Varoitus ulkomaisista sexshopeista etenkin Sinful ja Vuxen

Marineiti-77

Varokaa hyvät ihmiset kun tilaaltte verkkokaupasta, myös seksikaupat, suosikaa kotimaisia kauppoja!!!

Itse menin retkuun ensin Vuxen ja sitten Sinful -kaupoissa.

Hyvät suomenkieliset sivut, mutta toinen oikeasti Ruotsissa, toinen oikeasti Tanskassa. Paketti luvataan lähettää heti, mutta kun se lähtee ulkomaiselta varastolta, tulee suomen noin viikon! Seurantakooditkin alkaa näyttää jotakin vasta kun paketti on suomessa ja Postin jakelussa (tai Postnord tai joku muu)
Suomalainen kauppa kun lähettää samana päivänä, se on yleensä seuraavana päivänäö jo haettavissa!!!

Vielä kun oli yksi ulkomaisen lelukaupan konkurssi juuri, niin maksakaa luottokortilla, saa rahat takaisin jos käy huonosti. suomalaisesta kaupasta voi tietää jotakin suomalaisista rekistereistä, mutta näistä ulkomaisista firmoista ei tiedä kyllä mitään!

Itsellä oli epäselvyyttä tilauksen ja tuotteen kanssa, niin tanskalaisen kaupan siihen astinen suomenkielinen palvelu loppui siihen, ja asiasta piti jatkaa "talousihmisten" kanssa mieluiten tanskaksi (!) tai englanniksi. Siinäpä sitten kouluenglannilla yritti selittää... Tanskan opinnot jäi peruskoulussa pikkuisen vähiin :)

Tämän jälkeen olen käyttänyt vain 100% suomalaisia seksikauppoja!

4

5962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomalainensenollapitää

      Oon samaa mieltä ulkomaalaisista verkkokaupoista, että oma hankaluutensa on kun tilaa tuotteet kuten paketin seuranta ja jos on viallinen tuote niin miten hoitaa palautuksen ja valituksen. Mä suosin suomalaisia erotiikkaliikkeitä. Olen ite tilannut useammasta suomalaisesta seksilelukaupasta kuten kaalimato, huippukiva, hotlips sekä olen käynyt uusimmissakin verkkokaupoista tilaamassa seksileluja ja asuja. Uusimmasta alan liikeestä www.ihanaa.fi kävin tilaamassa joululahjaksi itselleni kivoja seksileluja ja tulivat nopeasti sekä maksutapana oli klarna. oli helppo ja vaivaton tilata. selkeä verkkokauppa ja tuotteet löytyivät tosi helposti. Ei mikään tuhannen välineen valikoima, mutta hyvin kattava ja laadukkaat lelut oli myynissä. Ulkomaalaisilta kun tilaa on ettei aivan heti tuu tuotteet ja onhan se oma hommansa alkaa palatuttaan tuoteita jos ei olekkaan tyytyväinen. Olen joskus tilannut aikoinaan Sinfuliltakin ja tuotteiden toimituksessa menee tovin aikaa. Ite kun tilaan haluan tuotteen mahdollisimman pian.

    • Anonyymi

      Tilasin Vuxenilta tavaraa. Kahden viikon jälkeen tiedustelin missä tilaus viipyy. Vastaus tuli nopeasti: Varaston muutto käynnissä, jonka johdosta tilaus myöhästyy. Lupasivat viikon sisällä lähettää. Saa nähdä mitä tapahtuu.

    • Anonyymi

      Olen tilannut paljon Sinful.fi.stä. Totta, että toimitus kestää muutaman päivän pidempään kuin kotimaisilla, mutta yhdenkään tilauksen takia ei ole tarvinnut taistella. Pari viallisen tuotteen reklamaatiotakin ovat hoituneet erinomaisesti ja suomen kielellä suomalaisen asiakaspalvelun toimesta. Jos ei himojen kanssa ole kiire niin suosittelen kilpailukykyisten hintojen takia.

      • Anonyymi

        Kannattaa tilata mieluummin Ihmeellinen huone kaupasta, selvästi halvempi kun kaalimato, eikä häviä hinnassa näille ulkomaalaisille sinfulleille ja muille paskoille joilla on asiakaspalvelu ihan paskaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      531
      5799
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      102
      1976
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1961
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      108
      1767
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1578
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1577
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1335
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1194
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1035
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1005
    Aihe