AJELEN HYMYSSÄ

HYMYILEN

Suin ei oo vikoja koskaan...katsastusmieskin sanoi parempia kuin mersut esim vaikka ei uskoisi.) ja taas hymyilin näin :)))))

16

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tthhjj213

Katsuris ei kuulosta kovin laadukkaalta kun päästää suustaan tuollaista roskaa.
      Kummallakohan merkillä ajetaan enemmän ja kestää paremmin?
      että heikko yritys provosoida

• poloinen

Hyny on kestävämpi todellisuudessa kuin MB.......kerran oli saksalaisessa testissä maininta näin :)))))))))

• POLOINEN
        poloinen kirjoitti:

Hyny on kestävämpi todellisuudessa kuin MB.......kerran oli saksalaisessa testissä maininta näin :)))))))))

Mutta sehän on kestävämpi sanoohan se jo järkikin:)) Hynyssä suin

• Anonyymi

Hassua sikäli tuo sun kommentti... Parisen vuotta sitten Mersun pomo lähestyi Hyundaita ehdottaen yhteistyötä 4-sylinteristen bensiinimoottoreiden kehittämiseen Mersulle, johon Hyundain moottori tekniikan johtaja oli vastannut "En ole aivan varma haluammeko jakaa teknologiaamme muiden kanssa!" niin se maailma muuttuu, entinen Mitsun tekniikan asiakas on nykyään halutuin yhteistyökumppani entisaikojen mammuteille...
        mersu ei oikein saa itse enää mitään aikaiseksi....
        Sitaatti löytyy ihan google haulla....

• omituista33

Mikä pointti tuolla otsikolla oli?
      Mene Mercedes palstalle mainostamaan kun tarkoituksesi on ilmeisesti yrittää vain ärsyttää muita

• omituista33

lisäten vielä että nimimerkki HYMYILEN menisitkö muualle provosoimaan. Koitetaan pitää kirjoitus näillä palstoilla asiallisena

• SFDF

Hyundai on hyvä automerkki. Kokemusta jo vuodesta 1996.

• Sopulis

Spede. Älä valehtele.

• Bussi12
        Sopulis kirjoitti:

Spede. Älä valehtele.

Haluat vain haastaa riitaa. Sitä se provoilu on.

• smilesmule

Itse hymyilen kun ei tarvi ajaa ja Auto on tallissa kuivana varattuna vahattuna

😊😉😊

• HuihaiRomujenSukua

No, ei tuossa minunkaan Huihaissa yleensä katsatuksessa ole sanomista tullutkaan.
      Toki ne neljä vai joko niitä viisi kertaa oli kun kyseinen viritelmä on korjaamolle jouduttu hinausautolla viemään kertovat kaiken siitä laadun puutteesta joka kyseistä merkkiä vaivaa.

• KKDS

Et ole Hyundain omistaja. Vaihda nyt ihmeessä automerkkiä, mutta tiedän juttusi olevan satua.

• Anonyymi

Ajelen hymyssä suin edelleen,,koskaaaan ei vikaa :))) on tää elämää... Mitä ne viat on yleensä mä en tiedä??? :))

• Anonyymi

Köyhän on tarve yrittää peittää pettymystään ja keksittävä perustelut miksi ajaa aasialaisella halpiksella. Ihanaa itsetuntoa ja noloutta.

• Anonyymi

alunperin kallista autoa ei raaski paalata niin äkkiä vaikka se olisi mikä romu. sitä korjataan ja korjataan ja ajo jatkuu siten ne kilometrit kertyvät. ne joilla ei olisi varaa kuin halvempaan ostaa kalliin ja joutuu ajamaan sillä vuosia kun makselee sitä. ja kaiken lisäksi huomaa muutaman vuoden kuluttua että 50 000 e autosta on arvo puolittunut vaikka velkaa on vielä yllin kyllin.

• Anonyymi

Entäpä sitten, auto pitää hankkia tarpeitten ja varojen mukaan. Mutta tuota en ymmärrä, miksi ei voisi hankkia kallista autoa jos on rahaa, harvan varakkaan tarvitsee hankintoja muille perustella, mutta köyhän on taas näemmä pakko perustella halpiksen valintaa, vaikka se on käytännön pakko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4463
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3065
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2958
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2763
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      341
      2685
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2665
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2339
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2085
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      5
      1981
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1703
    Aihe