Sari, milloin valmista ?

Onko nyt kaikki vaiheet käyty läpi ja olenko muuttunut maailmankatsomukseltani riittävästi, jotta viimeinen askel voidaan ottaa ? Sivullisille sanon, että minulla on painava syy kirjoittaa täällä vaikka me olemme Sarin kanssa olleet yhteyksissä toisiimme. Olen kirjoittanut aiemminkin Sarille ja sain silloin mieleiseni vastauksen. Sari on myös lukenut blogiani. Uusi asuinpaikka on kaupungin toisessa keskustassa eli lähellä nykyistä asuinpaikkaani. Sinne me muutamme.
Ilmoita

Alamme tosiaan olla valmiita yhteiseloon.
4 VASTAUSTA:
Kuka ottaa yhteyttä ?
Joo, olen tismalleen samaa mieltä ja jo oli aikakin, muttei erossaolo meistä kummastakaan johtunut.
ilahduttavatieto kirjoitti:
Joo, olen tismalleen samaa mieltä ja jo oli aikakin, muttei erossaolo meistä kummastakaan johtunut.
Eihän sitä itsessään ikinä mitään vikaa nähdä, paitsi juuri se
Asia on täysin varma ja selvä !!!!!!!!!!
+Lisää kommentti
Eipä tuo yhteiselämä toista miellyttämällä ja toisen käytökseen alistumalla toimi. Itselle tuli jo eka kerrasta niin paha olo sellaiseen narsismiin taipuvaisen dominoivan naisen huushollissa, joka ottaa ihmissuhteiden arimmat asiat esille saunan lauteilla ja pyrkii viemään lopullisenkin miehuuden alistamalla.
2 VASTAUSTA:
Ikävää, jos olet huonossa parisuhteessa. Toisen nimittäminen sairaaksi ja narsistiksi on kuitenkin vakava syytös. Mitä ovat ihmissuhteiden arimmat asiat, joista ei voisi puhua? Eikö kaikesta pitäisi voida puhua, jotta aidosti voisi ymmärtää toista?
En_oikein_ymmärrä kirjoitti:
Ikävää, jos olet huonossa parisuhteessa. Toisen nimittäminen sairaaksi ja narsistiksi on kuitenkin vakava syytös. Mitä ovat ihmissuhteiden arimmat asiat, joista ei voisi puhua? Eikö kaikesta pitäisi voida puhua, jotta aidosti voisi ymmärtää toista?
Luuletko, että narsistinen, omahyväinen ja dominoiva ihminen tajuaa itsessään olevan mitään vikaa? Hän pitää toista pihdeissään manipulointinsa avulla, hänelle inhimilliset ihmiset,jotka välittää aidolla tavalla, ovat vain hyväksikäytön kohteita. Hän on kova ja kylmä, hän ottaa ja käyttää, iskee vyön alle heikoimmalla hetkellä. Juoskaa tuollaisia karkuun!
+Lisää kommentti
EI KIINNOSTA PARISUHTEET.

EPÄOIKEUS LIIAN ISO. HALUAN NÄHDÄ NÄMÄ PASKIAISET SAA RANGAISTUKSEN!!!
Ilmoita
On valmista. Otathan yhteyttä pian.
6 VASTAUSTA:
Anna jokin tunniste !
Yhteystietoni sinulla jo on, joten sikäli mikäli olet hän, niin ota äkkiä yhteyttä. Muutoin en voi tietää minne mä oon oikein muuttamassa ☺️. Mutta tavataanko nyt ekaksi kuitenkin? ☺️
En voi ottaa riskiä ja jos olet oikea Sari tiedät miksi.
Tiedän ettet voi yhteyttä, ja tarinallamme ei ole jatkoa.
wishingwell_ kirjoitti:
No en ole sitten oikea Sari. En tiedä kyllä yhtään hyvää syytä miksi et voisi yhteyttä ottaa eli riskiä ei ole. Paitsi se että vuosisadan rakkaustarina jää syntymättä. Aikamoisen ristiriitaisesti kirjoitat. Sorry, en voi auttaa sinua tässä asiassa.
wishingwell_ kirjoitti:
Aa, nyt mä tajusin. Muutatkin jonku toisen kanssa yhteen. Nooh, sehän ratkaisi asian täysin.
+Lisää kommentti
Elimelleen Sarille ei tarkoitettuja että silleen.
Ilmoita
Hmm emme ole tavanneet pitkään aikaan joten ei ole käsitystä maailmankatsomuksesi muutoksesta. Ainakin silloin joskus viimeksi olimme kyllä liian jyrkästi kuin yö ja päivä.
En usko tuohon painavaan syyhyn kirjoittaa täällä...
Ilmoita
Eiköhän ole jo valmista Juu. Kaikki käyty läpi kyllä.
3 VASTAUSTA:
Kannattaa mennä jatkossa ammattilaisen ohjaamaan terapiaan, ei ne ongelmasi täällä ratkea, vaikka kuinka kävisit asioita läpi tänne kirjoittamalla. Kaikki muut näkee kyllä mikä on , mutta ammatti-ihminen on se, joka auttaa
eteenpäinelämässä kirjoitti:
Kannattaa mennä jatkossa ammattilaisen ohjaamaan terapiaan, ei ne ongelmasi täällä ratkea, vaikka kuinka kävisit asioita läpi tänne kirjoittamalla. Kaikki muut näkee kyllä mikä on , mutta ammatti-ihminen on se, joka auttaa
On käyty jo. Ei tarvi enää. Erittäin selväpäinen oon nykyään.
Ykssari kirjoitti:
On käyty jo. Ei tarvi enää. Erittäin selväpäinen oon nykyään.
Selvisit huume- ja alkoholikoukustasi?
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Sari, milloin valmista ?

Onko nyt kaikki vaiheet käyty läpi ja olenko muuttunut maailmankatsomukseltani riittävästi, jotta viimeinen askel voidaan ottaa ? Sivullisille sanon, että minulla on painava syy kirjoittaa täällä vaikka me olemme Sarin kanssa olleet yhteyksissä toisiimme. Olen kirjoittanut aiemminkin Sarille ja sain silloin mieleiseni vastauksen. Sari on myös lukenut blogiani. Uusi asuinpaikka on kaupungin toisessa keskustassa eli lähellä nykyistä asuinpaikkaani. Sinne me muutamme.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta