Hei,minulla on menossa perintään kyseisten yhtiöiden velat.Onko kenelläkään kokemuksia miten heidän perintä toimii?kaikki uhkailevat ulosotolla ettei asiat mene ollenkaan perintätoimiston kautta vaan suoraan ulosottoon.Pitääkö tämä paikkansa ja onko edes laillista?
Ege,aasa,Big bank ja yleislainan perintä
2
262
Vastaukset
- Timppa772
Noh,
Ei ole noista mainituista varsinaisesti kokemusta, mutta muista on. Tuossa on muutama juttu:
- Ilmoittavat varmaankin maksuhäiriömerkintää kun myöhästyy yli 60pv maksu.
- Menee perintään. Joko omalle firmalle tai toiselle. Ylläoleva varmaankin tapahtuu siitä huolimatta.
- Jos et maksa perintätoimistolle tai tee maksusuunntelmaa ja pysy siinä, niin tekevät siitä haasteen.
- Kun saat haasteen, sulla on 14pv aikaa vastata siihen (maksaa tai kiistää - jos maksat, niin ole molempiin suuntiin yhteydessä, eli käräjäoikeuteen ja velkojalle).
- Jos et maksanut tai kiistänyt onnistuneesti menee noi ulosottoon. - Homsantuu67
Olen jostain lukenut että big bank laittaa ulosottoon suoraan..joku keskustelu suomi 24 sivustolta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2222520Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3191858- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831495Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671180
- 251121
- 501043
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006