Mies laukeaa liian nopeasti

Afrodite

Minulla on mieheni kanssa viriili seksielämä; eritoten suosimme ns. perusseksiä; toki muutakin mahtuu mukaan.
Ongelmana on se että mieheni kestää suihin ottoani pitkään, ja vaikka imisin vain hetken mieheni laukeaa pilluuni muutaman työnnön jälkeen. Onko keinoa pitkittää tämän kaltaista aktia? Asennolla ei ole mitään merkitystä.

25

24497

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha

      Mä voin myös tulla näyttää miten osaan työnnellä kullia pillussas pitkään niin että näät tähtiä koko seuraavan päivän

    • ffffdggg

      otat ukolta ekaks poskeen eli löysät pois, tai ukko hakkaa lapaseen niin että sä kiihotut.

      Sitten puuduttavaa voidetta (peräpukamavoide tai vast) kulinnuppiin ja kortsu päälle, sit jaksaa jauhaa.

      TAI ukko hakkaa lapaseen 2 kertaa, sit sä otat poskeen ja puet ittes lateksiin/kumiin niin jopa ukolla taas on oddi slajos ja homma jatkuu...jatkuu..jatkuuu

    • Kentleman

      Miehen olisi syytä harjoitella kestävyyttään ensin yksin. Itseään kiihottamalla ja juuri kun meinaa laueta niin lopettaa. Hetki huilaten ja taas jatkaa kunnes meinaa laueta. Huili...jatkaa...huili...jatkaa. Näin kun harjoittelee niin kestävyys paranee. Sitten rakastellessa tekee saman, eli keskeyttää juuri kun meinaa laueta. Pieni huili ja taas jatketaan.
      Voin kokemuksesta sanoa, että naiset ovat tyytyväisiä :-)) Miehen PITÄÄ huomioida naisen tyydyttäminen ennen itseään.

      • "Tasa-arvovaltuutettu...

        Jokainen vastaa itse omista orgasmeistaan.

        Nyt, kun kaikessa ollaan tarkkana tasa-arvon suhteen, ei myöskään miehellä ole mitään velvollisuutta kantaa huolta naisen orgasmista. Nainen voi aktin jälkeen leikitellä aivan vapaasti itselleen orgasmin seksilelukutsuilla hankkimillaan välineillä.


    • laukeaa

      On höpö höpö juttuja, että mies laukeaa liian aikaisin. Kyllähän sen on niin että mies laukeaa aivan omalla ajallaan. Jos naiset haluaa että heitä tahkotaan kuin kirveen terää tahkolla, hoitakoon itse omin käsin systeeminsä loppuun. Taas tyypillistä naukumista.... höh!

      • Afrodite

        En minä halua itseäni poljettavan kuin "tulpatonta mopoa". Tietenkin mieheni tyydyttää minut aivan upeasti muilla keinoilla. Siksi neuvoa kysyin, koska mieheni itsetunto/miehisyys on pohjalukemissa liian laukeamisen takia.


      • NOIN!

        Niinpä, tulit juuri todistaneeksi että kuulut torviin. Ihminen joka ei välitä muusta kuin itsestään, niinkuin kerroti, omasta tyydytyksestään on oikea torvi!


    • Damien666

      Kokeilkaa stud100 suihketta. Auttoi ainakin minua kyseisessä ongelmassa. Itsetuntokin kohosi huomattavasti! http://www.hotlips.fi ainakin myy.

    • vastaus

      on tämä; ostakaa seksi-liikkestä penis-rengas. Se parantaa erektiota sekä pitkittää yhdyntää.
      Saatavilla erinäköisiä ja kokoisia jotka samalla stimuloivat klitorista. Suosittelen!

      • Reiska

        Ittelläni nämä renkaat eivät viivyttäneet laukeamista yhtään, päinvastoin, välillä tuntui irtoavan jopa herkemmin.
        Erektiota ne kyllä parantivat.


    • hmmm...

      Kysymyshän on mielen hallinnasta. Miehesi tulisi oppia rentoutumaan.
      Kiihoittuminen ja sitä seuraava "jännitys" on saatava hallintaan.
      Täytyy pystyä hillitsemään tahtia, jos alkaa tehdä liian "höpöä".
      Tähän auttaa täydellinen rentous ja ajatuksien siirto hetkeksi johonkin muuhun.
      Treeniä se kyllä vaatii, mutta auttaa varmasti.

      • Tiipii

        Aktiivinen mielen hallinta ja ajatuksien siirto vie vähentävät seksin iloa.
        Kuten aiemmin on todettu, ekan laukeamisen jälkeen kestää kauemmin. Päivän kolmas kerta kestää vielä kauemmin. Masturbaatiota tai monta aktia,ihan miten vaan.


      • hmmmm....
        Tiipii kirjoitti:

        Aktiivinen mielen hallinta ja ajatuksien siirto vie vähentävät seksin iloa.
        Kuten aiemmin on todettu, ekan laukeamisen jälkeen kestää kauemmin. Päivän kolmas kerta kestää vielä kauemmin. Masturbaatiota tai monta aktia,ihan miten vaan.

        Eikö seksin ilo häviä myös siinä tapauksessa kun laukeaa muutamassa sekunnissa.
        Vaikka uusinnassa voisikin "pitkittää", harva meistä jaksaa kovin montaa kertaa peräkkäin.
        Mielestäni se ensimmäinen hetki on kyllä nautinnollisin ja sitä kannattaa pitkittää jos suinkin mahdollista.
        Tiukan paikan tullen ajatuksen "siirtäminen" ei loppupelissä nautintoa merkittävästi vähennä.
        Ja kun homman sitten klaaraa, voi periaatteessa jatkaa vaikka kuinka pitkään. Suosittelen!


    • auts

      vejäppäs kollin mulukun juureen naru tai kuminauha niin kireälle. että tatti on violetin värinen. kestää muuten naija. yön yli ja vielä aamullakin toimii!!

    • nautiskelija_pertti

      hitaita työntöjä. Ja kun meinaa tulla niin vaihtaa vähän asentoa.

    • ukkomies

      mulla ei muuta kerrottavaa ku ....
      mitä harvemmin seksiä sitä huonommin onnistuu
      meille syntyi mukula ja sexit harveni ja ei
      voi sexin parantamisesta puhua ? ....

      • muija78

        ...toivossa on hyvä elää sano lapamato. Mä oon kahden lapsen (5v ja 2v) äiti ja joo, kyyllä se seksielämä laimeni kun lasten saannin myötä. Mutta ei se ikuiseti kestä, ei meillä ainakaan! Nyt taas on seksielämän aivan mahtavaa...ellei parempaa kun ennen! Se on ihan luonnollista, että elämässä muutenkin tulee hyviä ja huonompia kausia seksin (ja kaiken muunkin) suhteen! Mutta kyllä niitä parempiakin kausia tulee. Mulla kun alkoi kiinnostus seksiin taas pikkuhiljaa kasvaa, niin kyllä oli taas ihanaa ja oli mukavaa keksiä vielä kaikkia pieniä kivoja lisämausteita... Itse aktiivisesti alettiin parantamaan seksielämäämme kun muutoin tuntui olevan sille taas hyvä aika. Kyllä meilläkin oli tosi hiljasta jonkun aikaa... Vaan ei enää! ;)
        Ja vinkkinä, n. pari kertaa vuodessa me viedään muksut hoitoon ja karataan yöksi pariksi hotelliin tai mökille - ja ai että kun on mahtavaa! Vaikka kotonakin sujuu nykyään taas hyvin ja seksi on moninaista ja antosaa, niin kyllä ne lemmenlomat tekee sitten hyvää! :) Ens viikonloppuna taas yksi sellainen tiedossa...ihanaa! Sittenpä jaksaa taas arkeakin paremmin. :)
        Vaatii vähän kärsivällisyyttä, mutta kyllä se hyrrä taas alkaa pyörimään!


    • spt

      Voitaisiinko joskus tavata ja testata onko sinun tavarasi niin kiinteän puristeleva, että se johtuu siitä? :)

    • Anonyymi

      Nyt on tullut markkinoille virallisesti hyväksytty lääke ennenaikaseen siemnesyöksyyn nimeltään Priligy. Lääkäriltä resepti, sitten apteekin kautta sänkyyn.
      Gullervo20

    • Anonyymi

      Käyttäkää penisrengasta ja miehesi täytyy pidätellä ja ajatella sunkin halujasi ja himojasi. Joka kerta vähän pitempää koittaa vaan pidätellä. Tai jos sekään ei auta ota sormet tai klitoriskiihoitin mukaan seksiin.
      Miehesi voisi tietty nuolla sua ensin melkein loppuun saakka työntyä sisääsi niin sullakaan ei kestä kauan

    • Anonyymi

      Sanon vaan ihan suoraan, että joillakin naarailla on niin kuuma pimppi, että lasti lentää heti.

    • Anonyymi

      itselläni oli aiemmin sama, mutta nykyään pystyn panemaan vaikka tunnin jos haluan, erektio pysyy myös, toisaalta kiihottuneena ei tarvitse kun puristella vähän ja ilman pidätystä lasti lähtee naisen pyllylle, olin kerran pitkään panematta, sain viimein ja nainen pyllisti ja just kun meinasin työntää sisään, purkauduin älyttömän lastin pepulle, selkään ym, panin kyllä hetken päästä

    • Anonyymi

      H­e­­­i! Ku­ts­­­um­­­me sinu­­­t kä­­­ymään u­­­ude­­ss­­­a cha­tis­­sa! Mei­­tä on yl­i mil­­jo­ona! 👉 http://3433444.com/H/Y1a9I 👈

    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­­a str­­­eam. Sisäänkäynti k­aiki­­­lle, jotka haluav­at pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://3511222.com/H/3RqX 👈

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe