Poikesimme tänään Mäntän Cafe Herkkuhetkessä . Yllätys suljettu . Ihmisiä kävi paljon koittamassa ovea . Ihmettelivät kun informaatiota ei ollut paikallislehdessä . Yrittäjän kannattais informoida laajemmin asiasta .
Cafe herkkuhetki
10
176
Vastaukset
- talvitauko
Herkkuhetken sivuilta
Olemme talvitauolla 7.1-30-3-2019, palvelemme jälleen 1.4.2019 alkaen!- mssästääherkkuhetkion
Aika hyvät tauot.... Tokihan yrittäjä saa tehdä firmallaan ihan mitä haluaa, tuleeko ne asiakkaat enään sitten takaisin jotka ovat käyneet turhaa oven takana.
- viestiensinsittenasiakas
Noo, nytpä ehtii myyjäkin viestitellä kännykällään, joskus siinä poiketessani ei meinannut ehtiä rahastamaan kun oli niin tärkeetä kirjoitettavaa.
- Orivetinen
Yritys on myynnissä. Etsivä löytää myynti-ilmoituksen netistä.
- Kevätkesäsyksy
Taitaa olla vuokrat-maksamatta ja palkat. Verot myös. Eli konkurssi kypsä paikka.
- Toinenajatus
Harvoin henkilöyhtiöitä kannattaa konkurssiin ajaa. Siinä saattaapi mennä yrityksen ja omat varat asianajotoimiston palkkioon. Parempi perustaa uusi Oy ja jatkaa toimintaa sillä. Samalla lopettaa Ky "siististi"
- Kevätkesäsyksy
Eli nykyään se on Oy. Milloinkahan aloittanut? Kun eilen ja tänään kuitissa lukee kuitenkin ky? Eikös ole harhaan johdattamista jos väärän kuitin saa liikkeestä?
- Anonyymi
Ytj:ssä se on kyllä edelleen Ky.
- Anonyymi
Onko tämä kaffila vielä pystyssä vaiko ei? Vähän mietityttää, että onko auki kun niille nurkille saavun
- Anonyymi
up
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854890- 1902278
- 371908
- 1331879
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231618- 751582
- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136