sinua joku täällä ikävöi?
Luuletko nainen että
41
<50
Vastaukset
- Vaikka_rakastaisin
Se on kyllä varmaa jo ettei hän joka sydämeni valloitti kaipaa minua..
- Luultavasti
jokunen mies.
- Hohohohooooo
En luule mitään, tiedän että ei. Olen palstalla silloin tällöin ihan muusta syystä.
- jokuHnainen
Mistähän muusta syystä palstailet?
Hän ketä minä kaipaan, ei muista minua todennäköisesti lainkaan. Herttaista. Elämä on. - Muistan
jokuHnainen kirjoitti:
Mistähän muusta syystä palstailet?
Hän ketä minä kaipaan, ei muista minua todennäköisesti lainkaan. Herttaista. Elämä on.ja kaipaan Sinua todella paljon. En vain tiedä miten saisin Sinuun yhteyttä, kun aikaa on vierähtänyt jo kauan. Muistan lähettämäsi kirjeet varuskuntaan suorittaessani vausmiespalvelusta, ne tuoksuivat hyville kun olit hieronut niitä kehollasi ja vähän muustakin paikasta, nukuin ne kasvoillani.
On ohjausta, että huomasin viestisi sivustolla, tunsin heti käsialasi, muistot ja kaipaus iski heti.
Kerro missä voitaisiin tavata. - Möllisiinä
Muistan kirjoitti:
ja kaipaan Sinua todella paljon. En vain tiedä miten saisin Sinuun yhteyttä, kun aikaa on vierähtänyt jo kauan. Muistan lähettämäsi kirjeet varuskuntaan suorittaessani vausmiespalvelusta, ne tuoksuivat hyville kun olit hieronut niitä kehollasi ja vähän muustakin paikasta, nukuin ne kasvoillani.
On ohjausta, että huomasin viestisi sivustolla, tunsin heti käsialasi, muistot ja kaipaus iski heti.
Kerro missä voitaisiin tavata.Hnaisia on kuule paljon!
- personanongrata
Tiedän ettei minua ikävöi kukaan, edes oma perhe. Vilkaisen palstalle ehkä pari kertaa vuodessa.
- S.nainen
Kaipaa. Kaikki palstan miehet!
En välitä kenestäkään heistä. Narsisti nysäpipuleita
Palsta jää
Adios !- manipuloimuita
S nainen taitaa olla itse se palstan suurin luuseri narsisti.
- Kylmätväreet
manipuloimuita kirjoitti:
S nainen taitaa olla itse se palstan suurin luuseri narsisti.
Se taitaa kuitenkin olla p-nainen
- Vaineyhdessälol
Kylmätväreet kirjoitti:
Se taitaa kuitenkin olla p-nainen
Tai P-mies 😂
- Pisnismiäs
Onko tää S-nainen näiden kaikkien sekavien alotusten takana joihin tulee aivan samallalailla kirjoitettuja viestejä, sadottain, saman tai muutaman minuutin aikana?
Hankkiudu hyvä ihminen hoitoon äläkä sotke tätä meidän lintukotoa!
tuskinpa kaipailee, kukaan erityisemmin
- SeNainen
En ajattele hänen täällä todennäköisesti olevan, vaikka joskus joku juttu osuukin hyvin. Silti vastaan usein kuin hänelle vastaisin, joskus taas vastaan yleisemmällä tasolla keskusteluun.
Meitä on niin monta samoissa tilanteissa, että ”varmakin” tunnistus on hataraa. Yksilölliset tunnisteen, joita muut ei tiedä, voi keksiä kohtuullisen yksinkertaisesti. Silti suurinosa tunnisteita osuu moneen muuhun. Täysin varmoja ei ole kuin kaksin koetut hetket tunnisteilla tai vaikka tekstarin/puhelun ajat tms.- Se_kertoo_paljon
No milloin viimeksi olet hänelle miehelle textannut...?
- Oiskohan
Se_kertoo_paljon kirjoitti:
Vuosia jo...
- SeNainen
Se_kertoo_paljon kirjoitti:
21.12.2018
- liian_monta
Oiskohan kirjoitti:
Vuosia jo...
vuosia todellakin...
- Oiskohan
liian_monta kirjoitti:
vuosia todellakin...
Mikä on etunimesi toinen kirjain?
- SeNainen
Sama kirjain on sinullakin, jos minulta kysyt. Kysyt muttet kerro mitään itsestäsi. Vuorosi kiitos ;-) Kerro vaikka koska mailasimme viimeksi tai joku sivuttu aihepiiri (kertomatta liikaa).
- Tarkennus
SeNainen kirjoitti:
Sama kirjain on sinullakin, jos minulta kysyt. Kysyt muttet kerro mitään itsestäsi. Vuorosi kiitos ;-) Kerro vaikka koska mailasimme viimeksi tai joku sivuttu aihepiiri (kertomatta liikaa).
Muttei sana kirjain toisena kuitenkaan.
- Oiskohan
Kysyin tuolta mieheltä tuossa välissä. Olen nainen.
- Nainenen
Mua ei kiinnosta kuka ikävöi ja missä. Vain tunteiden kohtaamisella on merkitystä.
- Aikavarmasti
Lukee ainakin yhden viestin illassa 😎 tiedä sitten kaipaako...😏
- kuuluvasti
No kyl meni perille ettei todellakaan.
- enluulemitään
siis minähän uskon,että hän täällä ikävöi ja uikuttaa perääni,kun on muuten niin ujo,ettei oikeassa elämässä saa mitään aikaiseksi asialle :D :D
- aitoriitta
En minä oikeasti uikuta perääsi mutta käyn täällä lukemassa näitä juttuja kyllä. Sinusta on hyötyä minulle ja toivottavasti myös minusta edes jotakin sinulle. Toivon, että minua kaipaa joku ainakin mies ja tyttäret. Muuten tulee surullinen olo. Tämä on kokonaisuudessaan jännä juttu. Tulen lähemmäksi sinua, kun menen haavemaassa etäämmäksi. Minua kiinnostaisi tietää, jatkuuko tätä vielä pitkään. Minä olen valmis etääntymään mutta uskon, että sinä jätät mieleni käsittelyn vasta kun olet valmis. Koska olet valmis? Tuleeko meistä tutut sittenkin.
Kaunis piirre sinussa on, kun olet niin huolehtivainen. Olisin mielelläni tuttusi. Se olisi minulle kyllä aivan uutta. Minulla ei ole miehiä ystävinä ollut koskaan. Uskon, että se olisi mukavaa. Ei ainakaan epäystävällisiä olla toisillemme. Pitäisin sinut mielelläni edes tuttuna😀Tuot ryhtiä elämääni. - Ihanirl
Onneksi ei täällä! Se vielä puuttuisikin!
- Eitodellakaan
Mua nyt ei kukaan ikävöi täällä tai missään muuallakaan. Kukaan ei ole ikinä mua noteerannut millään tavalla, mua ei ole ollut olemassakaan kenellekään. Ystäviäkään ei ole ollut jonoksi asti, entiset tutut tuskin muistavat kuka olinkaan. Vaikka heittäisin nyt veivini, niin kukaan ei sitä sure, kun ei ole ketään jota asia kiinnostaisi. Joten en todellakaan luule, ett joku ikävöis mua täällä.
- tupuhupulupu
Mahdollisesti vaan kolme miestä. Ollut vähän hiljaisempaa viime aikoina.
- aitoriitta
Minä olisin mielelläni ystäväsi, jos antaisit. Paria meistä ei tule mutta sovitaan yhteen jotenkin. Minä olisin iloinen, jos olisit ystäväni. Siinä ei olisi mitään pahaa. Tavallaan me ollaan tähänkin asti oltu vähän ystäviä.
- Sentuntee
Tiedän, että yksi ikävöi.
- joskerrantiedät
Miksi et sitten tee asialle mitää? :)
- Sentuntee
En tiedä mistä tavoittaa.
- Satuuuu
Ei kaipaa.
- Tietoani
Ei kaipaa. Jotain muuta kyllä.
- ElämäOnJoskusVaikeeta
Mistä sen tietäisi?
- kaikkeensitäsotkeutuu
Ainoastaan eksän sairaalloisesti mustasukkainen pano on ollut täällä ja laitellut palstalle viestejäni eksäni kännykästä. Aika sairas tapaus, eksäkin purkautui asiasta ja kertoi totuuden tästä hänen palstailustaan täällä. Monta miestäkin on kuulemma, mutta varmaan tätä kautta niitä itselleen hankkii ja sanoo "minä otan":)
- parastaennenmenijo
Tuskin ikävöi täällä, eikä varmaan missään muuallakaan:(
- Kukkanen-
Taisi Hän joskus ikävöidä. Ehkei enää.
- Kaikkion
Palstaharhaa vaan 😭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631271Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11900Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75825Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.87702- 53644
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt37589Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46574Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot121536Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43523