Haluan miehen

Laatutietoinen

joka pystyy tyydyttämään minut seksuaalisesti, eikä juokse vieraissa !

44

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gjjtffi

En haluaisi ihmistä joka pelkän seksin takia tekee valintoja. Jokainen toki tyylillään.

• Eritasoisille

En minäkään. Se ei tarkoita etteikö asialla olisi väliä. Mutta ihmiset elää eri asioille.

• ymmärrän

Kyllä, seksi merkitsee suhteessa. En, itse halua myöskään seksittömyyttä.

• Seksitärkeää
        ymmärrän kirjoitti:

Kyllä, seksi merkitsee suhteessa. En, itse halua myöskään seksittömyyttä.

Tottakai seksi merkitsee suhteessa. Annan esimerkin. Vaikka koen seksuaalista halua henkilöä kohtaan, en kuvittele hänen olevan mulle se oikea, koska kyseinen henkilö ei ole muuten mulle sopiva. Meitä ei ole tarkoitettu yhteen. Näin ajattelee ajattelukykyinen ihminen, joka ottaa vastuun omasta elämästään.

• Viisastelijoille
        Seksitärkeää kirjoitti:

Tottakai seksi merkitsee suhteessa. Annan esimerkin. Vaikka koen seksuaalista halua henkilöä kohtaan, en kuvittele hänen olevan mulle se oikea, koska kyseinen henkilö ei ole muuten mulle sopiva. Meitä ei ole tarkoitettu yhteen. Näin ajattelee ajattelukykyinen ihminen, joka ottaa vastuun omasta elämästään.

Ja haluan vielä sanoa ettei mielestäni suhde oikein onnistu silloinkaan, jos seksuaalista halua ei muodostu lainkaan. Halu voi muodostua joillekin ihmisille myös myöhemmin kun toista oppii tuntemaan paremmin. Näin seksuaalisuus toimii esimerkiksi demiseksuaaleilla. Seksuaalisesti sopivia partnereita on paljon, mutta musta tärkeämpää on löytää sopiva ihminen.

• entiiähaluanko

Oletko kuinka läski? Entä onko paljon syyliä?

• Pulluukkaaaa

Jos sinä olet läski ja paljon syyliä, niin tarviiko mulla enää olla ?

• Pahoittelen

mutta olen seksuaalisesti naisiin suuntautunut.

• pthyi

olen aina inhonnut naisia tuon sairaan ominaisuutensa vuoksi.

• aijaa.aijaa

Mikäs tänään on "sairasta" - uskollisuus vai se, että nainen haluaa rakastamaansa miestä?

• Myhverö

Haluan vaimon joka ei pidä itseään täydellisenä. Semmosen joka haluaa oppia tuntemaan minut, että voi rakastaa minua niinkuin minua tulee rakastaa. Haluan olla samanmoinen mies naiselle. Kumpikin on opettaja ja opiskelija toiselleen. Suoritus paineita ei ole. Hän on rakas. Jos pahoittaa toisen mielen tehdään sovinto ja opitaan virheistä.

• voikuntoteutuisi

Olipa kaunis ajatus Myhveröltä, noin minäkin haluan ajatella.

• Samoin

Samoin ajattelen myös minä.

• MrFarm

Sellaaset miehet kuoli sukupuuttohon jo 23 vuotta sitten.

• EiKaikki

Olen elossa ja valmiina toimintaan.

• Anoitko
        EiKaikki kirjoitti:

Olen elossa ja valmiina toimintaan.

vaimolta iltavapaan ja millä verukkeella, jos pukkaa iltaohjelmaa päälle?

• Munasuuhunjalutkuttamaan

Mutta sehän toimii myös niin, että jos nainen osaa tyydyttää miehen, ei tarvitse kenenkään juosta vieraissa?

• Olenkunnonjorma

Kyllä se nainenkin voi laittaa itseään likoon eikävaan narista ja odottaa.

• trallaallaaa ei heitä ole.

• setärkeinkysymys

Kysymys kuuluukin...

Miksi se tyytyisi sinuun ja miten kuvittelet että kykenet tyydyttämään hänet aina seksuaalisesti?

• eivoivaatiatoista

Ehkä väärin ajatella että haluaa miehen, joka pystyy tyydyttämään seksuaalisesti.
      Ehkä oikein olisi, että haluat miehen, jota itse haluat tyydyttää seksuaalisesti.
      Pienellä kirjoitettu sopimuksen osa ( mies myös minua).

• ehehehheheh

Olet toinen jalka haudassa toinen rallissa.

• Järvenpäätön

Se on kuule ihan pärstäkertoimesta ja rungon muodosta kiinni, liikaa tyydyttyneitä rasvahappoja niin tyydyttömäksi jää...

Porkkanaa vaan perseeseen ja mullan alle.

• pelkkäätotuutta

Tiedättekö mikä on "siskonmakkarakeitto"?

Tietystikin on pikkusiskon sääristä veistelty paloja ensimmäisen synnytyksen jälkeen lihapulliksi keittoon.

• Mä-voisin
      • menirikki

Ei ota etteen

• taas.näitä

Aika köyhää odottaa suhdesopalta täydellisyyttä ennenkuin se on alkanutkaan. Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma. Elämä ei välitä suurista odotuksista ja pienellä harjoittelulla voi tulla toisilleen sopivuutta. Tuskin kukaan mies tunnustaa juoksentelevansa vieraissa edes kun juoksentelu on alkanut. Niin, että sekään ei ole taattu.

• OTM71

No minä kykenen. Enkä kyllä muihin koske, jos sopiva tohtori löytyy!)

• lerpanlausahukset

Kohta viiskymppine äijä, ottaako edes eteen enää.

• Kylläymärrän

Mää rymmärrän että kun tekee tärkeetä rytkimus työtä kaikki erengia menee siihen työhön.

• Tuleeongelma

Kun sitä työtä tulee aina lisää ei pysty painamaan poljentoa niin tulee rytmihäiriö

• tåttäpuhut

Se on totta joka on sen itte kokenmu tietää.

• palstaaviihdekäyttöön

Kyllähän sitä haluta saa, eri asia saatko sellaista. Ettei pääsisi elämä yllättämään aikeista huolimatta.

• tyhmyyksiäeivoikorjata

Jos on jostain entisestä suhteesta lapsia, niin naisen kuuluu maksaa miehelle sitten elvytys-korvausta seksiin noin 25400EUR/viikko, jotta mies voi hyväksyä naisen lainkaan, sitten kun nainen on maksanut tuota nettosummaa 300 vuotta, se voidaan ottaa pois siitä tallennustililtä mihin se raha piti aina tallennella.

• On.kokemusta

Ota afrikkalainen mies. Osaa tyydyttää naisen ja on uskollinen parisuhteessa.

• hyivittuteitä

Yes, mutta naapurin lasten perään kannattaa katsoa tarkasti.

• salvattava
        hyivittuteitä kirjoitti:

Yes, mutta naapurin lasten perään kannattaa katsoa tarkasti.

Huonosti liikkuvat invalidit myös vaarassaa.

• OTM71

Noi asiat onnistuu minulta ihan automaattisesti. Elinaa ei kuitenkaan noilla avuilla koukkuun saa!

• lelutovatlapsillaaina

Ostamalla jotain palkkamurhaajia kuten Miami Vice -sarjassa, jos rahalla eikä tuomioilla ole mitään merkitystä tappavat vain kaiken tieltään, sitten... eräs jakso on noissa mysteerillinen, mitä en muista, missä tapahtui se että rosvot räjäyttivät Crockettin Ferrari Daytona 365:n palasiksi huvikseen, jonka jälkeen sille tuli se valkoinen Ferrari Testarossa autoksi :)

Jos vain poistavat esteet elämästään tuolla tavoin, noh vitsinä sarjasta :D

Kovin jännittäviä asioita ei kyllä näe jollain vähän paremmallakaan kameralla lasien läpi, samaa näkee mitä itse näkee joka päiväinen elämäkin aina...

Pikkuhaasteita on tietysti koodatessa, kun täysin mahdotontahan se on jollain muulla kuin c-kielellä saada sellaisia osoittimia raakoihin puskureihin mihin se kamera milläkin sekunnilla juuri nyt siirtää dataa, mitä tulee linssien läpi sille... directx-ihmeellisyyksiin ja raakoihin buffereihin.

Mutta sinänsä hauskaa noilla on leikkiä, kunhan säilyttää sen leikkimisen siinä: ei saa nauhoittaa mitään ilman toisten lupaa, katsella saa, mutta toisaalta: SILMÄLASEILLA EI SAA KATSELLA, KUTEN KIIKAREILLAKAAN EI SAA KATSELLA TOISTEN YKSITYISALUEELLE, ELI TONTILLE.

• eiköniin.lol

Vaan ei niitä kaikille riitä! Ota sellainen joka juoksee vieraissa vain karkausvuosina helmikuun 29. päivä. Lepuuttaa hermoja kun tietää päivänki etukäteen, eikö niin? ;)

• siinätotuus

Ei suomalaisesta miehestä ole juokseen vieraissa, eikä se osaa tyydyttää seksuaalisestikaan. Afrikkalainen mies käy vieraissa, mutta sentään antaa takuutyydytyksen. Ei tarvii kauaa miettii kupaan päädytään. Mielummin olla vähän mustiski kun ihan toivoton.

• mustis.ok.lol

Puppua, puppua. Ei piä yleistää ja toivottavasti antaa. Nii joo, ei varmaan tarvi. Sulle sit mustis, ok ;)

• turhaa.mollausta

Kyllä ne fysiikan lait pätee ympäri maapalloa!

• mikropippelillään

Markus, ainqa on kusi housussa ja haisee sille: Markus-Kusi-Kusi-MAR-KUS ;D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      80
      1562
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      14
      1024
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      95
      922
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      912
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      724
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      141
      689
    7. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      664
    8. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      79
      664
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      48
      651
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      641
    Aihe