KymenSanomat sponsoroi Vesa Levosta

PäätöntoimittajaHjallis

Sananvapauden nimissä julkaisee Levosen ulostuksia mielipide sivuillaan. Tilaajille pakkosyötetään Levosen minä minä vaali kyhäelmiä, muitten mielipiteiden aliarvioimaa tylyttämistä.
No sitä saa mitä tilaa, toistaiseksi.

Sama ilmaisjakelu mainostilalla on jatkunut tosin jo useimpien vaalien alla moderoimatta näitten muutaman populisti pellen "mieli" pidee kirjoituksia, esim.

JUHO EEROLA ps
Oman kertomansa mukaan äänesteli kokoomusta, mutta näki urakehityksen toivottomaksi.

MERTSU MERIVIRTA kepu (monta puoluetta mm PS, Wanha Kumi)
Monipuolue miehen urakehitys persuissakin pysähtyi ja haluaa pelata liigassa.

VESA LEVONEN Kansanliike (ent. kepu) (ent. PS)
Ei päässyt persuissa eduskunta ehdokkaaksi, kertomansa mukaan Eerola torppasi.
Ei päässy Kepussa eduskunta ehdokkaaksi, kuka torppasi?

BIRGIT TÄHTINEN kepu (ent. KD, PS)
Mertsusta mallia, monipuolue yrittäjä. Haukkui kepun, mutta sai synninpäästön.

ARTO HIRVONEN ? (ent. SMP) ent.valtuutettu ja varavaltuutettu
Erotettu puolueesta yhden asian liikkeen takia

NO ONHAN NÄITÄ MUITAKIN, MUTTA TÄSSÄ LYHYESTI JNE, YMS.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MitähänSeuraavaksi

      Ennustus piti paikkansa.

      Entinen persu, nykyinen kepulainen ja kait kohta kansalaispuolueen edustaja Vesa Levonen ylistää lehdessä 24.1. kuinka presidenttiehdokas Väyrysen linja on “suurta suomalaisuutta”.

      Mutta ehkä hän kelpaa johtotähdeksi Vesa Levoselle, joka on keskustapuolueen paikallisen osaston puheenjohtaja, joka toimii omaa puoluettaan vastaan kuin jumaloimansa Paavo Väyrynen. On jo pidemmän aikaa syntynyt vaikutelma, että kaupunginvaltuutettu Vesa Levosenkin ainoa poliittinen linja on Vesa Levonen.

      Kansalaisten on tunnettava väärin äänestämisen seuraukset nahoissaan. Myös Minä.Minä,kepu ,ps miesten.

    • kymenlaakso

      Populistipuolueet elää julkisuudesta. Paikallislehdet tukee heitä ehkä tietämättään, julkaisemalla kritiikittömiä kirjoituksia heistä ja antamalla yleisönosasto tilaa. Kou Sanomat nosti aikanaan Lindströmmin tietoisuuteen. Jarihan arvosteli ja moitti päätöksentekoa ja sai tyytymättömien äänet. Tälläisille politiikoille ja puolueille käy usein ikävästi. Joko puolue hajoaa alta, tai politiikko joutuu luomaan nahkansa vastuuseen joutuessaan.

      • KySaMertsunSponsori

        Vesa Levosen ulostulo suivaannutti

        Sattuneista syistä, on jäsenistö suivaantunut keskustalaisen kuntapoliitikon poliisi Vesa Levosen ulostuloon Kymen Sanomissa 14.6.

        On muistettava, että yhteisöllisyys on etusijalla ennen omien etujen ajamista. Näin toimii myös Kotkan keskustan paikallisyhdistys.

        Suuri osa jäsenistöstämme ei ole kyseisen ”kesäkirjoituksen takana”. Levosen tulee poliisina muistaa, mitä tapahtui 2015 kesäkirjoituksen takia, tulivat siirtomarkkinat!

        Hyvä poliitikko on aikanaan lausunut kuuluisat legendaariset sanat: kansa on puhunut-pulinat pois” !

        Mertsu JK. Merivirta, keskustan kunnallisjärjestön hallituksen jäsen, Kotka


    • Kouvostoliitosta

      KymenSanomat aloittanut Kansalaispuolueen sponsoroimalla ilmaista mainostilaa

      KymenSanomat 6.1.2019 16:34
      Lukijalta: Kukaan ei ota vastuuta maahanmuutosta
      Jouni Suninen, Suur-Kouvolan sitoutumattomat

      Vesa Levonen 1 päivä sitten
      Herra everstiluutnantti (evp.), puhutte asiaa.

    • onneksi

      Tärkein erottaminen oli varavaltuutettu ps jari taipale.

      • Äänestäjä

        Ei käärmeenpesässä olisi juuri kauempaa viihtynytkään, politiikka on kieroilua luulen, ja ainoa jolla ei takki kääntynyt kertaakaan, siksi savustettiin pois. Jos olisi halunnut jatkaa, olisi varmaankin lähtenyt populismipelleilyyn mukaan.


      • Veskan.kaveri
        Äänestäjä kirjoitti:

        Ei käärmeenpesässä olisi juuri kauempaa viihtynytkään, politiikka on kieroilua luulen, ja ainoa jolla ei takki kääntynyt kertaakaan, siksi savustettiin pois. Jos olisi halunnut jatkaa, olisi varmaankin lähtenyt populismipelleilyyn mukaan.

        Kuka oli käärme? Käärmeily oli yksi erottamisperuste muiden ilmianto- ongelmien ohella. Nyt pitää erotetunkin aloittajankin tunnustaa vaan omat virheet ja vajavaisuudet ja mennä elämässä eteenpäin.


      • Mustan-lampaan-torvi
        Äänestäjä kirjoitti:

        Ei käärmeenpesässä olisi juuri kauempaa viihtynytkään, politiikka on kieroilua luulen, ja ainoa jolla ei takki kääntynyt kertaakaan, siksi savustettiin pois. Jos olisi halunnut jatkaa, olisi varmaankin lähtenyt populismipelleilyyn mukaan.

        Kaikki on tyytyväisiä kun sai vasikka potkut. Ei osannut politiikkaa ei osaa kuin trollitorven soiton.


    • TätäOnPopulismi

      Väyrynen erotettiin perustamastaan Kansanliikkeestä, koska on Levosen vuoro?

      • VitsitVaanParanee

        Kotkalainen Vesa Levonen irti Keskustasta — Kunnallispoliitikko ei päässyt puolueensa kansanedustajaehdokkaaksi, vaihtoi puoluetta ja on nyt ehdokas

        Perustaa valtuustoon yhden hengen sitoutumattoman ryhmän.
        — Tammikuun alusta alkaen perustan Kotkan kaupunginvaltuustoon yhden hengen Kansalaispuolueen sitoutumattoman valtuustoryhmän ja olen sen puheenjohtaja

        PS. Ei tule potkuja kun on ihan puheenjohtaja ja ainoa edustaja.


    • riidansiemen

      Jari Taipaleen erottaminen PS tä paransi Kotkalaisen kunnallispolitiikan.

      • AatelkaaIhanItse

        J. Taipaleen blogista
        marraskuu 10, 2013
        Vesa Levosen ja Juho Eerolan toiminta ei kestä päivänvaloa

        Soini on hyväksynyt menetelmän jonka Juho Eerola on toteuttanut Vesa Levosen kanssa. Juho kiitteli minua ensin erokirjeestä jonka olisin Juhon mukaan lähettänyt puoluetoimistolle. Sellaista en ole koskaan kirjoittanut! Sen jälkeen minusta tehtiin mustalista jonka perusteella olin syyllistynyt kolmeen rikokseen. Laiton uhkaus ja pelottelu, Pahoinpitely ja pimeän työn tekeminen. Tämä oli Vesa Levosen käsialaa, mutta poliisilla ei löydy näistä rikoksista rikosilmoituksia, eikä Levonen vastaa tietopyyntöön jossa pyydän Levosta selvittämään mistä nämä tiedot on peräisin.


    • 23525sae

      Ei tota levosen paskanjauhantaa jaksa kukaan. Menis vittuun Kotkasta

      • Anonyymi

        Taidanpa olla samaa mieltä tästä Vesa Hevosesta kirjoituksineen ja loikkauksineen, Merivirran viemänä....................

        Kuinka pitkälle meneviä tulkintoja voi tehdä Levonen ja Hyvönen häivyttämällä itse peruskysymystä, Mäenpään sivistymätöntä käytöstä eduskunnassa? Oikeusoppineen ovat hieman erimieltä kun nämä kotijuristit oikealla.



        – Tässä on kyse varsin tavallisesta lainvastaisesta vihapuheesta.Mitä todennäköisemmin se olisi johtanut tuomioon. Ratkaisun tekee tietysti aina lopulta tuomioistuin, Toiviainen totesi Ylellä.


        Näin oikeusoppineet vastasivat Iltasanomissa, lainaus;


        Rikos- ja prosessioikeuden professori Matti Tolvanen Itä-Suomen yliopistosta toteaa, – Hänhän totesi vain, että syyttämisen

        edellytykset olivat olemassa, ja syyttämäänhän pitää mennä vain silloin, kun syyttäjä pitää todennäköisempänä että

        tulee tuomio kuin että ei tule.



        Oikeushistorian ja roomalaisen oikeuden professori Jukka Kekkonen Helsingin yliopistosta.

        – Toiviainen puhuu hyvin maltillisesti ja järkevästi. Ei pitäisi olla mitään erityistä syytä hermostua siitä.

        – Hän on virkamies, mutta hänellä on aivan sama oikeus ilmaista mielipiteensä kuin muillaki.

        –Oikeusvaltio on niin hieno ja arvokas asia, että jos syytesuoja olisi murrettu ja asia olisi tullut tuomioistuimen ratkaistavaksi, niin olisipa tulos sitten ollut tuomio tai ei, niin oikeusvaltio olisi voittanut,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidanpa olla samaa mieltä tästä Vesa Hevosesta kirjoituksineen ja loikkauksineen, Merivirran viemänä....................

        Kuinka pitkälle meneviä tulkintoja voi tehdä Levonen ja Hyvönen häivyttämällä itse peruskysymystä, Mäenpään sivistymätöntä käytöstä eduskunnassa? Oikeusoppineen ovat hieman erimieltä kun nämä kotijuristit oikealla.



        – Tässä on kyse varsin tavallisesta lainvastaisesta vihapuheesta.Mitä todennäköisemmin se olisi johtanut tuomioon. Ratkaisun tekee tietysti aina lopulta tuomioistuin, Toiviainen totesi Ylellä.


        Näin oikeusoppineet vastasivat Iltasanomissa, lainaus;


        Rikos- ja prosessioikeuden professori Matti Tolvanen Itä-Suomen yliopistosta toteaa, – Hänhän totesi vain, että syyttämisen

        edellytykset olivat olemassa, ja syyttämäänhän pitää mennä vain silloin, kun syyttäjä pitää todennäköisempänä että

        tulee tuomio kuin että ei tule.



        Oikeushistorian ja roomalaisen oikeuden professori Jukka Kekkonen Helsingin yliopistosta.

        – Toiviainen puhuu hyvin maltillisesti ja järkevästi. Ei pitäisi olla mitään erityistä syytä hermostua siitä.

        – Hän on virkamies, mutta hänellä on aivan sama oikeus ilmaista mielipiteensä kuin muillaki.

        –Oikeusvaltio on niin hieno ja arvokas asia, että jos syytesuoja olisi murrettu ja asia olisi tullut tuomioistuimen ratkaistavaksi, niin olisipa tulos sitten ollut tuomio tai ei, niin oikeusvaltio olisi voittanut,

        Kuka on Ari Hyvönen, majuri evp Kausala. Etänä peesaa näitä persuja ja x persuja Kotkaa myöten .


    • MistäTulikin

      Kannattaa Tallina tunnelia, menis vaan takaisin sinne Pönttövuoreen.

    • Anonyymi

      Levoselle ei riittänyt Kepussa oikealla olo, eikä persuissa, ajoi Kepusta oikealta ohi.

      Vesa Levonen
      8.8.2017

      Vasemmistonuorten mukaan ”hallitus on nyt kaksi vuotta ahkerasti kasvattanut eriarvoisuutta ja toiminut rikkaiden edunvalvojana”.

      – Juha Sipilä kutsui kaikki yhteisiin talkoisiin, mutta rikkaat ovat jääneet pois talkoista vaatien samalla muilta palkkamalttia. Työntekijät ovat leikkauksissa kantaneet vastuun rikkaiden seuratessa sivusta.

      – Valtio-omistajan hiljainen hyväksyntä valtionyhtiö Finnairin johtajan Pekka Vauramon 130 000 euron lisäeläkkeelle kertoo paljon hallituksen johdon asenteista, Vasemmistonuoret jatkaa.

      Tämä on valitettava tosiasia ja yhdyn Vasemmistonuorten näkemykseen. Näin röyhkeä hyvätuloisten ja varakkaiden ihmisten suosiminen hallituksesta käsin ei voi enää jatkua eikä tällainen meininki ole todellista keskustalaista lämminsydämistä yhteiskuntapolitiikkaa. On itsekritiikin aika pääministeripuolue Suomen Keskusta.

      Olen todennut jo aikaisemmin, että puolueeni on mennyt liikaa oikealle ja on aika palata juurilleen, missä kaikista pidetään hyvää huolta eikä vain niistä, joilla menee muutenkin hyvin. Jos kohta mikään muu ei auta, niin puolueen puheenjohtaja on vaihdettava sellaiseen henkilöön, jolla on suurta sydäntä nähdä pintaa syvemmälle.

      Ei tullut Levosesta puheenjohtajaa vaikka Sipilän haastoikin.

    • Anonyymi

      Tässä niin perus perus ei vaan avautunut johtopaikkoja tällekään veskulille, Kekkonen Kekkonen, Kekkonen vei.

    • Anonyymi

      Vesa Hevonen taas laukalla Kymensanomissa, peesaa persuja ja sekoomusta ulostuksellaan taloudesta, talousguru ei,ei.

      Olen yrittänyt ymmärtää, mitä Suomi sopi Brysselin yössä. Valitettavasti en kuitenkaan pysty ymmärtämään.

      Vesa Levonen

      kaupunginvaltuutettu, nyk.poliisi kp./sit., (ent.PS, ent. Kepu)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      77
      2325
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1801
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      170
      1689
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe