Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

18 v poika

Moi! Olen 18 vuotias ja en ole päässyt vielä kokeilemaan seksiä , deittisivustoja kokeillut mutta siitä ei oikeen oo tullut mitään. Olen kulttuurin ystävä ja opiskelen taiteita. Desperate times calls for desperate measures. Laita vastaukseen snäppinimi tai instagram tili , saat valokuvia mun lärvistä sitten :)
6251
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Moi. Olisin kiinnostunut. Vaikutat kivalta tyypiltä. Olen itse -01 tyttö. Olisiko mahdollista kuitenkin johonkin muualle lähettää se snäppi nimi, kun en välttämättä ihan kaikkien nähtäväksi tänne viitsisi laittaa?

Äänestä
  • laita vain tänne niin laitetaan se snäppi jakoon ja mainostetaan että sinulta saa pesää

1Äänestä

• 13yötä kirjoitti:

laita vain tänne niin laitetaan se snäppi jakoon ja mainostetaan että sinulta saa pesää

13yötä. Jos pesää haluat niin kysy äidiltäs. Tommosen äpäränki tänne synnyttäny ni ei voi muuta olla ku huora

Äänestä

• Eisaakiusata kirjoitti:

13yötä. Jos pesää haluat niin kysy äidiltäs. Tommosen äpäränki tänne synnyttäny ni ei voi muuta olla ku huora

Nii on, kannattaa laittaa jakoon 😂🤣😂

Äänestä

Laitatko emailosoitteen niin pääset.

T. Kiva 40v avoin pari Helsingistä

Äänestä

sama täällä kokemattomuus vaivaa mieltä, ois mukavaa löytää nainen jolle miehen kokemattomuus ei oo suoraan turn off vaan kelpuuttaisi oppiinsa sellaisena kuin on:)

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Mikk00 kirjoitti:

Moi! Olen 18 vuotias ja en ole päässyt vielä kokeilemaan seksiä , deittisivustoja kokeillut mutta siitä ei oikeen oo tullut mitään. Olen kulttuurin ystävä ja opiskelen taiteita. Desperate times calls for desperate measures. Laita vastaukseen snäppinimi tai instagram tili , saat valokuvia mun lärvistä sitten :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu