Tarviiko lääkärille selittää niin hirveästi, et miks tarvitsisi Propralia?
Miten helposti saa Propral:ia terveyskeskuksen lääkäriltä?
10
2469
Vastaukset
- Jupe1
Kyllähän sitä nyt saa lähes jokainen, mutta ei sillä sitten teekkään mitään. Ei auta.
- Ari
Onhan se monilla auttanut, kuulema.
- anya
Ari kirjoitti:
Onhan se monilla auttanut, kuulema.
On täällä ollut joillain palstoilla keskustelua, ettei Propral auta, mutta minulla auttaa erittäin hyvin rytmihäiriöihin ja jännitysoireisiin. Minä sain alun perin lääkkeen rytmihäiriöihin, mutta monet saavat sitä punastumiseen, tärinään, värinään, sydämen tykytykseen ym. Jos tarvitset sitä jännitykseen, niin kerrot lääkärille, että sinulla on vaikeita jännitysoireita ja haluaisit kokeilla, olisiko Propralista apua. Jos sinulla on rytmihäiriöitä, otetaan ensin sydänfilmi ja varmistetaan, että on kyse vaarattomasta vaivasta, joka kuitenkin haittaa elämää. Verenpaineesi ei myöskään saa olla liian matala, koska Propral laskee verenpainetta, ainakin isoina annoksina. Ei tosin minulla.
- Kahvittelija
anya kirjoitti:
On täällä ollut joillain palstoilla keskustelua, ettei Propral auta, mutta minulla auttaa erittäin hyvin rytmihäiriöihin ja jännitysoireisiin. Minä sain alun perin lääkkeen rytmihäiriöihin, mutta monet saavat sitä punastumiseen, tärinään, värinään, sydämen tykytykseen ym. Jos tarvitset sitä jännitykseen, niin kerrot lääkärille, että sinulla on vaikeita jännitysoireita ja haluaisit kokeilla, olisiko Propralista apua. Jos sinulla on rytmihäiriöitä, otetaan ensin sydänfilmi ja varmistetaan, että on kyse vaarattomasta vaivasta, joka kuitenkin haittaa elämää. Verenpaineesi ei myöskään saa olla liian matala, koska Propral laskee verenpainetta, ainakin isoina annoksina. Ei tosin minulla.
Propral poistaa jännitysoireita ei suoranaisesti itse jännitystä. Kokemuksesta voin sanoa, etten muista koko jännitystä kun saan p:n avulla oireet pois.
Minulla on esiintymiskammo ja sosiaalisten tilanteiden pelko. Olen kuitenkin pitänyt ja jopa nauttinut esitelmöimisestä p:n avulla. Kahvitilaisuudet onnistuvat myös ihan ok.
- Anna
Propralia ilman en tulisi toimeen! Se auttaa, ja reseptin saa mukisematta. Propral vaikuttaa sympatix-hermojärjestelmän (sitä käyttävät esim. tarkkuusampujat, nättelijät, esiityjät ja tavalliset jotka kärsimme paniikkihäiriöstä) -
eli se ei ole keskushemostoon vaikuttava ja siksi suht´vaaraton.
Heti aika lekurille ja Propralit pöytään. Elämä hymyilee ilman turhaa jännitystä. Onnea matkaan!- pera
Entä jos jännität niin, että vatsa menee sekaisin. Voiko propral estää myös kyseisen jännitysprosessin?
- ei auta
Sama kun söis pastilleja, ei mitään vaikutusta.
- pera
luekskelin jännittäjän kirjaa ja siellä oli maininta, että annoksen pitää olla tarpeeksi suuri, että se vaikuttaa. 10 mg on varmaan sama kuin söisi pastilleja. kirjassa puhuttiin 40=>mg annoksista.
- Ari
pera kirjoitti:
luekskelin jännittäjän kirjaa ja siellä oli maininta, että annoksen pitää olla tarpeeksi suuri, että se vaikuttaa. 10 mg on varmaan sama kuin söisi pastilleja. kirjassa puhuttiin 40=>mg annoksista.
Tuohan 40g on varmastikkin se normaali koko.
- Tyttönen
Ari kirjoitti:
Tuohan 40g on varmastikkin se normaali koko.
Eli propraliin ei ole mitään erityistä vahvuutta joka vaikuttaa paremmin vaan siihen liittyy aina verenpaine jonka lääkäri mittaa propralia määrätessä. Siis älkää menkö itse muuttaan annostusta muuten voi käydä huonosti jos paineet laskee liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199