Olen saanut kuvan että muslimit on sama kuin pakanat ja ei välitä voiko kanssa kulkija hyvin tai huonosti ja vielä kyse on uskonnollisesta muslimeista.
Miksi jättää omat syntinsä toisen niskaan ja sitä ennen on jättänyt pahat jäljet toiseen?? Islam on kauneinuskonto mutta muslimit kamalia! Jos kerrot epäkohdasta niin sitten suhtautuu sinuun kuin pakanat!
Ja se panettelu ja synnin teko on aivan kamalaa. Jos itseäsi kiinnostaa islam ja varsinkin ruveta harjoittamaan sitä niin muut muslimit sättii sinua ja suunnilleen hyökkää kimppuusi.
Vai onko tämä nyt vain se paholainen?
Miksi muslimit ei joudu korvaamaan tai hyvittämään rikosta mitä on tehnyt toiselle? Jos nainen on raiskattu niin mies ja sen kaverit kääntää sen naisen syyksi.
Lisäksi islam on ymmärtääkseen armon uskonto. Miksi muslimit sallivat ympärillä toisen siskon kärsimyksen asenteella että "ei tarvitse auttaa, saapahan syntejä anteeksi jne"
Ihan kaiken maalaisetmuslimit.
Ja en ole ainut joka on kokenut ja havainnut tämän asian myös muiden muslimeiden ja ei muslimeiden puheista kuultuna.
Tarvitsen vastauksia noihin.
Vai odottaako kaikki myös muslimit salaa että "tulisi jo armo ja helpotus". Miksi muslimit pitää itseään toisia parempana sitten kun myös uskonnottomat ja eimuslimit toivovat samoin Olen saanut kuvan että muslimit on sama kuin pakanat ja ei välitä voiko kanssa kulkija hyvin tai huonosti ja vielä kyse on uskonnollisesta muslimeista.
Miksi jättää omat syntinsä toisen niskaan ja sitä ennen on jättänyt pahat jäljet toiseen?? Islam on kauneinuskonto mutta muslimit kamalia! Jos kerrot epäkohdasta niin sitten suhtautuu sinuun kuin pakanat!
Ja se panettelu ja synnin teko on aivan kamalaa. Jos itseäsi kiinnostaa islam ja varsinkin ruveta harjoittamaan sitä niin muut muslimit sättii sinua ja suunnilleen hyökkää kimppuusi.
Vai onko tämä nyt vain se paholainen?
Miksi muslimit ei joudu korvaamaan tai hyvittämään rikosta mitä on tehnyt toiselle? Jos nainen on raiskattu niin mies ja sen kaverit kääntää sen naisen syyksi.
Lisäksi islam on ymmärtääkseen armon uskonto. Miksi muslimit sallivat ympärillä toisen siskon kärsimyksen asenteella että "ei tarvitse auttaa, saipahan syntejä anteeksi jne"
Muslimeiden suhtautuminen kärsimykseen
Iquestonwhat
0
75
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272940Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2722736Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2211441
- 751251
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581057Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21017Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31974Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951