Varoitus ulkomaisista sexshopeista etenkin Sinful ja Vuxen

Marineiti-77

Varokaa hyvät ihmiset kun tilaaltte verkkokaupasta, myös seksikaupat, suosikaa kotimaisia kauppoja!!!

Itse menin retkuun ensin Vuxen ja sitten Sinful -kaupoissa.

Hyvät suomenkieliset sivut, mutta toinen oikeasti Ruotsissa, toinen oikeasti Tanskassa. Paketti luvataan lähettää heti, mutta kun se lähtee ulkomaiselta varastolta, tulee suomen noin viikon! Seurantakooditkin alkaa näyttää jotakin vasta kun paketti on suomessa ja Postin jakelussa (tai Postnord tai joku muu)
Suomalainen kauppa kun lähettää samana päivänä, se on yleensä seuraavana päivänäö jo haettavissa!!!

Vielä kun oli yksi ulkomaisen lelukaupan konkurssi juuri, niin maksakaa luottokortilla, saa rahat takaisin jos käy huonosti. suomalaisesta kaupasta voi tietää jotakin suomalaisista rekistereistä, mutta näistä ulkomaisista firmoista ei tiedä kyllä mitään!

Itsellä oli epäselvyyttä tilauksen ja tuotteen kanssa, niin tanskalaisen kaupan siihen astinen suomenkielinen palvelu loppui siihen, ja asiasta piti jatkaa "talousihmisten" kanssa mieluiten tanskaksi (!) tai englanniksi. Siinäpä sitten kouluenglannilla yritti selittää... Tanskan opinnot jäi peruskoulussa pikkuisen vähiin :)

Tämän jälkeen olen käyttänyt vain 100% suomalaisia seksikauppoja!

5

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paketinkyyti

      Ei se kyllä ole siitä kiinni... missä se kauppa on.
      Briteistä tulee paketit välillä alle vuorokaudessa, mutta yleisesti viikossa.
      Virosta viikon verran, mutta itse paketti kulkee vain pari päivää.
      Kotimaisista Antishop on ollut vikkelä seuraavana päivänä pakettiautomaattiin, kun on tilannut aamupäivällä. Kaalimato tunnin, kun hakee itse tilaamisen jälkeen suoraan.

    • kotimaista

      Ja nuo mainitut ulkomaalaiset eivät maksa suomeen veroja, joten ostakaa kotimaisista.

      Hyviä pitkään toimineita ja edullisia kotimaisia ovat esim antishop & ihmeellinen huone.
      Sitten on nämä kaalimato ja hotlips jotka on molemmat tosi kalliita, mutta jos rahaa on...

      • Sybianride

        Hinta ja varastovalikoima ratkaisee, kunhan on luotettava toimija.


      • suosisuomalaista

        Hinta ja kotimaisuus.


      • Sybianride
        suosisuomalaista kirjoitti:

        Hinta ja kotimaisuus.

        Lelut ja hepenet on kuitenkin 99% ulkomaista valmistetta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe