Luontomies hakusessa

Stella

Hei,

Olen 37-v sopusuhtainen (162 cm ja 53 kg) ja ok näköinenkin neitokainen Keski-Suomesta ja haen loppuelämäksi seuraa luonnossa retkeilyn-, vaelluksen- ja mökkeilyn parissa viihtyvistä kunnollisista miehistä. Myös eläinsuvaitsevaisuudesta saat lisäpisteitä, sekä tietty kokkautaidoista ; ). Lapsia minulla ei ole ja muutoinkin olen täysin vapaa jopa pysyvään maisemanvaihtoon jos nikseen tulee.
Vaikka villapaidassa viihdynkin, osaan myös pukeutua tilanteen vaatimalla tavalla ns.iltaeleganssiin.
Mahdollista välimatkaa en koe esteeksi, motivaatio kuljetaa minne vain :))

Lähetäthän kuvasi ja kerrothan itsestäsi pitkän meilin varran!

Innolla odottaen

Stella

15

3837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stella
      • "sissi"

        Taitaapa olla saman henkinen ihminen,huomenna lähden pitkästä aikaa "mehttään yöksi"ei muuta kun laavu pystyyn ja rakotulet palamaan,on tiedossa hyvä kelo luvallisilla mailla,sen verran laiska olen että husgvarnan otan ahkioon ei tartte kirveellä kalkutella.Eväspuoli on hallinnassa.Voisihan se kaverikin mennä jollain reissulla.
        kirjoitteli:Mies kainuusta 43v.181 cm 80 kg.kissa on.


      • Nimetön
        "sissi" kirjoitti:

        Taitaapa olla saman henkinen ihminen,huomenna lähden pitkästä aikaa "mehttään yöksi"ei muuta kun laavu pystyyn ja rakotulet palamaan,on tiedossa hyvä kelo luvallisilla mailla,sen verran laiska olen että husgvarnan otan ahkioon ei tartte kirveellä kalkutella.Eväspuoli on hallinnassa.Voisihan se kaverikin mennä jollain reissulla.
        kirjoitteli:Mies kainuusta 43v.181 cm 80 kg.kissa on.

        Pikkusen enemmän voisit ittestäs vaivautua kertomaan...ammattia ja perhepolitiikkaaja lapsia ja nuin..

        Vastaa tuohon mun sähköpostiosoitteeseen eli

        stellastella@suomi24,fi


    • mie vain

      Kuule Stella : Jos sinua on lykästänyt ja sait hyvää seuraa niin ilmoittele täällä. Olisi ihan hienoa tietää onko tuollaisia mitä etseit niin mahdollista löytää näin.

      • Stella

        Moi, muutamia viestejä on tullut. Näitähän nyt aluksi tuumaillaan ja tutustellaan jne.

        Niin kovin haluaisin luonnossa viihtyvän, suht.ok näköisen (koska itsekin olen ) ja luonteeltaankin kivan tyypin niin...jonka kanssa vois mennä ja yöpyä tuvissa ja taivasalla ja joka opettaisi minutkin enemmän luonnossa liikkumaan.

        Kovin metsäturriaisista tai Linkola-mustavalkoisista miehistä en välitä.

        Itse kun olen ihan maailman menossa mukana. Ikeassakain on tullut käytyä ; ).Vaatekaapista löytyy vaelluskengistä, metsäsuksista ja otsalampuista juhlakolttuihihin,korkokenkiin ja huulipuniin -vaikken niitä metsässä käytäkään (hih), joskus töissä ja kaupungissa ihmisten ilmoilla kylläkin.

        Kaipuu on...mistä löytyy kaipuun kohde..jotenkin luulisi, että minunlaisillani naisilla on kysyntää, että miehet tykkää tytöistä, jotka osaa fileoida kalan, sytyttää nuotion ja viihtyy metsässä savun tuoksussa villapaita päällä, kynnenaluset noessa...

        Jotenkin tulee mieleen se kotimainen elokuva UMUR, kun tätä kirjoitan....On muuten Petter Sairasen kirjan pohjalta tehty se leffa.

        Eli missä luuraa ne lempeät miehet?

        Stella

        [email protected] (onkohan tossa pistettä ton 24 jälkeen ?)


      • mie vaan...
        Stella kirjoitti:

        Moi, muutamia viestejä on tullut. Näitähän nyt aluksi tuumaillaan ja tutustellaan jne.

        Niin kovin haluaisin luonnossa viihtyvän, suht.ok näköisen (koska itsekin olen ) ja luonteeltaankin kivan tyypin niin...jonka kanssa vois mennä ja yöpyä tuvissa ja taivasalla ja joka opettaisi minutkin enemmän luonnossa liikkumaan.

        Kovin metsäturriaisista tai Linkola-mustavalkoisista miehistä en välitä.

        Itse kun olen ihan maailman menossa mukana. Ikeassakain on tullut käytyä ; ).Vaatekaapista löytyy vaelluskengistä, metsäsuksista ja otsalampuista juhlakolttuihihin,korkokenkiin ja huulipuniin -vaikken niitä metsässä käytäkään (hih), joskus töissä ja kaupungissa ihmisten ilmoilla kylläkin.

        Kaipuu on...mistä löytyy kaipuun kohde..jotenkin luulisi, että minunlaisillani naisilla on kysyntää, että miehet tykkää tytöistä, jotka osaa fileoida kalan, sytyttää nuotion ja viihtyy metsässä savun tuoksussa villapaita päällä, kynnenaluset noessa...

        Jotenkin tulee mieleen se kotimainen elokuva UMUR, kun tätä kirjoitan....On muuten Petter Sairasen kirjan pohjalta tehty se leffa.

        Eli missä luuraa ne lempeät miehet?

        Stella

        [email protected] (onkohan tossa pistettä ton 24 jälkeen ?)

        On siinä piste. Et kai ole blondi? =))

        No kuitenkin olen itse nainen ja tiedän että tuollaisia miehiä on mitä etsit. Itsekin tiedän ainakin yhden joka etsii juuri sinunlaista naista. Eli uskon, että on varmaan sinua jo heittänyt meilillä jos vaan on sinut täältä bongannut :D

        Tsemppiä sinulle siis Stella ja paljon..!!!


      • Stella kirjoitti:

        Moi, muutamia viestejä on tullut. Näitähän nyt aluksi tuumaillaan ja tutustellaan jne.

        Niin kovin haluaisin luonnossa viihtyvän, suht.ok näköisen (koska itsekin olen ) ja luonteeltaankin kivan tyypin niin...jonka kanssa vois mennä ja yöpyä tuvissa ja taivasalla ja joka opettaisi minutkin enemmän luonnossa liikkumaan.

        Kovin metsäturriaisista tai Linkola-mustavalkoisista miehistä en välitä.

        Itse kun olen ihan maailman menossa mukana. Ikeassakain on tullut käytyä ; ).Vaatekaapista löytyy vaelluskengistä, metsäsuksista ja otsalampuista juhlakolttuihihin,korkokenkiin ja huulipuniin -vaikken niitä metsässä käytäkään (hih), joskus töissä ja kaupungissa ihmisten ilmoilla kylläkin.

        Kaipuu on...mistä löytyy kaipuun kohde..jotenkin luulisi, että minunlaisillani naisilla on kysyntää, että miehet tykkää tytöistä, jotka osaa fileoida kalan, sytyttää nuotion ja viihtyy metsässä savun tuoksussa villapaita päällä, kynnenaluset noessa...

        Jotenkin tulee mieleen se kotimainen elokuva UMUR, kun tätä kirjoitan....On muuten Petter Sairasen kirjan pohjalta tehty se leffa.

        Eli missä luuraa ne lempeät miehet?

        Stella

        [email protected] (onkohan tossa pistettä ton 24 jälkeen ?)

        Onkohan niitä tuommosia naisia olemassa....?
        Höröttelee laavussaan ;)


      • Stella
        uzzi kirjoitti:

        Onkohan niitä tuommosia naisia olemassa....?
        Höröttelee laavussaan ;)

        Senkin rotjakkeenkutaleet !

        En ole blondi,vaan sekaverinen metsässäseisoja.

        Jos jossakin piileksitte, niin HETI paikalla esiin sieltä ja sormia näppäimistölle ja mulle postia !!

        Tää on KÄSKY, sillä olen aarre ; ))

        T: Stella


      • Korpisotilas
        Stella kirjoitti:

        Senkin rotjakkeenkutaleet !

        En ole blondi,vaan sekaverinen metsässäseisoja.

        Jos jossakin piileksitte, niin HETI paikalla esiin sieltä ja sormia näppäimistölle ja mulle postia !!

        Tää on KÄSKY, sillä olen aarre ; ))

        T: Stella

        Akoista ei ole kun harmia


      • ouna stella
        Stella kirjoitti:

        Senkin rotjakkeenkutaleet !

        En ole blondi,vaan sekaverinen metsässäseisoja.

        Jos jossakin piileksitte, niin HETI paikalla esiin sieltä ja sormia näppäimistölle ja mulle postia !!

        Tää on KÄSKY, sillä olen aarre ; ))

        T: Stella

        Ei sitä stella metsämiestä käsketä..se häipyy syvemmälle kairoihin, ja sieltä et nappaa.
        Kai sulle jo postia on tullut? Ettet vain olisi liian vaativa? Vastaa vastauksiin, ota selvää, kysele ja kirjoittele..eiköhän se sieltä selviä.
        Hyvää metsästysonnea sulle!


      • tuli
        ouna stella kirjoitti:

        Ei sitä stella metsämiestä käsketä..se häipyy syvemmälle kairoihin, ja sieltä et nappaa.
        Kai sulle jo postia on tullut? Ettet vain olisi liian vaativa? Vastaa vastauksiin, ota selvää, kysele ja kirjoittele..eiköhän se sieltä selviä.
        Hyvää metsästysonnea sulle!

        mieleen myös, että ne saappaat ja lamput ovat olleet pitkään kaapissa.. kuten koko stellakin...


      • lumikukka
        ouna stella kirjoitti:

        Ei sitä stella metsämiestä käsketä..se häipyy syvemmälle kairoihin, ja sieltä et nappaa.
        Kai sulle jo postia on tullut? Ettet vain olisi liian vaativa? Vastaa vastauksiin, ota selvää, kysele ja kirjoittele..eiköhän se sieltä selviä.
        Hyvää metsästysonnea sulle!

        Taso se on, mikä pitää säilyttää. Miksi tyytyä kakkoseen, kun kerran niitä ykkösiäkin on jossakin, en kyllä itsekkään ole löytänyt...


      • ???
        lumikukka kirjoitti:

        Taso se on, mikä pitää säilyttää. Miksi tyytyä kakkoseen, kun kerran niitä ykkösiäkin on jossakin, en kyllä itsekkään ole löytänyt...

        Taitaa olla feikki koko Stella -tai sitten tosi vaativa. Ainakaan häntä ei kiinnostanut hiukka yli nelikymppinen akateeminen erä/luontoihminen edes sen vertaa, että olisi vaivautunut vastaamaan. No, ehkä asuinpaikka, ulkonäkö, siviilisääty tai nämä kaikki yhdessä eivät miellyttäneet. Who knows? Että silleen...


      • eräs vastannut
        ??? kirjoitti:

        Taitaa olla feikki koko Stella -tai sitten tosi vaativa. Ainakaan häntä ei kiinnostanut hiukka yli nelikymppinen akateeminen erä/luontoihminen edes sen vertaa, että olisi vaivautunut vastaamaan. No, ehkä asuinpaikka, ulkonäkö, siviilisääty tai nämä kaikki yhdessä eivät miellyttäneet. Who knows? Että silleen...

        Se yllättäen vastasi minulle, mutta kovin oli lauseet lyhkäsiä. Olisi edes voinut vähän innokkaammin vastata. Minäkin olisin mielelläni kertonut enemmän, mutta kun stellan viestit olivat lyhkäsiä. Onpa kumma juttu, että naisetkin tuntuvat kyllä olevat vailla retkiseuraa, mutta jotkut heistä vain leikkivät täällä.


    • vaelluskaveri

      tuu käymään lapissa nii etsitään joku kiva reitti missä viihdytään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      414
      8662
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      239
      6320
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2295
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1816
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1657
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1623
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1255
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      944
    Aihe