Moi! Olen 18 vuotias ja en ole päässyt vielä kokeilemaan seksiä , deittisivustoja kokeillut mutta siitä ei oikeen oo tullut mitään. Olen kulttuurin ystävä ja opiskelen taiteita. Desperate times calls for desperate measures. Laita vastaukseen snäppinimi tai instagram tili , saat valokuvia mun lärvistä sitten :)
18 v poika
6
241
Vastaukset
- TildaMa
Moi. Olisin kiinnostunut. Vaikutat kivalta tyypiltä. Olen itse -01 tyttö. Olisiko mahdollista kuitenkin johonkin muualle lähettää se snäppi nimi, kun en välttämättä ihan kaikkien nähtäväksi tänne viitsisi laittaa?
- 13yötä
laita vain tänne niin laitetaan se snäppi jakoon ja mainostetaan että sinulta saa pesää
- Eisaakiusata
13yötä kirjoitti:
laita vain tänne niin laitetaan se snäppi jakoon ja mainostetaan että sinulta saa pesää
13yötä. Jos pesää haluat niin kysy äidiltäs. Tommosen äpäränki tänne synnyttäny ni ei voi muuta olla ku huora
- Jakoon
Eisaakiusata kirjoitti:
13yötä. Jos pesää haluat niin kysy äidiltäs. Tommosen äpäränki tänne synnyttäny ni ei voi muuta olla ku huora
Nii on, kannattaa laittaa jakoon 😂🤣😂
- avoimet
Laitatko emailosoitteen niin pääset.
T. Kiva 40v avoin pari Helsingistä sama täällä kokemattomuus vaivaa mieltä, ois mukavaa löytää nainen jolle miehen kokemattomuus ei oo suoraan turn off vaan kelpuuttaisi oppiinsa sellaisena kuin on:)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333194Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441599Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719