Suhteet ahdistaa seksin takia

Hei, olen vähä reilu 20-vuotias mies.

Yhden käden sormilla laskettavan määrän kanssa naisia olen harrastanut seksiä. Yksi oli molemmille yhden yön juttu, toisesta halusin ihan vakavan suhteen, mutta koko homma hajosi siihen että en osannut sängyssä mitään ja kolmas oli noin vuoden mittainen suhde, jonka aikana vaikka seksiä harrastettiin se ei ikinä ollut itsellenikään mitenkään tyydyttävää, syynä voi olla että exä ei halunnut kokeilla asioita ja oli kans kokematon tai sitten juuri se etten itse osaa. Lisäksi olen jotenki hyvin tietoiseksi tullut oman penikseni koosta, vaikkakin sen pitäisi olla Suomalaisten keskiarvoa (13-centtiä).

Viime aikoina kun deittaillut ja nyt varsinkin kun asiat ovat erään naisen kanssa siirtymässä vähän vakavamman puolelle ja pian alkaa seksi keskustelut en tiedä mitä sanoa. Minua pelottaa ihan kauheasti että hänkin jättää, koska en ole sängyssä hyvä, koska penikseni on pieni, koska en pysty tyydyttämään häntä.

Mikä neuvoksi? Mitä voin tehdä näille asioille? Tosin kullin kokoon ei oikein voi vaikuttaa ja kokemusta on vaikea kartoittaa kun on vähän ujonpuoleinen ihminen. Harmittaa vaan kun muuten hyvä suhde sitten hajoaa tällaiseen. Sitten koska en ole hyvä niin on aina se pieni pelko takaraivossa että toinen menee jonkun muun kanssa sänkyyn.

En oikein tiedä mikä neuvoksi ja kirjoitin tämänkin lähinnä omien ajatuksieni ulos saamiseen täällä anonyymilla palstalla.

3

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryhmykulli

Älä stressaa vaan köyri kunnolla.

• Kikkeliskok

Turhaan ahdistut. Sinunikäisillä nuorilla miehillä ei tyypillisesti ole aivan hirveän paljon kokemusta seksistä ja eri naisista. Minusta voit aivan hyvin sanoa siihen tilanteeseen päästyänne, että et ole luovuttamassa neitsyyttäsi naiselle, mutta et kuitenkaan ole ihan kamalan kokenutkaan näissä hommissa. Peniksesi on ihan normaalin mittainen, ei se siitä kiinni jää.

Neuvona voisin sanoa, että varatkaa riittävästi aikaa ja etene rauhallisesti. Kuvittele itsesi vaikka tutkimusmatkalle tutkimaan ennenkartoittamatonta maaperää. Ole tarkkana ja havainnoi miten nainen reagoi kosketukseesi ja säädä sen mukaan toimintaasi. Vähän kuin leikkisit lasten kuumenee/kylmenee leikkiä. Opettele myös antamaan hyvää suuseksiä, siitä valtaosa naisista pitää enemmän kuin karheilla ja kovilla sormilla hipelöinnistä. Ja edelleen, kiire pois.

• Pilluun

Munaa vaan pilluun

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      192
      5132
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      34
      4523
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      12
      3169
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      260
      3070
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      159
      3012
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      54
      2568
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27