PRESIDENTTI NIINISTÖ SANOI TOTUUDEN VALETURVAPAIKANHAKIJOISTA.

OIKEIN

18

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämmöistä

      Presidentti Niinistö taitaa olla Suomen ainoa Mies. Hän on isänmaata kunnioittava rehellinen Suomalainen. Kuitenkaan hän ei hyväksy mitään ääriliikkeitä, joten ottakaapa opiksi ja pysykää hänen linjallaan.

      Ihmettelen vasemmistolaisten medioiden suurta valtaa Suomessa. Ovatko venäjän lonkerot soluttautuneet niin pahasti maamme medioihinkin, että aivopesu sitä kautta voi jatkua ilmeisesti loputtomiin?
      Presidentti ei taida niille pystyä mitään, niin kova valta on suomen ns. virallisilla tiedottajilla.

      Irrottautukaa jo hyvä valtamedia venäläisestä määräysvallasta, ja pysykää Suomea kunnioittavalla suoraselkäisellä linjalla.

      • qåaäzm

        Eihän Venäjä enää ole vasemmistolainen. Se maa edustaa länsimaisten vasureiden vihaamia arvoja nykyään. Vasurit eivät ensinnäkään tykkää kristinuskosta. Venäjällä se on ollut nousussa. Venäjällä perinteiset arvot myös ovat kovaa luokkaa. Perinteinen perhe on siellä in. Siellä mies on mies, ja nainen on nainen. Ei mitään outuja kummajaisia joita länsi on tulvillaan. Siellä ei erityisen hyvällä katsota sukupuolivähemmistöjä, kun taas mädättyneessä lännessä nämä ovat vasureiden suuresti ihannoimia arvoja. Onko jotain enää joka vetoaa Venäjällä länsimaiseen vasuriin? Ei tule mieleen.


      • qåaäzm
        qåaäzm kirjoitti:

        Eihän Venäjä enää ole vasemmistolainen. Se maa edustaa länsimaisten vasureiden vihaamia arvoja nykyään. Vasurit eivät ensinnäkään tykkää kristinuskosta. Venäjällä se on ollut nousussa. Venäjällä perinteiset arvot myös ovat kovaa luokkaa. Perinteinen perhe on siellä in. Siellä mies on mies, ja nainen on nainen. Ei mitään outuja kummajaisia joita länsi on tulvillaan. Siellä ei erityisen hyvällä katsota sukupuolivähemmistöjä, kun taas mädättyneessä lännessä nämä ovat vasureiden suuresti ihannoimia arvoja. Onko jotain enää joka vetoaa Venäjällä länsimaiseen vasuriin? Ei tule mieleen.

        Venäjä myös puolustaa kansallisvaltiota, eikä salli maansa muuttuvan sillisalaatiksi. Se maa vastustaa globalismia. Vasurit rakastaa täällä Suomessakin sitä että kansallisvaltiot poistuisivat. Heille ei kansallisvaltio meinaa mitään globalismin ”autuuden” rinnalla. Eli tämäkin eroavaisuus on Venäjällä ja lännen vasureilla. Minkähänlaista vasemmistolaisuutta mahdat Venäjällä nähdä?


      • pois.piilokommunismi
        qåaäzm kirjoitti:

        Venäjä myös puolustaa kansallisvaltiota, eikä salli maansa muuttuvan sillisalaatiksi. Se maa vastustaa globalismia. Vasurit rakastaa täällä Suomessakin sitä että kansallisvaltiot poistuisivat. Heille ei kansallisvaltio meinaa mitään globalismin ”autuuden” rinnalla. Eli tämäkin eroavaisuus on Venäjällä ja lännen vasureilla. Minkähänlaista vasemmistolaisuutta mahdat Venäjällä nähdä?

        Jostain se hlvetin kommunismi on joka tapauksessa tähän maahan päässyt ja soluttautunut vaikka mihin. Kaikki meno Suomessa on olevinaan niin länsimaista mutta johonkin kommariunelmaan se kuitenkin tähtää loppujen lopuksi.


      • qåaäzm
        pois.piilokommunismi kirjoitti:

        Jostain se hlvetin kommunismi on joka tapauksessa tähän maahan päässyt ja soluttautunut vaikka mihin. Kaikki meno Suomessa on olevinaan niin länsimaista mutta johonkin kommariunelmaan se kuitenkin tähtää loppujen lopuksi.

        Sieltä idästähän se tulla tupsahti aikoinaan maahamme. Nyt nämä meidän vasurit lienevät hieman hidas-sytytteisiä kun eivät hokaa että se kommunismi on hälvennyt Venäjältä, ja siellä jyllää kansallismielisyys. Vielä nämä meidän vasurit elättelevät sitä että se unelma tulisi sieltäpäin. Nyt kuitenkin eu tarjoaa sen jonka itä tarjosi ennen. Siksi vasemmisto tykkääkin eu:sta täysin rinnoin. Se tarjoaa sen unelman kulttuurimarxilaisesta ”onnelasta” nykyään. Tämä on minun oma päätelmä asiasta, joka ei välttämättä ole väärä.


    • uudenvuodenpuheet
    • eräs_huomio

      Valtamedia ei kommentoinut lainkaan tätä osuutta: "Vahvuutenamme on aina ollut luottamus, myös viranomaisiin: opetuksesta sosiaalitoimeen, poliisista terveydenhuoltoon. Perinteisesti on arvostettu näitä turvamme tekijöitä.

      Nyt tulee kuitenkin yhä useammin esiin, että he joutuvat työssään kohtaamaan sopimatonta, jopa aggressiivista käytöstä. Jotain on mennyt pahasti vinoon, jos yhteiskunnan palveluksia tarjoava joutuu työssään pelkäämään avustettaviaan." Ilmeisesti Niinistö pelkää Ruotsin tilanteeseen päätymistä?

      • Welcome-Sweden

        Siihenhän päädytään väistämättä nykyisellä politiikalla.
        Ja nämä uudenvuoden ja muut puheet ovat vain kuin kiukuttelevien lasten rauhoittelemiseksi.
        Mitään varsinaisia tekoja ei tule asioiden muuttamiseksi.
        Sipilän jankkaus vihapuheista on outoa ottaen huomioon pääministerin oman osuuden koko laittomien tai pakolaistaustaisten maahantulijoiden rikostapausten kohdalla.
        Suunta reagoinnissa on aina kohti suomalaisia ja Sipilän kutsuvieraat ovat yhä yhtä tervetulleita (welcome) tapahtui mitä tahansa.
        Suomi on yleensä tehnyt kaikki samat älyttömyydet kuin Ruotsi mutta muutamaa vuotta jäljessä.
        Aikaa harkintaan olisi ollut mutta hakua ilmeisesti ei.


    • Pauli_Saskiainen

      Niinistö on kuitenkin ollut erilaisissa vallankahvoissa kiinni luomassa nykytilannetta mm. viemällä Suomea väkisin EU:hun ja nyt höpisee kansaa rauhoittaakseen sitä mitä kansa haluaa kuulla. Teot jäävät kuitenkin tekemättä.

      • raiskattuoulu

        miltähän tuntuu kun mopo ei tottele ohjausta alamäessä


    • Ylesensuroi
    • Taitaa vaan olla kansaa rauhoittavaa puhetta tähän kohdin kun sattuu ja tapahtuu. Ylelle ehkä oli jo liikaakin.
      Toivotaan että jotain myös tehdään eikä vaan puhuta.

    • RobertKinty

      Sammakko suussa sillä oli kuiten.

    • DonKihot

      Turinaa kieli poskessa niin ettei koskaan, ennen. Kannattaa lukea rauhassa ajatuksella alusta loppuun https://www.presidentti.fi/uutinen/tasavallan-presidentti-sauli-niiniston-uudenvuodenpuhe-1-1-2019/ niin helposti huomaa missä vaiheissa ajatus toistansa korville lyö.

      Nyt myös Sale turatutti mätämedian rakastaman __kokonainen ihmisryhmä__ käsitteen. Mikä on sellainen ihmisryhmä joka ei ole kokonainen? Onko se vajavainen ihmisryhmä? Vaiko vajaa ihmisryhmä?


      --- Siellä missä tuhotaan mielipidekirjoituksia, päädytään tuhoamaan ihmisiä.

    • DonKihot
    • eitaaskaan

      Presidentti mainitsi maahanmuuton, turvapaikanhakijat ja pakolaiset. Sen sijaan ei maininnut laitonta siirtolaisuutta, josta itse asiassa on oikeasti kyse. On vaikea ymmärtää miksi näiden katkuvasti Eurooppaan pyrkivien siirtolaisten annetaan käyttää hyväkseen turvapaikkajärjestelmää kansaivälisen suojelun tarpeesta, kun on kysymys parempaan elämään pääsystä Euroopan maihin.

      • Gädddasta

        Onhan Suomessa järjestelmä, joka ainakin teoriassa karsii väärinkäyttäjät pois. Se on kuitenkin osoittautunut vain teoriaksi.
        Kaikki otetaan vastaan, jotka vain rajan ylittävät ja sanovat taikasanan, asylum. Sen jälkeen hotellitasoinen majoitus, neljä ateriaa päivässä, muotivaatteet kelin ja vuodenajan mukaan.


    • cgbhvr

      Onko Niinistö seniili?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      859
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      574
    5. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    6. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      32
      498
    7. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    8. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      82
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe