolme rouvaa, jotka päätimme laittaa kaiken peliin ja näkyviin myös seksikkään pukeutumisen kautta. Miehemme antoivat luvan, tosin jouduimme hiukan viettelemään. Ja kuikan kävikään. Puolessa tunnissa oli ehdokkaita valittavaksi asti. Päätimme kuitenkin vastoin yleistä käsitystä pyörähdellä pari tuntia ja vasta sitten laittaa kortit pöytään ja tiedustella partneri ehdokkailta suoraan tuosta seksin harrastamisesta. Ja lopputulema oli, että kaksi kolmesta suostui, vaikka miehemme olisi ollut paikalla. Niinpä siitä sitten lähdimme taksilla mökille. Ja siellä oli sitä kuuluisaa kesäillan huumaa.


    • Anonyymi

      Meillä harrastettu vaihtoa ja kimppoja nyt 7,5v. Vaimoni oli aluksi ajatusta vastaan, eikä ollut suostuvainen. Aikaa kului ja vaimoni kusyi kerran saunassa, että onko tarjous vielä voimassa. Alku jännityksen jälkeen vaimoni osasi kyllä nauttia vieraan miehen kurvästä ja käsittelystä. Minä lähinnä vaan seurasin vaimoni reakstioita. Orgasmia vaimoni ei sillä kertaa vieraan kanss saanut. Vuosien varrella on ollut monia eri miehiä naimassa vaimoa. Muutama vakimies myös löytyy. Parinvaihdossa vaimoa kiinnosti, kun pääsi koskemaan toista naista, vaikka hetero onkin. Nyt vuosien kokemuksella voin sanoa, että antakaa vaimoillenne aikaa sulatella ja pohdiskella asiaa. Seksiä tämä harrastus on kummasti virkistänyt kotioloissa.

    • Anonyymi

      Ravintolasta meillä löytyi . Täytyy sanoa että se hakeminen oli jo pientä esi leikkiä.
      Tosin vaimo on nätti hoikka,pienikokoinen nainen. Saa katseita peräänsä.
      Vaimo sanoi että ei sitten uskalla kysyä ,ei ainakaan suoraan ,tuutteko naimaan minua.
      Halusi kylläkin olla se joka päätöksen tekee.
      Itse lähdin käymään sopivasti kusella ,ja seurasin sivusta haetaanko vaimoa tanssimaan.
      Kun tulin pöytään takas ,oli tanssimassa.
      Palautettiin pöytään ,pyöritti päätään,tälläistäkö tämä on. Ei ollut kuulemma hänen mieleen ,vanha ja kännissä.
      Sanoin että kieltäydy sopivasti ,niin saat valkeata sopivan.
      Niinhän siinä kävi,nuoria miehiä käytti ihan jonossa vaimoa tanssimassa.
      Yhden kohdalla vaimo sitten sanoi ,että se on tämä.
      Sanoin hänelle että kun se hakee sua tanssimaan ,tai hae sinä häntä tanssimaan,niin pyydä häntä meidän pöytään.
      Niinhän hän sitten tekikin,kun hänet sitten palautettiin pöytäämme ,hän oli punainen ja hermostunut.
      Mikä nyt kysyin.
      Sillä on kaveri mukana viettämässä kapakka iltaa.
      Onko se miespuolinen?
      On kait,vaimo sanoi.
      No mitä se haittaa ? Ota molemmat jatkoille.
      En minä kahta,se onnistuu vaan yhden kans.
      Kysy nyt,saat kerrankin hyvää tarpeeksi.
      Hänet vietiin taas tanssimaan kyseisen nuoren miehen toimesta,näyttivät tanssivan ihan lähekkäin,ja juttelivat jotain.
      No mitä se sanoi ?
      Totta ne tulee,aikoi kysyä kaveriltaan .
      Vaimo oli hermostunut,sanoinkin että haen sille uuden siiderin että rauhoittuu.
      Et sitten juota huppeliin.
      En en.
      Kun palasin pöytään ,siinä istui kaksi nuorta miestä vaimon seurana.
      Puhe tosin loppui kun saavuin pöytään.
      Sanoinkin että älkää antako mun häiritä.
      Vaimo vietiin taas lattialle tanssimaan.
      Kun hänet tuotiin takaisin ,hän kuiskas mulle ,sillä seisoo komeasti.
      Minua hymyilytti.
      Voin hakea seuraavat juomat,mitä kukakin haluaa juotavaksi?
      Lähdin hakemaan ,ja hidastetun että saavat tutustua vaimoon.
      Kun niistä toinen lähti tanssittamaan vaimoa ,kysyin siltä joka ensimmäisenä oli tanssittanut, että haluavaksiko he lähteä jatkoille mökillemme.
      Jätin hänen päätettäväksi ,älynäkö että vaimoa tarjotaan naitavaksi.
      Näin jo hymystä että tieto oli mennyt perille.
      Kun vaimo tuli takaisin tanssilattialla, se nuori mies jolta olin kysynyt ,kysyi saman kysymymyksen kaveriltaan.
      Lähdemmekö heidän mökille jatkoille?
      Kyllä kait tästä joutaa kaveri sanoi hymyillen ja katsoi minua.
      Niin jos kelpaa ?
      Kello oli vähän yli puolen yön kun lähdimme porukalla mökillemme.
      Vaikka mökki oli hyvin lähellä ,olin lupautunut vaimolle autokuskiksi. Vaimolla oli Korkkarit jalassa ja sen verran lyhyt hame että olis ollut vaikeaa jalan kulkea.
      Näin peilistä että vaimoa kokeiltiin jo ja toinen pojista jo pussaa aika himokkaasti .
      Päästiin nopeasti mökkiin ja hain heti juotavaa ja syötävää.
      Kysyin että onko tarvetta saunalle.
      Ehkä myöhemmin.
      En ikinä ollut kuullut miten äänekäs vaimo on,ja näin kuinka aktiivinen sängyssä.
      Pakko sanoa että katsoin mielenkiinnolla,vaikka toinen tiukaksikin alussa että mitä vittua tölläät,täällä naidaan sun akkaa.
      Katseltiin kuitenkin hänen kaverin kans kun vaimo kiemurteli kun kulli uppos pilluun.
      Ja vittua töllättiin.

    • Anonyymi

      Me käydään toisinaan eri kaupungissa hotelli viikon loppuja, Marjatta on heti villinä jo huoneessa tietää saa käydä vieraan kanssa huoneessa jos haluaa. Hehkumoi heti alakerrassa ja kyselee olisko tuo hyvä, Pornosti pukeutuneena saa nuoret kiinnostumaan helposti ja käytää sitä hyväksi.
      Erään kerran huomasin että antaa kahden kaverin ymmärtää, siirtyivät sievästi käytävään, tanssin toista tuntia kun tuli viesti, tule ylös.
      Meni huoneeseen Marjatta oli sängyllä, rinnoissa ja vatsassa oli fritsejä riisuin hitaasti Marjatta kääntyi seljälleen pillusta valui spermaa siireteli sitä sormin, kuiskas rakas olen huorannut menin ja panin suoraan sisään iso lasti tursusi ulos kuiskas sitä on kummassakin reijässä naitiin rajusti kun laskin sisään oli jaloin ja käsin kiinni kuiskas ihanaa tämä on ihanaa.
      Noustiin ylös ja pesulle, pyysi että mene katsomaan onko narttuja tyrkyllä, Olin tiskillä kun yksi puuma tuli viereen kysyin obko hyvä ilta katsoi ja hymyili katselen naisia, hymyilin olen löytänyt sinulle naisen kääntyi ja hymyili mistä noin äkkiä juotiin snapsit laitoin viestin löysin tykkää naisista.
      Kun mentiin huoneeseen nainen kääntyi, vähän vihaisena missä?? silloin vaimoni tuli vessasta ohu yöpaita päällä nännit komiasti pystyssä Marjatta tuli ei tervehtinyt vaan suoraan suuteli kunnon kielareita naiselle, siinä välissä sanoi olen Mari ja jatkoi suutelua.
      Istuin tuoliin oli kuin baarijakkara katsoin kun naiset lesboili molemmilla kivat pyöreät rinnat imivät ja nuolivat toisiaan pitkään orgasmi oli molemmilla hurja.
      Istuin alasti Mari sanoi jotain Marjatalle ja antoi suukon, nousi ja tuli eteen ohjasi kalun sisään, kuiskasi siellä ei ole ollut kalua vuosiin saat palkinnon vaimosi on ihana. Marin pillu oli aika tiukka ja tosi liukas kuiskas vielä saat paljaalla haen huommenna katumuspilleriä.
      pakarat oli tiukat jotka näin jo vaimon imiessä takaa. Marjatta tuli viereen Mari sanoi ihanaa saada oikeaa kalua ja suutelivat, tunsin että Marjatta hieroo Marin pyllyä ja työntää sormea sisään Mari huusi ja nai vimmatusti kun tuntui että tulee laukesin Mari raapi kynsillään käsi varsia ja vapisten tuli kaulaa vasten. Kun nousi Marjatta vei sänkyyn ja nuoli spermaa pillusta, Mari säpsähteli ja piti päästä kiinni kuiskas näin ihanaa ei ole ollut koskaan,
      Seuraavana aamuna naiset meni Marin huoneeseen oli puhe mennään syömään noin tunnin päästä Marjatta soitti alkaa olla nälkä.
      Syönnin jälkeen Marjatta sanoi jotain Marille huomasin sai avaimen hissiin mennessä ne kaksi poikaa meni perässä. Meidän huoneessa Mari kysyi antaako vaimosi niille kahdelle hymyilin Mari tuli kaulaan voi hitsi teitä kuiskas haluan sinua oltiin alasti välittömästi imin ja nuolin Mari veti päällensä kuiskas luulin että olen lesbo mutta haluan kyrpää aivan hulluna huusi kun työnsin syvälle, ihanaa ajatella vaimosi saa kahta kuiskasin haluatko olla oikea hutsu vauhti kiihtyi kuiskasin kolmea jos tarkoin mietitään suuteli ja kuiskas halua haluan hurjana.
      Rakastelun jälkeen mentii koputtamaan oveen. meno oli vasta alullaan Marjatta tuli avaamaan, otin kädestä kuiskasin odota. Mari meni edeltä ja riisui, pojat kävi heti kimppuun Marjatta istui syliin alasti kuiskas katso kuinka Mari haluaa, imi kalua kun toinen nuoli ja nai molemmat laski sisään Mari valui spermaa, pojat nousi ja työnsi minut sängylle olin heti valmis, kuiskasin korvaan oliko hyvää Mari puri korvasta aivan ihanaa tunnetko ja kuuletko olen täynnä ihanaa spermaa rakastelin hitaasti, Mari kuiski nyt tunnen olevani huora sillai hyvällä mielin,
      Huomasin että Marjatta imee toista kun toinen on jo sisällä, Mari katsoi ja kuiskas ihana katsoa kun jokainen haluaa vapaasti. Kuiskas saanhan olla teidän molempien kaveri ja siitä asti on oltu,

    • Anonyymi

      Mun vaimo Eliisa ei ensin innostunut kun kysyin antaisikko nuorelle pillua melkein suuttui ensin, välillä aina hyväillessä kerroin kuinka nuorena kiihotuin vanhemmista naisista kysyi olenko tosissaan että pitäs antaa jollekkin nuorelle. Sanoin sinun mietittävä haluatko, usein sen jälkeen oltiin kiihkeämpiä koko illan.
      Kesällä kiereltiin toisessa kaupungissa istuttiin penkillä ohi kulki nuoria pusseineen, seurattiin jonkin aikaa siirryttiin vähän sisemmälle puistoon ja juotiin taskumatista.
      Tuli kaksi nuorta poika ja tyttö tinkasivat juomaa, poika sanoi Minna voi antaa pillua jos annatte, katsoin tyttöä olikohan kuusitoista Minna nauroi ja istui syliin.
      Eliisa nauroi entä minä pullo on minulla, poika kyykistyi nuolen pillua jos saadaan ryyppy otin pullon ja annoin molemmille.
      Poika työnsi Eliisan hametta nauroi wau pitsi pöksyt katso Minna Minna kumartui minä haluan nuo poika otti housut ja antoi Minnalle ilman mutkia alkoi nuolemaan vaimo huokaili ei jumalauta kun osaa, Minna kääntyi ja kuiskas saanko ryypyn annoin pitkän kulauksen Minna nousi ja heti oli kalu suussa Vaimo katsoi vierestä Minnan imiessä poika vilkaisi ja riisui housujaan vaimo hätäisenä se nai kohta katsoin poika oli jo menossa vaimo istui penkin reunalla ja antoi halukkaana.
      Minna nousi ja huokaillen otti sisään kysyin saisitko vielä naida kuiskas en olen sun pikku pillu ja olihan se raastoi nahkaa kun istui ja kuiski onneksi Marko ensin minäkin saan kuiskas tulen hulluksi ja alkoi hyppiä kunnolla Vaimo kiljahteli Marko pani voimalla ja huokaili vaimon kiljahdellessa Minna huusi hiljaa kuiskasin tulee silloin kijui ihanaa lämmintä Minna nousi viereen piti hametta ylhäällä nauroi valuu kunnolla. Marko nousi ja vaimo laski hametta. Annoin nuorille vajaan kossun käsilaukusta.
      Huoneessa vaimo huolestui tuleekohan tautia ja riisuuntu sanoin mene tuohon reunalle kuin penkillä, työnnyin sisään sanoin haluttaako naitiin hurjana kaksi kertaa sille illalle. Päätettiin uusitaan kun tulee tilaisuus

    • Anonyymi

      Ole onnellinen tuosta " pervosta" miehestä. Minä vaihtaisin omani kanssasi. Luvalla vierasta ja vielä nuorta.

    • Anonyymi

      Hei avaaja, arvaa kuinka monta kertaa mua on tuon ikäiset pojat panneet ja mieheni on katsellut vierestä ? Ja miksikö nuoret ? Mieheni ei tunne heitä millään tavalla kilpailijoikseen. Kuka 16 v. poika haluaisi nelikymppisen naisen,muuta kuin panokaveriksi ? Ja edelleen, nuoret pojat eivät törkyile, tekevät mitä on sovittu. Ja sitten se kiitollinen ilme, kun he saavat oikeasti naisen pesää. Ei mitään lerputtelua, vaan heti kovana ja sisään. Eikä pitkää jyystämistä, vaan muutamassa minuutissa on juttu pulkassa. Ja vielä, jos haluat uusinnan, niin sekin järjestyy 10 min kuluttua. Tuon ikäisillä on kestoseisokki.
      Mä olen ollut neljänkin kaverin kanssa aivan peräkkäin. Kymmenen vuotta näitä juttuja ja olisko kerran kuukaudessa, välillä useamminkin.

      • Anonyymi

        Tuossa oli asiallista tekstiä. Vaimollani on myös tuollaisia seksisuhteita. Toki on ollut myös vanhempia miehiä ja niistä on ollut monenlaista harmia. Soitellaan häirikkösoittoja humalassa perään ja uhotaan kovasti. Nuorten kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. Ja meilläkin tuota ns. ännää on pitkältä ajalta. Eivät tule koskaan humalassa, kun niin on etukäteen sovittu. Käytetään kondomia, jos niin on sovittu. Lähtevät pois, kun annetaan ymmärtää, että tämä oli nyt tässä. Muistan erään tapauksen, kun kolme jantteria oli käymässä jo toista kertaa. Sellainen punatukkainen kundi pani vaimoani ensimmäisenä ja pukeutui sitten. Hän ilmoitti käyvänsä ulkona. Poika viipyi puoli tuntia, kun katsoin ikkunasta, hän oli kolannut lumet koko omakotitalomme pihasta. Kaveri tuli lumisena ulkoa ja vaimo oli ihmeissään. Kylmähän tuolla kaverilla oli, kun vähissä vaatteissa oli ulkona, mutta vaimon hellässä lämmittelyssä veri alkoi kiertämään myös heppivekkulissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa oli asiallista tekstiä. Vaimollani on myös tuollaisia seksisuhteita. Toki on ollut myös vanhempia miehiä ja niistä on ollut monenlaista harmia. Soitellaan häirikkösoittoja humalassa perään ja uhotaan kovasti. Nuorten kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. Ja meilläkin tuota ns. ännää on pitkältä ajalta. Eivät tule koskaan humalassa, kun niin on etukäteen sovittu. Käytetään kondomia, jos niin on sovittu. Lähtevät pois, kun annetaan ymmärtää, että tämä oli nyt tässä. Muistan erään tapauksen, kun kolme jantteria oli käymässä jo toista kertaa. Sellainen punatukkainen kundi pani vaimoani ensimmäisenä ja pukeutui sitten. Hän ilmoitti käyvänsä ulkona. Poika viipyi puoli tuntia, kun katsoin ikkunasta, hän oli kolannut lumet koko omakotitalomme pihasta. Kaveri tuli lumisena ulkoa ja vaimo oli ihmeissään. Kylmähän tuolla kaverilla oli, kun vähissä vaatteissa oli ulkona, mutta vaimon hellässä lämmittelyssä veri alkoi kiertämään myös heppivekkulissa.

        Olettekohan tavanneet samat kaverit koska meilläkin oli illansuussa toissa talvena lähteneet lumet ajotieltä ja siistit oli kolan jäljet kun kaksi kuusitoista vuotiasta ja yksi seitsemäntoista vuotias olivat tehneet lumityöt pyytämättä. Menin sisälle ja ihmettelin vaimolleni kun oli niin siistiä jälkeä ja hän selitti että hän oli viettänyt pari tuntia kolmen nuoren kaveruksen sylissä. Oli vaimon rinnat imetyn näköiset ja useampi olikin ollut samaan aikaan nännillä. Pimpero oli aivan hellänä kun kaksi heistä oli vetänyt kaksi kertaa spermat pilluun ja innokkain vielä kolmannen kerran nainut. Kyllä tykkäsin kun sain maistaa ja naida kunnolla naitua pillua. Kaverukset on tietysti jo vanhoja tuttuja ja kävivät ennen ja ovat käyneet sen jälkeen. Koronatilanne vähän sekoitti kaikkien päitä ja toi ihmisiä tuolla tavalla yhteen.


    • Ap. kertoi, että miehensä paljastui pervoksi. Jos kaikki miehet, joita pervoiksi on sanottu, pantaisiin riviin, eipä toiseen riviin monta jäisi. Oikeasti seksimieliteot ovat hyvin moninaiset.

      • Anonyymi

        Tuo nyt ei ole pervoilua, Minä tykkään katsella, kun puolta nuorempi kaveri panee vaimoani. Ihan perus seksiksi luokiteltavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt ei ole pervoilua, Minä tykkään katsella, kun puolta nuorempi kaveri panee vaimoani. Ihan perus seksiksi luokiteltavaa.

        On tuo pervoilun raja aika häilyvä ja ehkä henkilökohtainen. Olen 45 v. nainen ja olen panneskellut 20 v. poikien kanssa mieheni katsellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tuo pervoilun raja aika häilyvä ja ehkä henkilökohtainen. Olen 45 v. nainen ja olen panneskellut 20 v. poikien kanssa mieheni katsellessa.

        Eiks sun ukolla seiso vai ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        On tuo pervoilun raja aika häilyvä ja ehkä henkilökohtainen. Olen 45 v. nainen ja olen panneskellut 20 v. poikien kanssa mieheni katsellessa.

        Eikä ole edes harvinaista. Täällä vaeltelee myös runsaasti väkeä, jonka mielestä kaikki seksi on pervoilua. Osa sitten ajan kuluessa oppii näkemään, että se onkin moninaista, osalle taas levy jää päälle, koska ei saa omakohtaista kokemusta.


    • Anonyymi

      Hah, hah. Seisoo vaikka kuinka paljon, mutta kivaa on myös minulla noiden poikien kanssa.

      • Anonyymi

        Meillä ainakin ukon kulli seisoo aivan järkyttävän jäykkänä kun harrastan seksiä kiihottavien nuorukaisten kanssa.


    • Anonyymi

      Anna mennä vaan. Ei se siitä kulu ja tekköö nannaa teille molemmille.

    • Anonyymi

      Mä tiedän tuon jutskan. Mun mies on aisuri ja haluaa katsella vieressä, kun mua pannaan. Ja minulle se kyllä käy. Ehtoni on, että ikä 16 - 24 v. ja minä valitsen. Eikä tuo ole pervolta tuntunut. Normaali seksiä, kolme eri kyrpää samana iltana vuorotellen sisääni. Entä sitten ? Anna palaa vain, se on kivaa.

      • Anonyymi

        Eri kaverit joka kerta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri kaverit joka kerta ?

        Joo, melkein aina.


    • Anonyymi

      Ongelmana on se, jos se kolmas osapuoli, eli panemaan päässyt mies alkaa ottamaan yhteyttä vaimoon. Yleensä koittavat tehdä sen salaa mieheltä. Tämän vuoksi kannatta asia keskustella kotona etukäteen avoimesti ja sopia, että sellaisesta kerrotaan heti myös toiselle ja hommaan pannaan välitön stoppi. Naisilla tahtoo joskus tulla niitä ihastumisia, kun sielunelämä on ihan oikeasti erilainen kuin miehillä. Siksi asia pitää olla selkeä jo etukäteen, ettei tule niitä isoja pettymyksiä.

    • Anonyymi

      Minusta tuo sana "pervo" tarkottaa jotahi ihan muuta kun että nai vierasta.

    • Anonyymi

      Ei siinä mitään pervoa ole. Mua on aina kiinnostanu nuoremmat miehet. Nykyään käy 1-2 nuorta miestä meillä naimassa. Mieheni tykkää olla mukana välillä osallistuu ja välillä vain katselee. Olen 48v ja vieraat 25-30v uroksia. Meille tämä sopii hyvin.

      • Anonyymi

        Meitä naimisissa olevia todella paljon, jotka piristämme parisuhdetta parin vaihdolla tai yksittäisillä miehillä. Yli kymmenen vuotta saanut nauttia nuoremmista miehistä mieheni tykkää katsella, aika usein poissa kotoa kun rakastelen vieraiden kanssa. Terv. N 54


    Ketjusta on poistettu 158 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      222
      1910
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1496
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1189
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1100
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      4
      988
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe