On se niin hassua että evosensuuri pelaa.

jyrppis

Jyri tässä tänään illalla kysyi palstalla että missäs ne biologian vaatimat apinaihmiset ovat ja kysymys katosi listoilta parin tunnin päästäm hehehe!

Taisi olla evomoderaattorille liiann kova paikka. Heehh!

Ja tässä yksi vastaus joka ehti palstalle ennen kkuin se katosi:
Jyrpäle, sinä se et osaa tehdä havaintoja, sillä tietysti nuo vain haihtuivat kuin tuhka tuuleen koska niistä ei ole jäänyt jälkeäkään. Vaihtoehtoja ei näet ole. Vai onko? Tiede ei tunne muuta.

Enkö olekin reilu!

Ja kohta tämäkin häippää täältävai mitä?

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evoteiosaaajatella

Niin, lapsena kouluissa meille meille kerrottiin epätotuuksia evouutiosta ja nyt sitten tämä peli jatkuu tööllä.

Miksi kummassa evouakonto aina valehtelee?

• Sen kyllä Jyri huomaa kun sinä viinaspäissäsi täällä mökellät. Annahan kun autan:

"Niin, lapsena meille kerrottiin koulussa epätosia väittämiä evoluutiosta ja nyt sitten tämä peli jatkuu täällä.

Miksi kummassa "evouskonto" aina valehtelee?"

Nyt aivopierusi on sentään oikein kirjoitettu. Paitsi että suomen kielessä ei ole edes olemassa sellaista sanaa kuin "evouskonto".

Oletko varma että tämä "koulusi" ei ollut jonkin uskonlahkon pyhäkoulu tai vastaava jos sinulle on peräti epätosia väittämiä evoluutiosta kerrottu? Kuulostaa aivan Jehovan todistajien seuroilta.

• hyyryläine
        puolimutkateisti kirjoitti:

Sen kyllä Jyri huomaa kun sinä viinaspäissäsi täällä mökellät. Annahan kun autan:

"Niin, lapsena meille kerrottiin koulussa epätosia väittämiä evoluutiosta ja nyt sitten tämä peli jatkuu täällä.

Miksi kummassa "evouskonto" aina valehtelee?"

Nyt aivopierusi on sentään oikein kirjoitettu. Paitsi että suomen kielessä ei ole edes olemassa sellaista sanaa kuin "evouskonto".

Oletko varma että tämä "koulusi" ei ollut jonkin uskonlahkon pyhäkoulu tai vastaava jos sinulle on peräti epätosia väittämiä evoluutiosta kerrottu? Kuulostaa aivan Jehovan todistajien seuroilta.

Minulla on omat koulukirjani vielä tallella. Mikäli nyt opetetaan tosiasiaa minulle opetettiin liki KAIKISSA MUISSA ASIOISSA PÖTYÄ PAITSI MATEMATIIKASSA JA MUSIIKISSA.

Kyllä joku valehtelee, joko minun opettajani tai sitten nykyopettajat. On vain nämä kaksi vaihtoehtoa.

• Ewokki

Olen myös havainnut oudon viestiketjujen häviämisen. Joku selvästikin poistattaa asiallisiakin ketjuja, joiden sisältö ei miellytä. ROT näyttää ainakin osaavan luovia tämän ongelman yli, koska kun hänen aloituksensa poistuu, hän postaa lähes identtisen version tilalle. Toki hänen aloitukselleen saama kritiikki on poistunut ja hän on muokannut uutta aloitustaan sen huomioiden. Mieleen on tullut jonkinlainen väsytystaktiikka...

• Olen kyllä huomannut että keskusteluissa, joissa ROT tai se perseilevä nolo...aukko on osallisena omat kommenttini poistatetaan vaikka niissä ei todellakaan ole mitään sääntöjen vastaista. Jännää on se, että kun postaan uudelleen toiseen tai kolmanteen kertaan saman kommentin niin ne eivät enää häviä "sääntöjen vastaisina" ...

Minulla ei ole mitään sitä vastaan että:

1. Olisi selkeät säännöt kommenttien poistamiselle ja niitä sovellettaisiin yhdenmukaisesti ja tasapuolisesti kaikille
        2. Kaikki keskustelijat käyttäisivät rekisteröityä nimimerkkiä
        3. Ne keskustelijat joiden kommentti poistetaan saisivat perustelut kommenttinsa poistamiselle

• jjsjjsjss

Juuri näin taphatuu koko ajjan.
        Jotakuta ilmeisesti homomoderaattoria pännii faktatieto.

• Ewokki
      • Se.o.vanaha.homo.jo

"Ainakin minä muistan vastanneeni tuohon samaan jo ainakin pari kertaa parin päivän sisällä."

Torennäkösesti tällä seniilillä kaappihomolla Jyri-tuharilla taas vaan muisti petti .... Varsinki ku sen alakujaankin vähäsen järkensä on viinalla tuhonnu.

• kungpow

Kyllä Jumala on olemassa, mutta se ei hyödy meistä mitään.
      Miksi siis olemme ?

• Örhörhruiks

Syöt liikaa pullaa se näkkyy ruhossa.

• Älyonjättäny

Vai olisiko kyse ollut siitä että tämä ei ole mikään evoluutio palsta?

• Spammaaminen taitaa olla periaatteessa kiellettyä suomi24:n keskustelupalstoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      148
      8188
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      32
      3260
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      405
      2441
    4. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      38
      2199
    5. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      290
      1894
    6. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      168
      1809
    7. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      20
      1710
    8. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1535
    9. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      23
      1374
    10. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1289
    Aihe