Onko teillä nyt krapula?

raitista_huomenta

Suunnitelmia uuteen nousuun?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asdfh4368

      Ei ole. Täysin selvä ja krapulaton, kohta lähden vierailemaan kansainvälisen ystävyyden merkeissä pakolaiskeskuksessa.oikein hyvää ja antirasistista uutta vuotta kaikille, ensi vuonna rikastutaan entistä enemmän!🙂

      • menneet.ajat

        Ei ole. Aika selvä olen, ellei huomioida kiukkuista mielialaani. Juopottelun jälkimainingit lyö päälle. Missä helkutissa on helmeilevä lohtupullo? Ja huomenna alkaa arki!


    • Kylmät_kädet_

      Miksi juhlia jonkun numeron vaihtumista, kun se merkitsee ainoastaan huonoja uutisia. Hinnat kallistuu, tuet laskee, taas uusia rajoituksia ties mihin, jne.

      • Faktaa_vakioista

        Kylmis tajusi lähes välittömästi tultuaan palstallemme, että Ex-Tissu dissaa itseään "Tissu on homo!" -spämmäyksillään. Kylmis päätti olla älykkäämpi itsensä dissaamisessa. Todellista henkistä murskaamista, kirjoittajan kohteena itse kirjoittaja. Kokonaisia yhdistyksiä ryhmittynyt rintamaan tuhotakseen Keijon ja koko suvun.

        Siitä ex-sheriffi ei pitänyt lainkaan, kun vihdoin hokasi 3-5 vuoden päästä, että enkö itse pysty tasokkaampaan itse-dissaukseen, kuin vain että "tissu on homo"? Olenko joku Nintendo, kun toi on selvästi Deep Blue?

        Kylmiksen itsedissaukset poistettiin taas, vaikka siellä oli hiton hauska vitsi: "Kylmiksellä ei ole varaa ostaa junalippua edes keskitysleirille".

        Ahhaaha! Nuorisolle tiedoksi, ettei sinne todellakaan tarvinnut junalippua, vaikka junalla vietiinkin.


      • Kylmät_kädet_
        Faktaa_vakioista kirjoitti:

        Kylmis tajusi lähes välittömästi tultuaan palstallemme, että Ex-Tissu dissaa itseään "Tissu on homo!" -spämmäyksillään. Kylmis päätti olla älykkäämpi itsensä dissaamisessa. Todellista henkistä murskaamista, kirjoittajan kohteena itse kirjoittaja. Kokonaisia yhdistyksiä ryhmittynyt rintamaan tuhotakseen Keijon ja koko suvun.

        Siitä ex-sheriffi ei pitänyt lainkaan, kun vihdoin hokasi 3-5 vuoden päästä, että enkö itse pysty tasokkaampaan itse-dissaukseen, kuin vain että "tissu on homo"? Olenko joku Nintendo, kun toi on selvästi Deep Blue?

        Kylmiksen itsedissaukset poistettiin taas, vaikka siellä oli hiton hauska vitsi: "Kylmiksellä ei ole varaa ostaa junalippua edes keskitysleirille".

        Ahhaaha! Nuorisolle tiedoksi, ettei sinne todellakaan tarvinnut junalippua, vaikka junalla vietiinkin.

        1hoitsun "nappailee bentsoja ja katselee VHS-nauhalta Napakymppiä" ei ole mun käsialaa. 1hoitsu on täysin eri henkilö.


      • Tissu_on_Jumala
        Kylmät_kädet_ kirjoitti:

        1hoitsun "nappailee bentsoja ja katselee VHS-nauhalta Napakymppiä" ei ole mun käsialaa. 1hoitsu on täysin eri henkilö.

        Kuka Helv#%! on koskaan edes väittänyt niin?!


      • Yksi_teoria
        Faktaa_vakioista kirjoitti:

        Kylmis tajusi lähes välittömästi tultuaan palstallemme, että Ex-Tissu dissaa itseään "Tissu on homo!" -spämmäyksillään. Kylmis päätti olla älykkäämpi itsensä dissaamisessa. Todellista henkistä murskaamista, kirjoittajan kohteena itse kirjoittaja. Kokonaisia yhdistyksiä ryhmittynyt rintamaan tuhotakseen Keijon ja koko suvun.

        Siitä ex-sheriffi ei pitänyt lainkaan, kun vihdoin hokasi 3-5 vuoden päästä, että enkö itse pysty tasokkaampaan itse-dissaukseen, kuin vain että "tissu on homo"? Olenko joku Nintendo, kun toi on selvästi Deep Blue?

        Kylmiksen itsedissaukset poistettiin taas, vaikka siellä oli hiton hauska vitsi: "Kylmiksellä ei ole varaa ostaa junalippua edes keskitysleirille".

        Ahhaaha! Nuorisolle tiedoksi, ettei sinne todellakaan tarvinnut junalippua, vaikka junalla vietiinkin.

        Se oli paha isku Ex-sheriffille, kun se yllytti Sauniksena tunnetun tyypin Kylmiksen ovelle, koska näistä tuli parhaat kaverit, parin nyrkiniskujen jälkeen. Jo vuosia saunoneet yhdessä sen tapauksen jälkeen.


      • Kk_
        Faktaa_vakioista kirjoitti:

        Kylmis tajusi lähes välittömästi tultuaan palstallemme, että Ex-Tissu dissaa itseään "Tissu on homo!" -spämmäyksillään. Kylmis päätti olla älykkäämpi itsensä dissaamisessa. Todellista henkistä murskaamista, kirjoittajan kohteena itse kirjoittaja. Kokonaisia yhdistyksiä ryhmittynyt rintamaan tuhotakseen Keijon ja koko suvun.

        Siitä ex-sheriffi ei pitänyt lainkaan, kun vihdoin hokasi 3-5 vuoden päästä, että enkö itse pysty tasokkaampaan itse-dissaukseen, kuin vain että "tissu on homo"? Olenko joku Nintendo, kun toi on selvästi Deep Blue?

        Kylmiksen itsedissaukset poistettiin taas, vaikka siellä oli hiton hauska vitsi: "Kylmiksellä ei ole varaa ostaa junalippua edes keskitysleirille".

        Ahhaaha! Nuorisolle tiedoksi, ettei sinne todellakaan tarvinnut junalippua, vaikka junalla vietiinkin.

        Rauno Repomies väitti, että natseilla oli junat AINA aikataulussaan. Toisin on esim. Suomessa.


    • Limpparin_PIrkko

      Yhteisrauhan nimissä, uusi vuosi kun on, toivoisin, että vanhojen vakioiden keskinäiset riidat, vihanpidot ja kaunat saataisiin jotenkin sovittua. Luin poistettuja viestejä tässä ketjussa ja tuli paha mieli.

      Mitäs, jos yhdessä kuunellaan kaunista musiikkia ja keskustellaan rauhan nimissä?
      https://www.youtube.com/watch?v=vASrbn7DO9M

    • Asdfh4523

      Neljättä päivää selvinpäin päin, näen tilanteen lohduttomana. Ei TÖITÄ, ei toimeentuloa ...lapsilla surkea tulevaisuus. Kaikki viety

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe