En tiedä kiinnostaako tämä ketään, mutta meitä kiinnostaisi ajatus, jos joku mies katselisi rakasteluamme vierestä. Naiseni on on kaunis, seksikäs ja hoikka vartaloinen. Erityisesti kiihottaa, jos joku katselee, kun naiseni ottaa kulliani suuhunsa, sekä myöskin pannessani häntä takaapäin.
Saisit toki olla alasti ja esitellä mieskomeuttasi ja runkata samalla, muttet koskea. Olisit vain sivusta seuraaja. Että tämmöinen haave meillä:)
Haluttaisiin miespuolista katsojaa, kun rakastelen naiseni kanssa!
12
<50
Vastaukset
- katsojako
Missäpäin?
- Just_Watching
Hei!
Olisi kyllä mahtavaa seurata teidän rakastelua. Olen 40 hyvässä kunnossa oleva luotettava komee ja hauska tyyppi...;)- parillekatsojaa
Suostutko siihen ettet saa koskea naistani? ja tästä pidetään ehdottomasti kiinni, ellei naiseni muuta halua leikin aikana. Miehiset mitatkin olisi plussaa, ettei ny ihan pikkupili olisi:), Esittelysi kuullosti kyllä lupaavalta.
- Just_Watching
parillekatsojaa kirjoitti:
Suostutko siihen ettet saa koskea naistani? ja tästä pidetään ehdottomasti kiinni, ellei naiseni muuta halua leikin aikana. Miehiset mitatkin olisi plussaa, ettei ny ihan pikkupili olisi:), Esittelysi kuullosti kyllä lupaavalta.
Ehdottomasti sopii teidän ehdoilla. Olen fiksu ja luotettava tyyppi. Ainut ongelma et oon lpr...:( Olisin kyl niin oikee tyyppi mitä haette;) Ois kyl uoeeta katsella teitä. Huh!
- Bar1
Moi. Kiinnostaisiko teitä parin kanssa katselu?
missä olette ?
Käy mulle hyvin
Kiinnostaisi kyllä.
- erkki_666
saako runkata samalla? tuskin pystyisin pelkästään katselemaan...
- Sääliksikäypi
Sääliksi käypi näitä löylykauhamiehiä. Kyllä on ollut ankea lapsuus ja surkea nuoruus. Mene löylyyn ja mieti etkö löydä elämällesi mitään muuuta tekemistä kuin laulaa tuota samaa virettä vuodesta toiseen.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1122715
- 1072082
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221887Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2171644Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41615Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991517Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1131216- 621049
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126993- 64986