Katsastusluvat menettäneet asemat

Katsastusluvat

Katsastuksia voidaan tehdä monella tavoin, asiakasystävällisesti / pilkkua nussien. Moneltakohan asemalta on mennyt katsastusluvat. Muistaakseni takavuosina Itäväylän asema menetti ainakin tilapäisesti rekistöröintikatsastuksiin liittyen katsastusluvat. Antoivat autoon Suomalaiset kilvet ja sitten Saksasta katsastukseen niillä Suomen kilvillä. Säästyipä asiakkaalta siirtokilvet, liian hyvää palvelua ja lappu luukulle!

4

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pajeromän

      Mulla on vm. -89 Pajero. Oiva peli varsinkin asuntovaunun vetoon. Käytän sitä vain kerran vuodessa kun käyn perheen kanssa sukulaisten luona Norjassa lomareissulla asuntovaunu perässä.

      Mulle rupes katsastusmies mesoamaan, että koukku on liian huonossa kunnossa. Siinä oli vain ihan pieni reikä, mutta katsastusherra hakkasi sen isommaksi. Tiesin pienestä reijästä, ja olinkin vaihtanut sen takia ison vaunumme yksiakseliseksi.

      Sitten rupesi vielä valittamaan, että jarruputki vuotaa ja laittoi siitä ajokieltoon! Viime vuonna lomareissulla jarrunestettä kului ainoastaan n. desi, joka on täysin kohtuullinen määrä tuon ikäiselle autolle. Ei siltä täyttä tiiveyttä voikaan vaatia. Lisäksi olin vaihtanut vaunun hätäjarruvaijerin kunnon kettinkiin, joten jos autosta jarrut pettäisivät, niin vaunu varmasti pysäyttäisi auton. Toisin se on näillä tehtaan asentamilla vaijereilla, jotka pettävät vähänkin kovemmasta nykäisystä.

      Se idiootti ei tajunnut, että ei ole mitään järkeä satsata hirveästi rahaa autoon, jolla ajetaan vain yksi pieni lomareissu vuodessa ja talvisin vaimo vie joskus lapset hoitoon pahimmilla keleillä.

      Ei kelvannut myöskään runkopalkkiin tekemäni paikkaus. Ei ollut kuulemma tarpeeksi hyvin hitsattu! Kysyin herra katsastusmieheltä, että väittääkö hän, että paikka putoaisi tielle ajossa? Sanoi, että ei varmaan. Rupes jotain mussuttamaan, että se ei vielä riitä, että se paikka ei putoa! IDIOOTTI!

      Kun kysyin katsastusmieheltä, että kuinka paljon hän on vetänyt asuntovaunua elämänsä aikana, niin sanoi, että lähinnä vain töissä. Minä olen itse henkilökohtaisesti harrastanut karavaanaritoimintaa jo lähes 30 vuoden ajan, joten tiedän nämä asiat paljon paremmin kuin nuori insinööri.

    • Persiistä

      Eiköhän Lännen Katsastus myös menettänyt toimilupansa. Oli joutunut Trafin syyniin ja justiinsa hyväksytysti katsastettu autoon tehty tarkastus osoitti lukuisia vakavia vikoja. Katsastusoikeudet menivät ja tulivat takaisin, tietysti!

      • Katsuri

        Taisi olla joku muu Seinäjoen autokatsastus....


    • Markku.Hetula

      Olivat katsastaneet hevoskuljetusauton, jossa mm. nopeusmittari näytti jatkuvasti 60 km/h.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe