Naisen kiinnostus seksiin hiipuu...

Kyllästynyt

Yli 10 v sitten suhteemme alkuaikoina meillä oli varsin hyvä seksielämä, puoliso vaikutti hyvin usein halukkaalta. Hän kesti minua melko hyvin, vaikka minulla oli omat paheeni ja välillä tuli heitettyä negatiivisia kommentteja hänenkin tavoistaan ym.(nyt en siis puhu seksistä:)

Nyt en enää heittele negatiivisia kommentteja turhaan, käytä nuuskaa, enkä juuri ryyppää, olen 43 v jopa komeampi kuin 30 vuotiaana(punttisalilla vaikutusta), pidän myös vaimoani viehättävänä.

Seksi on lähes loppunut, teen välillä keveitä aloitteita, mutta kehonkieli tuntuu olevan selvä, 2-3 krt vuodessa on ollut seksiä. Vuosia sitten puolisoni oli hyvin kostea, mutta ei enää vuosiin, eikä sentään vielä vaihdevuosien aika ole. Loppuuko naisen kiinnostus useinkin, olen rivienvälistä kuullut tätä kavereiltakin. Ainakaan vielä en ole vieraissa käynyt.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiipuu

      Meille mieheni kanssa kävi samoin 10v avioliiton jälkeen. Keskustelimme asiasta syvällisesti ja päädyimme avoimeen suhteeseen... jo muutaman kuukauden jälkeen halumme heräsi molemmissa... seksi sujuu tällä hetkellä hyvin...

      • Hoitajaa

        Eikö sun ystävät tai tutut ole sinusta huolissaan? Lue ajatuksen kanssa omia kirjoituksiasi niin toteat että olet avun tarpeessa!


    • Vm88

      Ei naisen kiinnostus välttämättä katoa yhtään sen enempää kuin miehenkään. Itse 30v vaimo ja naimisissa oltu 10v, itse haluaisin mutta mies ei.

    • PelkkäPanopuunaoloko

      Taitaa olla niin, ettet osaa antaa naisellesi orgasmia? Kyllä kai suurin osa naisista menettää intonsa seksiin, jos mies vaan panee kunnes laukeaa ja jättää naisen kärvistelemään ilman orgasmia. Keskustele aiheesta häänen kanssaan, kysy suoraan millaiset jutut kiihottaa ja saako orgasmeja! Ellei saa, hanki klittakiihotin ja suristelette yhdessä hänet perille.

    • Jarmo60

      Oma kokemus on puhukaa puhukaa.Vain puhumalla avoimesti tunteista ,voi löytyä ratkaisu ongelmaan.Ei kannata arvailla tai kysellä kavereilta neuvoja.Jos oikeasti kumpikin rakastaa ,niin silloin löytyy aina yhteinen sävel.Meillä arkipäivän rutiinit sammutti seksielämän.Olis pitänyt puhua enemmän kaikesta.Onneksi kaikki päättyi hyvin.Nyt seksi sujuu erinomaisesti,kun ei pidä toista itsestään selvyytenä.

    • MunaaMekkoon

      Usealla naisella kiinnostus seksiin loppuu nelikymppisenä, vain some ja shoppailu kiinnostaa, eikä asiaa ole saatu muutettua. No mulla on samassa tilanteessa oleva tyttöilijä kaverina, pidetään salassa hyviä tapaamisia, eikä tartte perhetta hajottaa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe