Tarkeneeko talvella Pyr Apartamentoksessa?

Ilman.joulukiireitä

Olemme suunnittelemassa joulun viettoa Fugessa. Sattuisiko kukaan Pyr apartamentoksessa talvella majoittunut lukemaan tätä. Millainen lämmitys siellä on? Ilmalämpöpumput vedollaan tekevät kurkun kipeäksi.

18

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PyristäJuuriTultu

Vietimme juuri joulun ajan Pyrissä.
      Huoneistoissa on keskuslämmitys/ilmastointi. Talvella siis lämmitys. Ei siis erillisiä ilmalämpöpumppuja.
      Meidän huoneisto oli aurinkoisella uima-altaan puolella, ylemmissä kerroksissa.
      Aurinko lämmitti kokoajan niin, ettei pidetty lämmitystä yhtään päällä.

• Ilman.joulukiireitä

Hurjan paljon kiitoksia vastauksestasi. Hotelleissa/apartamentoksissa on lämmityksen suhteen suuria eroja. Nautitteko aamupuffetit? Jos niin millainen oli? Kuvien perusteella kohtalaisen monipuolinen?

Olin eka kerran torressa jo v 1974. Viime vuosina olen/mme viettäneet keväällä pari viikkoa Fugen maisemissa. Kuten taas ensi huhtikuussakin. Nyt tuli ajatus päästä ensi joulusta vähän helpommalla. Viettäköön jälkikasvu joulunsa tilallamme keskenään. Mikäli haluavat.

• PyristäJuuriTultu

Aamupuffettia ei syöty. Käytiin katsomassa tarjonta, ja se näytti tosi hyvältä ja monipuoliselta. Koska olemme aika pieniruokaisia aamuisin tyydyimme keittämään itse kahvit ja syömään paahtoleivät huoneistossa.

• Ilman.joulukiireitä

Uteliaisuus vain lisääntyy. Miten pitkän loman vietitte? Kävittekö joululounailla/-päivällisillä? Fuengirolalehden mainoksen mukaan niitä järjestetään useammassakin paikassa.

Katselin Pyrin hintoja ensi jouluksi ajalle 22. - 30.12., siis 8 vrk. Täydellä perumisoikeudella studio 43 m2 ilman a-palaa 373 eur. Hinta uskomattoman halpa? Kahden hengen buffetilla n 540 eur. Eli ei kannata ostaa ruokia valmiiksi. Käy niinä aamuina jolloin haluaa. Mitä muuten piditte joulun ajasta tuolla seudulla? Harrastan juoksua joten olisi mukava lönkötellä joulun aikaan sulalla maalla. Olen itse eläkkeellä ja vaimo siirtyy samaan elämänvaiheeseen syksyllä.

• PyristäJuuriTultu

Ilmat suosi, ainkin tänä vuonna. Olimme 10 yötä hintaan 450 €.
      Aamiainen erikseen ostettuna maksaa 6.90 € / henkilö.
      Ei tuolla alueella juuri joulu näkynyt. Tosin jouluvalot ovat upeita ja Malagassa erityisen hienot.
      Emme käyneet erityisesti jouluillallisella missään ravintolassa, mutta paljon niitä oli tarjolla.
      Ranintolatarjonta muutenkin hyvä.
      Mutta parasta meidän mielestä Pyrissä on lämmitetty uima-allas. Sinne oli mukava pulahtaa aamu-uinnille.

• Ilman.joulukiireitä

Kiitos vielä kerran. Annoit todella hyvän läpileikkauksen majapaikasta kuten muustakin. Tuo lämmitetty uima-allas on varmaan se vetonaula, johon vaimo varmaan tarttuu. Lähtisi jouluksi mieluummin jonnekin Keski-Eurooppaan, jonne minä taas en viitsi mennä keskitalvella. Teillä oli hyvä tuuri säiden suhteen. Tiedän ettei joka vuosi ole samanlaista. Siksi juuri tärkein kysymykseni koski hotellin lämmitystä.

Joulu ei ilmeisesti ole katolisissa maissa niin merkittävä juhla - ainakaan ulkoisesti - kuten on Semana Santa. Sitähän ei voi olla huomaamatta. Huhtikuussa olemme siellä juuri pääsiäisen aikaan. Harmi kun pesisottelu Joensuu - Seinäjoki pelataankin siellä vasta kuun vaihteessa jolloin emme enää ole paikalla. Sotkamolaisina olisimme ilman muuta katsomossa.

• Ilman.joulukiireitä

Vielä tuli yksi uteliaisuus. Mihin aikaan vuotta hankitte lennot ja mikä yhtiö. Olivatko tyyriitä? Jouluviikoksi syksyllä ostettuna ainakin Norwegianilla ovat olleet melko kalliita

• PyristäJuuriTultu

Lokakuussa ostettiin Finnairilta liput. Ei olleet halpoja kuten ei Norwegiallakaan. Jouluhinnat varmaankin..

• Ilman.joulukiireitä

Norski myy tällä hetkellä vain lokakuun loppuun. Seuraan milloin joulukuu tulee myyntiin ja ostan heti. Ehkä helmikuun lopulla. Huhtikuun lennot tulevat aina listoille juhannuksen tietämissä. Ensi kevään liput maksoivat (meno-paluu) 240 eur/hlö. Me käytämme aina light-lippuja

• Ilman.joulukiireitä
        Ilman.joulukiireitä kirjoitti:

Norski myy tällä hetkellä vain lokakuun loppuun. Seuraan milloin joulukuu tulee myyntiin ja ostan heti. Ehkä helmikuun lopulla. Huhtikuun lennot tulevat aina listoille juhannuksen tietämissä. Ensi kevään liput maksoivat (meno-paluu) 240 eur/hlö. Me käytämme aina light-lippuja

Muistin kevään lippujen hinnan väärin. Tarkistus osoitti hinnan olleen 226,19 eur (meno-paluu suorat päivälennot) Ei paha!

• Ilman.joulukiireitä

Kämppä varattu. 8 yötä 373 eur

• nnolose

Hirveä hotelli. Loput saatte itse kokea.

• Asiallamaku

Makuasia

• Mummoikäinen

Ei ole 4 tähden hotelli vaan 3 tähden huoneistohotelli. Monia kertoja siellä olleena, ei valittamista. Sijainti, puhtaus yms 4 tähden luokkaa. Huoneistot jo elämää nähneet, mutta siistit.

• Ilman.joulukiireitä

Kukapa niitä majapaikan tähtiä katselemaan on tullut. Riittää kun vastaa omia tarpeita ja on hinnaltaan kukkarolleen sopiva.

• Aurinkotärkein

Tosiaan ei katsella tähtiä vaan aurinkoa. Kuten vuoristoneuvos Tuura sanoi Speden elokuvassa kun oli ostanut matkan Uunon matkatoimistosta: Sama aurinko siellä paistaa olipa majapaikka mikä hyvänsä

• irmel9

Kahden makuuhuoneen asunnossa Hotelli Pyrissä oli ikävä kokemus. Laitteet huonossa kunnossa eivätkä toimineet. Monenlaista pientä vikaa. Kuudelle hengelle liian pieni ruokapöytä. Hyvää on lämmitetty uima-allas.

• Ilman.joulukiireitä

Minä varasinkin yhden huoneen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe