Varokaa hyvät ihmiset kun tilaaltte verkkokaupasta, myös seksikaupat, suosikaa kotimaisia kauppoja!!!
Itse menin retkuun ensin Vuxen ja sitten Sinful -kaupoissa.
Hyvät suomenkieliset sivut, mutta toinen oikeasti Ruotsissa, toinen oikeasti Tanskassa. Paketti luvataan lähettää heti, mutta kun se lähtee ulkomaiselta varastolta, tulee suomen noin viikon! Seurantakooditkin alkaa näyttää jotakin vasta kun paketti on suomessa ja Postin jakelussa (tai Postnord tai joku muu)
Suomalainen kauppa kun lähettää samana päivänä, se on yleensä seuraavana päivänäö jo haettavissa!!!
Vielä kun oli yksi ulkomaisen lelukaupan konkurssi juuri, niin maksakaa luottokortilla, saa rahat takaisin jos käy huonosti. suomalaisesta kaupasta voi tietää jotakin suomalaisista rekistereistä, mutta näistä ulkomaisista firmoista ei tiedä kyllä mitään!
Itsellä oli epäselvyyttä tilauksen ja tuotteen kanssa, niin tanskalaisen kaupan siihen astinen suomenkielinen palvelu loppui siihen, ja asiasta piti jatkaa "talousihmisten" kanssa mieluiten tanskaksi (!) tai englanniksi. Siinäpä sitten kouluenglannilla yritti selittää... Tanskan opinnot jäi peruskoulussa pikkuisen vähiin :)
Tämän jälkeen olen käyttänyt vain 100% suomalaisia seksikauppoja!
Varoitus ulkomaisista sexshopeista etenkin Sinful ja Vuxen
7
9380
Vastaukset
- Suomalainensenollapitää
Oon samaa mieltä ulkomaalaisista verkkokaupoista, että oma hankaluutensa on kun tilaa tuotteet kuten paketin seuranta ja jos on viallinen tuote niin miten hoitaa palautuksen ja valituksen. Mä suosin suomalaisia erotiikkaliikkeitä. Olen ite tilannut useammasta suomalaisesta seksilelukaupasta kuten kaalimato, huippukiva, hotlips sekä olen käynyt uusimmissakin verkkokaupoista tilaamassa seksileluja ja asuja. Uusimmasta alan liikeestä www.ihanaa.fi kävin tilaamassa joululahjaksi itselleni kivoja seksileluja ja tulivat nopeasti sekä maksutapana oli klarna. oli helppo ja vaivaton tilata. selkeä verkkokauppa ja tuotteet löytyivät tosi helposti. Ei mikään tuhannen välineen valikoima, mutta hyvin kattava ja laadukkaat lelut oli myynissä. Ulkomaalaisilta kun tilaa on ettei aivan heti tuu tuotteet ja onhan se oma hommansa alkaa palatuttaan tuoteita jos ei olekkaan tyytyväinen. Olen joskus tilannut aikoinaan Sinfuliltakin ja tuotteiden toimituksessa menee tovin aikaa. Ite kun tilaan haluan tuotteen mahdollisimman pian.
- Anonyymi
Tilasin Vuxenilta tavaraa. Kahden viikon jälkeen tiedustelin missä tilaus viipyy. Vastaus tuli nopeasti: Varaston muutto käynnissä, jonka johdosta tilaus myöhästyy. Lupasivat viikon sisällä lähettää. Saa nähdä mitä tapahtuu.
- Anonyymi
Olen tilannut paljon Sinful.fi.stä. Totta, että toimitus kestää muutaman päivän pidempään kuin kotimaisilla, mutta yhdenkään tilauksen takia ei ole tarvinnut taistella. Pari viallisen tuotteen reklamaatiotakin ovat hoituneet erinomaisesti ja suomen kielellä suomalaisen asiakaspalvelun toimesta. Jos ei himojen kanssa ole kiire niin suosittelen kilpailukykyisten hintojen takia.
- Anonyymi
Kannattaa tilata mieluummin Ihmeellinen huone kaupasta, selvästi halvempi kun kaalimato, eikä häviä hinnassa näille ulkomaalaisille sinfulleille ja muille paskoille joilla on asiakaspalvelu ihan paskaa.
- Anonyymi
Samaa mieltä! Sinful on toiminut luotettavasti ja rikkoutunut väline on nopeasti korvattu lähettämällä uusi.
Suomenkielistä asiakaspalvelua olen saanut.
- Anonyymi
Eipä omalla kohdallani löytynyt kotimaisista kaupoista niitä tuotteita mitä halusin valikoimista tai varastosta joten oli ”pakko” tilata Sinfulista. Mikäli ehtii luvatussa max viidessä arkipäivässä niin näe syytä sen erityisemmin valittaa. Toki onhan se harmillista jos kiimapäissään menee jotain tilaamaan toivoen, että tavarat ehtisi viikonlopuksi, mutta sitten venähtääkin seuraavalle viikolle.
- Anonyymi
Täältä löytyy melkein kaikki, tai enemmänkin, ja edullisesti: https://www.amazon.de/erotik/b?node=64274031 (Sex & Sensuality -osasto). Paketit tulevat erittäin nopeasti, ja asiakasspalvelu ei voi alla parempaa. Vaihto- ja palautusoikeus on, ja sujuu maksuitta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821379Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661175Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2121170Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2001164Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128881Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755