Ootteko muuten huomannut, että nainen kuin nainen puristaa tissit yhteen niin kaikki naiset näyttää hyvälle?
Tissit yhteen
9
197
Vastaukset
- Roikot
Parempiha ne on edessä olla yhes ku erillään kainaloissa, korostavat itsetuntoonsa, rintsikat ku ottaa pois ni levii ku jokisen eväät ja on ku kärpäslätkät.😂😂
- Tisssss
Tarkotin sitä kun nainen on ilman rintsikoita ja sitten puristaa tissit yhteen niin kaikki näyttää pantavalta, ois pitänyt vähän paremmin selittää 😊
- Tissitnippuun
Tisssss kirjoitti:
Tarkotin sitä kun nainen on ilman rintsikoita ja sitten puristaa tissit yhteen niin kaikki näyttää pantavalta, ois pitänyt vähän paremmin selittää 😊
Kädet väsyy kun joutuu pitelemään pitkän aktin ajan...
Tosin wonderbra ja vastaavat on juuri perustunut tuohon tissien puristamiseen. - Tisssss
En tarkoittanut aktin aikanakaan. Vaan kun nainen puristaa tissit yhteen, niinku ihan muuten vaan, siinä on jotakin vastustamatonta 😁
- Tisssss
Vai mitä? 😁
Paremmalta näyttää kun tissit ovat sen verran pienet ettei niitä oikein edes voi puristaa yhteen.
- Tauapäi
Kyllä isohkot tissit ovat kauniit ja sexikkäät, ja lisäksi pyöreän persevä niin jo on mies täpinöissään, kun moisen herkun kanssa sänkyyn menee. Nuoruudessa oli onni päästä muutaman sellaisen kanssa temmeltämään. Kerran nussittiin ihan mahottomasti puolipimeessä aitassa , jotta vain jytke kävi vanhassa laverilootassa.
- Anonyymi
Tissit yhteen puristavat push-upit saavat mulla seisomaan. Pakko miettiä miltä tuntuisi nussia niitten väliin ja katsella kuinka sperma valuu!
- Anonyymi
Just,ois kivaa saada pania tissien väliin,haluutko?Mulla isot tissit ja tykkään kun ne huomioidaan kunnolla...
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275333
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1551703
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141282- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.69982- 37839