Sari, milloin valmista ?

wishingwell_

Onko nyt kaikki vaiheet käyty läpi ja olenko muuttunut maailmankatsomukseltani riittävästi, jotta viimeinen askel voidaan ottaa ? Sivullisille sanon, että minulla on painava syy kirjoittaa täällä vaikka me olemme Sarin kanssa olleet yhteyksissä toisiimme. Olen kirjoittanut aiemminkin Sarille ja sain silloin mieleiseni vastauksen. Sari on myös lukenut blogiani. Uusi asuinpaikka on kaupungin toisessa keskustassa eli lähellä nykyistä asuinpaikkaani. Sinne me muutamme.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ToiveetOvatTotta

      Alamme tosiaan olla valmiita yhteiseloon.

      • HardLovingman

        Kuka ottaa yhteyttä ?


      • ilahduttavatieto

        Joo, olen tismalleen samaa mieltä ja jo oli aikakin, muttei erossaolo meistä kummastakaan johtunut.


      • pitäisinähdä
        ilahduttavatieto kirjoitti:

        Joo, olen tismalleen samaa mieltä ja jo oli aikakin, muttei erossaolo meistä kummastakaan johtunut.

        Eihän sitä itsessään ikinä mitään vikaa nähdä, paitsi juuri se


      • wishingwell_

        Asia on täysin varma ja selvä !!!!!!!!!!


    • Sarisairaalle

      Eipä tuo yhteiselämä toista miellyttämällä ja toisen käytökseen alistumalla toimi. Itselle tuli jo eka kerrasta niin paha olo sellaiseen narsismiin taipuvaisen dominoivan naisen huushollissa, joka ottaa ihmissuhteiden arimmat asiat esille saunan lauteilla ja pyrkii viemään lopullisenkin miehuuden alistamalla.

      • En_oikein_ymmärrä

        Ikävää, jos olet huonossa parisuhteessa. Toisen nimittäminen sairaaksi ja narsistiksi on kuitenkin vakava syytös. Mitä ovat ihmissuhteiden arimmat asiat, joista ei voisi puhua? Eikö kaikesta pitäisi voida puhua, jotta aidosti voisi ymmärtää toista?


      • sairasta
        En_oikein_ymmärrä kirjoitti:

        Ikävää, jos olet huonossa parisuhteessa. Toisen nimittäminen sairaaksi ja narsistiksi on kuitenkin vakava syytös. Mitä ovat ihmissuhteiden arimmat asiat, joista ei voisi puhua? Eikö kaikesta pitäisi voida puhua, jotta aidosti voisi ymmärtää toista?

        Luuletko, että narsistinen, omahyväinen ja dominoiva ihminen tajuaa itsessään olevan mitään vikaa? Hän pitää toista pihdeissään manipulointinsa avulla, hänelle inhimilliset ihmiset,jotka välittää aidolla tavalla, ovat vain hyväksikäytön kohteita. Hän on kova ja kylmä, hän ottaa ja käyttää, iskee vyön alle heikoimmalla hetkellä. Juoskaa tuollaisia karkuun!


    • Hrj.uskonnoton

      EI KIINNOSTA PARISUHTEET.

      EPÄOIKEUS LIIAN ISO. HALUAN NÄHDÄ NÄMÄ PASKIAISET SAA RANGAISTUKSEN!!!

    • OlenkoSeOikeaSari

      On valmista. Otathan yhteyttä pian.

      • wishingwell_

        Anna jokin tunniste !


      • OlenkoSeOikeaSari

        Yhteystietoni sinulla jo on, joten sikäli mikäli olet hän, niin ota äkkiä yhteyttä. Muutoin en voi tietää minne mä oon oikein muuttamassa ☺️. Mutta tavataanko nyt ekaksi kuitenkin? ☺️


      • wishingwell_

        En voi ottaa riskiä ja jos olet oikea Sari tiedät miksi.


      • EräsSari

        Tiedän ettet voi yhteyttä, ja tarinallamme ei ole jatkoa.


      • OlenkoSeOikeaSari
        wishingwell_ kirjoitti:

        En voi ottaa riskiä ja jos olet oikea Sari tiedät miksi.

        No en ole sitten oikea Sari. En tiedä kyllä yhtään hyvää syytä miksi et voisi yhteyttä ottaa eli riskiä ei ole. Paitsi se että vuosisadan rakkaustarina jää syntymättä. Aikamoisen ristiriitaisesti kirjoitat. Sorry, en voi auttaa sinua tässä asiassa.


      • OlenkoSeOikeaSari
        wishingwell_ kirjoitti:

        En voi ottaa riskiä ja jos olet oikea Sari tiedät miksi.

        Aa, nyt mä tajusin. Muutatkin jonku toisen kanssa yhteen. Nooh, sehän ratkaisi asian täysin.


    • Sorisari

      Elimelleen Sarille ei tarkoitettuja että silleen.

    • seeingmoreclearly

      Hmm emme ole tavanneet pitkään aikaan joten ei ole käsitystä maailmankatsomuksesi muutoksesta. Ainakin silloin joskus viimeksi olimme kyllä liian jyrkästi kuin yö ja päivä.
      En usko tuohon painavaan syyhyn kirjoittaa täällä...

    • Ykssari

      Eiköhän ole jo valmista Juu. Kaikki käyty läpi kyllä.

      • eteenpäinelämässä

        Kannattaa mennä jatkossa ammattilaisen ohjaamaan terapiaan, ei ne ongelmasi täällä ratkea, vaikka kuinka kävisit asioita läpi tänne kirjoittamalla. Kaikki muut näkee kyllä mikä on , mutta ammatti-ihminen on se, joka auttaa


      • Ykssari
        eteenpäinelämässä kirjoitti:

        Kannattaa mennä jatkossa ammattilaisen ohjaamaan terapiaan, ei ne ongelmasi täällä ratkea, vaikka kuinka kävisit asioita läpi tänne kirjoittamalla. Kaikki muut näkee kyllä mikä on , mutta ammatti-ihminen on se, joka auttaa

        On käyty jo. Ei tarvi enää. Erittäin selväpäinen oon nykyään.


      • miltämaailmanäyttääny
        Ykssari kirjoitti:

        On käyty jo. Ei tarvi enää. Erittäin selväpäinen oon nykyään.

        Selvisit huume- ja alkoholikoukustasi?


    • Anonyymi

      Mutta niin se Sari jätti muuttamatta sinne ja jäi kotiinsa 🤭

      • Anonyymi

        Äitinsä siivelläkö asuu edelleen?


    • Anonyymi

      Sarin tietoisuuspiiri ja elämänpiiri lähenee ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe