Niin miten ikimaailmassa menen ehdottamaan vastakkaiselle sukupuolele jotain että mennäänkö kahville mennäänkö elokuviin...nimittäin jos se suostuu niin siellä kahvilla tai elokuvissa muna seisoo varmasti. Eli se on väärin!
Jos pitää kuollettaaa halut?
17
<50
Vastaukset
eisaaseisomissään 6.1.2019 19:57
<>Niin miten ikimaailmassa menen ehdottamaan vastakkaiselle sukupuolele jotain että mennäänkö kahville mennäänkö elokuviin...nimittäin jos se suostuu niin siellä kahvilla tai elokuvissa muna seisoo varmasti. Eli se on väärin!><
Oletko jo kokeillut Vt-peruslääkkeitä, innokasta kokouksissa ja kentällä käyntiä, innokasta henkilökohtaista tutkimista, innokasta rukoilemista jne? Aiemmin niillä "parannetiin" jt-homoseksuaalikin jt-heteroseksuaaliksi, luulisi tuollaisen Vt-tehokuurin auttavan harmilliseksi kokemaasi vaivaan.- harmillista
Ei hätää, kyllä se sitten vanhemmiten helpottaa.
Suosittelen kuitenkin oman käden käyttöä tms. Enkeleitä ei oikeasti ole, ja jos olisi, kyllä ne aika pervoja olisivat jos tuollaista katselisivat.- EnkeliniNainenOn
On enkeleitä olemassa minäkin olen usein nähnyt ja olen ollut niille aina kiltisti.
- Öööepppp
EnkeliniNainenOn kirjoitti:
On enkeleitä olemassa minäkin olen usein nähnyt ja olen ollut niille aina kiltisti.
Tarkoitat Mikaelia, Gabrielia, Rafaelia, Samaelia....?
- einstein1
AINOA varma asia = ihmisten tyhmyys.- einstein
- valhekirjoja
Muuta luostariin. ;)
- niinkinvoikäydä
Tai Beteliin, mutta varo tyynyn houkutusta :)
- Luostariparempi
niinkinvoikäydä kirjoitti:
Tai Beteliin, mutta varo tyynyn houkutusta :)
Just joo.Siellä tyyny käy päälle kuin yleinen syyttäjä. Mahdollisesti ihan raiskaa sinut.
- Nunnamunkki
Onko luostarissa yksityiset runkkukammiot?
- VäärätTavatYleisiä
Armeijassa oli aikoinaan jarrupuuro mihin oli sekoitettuna ruunapulveria mikä varmaan toimisi JT läisilläkin siellä kokouksissa. Mikä siinä seisokissa on niin pahaa oloa herättävää, kyllä ne naiset siellä on samanlaisilla lörtsyillä varustettuja mitä oli Jeesuksen asuessa Nassaretissakin.
Jeesuskin oli melkoinen naisten viekoittelija ja pelehti öljymäellä aina kun ei ollut kalastamassa Jussi Kastajan kanssa.- TunnettujaPanomiehiä
Jussi Kärjenkastaja ja Jesse Nussiretiläinen olivat alueen kovimmat panomiehet!
- Eiturhaasyyllisyyttä
Tuo on täysin ikään liittyvä kysymys, johon et voi itse vaikuttaa millään tavalla, joten turha tuntea syyllisyyttä. Teini-iässä ja noin pari kymppisillä pelkkä ajatus voi aiheuttaa erektion ja ne voi yllättää missä vain, mutta se menee ohi kun tulee ikää. Todennäköisesti olet tässä ikävaiheessa nyt. Kolmikymppisenä tälläistä ei enää tule vaan tarvitaan jo kosketusta ja halut tasaantuvat huomattavasti. Nelikymppissellä erektiot alkavat jo vähän hiipua, eivätkä tule niin helposti. Ei tarvitse tuntea syyllisyyttä, tilanne muuttuu vuosien myötä ja vanhempana ehkä vähän kaipaatkin sitä millaista oli nuorena.
- OnMiehenVinkeet
Minä olen jo 70 kymppinen ukko ja kun vartiotornilaisia naisia tulee kylään niin minä aina kuuntelen mitä he puhuvat ja aina minulla seisoo kun ovat niin sieviä ne naiset minihameissaan. Olen minä kysynyt heitä aina jos vaihettais numeroita piäsis soittelemaan ja sopimaan ajoista milloin sopis hollille piestä. Vieläkii palliloissa kihelmöi kun aattelen niitä naisia
- jomppeli
Ei ole viettiä mahdollista tukahduttaa. Kuka voi kantaa tulta helmassaan puvun höneltä palamatta.
Siinä se. Raamattuhan sen sanoo. - OonTulossaTeille
Jo korintalaisille sanottiin kirjeessä, että elkee työ Vartiotornin naiset pihtailko sen lörtsyinne kansa vuan jakakee sitä tarvitseville niin pelastutte kiirastulilta.
Minnäi oottelen taas Vartiotornin naisia kyllään hyö lupasvatte tulla jo heti kun suovat mukavoo aikoo huvitella minun kansa. Ovat nättiä nuo naiset siellä vartiotorniloissa ja miekiin lähen sinne pippaloihin kohtapuoliin.- Hehhehheh
Ei siun pikku pippeli taia naisii kiinnostaa.
- IhanatJTnaiset
Mistä ennustuksista sie ossoot tietee mitkä mitat minä omistan ?
Paljonnii kiinnostaa ja on muitakin naisia mitä ne JT läisiä joita tämä veijari on kiinnostanut.
Mutta ihme harhaoppinut taiat olla, kun tiällä JT-läisiltä kieletyllä palstalla kirjoittelet noita keksittyjä lorujasi. Huomenna lupasvatte naiset tulla lukemaan minulle vartiotornia ja myös pidetään hauskuuttakin siinä sivussa ja on siinä semmoiset taas tiiossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1885153Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813676Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers83413SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt623132SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun363101SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412326Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1042285Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?302142Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan762110Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922059