Jyri tässä tänään illalla kysyi palstalla että missäs ne biologian vaatimat apinaihmiset ovat ja kysymys katosi listoilta parin tunnin päästäm hehehe!
Taisi olla evomoderaattorille liiann kova paikka. Heehh!
Ja tässä yksi vastaus joka ehti palstalle ennen kkuin se katosi:
Jyrpäle, sinä se et osaa tehdä havaintoja, sillä tietysti nuo vain haihtuivat kuin tuhka tuuleen koska niistä ei ole jäänyt jälkeäkään. Vaihtoehtoja ei näet ole. Vai onko? Tiede ei tunne muuta.
Enkö olekin reilu!
Ja kohta tämäkin häippää täältävai mitä?
On se niin hassua että evosensuuri pelaa.
12
<50
Vastaukset
- evoteiosaaajatella
Niin, lapsena kouluissa meille meille kerrottiin epätotuuksia evouutiosta ja nyt sitten tämä peli jatkuu tööllä.
Miksi kummassa evouakonto aina valehtelee?Sen kyllä Jyri huomaa kun sinä viinaspäissäsi täällä mökellät. Annahan kun autan:
"Niin, lapsena meille kerrottiin koulussa epätosia väittämiä evoluutiosta ja nyt sitten tämä peli jatkuu täällä.
Miksi kummassa "evouskonto" aina valehtelee?"
Nyt aivopierusi on sentään oikein kirjoitettu. Paitsi että suomen kielessä ei ole edes olemassa sellaista sanaa kuin "evouskonto".
Oletko varma että tämä "koulusi" ei ollut jonkin uskonlahkon pyhäkoulu tai vastaava jos sinulle on peräti epätosia väittämiä evoluutiosta kerrottu? Kuulostaa aivan Jehovan todistajien seuroilta.- hyyryläine
puolimutkateisti kirjoitti:
Sen kyllä Jyri huomaa kun sinä viinaspäissäsi täällä mökellät. Annahan kun autan:
"Niin, lapsena meille kerrottiin koulussa epätosia väittämiä evoluutiosta ja nyt sitten tämä peli jatkuu täällä.
Miksi kummassa "evouskonto" aina valehtelee?"
Nyt aivopierusi on sentään oikein kirjoitettu. Paitsi että suomen kielessä ei ole edes olemassa sellaista sanaa kuin "evouskonto".
Oletko varma että tämä "koulusi" ei ollut jonkin uskonlahkon pyhäkoulu tai vastaava jos sinulle on peräti epätosia väittämiä evoluutiosta kerrottu? Kuulostaa aivan Jehovan todistajien seuroilta.Minulla on omat koulukirjani vielä tallella. Mikäli nyt opetetaan tosiasiaa minulle opetettiin liki KAIKISSA MUISSA ASIOISSA PÖTYÄ PAITSI MATEMATIIKASSA JA MUSIIKISSA.
Kyllä joku valehtelee, joko minun opettajani tai sitten nykyopettajat. On vain nämä kaksi vaihtoehtoa.
- Ewokki
Olen myös havainnut oudon viestiketjujen häviämisen. Joku selvästikin poistattaa asiallisiakin ketjuja, joiden sisältö ei miellytä. ROT näyttää ainakin osaavan luovia tämän ongelman yli, koska kun hänen aloituksensa poistuu, hän postaa lähes identtisen version tilalle. Toki hänen aloitukselleen saama kritiikki on poistunut ja hän on muokannut uutta aloitustaan sen huomioiden. Mieleen on tullut jonkinlainen väsytystaktiikka...
Olen kyllä huomannut että keskusteluissa, joissa ROT tai se perseilevä nolo...aukko on osallisena omat kommenttini poistatetaan vaikka niissä ei todellakaan ole mitään sääntöjen vastaista. Jännää on se, että kun postaan uudelleen toiseen tai kolmanteen kertaan saman kommentin niin ne eivät enää häviä "sääntöjen vastaisina" ...
Minulla ei ole mitään sitä vastaan että:
1. Olisi selkeät säännöt kommenttien poistamiselle ja niitä sovellettaisiin yhdenmukaisesti ja tasapuolisesti kaikille
2. Kaikki keskustelijat käyttäisivät rekisteröityä nimimerkkiä
3. Ne keskustelijat joiden kommentti poistetaan saisivat perustelut kommenttinsa poistamiselle- jjsjjsjss
Juuri näin taphatuu koko ajjan.
Jotakuta ilmeisesti homomoderaattoria pännii faktatieto.
- Ewokki
Jyrppis, ettei sinun kadonnut ketjusi vaan olisi:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15509788/kysymys-evolutionisteille-
Saattaa olla, että postasit samansisältöisen aloituksen pariin kertaan ja toinen poistettiin toiston vuoksi. Ainakin minä muistan vastanneeni tuohon samaan jo ainakin pari kertaa parin päivän sisällä.- Se.o.vanaha.homo.jo
"Ainakin minä muistan vastanneeni tuohon samaan jo ainakin pari kertaa parin päivän sisällä."
Torennäkösesti tällä seniilillä kaappihomolla Jyri-tuharilla taas vaan muisti petti .... Varsinki ku sen alakujaankin vähäsen järkensä on viinalla tuhonnu.
- kungpow
Kyllä Jumala on olemassa, mutta se ei hyödy meistä mitään.
Miksi siis olemme ? - Örhörhruiks
Syöt liikaa pullaa se näkkyy ruhossa.
- Älyonjättäny
Vai olisiko kyse ollut siitä että tämä ei ole mikään evoluutio palsta?
Spammaaminen taitaa olla periaatteessa kiellettyä suomi24:n keskustelupalstoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1488188Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323260Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole4052441Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh382199Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422901894Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1681809- 201710
- 241535
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231374- 1001289