Apua ostin kännykällä kymmenen euron kuvanmuokausohjelman ja ajattelin että saisin maksettua sen verkkopankilla (OP) eli siis maksaisin sen vaan heti mutta tilille ilmestyikin "katevaraus". Tiedän mitä se tarkoittaa eli siis myöhemmin maksettava mutta milloin mun pitää se maksaa??? Tietoihin piti laittaa osoite eli tuleeko mulle siis joku lasku tai jotain? Olen 16 enkä ole kovin tottunut käyttämään verkkopankkia. Pelottaa että saan jotain korkoa jos en maksa tota ajoissa mutten tiedä milloin se maksetaan! Eikä siis siinä ostotilanteessa sanottu mitään siitä. Tein sen siis play kaupassa. Satan vaikuttaa tyhmältä mutta tarviin apua :(
Katevaraus maksaminen APUA
3
111
Vastaukset
- katevaraus
Ja olen pahoillani kirjoitusvirheistä, kirjoitin vaan nopeesti kännykällä! :D
- Katevaraus
Katevaraus tarkoittaa että sinun tililtä maksu on jo maksettu.
Se ei vielä ole siirtynyt vastaanottajan tilille. Esimerkiksi jos vastaanottajan tili eri pankissa, rahojen siirtymiseen menee pari kolme arkipäivää.
Kun maksu näkyy tililläsi saajan nimellä, on raha siirtynyt vastaanottajalle.
Olet tehnyt kaiken oikein ja mitään enempää sinun ei tarvi tehdä. Ensi viikon alussa viimeistään maksu näkyy "oikein" sinun tilillä.- Eide
Maksoin näytepakkauksen 10€. Katsoin luottokorttia. Kuukausien päästä on tehty katevaraus 300€. Kuoletin kortin. Saako Tämä firma rahat vai tuleeko rahat takaisin tililleni. Eli näkyi katevaraus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67881
- 45877
- 61835