Seuraatteko YouTuben Nightwish-Reaction videoita?

Ghost_löv_reactions

https://www.youtube.com/results?sp=CAM%3D&search_query=nightwish reaction&pbjreload=10
Joskus tuntuu että reaktiot menee vähän yli ja ovat pikkuisen keinotekoisia ja ennalta suunniteltuja mutta ovathan nämä hienoa viihdettä. Hyvin huomaa että Nightwishin voima lepää livevideoissa ja olen samaa mieltä monen muun kanssa että aikojen saatossa Nightwishin biisit paranee ja ne alkuperäiset studioalbumiversiot kuulostavat aika laimeilta verrattuna hyvälaatuisiin videotallenteisiin.

196

6765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivätkummoisia

      Olen katsonut joitakin jotka NW fanaatikot ovat suositelleet katsottavaksi.

      GLS ja floorgasm murtavat aina vahvimmankin vastarinnan.

      • Anonyymi

        Mua ei kiinnosta paskaakaan onko joku Floor, Tarja vai Mikki Hiiri laulamassa jossain helvetin Nightwishissa. Yliarvostettu, teennäinen ja tekotaiteellinen roskabändi. Suksisi sinne minne aurinko ei paista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei kiinnosta paskaakaan onko joku Floor, Tarja vai Mikki Hiiri laulamassa jossain helvetin Nightwishissa. Yliarvostettu, teennäinen ja tekotaiteellinen roskabändi. Suksisi sinne minne aurinko ei paista.

        Joka tapauksessa maailmalla tunnetumpi kuin kaikki kotimaiset räpättäjät ja popparit yhteensä. Koville ottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei kiinnosta paskaakaan onko joku Floor, Tarja vai Mikki Hiiri laulamassa jossain helvetin Nightwishissa. Yliarvostettu, teennäinen ja tekotaiteellinen roskabändi. Suksisi sinne minne aurinko ei paista.

        Ei sinua tarvitsekaan kiinnostaa. Muu maailma ei välitä höykäsen pöläystä mitä mieltä olet tai et. Eikä sinun tarvitse pitää Nightwishin musiikista, siihen sinulla on oikeus. Sinulla on varmasti oma suosikkibändisi ja musiikki josta pidät ja varmasti on monta ihmistä jotka eivät välitä pätkääkään samasta bändistä ja musiikista josta sinä pidät. Meillä on oikeus valita ja olla sitä mieltä kun haluamme. Eikö olekin fantastista? Minä pidän Nightwishista todella paljon.


    • sallinappanahka

      Olen katsellut jo niin monta, että nuppiini on ehtinyt kehkeytyä suosikki- ja inhokkireagoijien rekisterit.:)
      Floorissa on kummaa taikavoimaa tämänkin ukon ilmeistä pääteltynä. Esityksessä on tosin kaikki kohdallaan Maestron huhhuhhia myöten.:) https://www.youtube.com/watch?v=kwF7MivIYfQ

    • Apreacts

      Yks parhaita reaktio kanavia mun mielestä on Kanadalainen A&P-Reacts, jossa Isä ja poika reagoi musiikkiin. Tosi paljon suomimetallia niiden kanavalla.
      Wish I had on angel
      https://m.youtube.com/watch?v=if8F4NFtaU4

    • sallinappanahka

      Jälleen kerran kommentointiosasto kääntyi menneiden viäntelyksi.:) https://www.youtube.com/watch?v=ujicUfyYKko

      Reilussa neljässä vuodessa luulen saaneeni historiikista karunhohtoisemman kuvan kuin moni paljon kauemmin Nightwishia seurannut. Suomineito hullaantui niin monen suomineidon lailla ja pitkämielisten suomipoikien oli pakko ryhtyä toimenpiteisiin, että romanssista jäisi kouraan muutakin kuin luu. Ei kelvannut vierailevalle tähdelle sitoutuminen rykmenttiin. Tuubi ja S24 riittävät käypäsen mielikuvan luomiseen.:)

    • sallinappanahka
      • sallinappanahka

        No jo on. Nightwish-kiihkoilijoiden olisi ehkä syytä hieman rauhoittua. Floor on lopulta vain laulaja laulajien sankassa joukossa, joku tykkää, joku toinen ei. Kaikki eivät ole yhtä lääpällään kuin minä ja hyvä niin.:) https://www.youtube.com/watch?v=f8rjjNqD2zE


    • Ehrmgrd

      Parhaat reaktiot tietty Tarjan esityksistä. Sääli, NW olisi voinut olla kova bändi.

      • niitä_ja_näitä

        Ja millähän perusteella. Itse olen seurannut Nightwishin aikaansaamia reaktioita ja kyllähän Floorin suoritukset saavat ylivoimaisesti parhaat tunteen purkaukset ja perustelut.


    • AdamSapple

      Kaikkein typerintä Youtube-sisältöä ovat reaktiovideot. Ei voi ymmärtää, että joku katselee jotain muuta henkilöä katselemassa jotain sisältöä ja tämän "reaktioita". Oikeasti, älkää antako katselukertoja tuollaiselle paskalle, kun äänestätte sillä Youtuben tulevaa sisältöä.

      • niitä_ja_näitä

        Sohvaperunat on erittäin suosittu TV-ohjelma Suomessa. Nouseva ohjelmaformaatti, ei voi mitään. Aikansa tämäkin vaan kestää, käännä telkkarista kanavaa ja ohita YouTubesta nää videot.


      • Anonyymi
        niitä_ja_näitä kirjoitti:

        Sohvaperunat on erittäin suosittu TV-ohjelma Suomessa. Nouseva ohjelmaformaatti, ei voi mitään. Aikansa tämäkin vaan kestää, käännä telkkarista kanavaa ja ohita YouTubesta nää videot.

        Ja se määrä mikä katsoo " sohvaperuna"-ohjelmaa, kertoo paljon suomalaisten älykkyydestä, tai sen puutteesta. Ei voi ikävä kyllä mitään sille asialle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se määrä mikä katsoo " sohvaperuna"-ohjelmaa, kertoo paljon suomalaisten älykkyydestä, tai sen puutteesta. Ei voi ikävä kyllä mitään sille asialle.

        No ei tuo idea kuitenkaan alkujaan suomalainen ole.

        Sohvikset on paljon mielenkiintoisempaa kuin YT-reaktiot (parhaatkaan). Sohviksille tulee kuitenkin jonkunlaisena yllärinä se katsomansa sisältö ja reaktioissa siksi vähintään ripaus aitoutta.

        YT-sisällöntuottajat yrittävät selittää elättävänsä itsensä jorisemalla paskaa kotoaan käsin. No niinhän moni heistä tekeekin, mutta ei se siitä jorinasta sen parempaa tee. Teennäistä sontaa, eikä moni todellakaan osaa luoda edes vähäistä vaikutelmaa, että reaktiot olisivat mitään muuta kuin heikkolahjaista harrastajanäytelmää.

        Oma lukunsa ovat asiantuntijaselostajat, mutta ei sitäkään pidemmän päälle jaksa. Varmaan ne onkin enemmän suunnattu musiikkia harrastaville ja harjoitteleville opetusmateriaaliksi. Sellaisena niillä on edes jotain arvoa.

        Mutta mitäpä massat muuta kuin seuraisivat trendejä, joten markkinointimateriaalinahan tuo taitaa toimia. Tosin tekijänoikeuskysymykset on ikuinen kiistakapula. Nää kun oikeasti ovat sitä mieltä, että heidän jorinansa todella on maksun arvoista työtä.


    • sallinappis
    • ghostlove

      Floorgasmiin on vaikeaa olla reagoimatta.

      Jopa kateelliset yksinäiset "taiteilijat" pitävät siitä salaa;)

    • Anonyymi

      Nyt meni Nightwish boikottiin! https://www.youtube.com/watch?v=J2uNHFdzJ5I

      Suoraa puhetta kaiken maailman blokkauksista. Kun ei ymmärretä, että fanit markkinoivat bändiä suusta suuhun ja silmästä silmään -menetelmällä tehokkaammin kuin mikään ammattimainen koneisto, niin olkoon. Nuclear Blast, muutakin kuuntelemisen arvoista löytyy kuin teidän tuotteenne.

      • Anonyymi

        Nightwish menee boikottiin, vaikka eivät välttämättä ole tietoisia koko asiasta, kuten tuo videolla ollut mies itse sanoi? Eipä vedetä mutkia suoriksi. Edes Maestro itse ei vihaa youtubea. Odota nyt rauhassa ennen kuin vedät maailmanluokan bändiä lokaan.

        -JebaJep


      • Anonyymi

        Eiköhän Nightwish ole tässäkin tapauksessa sivustakärsijä. Syy saattaa löytyä TEOSTOn ja YouTuben välisistä sopimuksista tai NuclearBlastin ja YouTuben väliltä. Eihän bändi näitä kyttäile vaan ymmärtävät että nämä reactionvideot toimivat mahtavana markkinointikanavana. Ja mitä se uusi EU-laki vaikuttaa tämän tyyppisiin videoihin. Jospa YouTube blokkaa varmuuden vuoksi näitä videoita ettei EU langeta miljardisakkoja. Itse asiassa veikkaan EU:ta koko jutusta, eikös se uusi laki velvoita palvelun tarjoajaa kontrolloimaan sivujaan ettei siellä tapahdu tekijänoikeusloukkauksia.
        Valitettavasti Nightwish saattaa kärsiä tästä todella paljon, niin paljon esim. liveveto Ghost Love Score:sta on tuonut bändille uusia faneja.


      • Anonyymi

        Jätkät ahnehtii rahaa. Taitaa käydä bändille ohraisesti. Menee täälläkin boikottiin.


      • Anonyymi

        :D Kaveri, joka työkseen "reagoi" musiikkiin... Onko typerämpää kuultu? Voi Yhyy, kyynel! Luulisi, että maestur itse maksaisi tuollaisille lompsastaan. Typeriä ovat bändissä, kun tekevät näin, mutta Youtuben sisältö ei yhtään huonone, vaikka tuommoiset roskavideot ovat poissa - päinvastoin.

        Ygä


      • Anonyymi

        Pakko bannata tueksi, että suosikkireagoijani pääsee taas reagoimaan Kiteen kirkkaaseen yötähdenlentoon. Kuuntelen siihen asti jatsia.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D Kaveri, joka työkseen "reagoi" musiikkiin... Onko typerämpää kuultu? Voi Yhyy, kyynel! Luulisi, että maestur itse maksaisi tuollaisille lompsastaan. Typeriä ovat bändissä, kun tekevät näin, mutta Youtuben sisältö ei yhtään huonone, vaikka tuommoiset roskavideot ovat poissa - päinvastoin.

        Ygä

        Ja sellainen joka tekee orjatyötä, eli palkkatyötä, luulee olevansa vapaa ja älykäs.
        Ottaa velkaa taloon ja autoon, maksaa itsensä kipeäksi vuosikymmeniä. Kun eläke koittaa, jos sinne asti elää, on talo ehkä maksettu. En puhu nyt itsestäni mutta pointti oli se että tämähän vasta viisasta on.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Menisivät nuo vokaalikoutsit oopperaan kirkumaan malliksi Nightwishia arvostelemasta.

      • Anonyymi

        Minkä takia?

        Kyllä Floor pärjää kenelle vaan, jos unohdetaan oopperatähdet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia?

        Kyllä Floor pärjää kenelle vaan, jos unohdetaan oopperatähdet...

        Aletaan melkein lähestyä Tarjan tasoa. Hienoa!


      • Anonyymi

        Tarja Turunen on aina kuvitellut olevansa oopperalaulaja, mutta edelleen on niin että hän on sitä fanipojilleen, ei muille.

        Oooperalavalle ei vanhalla raakkujalla ole asiaa...


    • Anonyymi

      Rupesin seuraamaan eka Amareactsia ja isäpoika-paria n2 v sitten
      Antonio ja Pablo eli AjaP reacts on ehkä paras noista. Jotku ovat lopettaneet ku olivat aika vaisuja, esim se joku eteläafrikkalainen andrew joskus viime vuonna ja thedarkness98, ihan vasta.
      Aika paljon oon seurannut. Hökeltäjät voivat olla teennisiä tai sitten aitoja. Ainakaan Chas Albert tms ei näytä kovin teennäiseltä. Se uppsalan rillipää sandemo on myös kiva, aluksi ehkä teennäinen.
      Ne on ärsyttäviä jotka pistää jotain tekstejä: real tears, I really sobbed, floorgasm?
      on kutienkin monia tapoja tehdä kivoja reaktiovireoita.
      Saisipa heitellä vinkkejä reakoitsijoille: Voisivat enemmän rekoijja esimerkiksi turmion kätilöitä, heavymetalpersettä, geldenresurrectionia ja reinxeediä (ruottalaista)

    • Anonyymi

      ohan sielä se muuan aika myrtsi mutta jotenki kuitenki niin halittavan näköinen https://youtu.be/88mBCCnO4a8?t=11
      aivan toista laitaa kuin Chas albert ja carl sandemo
      Sillä intialaisella Enoma- ukolla on hienoja käsitansseja, varsinki stratovcaruksen paradise kappaleessa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hankkikaa elämä! Ei voi ymmärtää...

      • Anonyymi

        Joo, Turuskan fanipojat voisi pysyä poissa tältä forumilta, mutta mahdotonta näyttää olevan.

        Kyllähän minä ymmärrän että sen vanhan korpin omalla forumilla on hiljaista - ja syystä.


      • Anonyymi

        Katsotko kenties TVeetä? Sehän vasta on elämä.


    • Anonyymi

      Tykkään noista vocal coachien reagtioista koska ovat ammattilaisia, ainakin luulen niin. Tosin kaikenlaisia reagtioita on tullut katsottua. Missä suomalaiset reagtiot?

    • Anonyymi

      Miksi juuri laulunopettajat ovat kiinnostuneita Nightwishista? Laulu tottakai toimii bändissä, mutta varsinainen muista artisteista poikkeava anti ovat Holopaisen biisit. Biisit puhuttelevat joka muodossa niin studioversioina kuin elävinäkin, niin sanoilla kuin instrumentaaleina.

      • Anonyymi

        Laulaja on tärkein. Anetten aikana bändi olisi yhtä hyvin voinut olla hajonneena. Toivottavasti Floor tuo jo vähän vipinää yhtyeeseen. Eivät päässeet kusettamaan sitä rahallisesti ja jos taas äijät yrittää ahdistella tyttöstä, Floor pistää koko joukon nippuun. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laulaja on tärkein. Anetten aikana bändi olisi yhtä hyvin voinut olla hajonneena. Toivottavasti Floor tuo jo vähän vipinää yhtyeeseen. Eivät päässeet kusettamaan sitä rahallisesti ja jos taas äijät yrittää ahdistella tyttöstä, Floor pistää koko joukon nippuun. :D

        Jep, täysin eri mieltä. Tuomas Holopaisen biisit on Nightwish. Niitä on hyvä laulella kenen tahansa joka pystyy olemaan kelkassa mukana. Sitäpaitsi Imaginaerum on bändin paras albumi vaikka sillä laulaa bändin huonoin laulusolisti. Ja se paras on tietenkin Marco. Tarja ja Floor ovat kanssa ihan hyviä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laulaja on tärkein. Anetten aikana bändi olisi yhtä hyvin voinut olla hajonneena. Toivottavasti Floor tuo jo vähän vipinää yhtyeeseen. Eivät päässeet kusettamaan sitä rahallisesti ja jos taas äijät yrittää ahdistella tyttöstä, Floor pistää koko joukon nippuun. :D

        Laulajia on maailma täynnä, musiikki ratkaisee - aina!

        Jos ei sitä tajua, ei paljon tajua...


      • Anonyymi

        Vokaalikoutsit ovat huomanneet Nightwishin, koska bändin biisit lauletaan ensimmäistä kertaa kunnolla. Edellisistä naisista ei ollut tempaisemaan I wish I had an Angelia amatsonilaisittain, että stage tutisee.

        Floorin ei tarvitse tehdä itsestään numeroa. Riittää arkinen toteamus, mie lauloin Ghost love scoren alusta pitäen eri lailla. Jos ette usko lavaolemukseen, katsokaa Wacken 2018. Yksin Gethsemanen alustus Wacken are you ready for that todistaa, että nyt on tosi kyseessä, huuda tai putoa! :)


      • Anonyymi

        On ne hienoa playbacksoftapaskaa, josta "vain" 95% vedetään playbackinä. Loput ei soitannollisesti ole kovin kummoista kamaa. Homo-/transuakselilla vetoaa kyllä hyvin, mutta itse heterona en välitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laulaja on tärkein. Anetten aikana bändi olisi yhtä hyvin voinut olla hajonneena. Toivottavasti Floor tuo jo vähän vipinää yhtyeeseen. Eivät päässeet kusettamaan sitä rahallisesti ja jos taas äijät yrittää ahdistella tyttöstä, Floor pistää koko joukon nippuun. :D

        Laulaja on aina tärkein niiden mielestä, jotka eivät muuta osaa kuunnella eivätkä osaa itse mitään soittaa. Sen näkee tämänkin tekotaiteilijapoppoon kohdalla ikuiskitinänä siitä kuka nyt on Naitvissin paras laulaja: Tarja, Anette vai Lattia?

        15 vuotta jo kitisty samasta aiheesta. Jos ei muuta elämän sisältöä ole niin voitteko mennä kitisemään jonnekin muualle kuin julkisille palstoille.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Helppo sitä on nyhtää tyhmiltä...

    • Anonyymi

      Unohdatte reaktiovideoista hipsut reaktion kohdalta. Naurettavan ylinäyteltyjä "reaktioita". Joku keksinyt hyvän keinon saada klikkejä eli rahaa tyhmiltä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei tuo nyt ihan henkipatolta näyttäny. Planet sidewinder-sähkötupakoitsija on vähän tuhdimman näköinen ja niin ikään Robk Reacts . https://youtu.be/bYSVwsAKkbE?t=1 tuo on tuiman näköinen ja puhuu vähän kuin jokin amerikkalainen saarnamies, mutta varsin symppis kuitenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo nyt ihan henkipatolta näyttäny. Planet sidewinder-sähkötupakoitsija on vähän tuhdimman näköinen ja niin ikään Robk Reacts . https://youtu.be/bYSVwsAKkbE?t=1 tuo on tuiman näköinen ja puhuu vähän kuin jokin amerikkalainen saarnamies, mutta varsin symppis kuitenkin

        Mr. Sidewinderhän on loistokunnossa ja ehdottomasti yksi suosikeistani.
        Veteraaniosasto jyrää muutenkin huumorillaan ja näkemyksellään.:)
        https://www.youtube.com/watch?v=B-gbZ_eLkyA

        Maestron ja Nightwishin seuraajien ikähaarukka on laaja, koska musiikki iskee koko tunneskaalaan räjäyttäen herkimmät atomeiksi.:)


      • Anonyymi

        Nuo ja nää vanhat mursut eivät kekkaloi tyhjää ja pysäyttele videoita, eivätkä pyri lisäklikkailuihin joillan: ooh, Floorgasm tai I really sobbed, look at my pure tears-teksteillä.
        Nuoremmista ne Isä ja joltain meksikolaisetta/kanadan intiaanilta näyttävä poikansa Torontosta ovat mukavia. pojallakin nyt enemmän sanottavaa kuin joskus 2017, jolloin reakointi oli paljolti muotoa: Holy crap, this is amazing jasitten kaljupää-isi molologoi muutaman minuutin.
        Hyvä on myös saxalainen joka maaanantaisin virkkoo: Heijj, nimeni on Myrrrskylapsi, terrrvetuloa Suomen kielen paäiväksi. Sillä tosiaan on saksan ärrä, sellainen jota Andre wikström käytti jossain standup-vitsissään kun hän kehotti että lastenohjelmassa voisi olla nykyisten lepertelijöiden sijaan saksalainen ennustaja joka katsoo krrrristallipallosta että pitää kurkata laatikkoon ja laatikossa on...veitsi!"


      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hiukan turhan totista tuon tuubistin touhu. Ei näytä kestävän eriäviä mielipiteitä ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiukan turhan totista tuon tuubistin touhu. Ei näytä kestävän eriäviä mielipiteitä ollenkaan.

        Huomasin saman, kun kirjoitin täysin asiallisen yleisestä linjasta poikkeavan mielipiteeni kahden tuubistin palstalle. Vain ylistys kelpasi. Mentiin jopa niin pitkälle, että ensimmäinen kommenttini julkaistiin, sitä alettiin arvostella ja seuraavat kommenttini näkyivät vain minulle. Näin minusta jää täysin väärä mielikuva palstojen seuraajille.

        Kuka haluaa seurata palstaa, jolla on vain myönteistä palautetta? Kehua ja ylistystä, genius, goddess jne. Ei ihme, että useimmat tuubistit keräävät vain pari tuhatta katselijaa ja hiipuvat pois vähin äänin. Käsittämätöntä kuppikunnittumista somemaailmassa, vaikka on kyse aikuisista ja jopa keski-ikäisistä ihmisistä. Noin ei edistetä omaa eikä Nightwishin asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin saman, kun kirjoitin täysin asiallisen yleisestä linjasta poikkeavan mielipiteeni kahden tuubistin palstalle. Vain ylistys kelpasi. Mentiin jopa niin pitkälle, että ensimmäinen kommenttini julkaistiin, sitä alettiin arvostella ja seuraavat kommenttini näkyivät vain minulle. Näin minusta jää täysin väärä mielikuva palstojen seuraajille.

        Kuka haluaa seurata palstaa, jolla on vain myönteistä palautetta? Kehua ja ylistystä, genius, goddess jne. Ei ihme, että useimmat tuubistit keräävät vain pari tuhatta katselijaa ja hiipuvat pois vähin äänin. Käsittämätöntä kuppikunnittumista somemaailmassa, vaikka on kyse aikuisista ja jopa keski-ikäisistä ihmisistä. Noin ei edistetä omaa eikä Nightwishin asiaa.

        Tämä nyt vaan koskee kaikkea somehömpötystä. Onko joku kuullut jostain foorumista tai vastaavasta mielipiteidenvaihtopaikasta jossa kaikki eriävät mielipiteet hyväksytään ja ihmiset keskustelevat sivistyneesti?


      • Anonyymi

        Tarja Turusen forum on kuulemma sellainen.

        Just kidding...hihihihi!

        Ei siellä kukaan käy, hehehehe!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä nyt vaan koskee kaikkea somehömpötystä. Onko joku kuullut jostain foorumista tai vastaavasta mielipiteidenvaihtopaikasta jossa kaikki eriävät mielipiteet hyväksytään ja ihmiset keskustelevat sivistyneesti?

        Ainakaan minun silmiini ei ole osunut elävää Youtube-palstaa. Aitoa kinaa ei suvaita, kun yritetään takoa rahaa. Rahaa taas ei tule ilman aitoa kinaa, mutta se ei reagoijiin uppoa huumorista puhumattakaan. Levätköön rauhassa.:)
        S24 on varmaan elävin Nightwish-areena. Täällä ei ole pelkkää tylsää kehua, vaikka tosifanit aika kärkkäiltä vaikuttavatkin.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin saman, kun kirjoitin täysin asiallisen yleisestä linjasta poikkeavan mielipiteeni kahden tuubistin palstalle. Vain ylistys kelpasi. Mentiin jopa niin pitkälle, että ensimmäinen kommenttini julkaistiin, sitä alettiin arvostella ja seuraavat kommenttini näkyivät vain minulle. Näin minusta jää täysin väärä mielikuva palstojen seuraajille.

        Kuka haluaa seurata palstaa, jolla on vain myönteistä palautetta? Kehua ja ylistystä, genius, goddess jne. Ei ihme, että useimmat tuubistit keräävät vain pari tuhatta katselijaa ja hiipuvat pois vähin äänin. Käsittämätöntä kuppikunnittumista somemaailmassa, vaikka on kyse aikuisista ja jopa keski-ikäisistä ihmisistä. Noin ei edistetä omaa eikä Nightwishin asiaa.

        "Noin ei edistetä Nightwishin asiaa"? Ei "reagoijia" kiinnosta bändin asia ja miksi pitäisikään? Eikö tarkoitus ole näytellä sopiva reaktio, jolla saa parhaiten klikkejä?


    • Anonyymi

      Kyllästyttää amerikkalainen tuputus, muista klikata blaa blaa blaah. Ainoa tavoite on kerätä paljon katsojia ja rahaa artistien kustannuksella.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei pääsis Cabuli-parka takaisin vaikak rukoilisi polvillaan...


      • Anonyymi

        Ajan rautahammas on oopperataidekattauksen ääressä voimaton. Iskelmän ystävä jää tuolilleen istumaan alatoopin lailla.:)


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajan rautahammas on oopperataidekattauksen ääressä voimaton. Iskelmän ystävä jää tuolilleen istumaan alatoopin lailla.:)

        Turunen on edelleen wanna-be oopperalaulaja.

        Ja sellaiseksi jää.

        Nämä viestit kuuluisivat kaiken lisäksi Cabuklin omalle forumille, mutta kukapa siellä käy...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eikös tuossa Sauna Open Airin alla tai pian sen jälkeen tiedusteltu Floorin ja Troyn halukkuutta ryhtyä täysjäseniksi bändissä? Tampereella se keskustelu joka tapauksessa on tarinan mukaan käyty.

        Ehkä Tuomas ei halunnut Floorin kommentoivan mitään asiaan, koska seurustelukumppani ei vielä tiennyt pian koittavasta kosinnasta. Tai ehkä keskustelu oli jo käyty, mutta tiedotuslinja oli vielä keskustelematta, ja Tuomas halusi, että tieto ei vahingossakaan vuoda. Jälkimmäisen puolesta puhuu Floorin suupielessä vilahtanut hymyn aavistus.

        Heitin äsken elämästäni vartin hukkaan kaivamalla turhaan Youtubesta saman festarin aikoihin (tai kenties suhteellisen pian sen jälkeen) tehtyä Floorin ja Tuomaksen haastattelua, jossa kysytään kutakuinkin sama kysymys kuin edeltävällä videolla. Muistaakseni se oli muotoiltu jotakuinkin näin: ”Onko bändi pyytänyt sinua liittymään pysyväksi jäseneksi?” Siihen sekä Tuomas että Floor reagoivat miltei kuin syvästi rakastuneet, joilla on yhteinen salaisuus: Vilkaisivat toisiaan hymyillen silmiin ja naurahtivat, ennen kuin Floor vastasi jotakin ympäripyöreää tyyliin ”meillä on tosi mukavaa ja hauskaa yhdessä, ja se on nyt tärkeintä”.

        Mutta kuka todistaa, ettei yllä oleva ole vain minun mielikuvitukseni tuotetta, pelkkä valemuisto, ja laittaa tänne linkin kyseiseen videoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuossa Sauna Open Airin alla tai pian sen jälkeen tiedusteltu Floorin ja Troyn halukkuutta ryhtyä täysjäseniksi bändissä? Tampereella se keskustelu joka tapauksessa on tarinan mukaan käyty.

        Ehkä Tuomas ei halunnut Floorin kommentoivan mitään asiaan, koska seurustelukumppani ei vielä tiennyt pian koittavasta kosinnasta. Tai ehkä keskustelu oli jo käyty, mutta tiedotuslinja oli vielä keskustelematta, ja Tuomas halusi, että tieto ei vahingossakaan vuoda. Jälkimmäisen puolesta puhuu Floorin suupielessä vilahtanut hymyn aavistus.

        Heitin äsken elämästäni vartin hukkaan kaivamalla turhaan Youtubesta saman festarin aikoihin (tai kenties suhteellisen pian sen jälkeen) tehtyä Floorin ja Tuomaksen haastattelua, jossa kysytään kutakuinkin sama kysymys kuin edeltävällä videolla. Muistaakseni se oli muotoiltu jotakuinkin näin: ”Onko bändi pyytänyt sinua liittymään pysyväksi jäseneksi?” Siihen sekä Tuomas että Floor reagoivat miltei kuin syvästi rakastuneet, joilla on yhteinen salaisuus: Vilkaisivat toisiaan hymyillen silmiin ja naurahtivat, ennen kuin Floor vastasi jotakin ympäripyöreää tyyliin ”meillä on tosi mukavaa ja hauskaa yhdessä, ja se on nyt tärkeintä”.

        Mutta kuka todistaa, ettei yllä oleva ole vain minun mielikuvitukseni tuotetta, pelkkä valemuisto, ja laittaa tänne linkin kyseiseen videoon?

        That's a tricky one. Tässä kysyttiin jo paljon ennen saunaa, että miten olisi.:) https://www.youtube.com/watch?v=Ubbc7ja-bjQ

        Ja olihan tuo Holopaisen töksäytys Saunassa melkoinen käytösmoka, mutta Floorilla on onneksi huumorintajua jaettavaksi tosikollekin.:)


    • Anonyymi

      Kannattaa liittyä tohon Nightwishin Discord ryhmään siellä tosiaan postataan alle minuutin sisään kaikki Nightwish reaction videot ja muutenki juttua riittää.. porukkaa on suht paljon ja monesta eri maasta.

    • Anonyymi

      Joku tuottaja on julkaissut pari reacton-videota. Jännä näissä vaan että tuijottaa ja kommentoi oikeastaan yksinomaan Floor Jansenia. Okei, on keulakuva ja solisti mutta koko muu bändi jää varjoon ja kommentit jotenkin kuulostaa siltä kuin Floor olisi bändin perustaja ja biisien tekijä jne jne.
      Eli jotenkin näissä videoissa ylipäätään harmittaa se miten vähälle huomiolle muu bändi jää ja kuka oikeastaan onkaan NW:n takana.

      • Anonyymi

        Reaktiovideoiden kommenteissa on minusta ihan hyvin käyty läpi Nightwishin tarinaa, eli aktiivinen fanikunta pitää kyllä huolen, että väärinkäsitykset oikaistaan ja tietämättömät tulevat tietoisiksi.

        Aikaisemmin käytännöllisesti katsoen jokaisessa uudessa Nightwish-reaktiossa oli Ann Waychoff -nimisen käyttäjän kirjoittama hyvin kattava tiivistelmä Nightwishistä bändinä. Se sisälsi tärkeimmät käänteet, ja aina siinä mainittiin myös se, kuka on bändin tärkein mies.

        Nykyään niitä ei ole näkynyt, ja huhu kertoo, että kyseinen käyttäjä sairastui. Mutta perinne jäi elämään, ja aina joku valistaa uutta reaktiontekijää tärkeimmistä.


      • Anonyymi

        Ann on parantunut ja on taas ollut aktiivisesti kommentoimassa.


      • Anonyymi

        Se on hyvin tunnettu ilmiö että suuri osa ihmisistä kuulee musiikin laulusolistin kautta ja ei pysty ymmärtämään esim. instrumentaalimusiikkia koska siinä ei lauleta. Osa Nightwish faneistahan puhuu edelleen "Tarjan biiseistä" jne. Ei sille ilmiölle nyt vaan mitään mahda. Jos uudesta fanista tulee ensin Floor-fani niin kyllä se tietous sitten vuosien mittaan lisääntyy minkälainen "kommuuni" NW oikein on.


      • Anonyymi

        Reactionit ovat kanavanpitäjien hupiohjelmia. Nightwishilla on oma kanavansa, mikä keskittyy itse asiaan. Nightwishin fanikunta puolustaa idoliaan kärkkäästi joka kanavalla, jos joku erehtyy vähänkään arvostelemaan.


    • Anonyymi

      Hupasia ovat. Tuupi täynnä videoitten katselijoita, jotka katselevat videoitten katselijoita. Kukaan ei tiedä mistään mitään, että tulisi lisää kommentteja ja peukkuja. Wishyfanit toistavat samat jutut joka kanavalla, toivovat samat piisit kerta kerran jälkeen ja iskevät kiinni heti, jos joku ei tykkää. Järkee vai ei, no ei takuulla. Terveisin kehukilpa

    • Anonyymi

      Yksi perusasia jota ei kaikki tiedä ja monelta se unohtuu. Tarja jäi musiikin opiskelijan statukseen - Turunen päätti ottaa askeleen eteenpäin lauluopinnoissaan jatkaessaan klassisen laulun opintoja Saksassa Karlsruhen.
      Maallikkokin huomaa Turusen puutteellisen laulutekniikan, sillä ei klassisen musiikin arenoille päästä. Floor ei periaatteessa ole klassisenmusiikin opiskelija, sen sijaan hän opiskellut yleensä laulutekniikkaa jota on myös opettanut. Ei liene kenellekkään yllätys, että Floor Jansen on Nightwishissä ensimmäinen pätevä laulaja.

      Anetten fysiikka ja laulutekniikka petti usein livenä, mutta hän lauloi kauniisti studiossa omalla äänellään. Fakta on se, että Nightwishin solistin paikka on erittäin vaativa, siihen ei moni laulaja pysty. Studiossa voi moni laulaa hyvin tutun biisin, mutta kun pitää matkustaa tuhansia kilometrejä ja laulaa joka toinen ilta fyysisesti raskaita keikkoja siinä tulee stoppi monelle donnalle.

      • Anonyymi

        Naulan kantaan.


      • Anonyymi

        Floorin Nightwish-keikka vasta vaativa onkin, vaikka mimmi ei laulaisi nuottiakaan. Olisi mukava nähdä, lähtisikö keski-ikäisestä sohvaperunasta ääntä ollenkaan parin tunnin korkkaripyörityksen jälkeen.:)


    • Anonyymi

      Floorilla näkyy olevan oma tuubikanava.:) Käyköhän hänellä aika pitkäksi kotihommissa. Taisivat mennä suunnitelmat vähän uusiksi Sabatonin kolarin jälkeen, mutta ilmeisesti ei onneksi käynyt kuitenkaan pahemmin ukolleenkaan.

    • Anonyymi

      Että osaavat olla pitkästyttäviä. Väellä ei kai ole muuta tekemistä ja parempaa katsottavaa tässä realitymaailmassa. Maksaako levylafka?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mahtavaa analyysiä ja perehtymistä! Ajattelin laittaa tänne linkin, mutta ennätit ensin! Kiva oli kuulla tietoa lyriikkavideolla näytettävästä patsaastakin.


    • Anonyymi

      Reactionit kyllästyttävät jo kaikessa teennäisyydessään. Clickejä vain kerätään huitomalla, elämöimällä ja muka analysoimalla. Joku markkinaukkeli jo haastatteleekin bändin jäseniä. Liian läpinäkyvää.

    • Anonyymi

      Reaktiot ovat kärsineet jo inflaation. Koko tuubi alkaa olla yhtä reaktiota, mitä kukaan tolkullinen ei jaksa katsella. Ihmeen uskollisesti NW-kantapeikot silti heittävät samat kommentit joka tuubistille.:)

    • Anonyymi

      Nightwishin himofanit ovat kummallista sakkia. Reagoijaa vaaditaan tutustumaan reagoitavaan tuotteeseen ennalta mitä ilmeisimmin siksi, että reaktiosta tulisi kantapeikkoja miellyttävä. SuperJersh mokomista viis veisaa.:) https://www.youtube.com/watch?v=sduCIxILzBw

    • Anonyymi

      Elämän siirtyminen verkkoon on minulle outo ilmiö. Nightwish Army suree Youtubessa tällä hetkellä reaction-videoin edesmennyttä jäsentään, jota kutsutaan Nightwish-Mamaksi. Mistä titteli on peräisin? En arvaa hymiötä tuikata näin vakavaan asiaan.;(

      • Anonyymi

        No yksi Nightwish-Mama on Tuomas Holopaisen äiti joka on ainakin jossain vaiheessa ollut bändin vaikutusvaltaisin jäsen. Veikkaampa että siinä vaiheessa kun kaikki muut vaativat Tarjan eroa mutta Tuomas empi kaikkein pisimpään niin Nightwish-Mama on ottanut pojan puhutteluun ja pistänyt asiat järjestykseen. Näin ainakin olettaisin. ;D


      • Anonyymi

        Niin siis lukeeko joku Nightwish reaction videoiden kommenttiosuuksia? Tai ylipäätään katsoo vielä niitä?


      • Anonyymi

        Damn, onko Ann kuollut...


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli se vanha totuus pätee, kun käytät max. 5 min googlettamiseen niin löydät vastauksen kysymykseen kuin kysymykseen. Eli tästä NW fanista oli kysymys, https://www.exploreclarion.com/2020/06/30/ann-carone-diamond-waychoff/ ja eihän hän mikään Nightwish-Mama ole koskaan ollut, se titteli kuuluu Tuomaksen äidille.

        Nightwishin ura on niin monivaiheinen ja pitkä, että sillä alkaa olla monikerroksista fanikuntaa. Uusimpia tulokkaita ovat Youtuben reaktiovideoiden kautta bändin löytäneet, ja heillä ei vielä voi eikä heiltä pidä odottaakaan laajaa bändin historiikin tuntemusta. Ymmärtääkseni Ann Waychoff on toiminut tämän joukon tiedonvälittäjänä ja myös positiivisen yhteishengen luojana. Siinä mielessä ja näiden uusien fanien näkökulmasta nimitys Nightwish-Mama on ihan suotava ja ymmärrettävä. Hän on uusfanien jonkin sortin äitihahmo ihan ikään katsomatta. Nightwishin fanikunta (uusi ja vanha) kun on ikäjakaumaltaan hyvin laaja.

        Vaikka tiedonjakaja saattaa tuntua turhalta (välihuomiona teille, joiden mukaan kaikki tieto irtoaa aina viidessä minuutissa, kun vain Googlaa, on sanottava, että ettepä sitten kovin visaisia pähkinöitä mieti), niin sellainen olisi edelleen tarpeen, etenkin kun Nightwish vielä päätti ajaa kotisivunsakin entisessä muodossaan alas, eikä muualtakaan oikein löydy enää kattavaa Nightwish-historiikkia. Toki Wikipedia-artikkeli on olemassa, mutta ei siitä suuremmin nyansseja irtoa.

        Nightwishilla nyt ei äitiä olekaan, on vain isä. Ja hänkin on todennut, että näin iso masiina elää jo omaa elämäänsä, ei hän kaikkea pysty hallitsemaan (ei ole sanatarkka lainaus, enkä muista lähdettä, en edes vuotta, aikakautta enkä mediumia, jossa Holopainen tuohon tyyliin loihe lausumaan, sori siitä).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nightwishin ura on niin monivaiheinen ja pitkä, että sillä alkaa olla monikerroksista fanikuntaa. Uusimpia tulokkaita ovat Youtuben reaktiovideoiden kautta bändin löytäneet, ja heillä ei vielä voi eikä heiltä pidä odottaakaan laajaa bändin historiikin tuntemusta. Ymmärtääkseni Ann Waychoff on toiminut tämän joukon tiedonvälittäjänä ja myös positiivisen yhteishengen luojana. Siinä mielessä ja näiden uusien fanien näkökulmasta nimitys Nightwish-Mama on ihan suotava ja ymmärrettävä. Hän on uusfanien jonkin sortin äitihahmo ihan ikään katsomatta. Nightwishin fanikunta (uusi ja vanha) kun on ikäjakaumaltaan hyvin laaja.

        Vaikka tiedonjakaja saattaa tuntua turhalta (välihuomiona teille, joiden mukaan kaikki tieto irtoaa aina viidessä minuutissa, kun vain Googlaa, on sanottava, että ettepä sitten kovin visaisia pähkinöitä mieti), niin sellainen olisi edelleen tarpeen, etenkin kun Nightwish vielä päätti ajaa kotisivunsakin entisessä muodossaan alas, eikä muualtakaan oikein löydy enää kattavaa Nightwish-historiikkia. Toki Wikipedia-artikkeli on olemassa, mutta ei siitä suuremmin nyansseja irtoa.

        Nightwishilla nyt ei äitiä olekaan, on vain isä. Ja hänkin on todennut, että näin iso masiina elää jo omaa elämäänsä, ei hän kaikkea pysty hallitsemaan (ei ole sanatarkka lainaus, enkä muista lähdettä, en edes vuotta, aikakautta enkä mediumia, jossa Holopainen tuohon tyyliin loihe lausumaan, sori siitä).

        :) aika kattava Nightwish historiikki löytyy vaikka niistä Nightwish kirjoista, suosittelen. Anetten ajasta on olemassa niin paljon dokumentteja, netti- ja lehtijuttuja ja valtavasti YouTube tavaraa että niihin hukkuu. Infoa löytyy niin että hirvittää. Jälleen kerran, vähän viitsimistä ja aikaa. Ei se sen kummempaa ole. Ihan vinkkinä voin sanoa ihan uusimmille faneille että vanhan Nightwish sivuston historiikki oli niin puutteellinen ja kapea-alainen että siitä nyt ei saanut mitään käsitystä mistään. Koska Nightwishin fanikunta on niin monikerroksinen, ei pelkästään ikärakenteeltaan vaan myös musiikkimieltymyksiltään niin on mielestäni ihan hyvä jos pidetään tietyt nimitykset hallussa eikä esim Nightwish-Mamoja ala olla jossakin vaiheessa pilvinpimein. Siitä saadaan sitten taas kunnon riidat kenestä henkilöstä on kyse ja kuka on sanonut mitä tai tehnyt mitä missäkin yhteydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :) aika kattava Nightwish historiikki löytyy vaikka niistä Nightwish kirjoista, suosittelen. Anetten ajasta on olemassa niin paljon dokumentteja, netti- ja lehtijuttuja ja valtavasti YouTube tavaraa että niihin hukkuu. Infoa löytyy niin että hirvittää. Jälleen kerran, vähän viitsimistä ja aikaa. Ei se sen kummempaa ole. Ihan vinkkinä voin sanoa ihan uusimmille faneille että vanhan Nightwish sivuston historiikki oli niin puutteellinen ja kapea-alainen että siitä nyt ei saanut mitään käsitystä mistään. Koska Nightwishin fanikunta on niin monikerroksinen, ei pelkästään ikärakenteeltaan vaan myös musiikkimieltymyksiltään niin on mielestäni ihan hyvä jos pidetään tietyt nimitykset hallussa eikä esim Nightwish-Mamoja ala olla jossakin vaiheessa pilvinpimein. Siitä saadaan sitten taas kunnon riidat kenestä henkilöstä on kyse ja kuka on sanonut mitä tai tehnyt mitä missäkin yhteydessä.

        Kiitos vain, minulla on kirjat ja tunnen ihan riittävästi bändin historiaa, koska olen seurannut sitä enemmän ja vähemmän livenä vuodesta 2001.

        "Niistä Nightwish-kirjoista" merkittävin ja eniten tietoa sisältävä on Mape Ollilan historiikki, josta on tehty rajoitettu painos englanniksi, mutta en tiedä saako sitä tällä hetkellä mistään. Tietääkseni se on saatavilla e-kirjana, mutta kuinka moni fanituksen alkuvaiheilla, tietäessään bändistä vasta muutaman kappaleen, ostaa e-kirjan, joilla ei ole edes minkäänlaista jälleenmyyntiarvoa?

        Tarkastelin viestissäni asiaa vuonna 2020 bändin löytävän suomen kieltä taitamattoman näkökulmasta. Heille kaikki on uutta. Toki Youtube-kulttuuriin myös kuuluu vuorovaikutteisuus, ja siksikään monet reaktiovideoiden tekijät eivät heti spoilaa lukaisemalla Wikipedia-artikkelia läpi, vaan pyytävät katsojakommentteja.

        Mitä taas kotisivujen sisältöön tulee, niin eihän niillä nyt olisi kohteliasta, tyylikästä, asiallista eikä välttämättä edes laillista kertoa niinkin riitaisissa merkeissä bändistä lähteneistä/lähtemään joutuneista entisistä jäsenistä vain toisen osapuolen näkemyksen sisältävää tarinaa. Tietenkin virallinen historiikki on aina yleisluontoinen ja faktapitoinen, eli ei sieltä voi kovin kummoista lihaa luiden päälle löytää.

        Ihan uudet, useissa tapauksessa vasta potentiaaliset fanit vasta tutustuvat aiheeseen, eli heillä on menossa tietynlaiset soidinmenot bändin kanssa. On ihan luonnollista, että joku enemmän aihetta tunteva kertoo asioista. Jos jotkut ovat kyseistä rouvaa Mamaksi nimittäneet (itse en kyllä ole ko. nimitykseen törmännyt ennen Suomi24-palstaa, vaikka nimimerkin tiesin, joten ei se nyt taida kovin yleiseen tietoon levinnyt nimitys olla), niin koeta nyt pärjätä sen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :) aika kattava Nightwish historiikki löytyy vaikka niistä Nightwish kirjoista, suosittelen. Anetten ajasta on olemassa niin paljon dokumentteja, netti- ja lehtijuttuja ja valtavasti YouTube tavaraa että niihin hukkuu. Infoa löytyy niin että hirvittää. Jälleen kerran, vähän viitsimistä ja aikaa. Ei se sen kummempaa ole. Ihan vinkkinä voin sanoa ihan uusimmille faneille että vanhan Nightwish sivuston historiikki oli niin puutteellinen ja kapea-alainen että siitä nyt ei saanut mitään käsitystä mistään. Koska Nightwishin fanikunta on niin monikerroksinen, ei pelkästään ikärakenteeltaan vaan myös musiikkimieltymyksiltään niin on mielestäni ihan hyvä jos pidetään tietyt nimitykset hallussa eikä esim Nightwish-Mamoja ala olla jossakin vaiheessa pilvinpimein. Siitä saadaan sitten taas kunnon riidat kenestä henkilöstä on kyse ja kuka on sanonut mitä tai tehnyt mitä missäkin yhteydessä.

        No voisitko ystävällisesti laittaa tähän yhteystietosi, kun kerran olet virallinen Nightwish-kytköksisten nimikkeiden siunaaja, niin osaan opastaa muutkin hyväksyttämään ehdotelmansa.

        Muutenhan tämä homma karkaa käsistä, ja Intternetti alkaa elää ihan omaa elämäänsä, ja sehän nyt ei käy päinsä.

        Jätetäänkö hakemukset paperisina? Pitääkö liittää mukaan oikeaksi todistettu jäljennös asiakirjasta, jonka esittää todisteeksi oikeudelleen saada joku nimike?

        No, piikittely sikseen.

        Ilmeisesti menehtynyt fani oli enemmänkin yhteishengen luoja kuin itselleen arvonimien kerääjä. Tietynlaista elitismiä aina joskus nimittäin näkee kommenteissa. Samaan aikaan uudet fanit vain ihmettelevät mikseivät ole kuulleet bändistä aikaisemmin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voisitko ystävällisesti laittaa tähän yhteystietosi, kun kerran olet virallinen Nightwish-kytköksisten nimikkeiden siunaaja, niin osaan opastaa muutkin hyväksyttämään ehdotelmansa.

        Muutenhan tämä homma karkaa käsistä, ja Intternetti alkaa elää ihan omaa elämäänsä, ja sehän nyt ei käy päinsä.

        Jätetäänkö hakemukset paperisina? Pitääkö liittää mukaan oikeaksi todistettu jäljennös asiakirjasta, jonka esittää todisteeksi oikeudelleen saada joku nimike?

        No, piikittely sikseen.

        Ilmeisesti menehtynyt fani oli enemmänkin yhteishengen luoja kuin itselleen arvonimien kerääjä. Tietynlaista elitismiä aina joskus nimittäin näkee kommenteissa. Samaan aikaan uudet fanit vain ihmettelevät mikseivät ole kuulleet bändistä aikaisemmin.

        Uudet fanit eivät ole kuulleet bändistä koska vain Suomessa metalli on valtavirtaa, muualla marginaalissa, mistä ihmeestä he saisivat tietoa bändistä. Hollannin kohdallakin nähtiin kuinka vaikeaa ja monen vuoden kova työ Floorilta vaadittiin murtautuakseen valtavirran TV-kasvoksi. Pahin on tilanne USA:ssa jossa Nightwish on osa skandinaavista metallia johon liitetään kirkonpolttamiset ja murhat. Vain Ghostin tapainen, hyvin peitellysti Abbamainen popradioystävällinen "metalli"voi mennä siellä skandinaviasta läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole varma, onko tämä reaktori nimityksen takana. https://www.youtube.com/watch?v=kwOZ-8e9jG8

        Loistava esimerkki näistä reactionvideoiden tekijöistä joilla ei ole alkeellisintakaan perustietoa kuuntelemistaan bändeistä ja artisteista. Kansa kaipaa nykyaikana yhteisiä nillityksen hetkiä "Love Suomi" ja "Vain Elämää" ja mitä niitä kaikkia nykyään on. Kun kunnon vastoinkäymisiä ja taistelua elämästa ei tarvitse enää käydä niin sitten etsitään TV:stä ja somesta yhteisia nillittämisen aiheita. Tavallaan surullista mutta emmekö ole oppineet mitään Nightwishin "the greatist show on the earth" biisistä. Nythän pitäisi pitää kunnon bileet että Ann sai elää ja olla se valittu niistä megaziljoonasta eri vaihtoehdosta eikä alkaa nillittämään hänen poismenostaa. Ihme nillitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudet fanit eivät ole kuulleet bändistä koska vain Suomessa metalli on valtavirtaa, muualla marginaalissa, mistä ihmeestä he saisivat tietoa bändistä. Hollannin kohdallakin nähtiin kuinka vaikeaa ja monen vuoden kova työ Floorilta vaadittiin murtautuakseen valtavirran TV-kasvoksi. Pahin on tilanne USA:ssa jossa Nightwish on osa skandinaavista metallia johon liitetään kirkonpolttamiset ja murhat. Vain Ghostin tapainen, hyvin peitellysti Abbamainen popradioystävällinen "metalli"voi mennä siellä skandinaviasta läpi.

        Kolmen viihdejätin (Universal, Warner, Sony alamerkkeineen) artistit saavat tv- ja radiosoittoa muiden jäädessä mopen osille jopa kansallisissa yleisradioyhtiöissä. Metalli ei ole avainsana, vaan iso raha määrää mediasisällön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loistava esimerkki näistä reactionvideoiden tekijöistä joilla ei ole alkeellisintakaan perustietoa kuuntelemistaan bändeistä ja artisteista. Kansa kaipaa nykyaikana yhteisiä nillityksen hetkiä "Love Suomi" ja "Vain Elämää" ja mitä niitä kaikkia nykyään on. Kun kunnon vastoinkäymisiä ja taistelua elämästa ei tarvitse enää käydä niin sitten etsitään TV:stä ja somesta yhteisia nillittämisen aiheita. Tavallaan surullista mutta emmekö ole oppineet mitään Nightwishin "the greatist show on the earth" biisistä. Nythän pitäisi pitää kunnon bileet että Ann sai elää ja olla se valittu niistä megaziljoonasta eri vaihtoehdosta eikä alkaa nillittämään hänen poismenostaa. Ihme nillitystä.

        Reaction-video ei ole aito, jos reagoija tietää etukäteen, mitä on tulossa. Ennen surtiin joukolla päämiehiä ja kuuluisuuksia, mutta somen myötä sureminen on demokratisoitunut.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loistava esimerkki näistä reactionvideoiden tekijöistä joilla ei ole alkeellisintakaan perustietoa kuuntelemistaan bändeistä ja artisteista. Kansa kaipaa nykyaikana yhteisiä nillityksen hetkiä "Love Suomi" ja "Vain Elämää" ja mitä niitä kaikkia nykyään on. Kun kunnon vastoinkäymisiä ja taistelua elämästa ei tarvitse enää käydä niin sitten etsitään TV:stä ja somesta yhteisia nillittämisen aiheita. Tavallaan surullista mutta emmekö ole oppineet mitään Nightwishin "the greatist show on the earth" biisistä. Nythän pitäisi pitää kunnon bileet että Ann sai elää ja olla se valittu niistä megaziljoonasta eri vaihtoehdosta eikä alkaa nillittämään hänen poismenostaa. Ihme nillitystä.

        Laittaisitko sinäkin yhteystietosi, niin voin puolestani ohjata uusien fanien hakemukset oikeaan osoitteeseen? Järjestäthän pääsykokeet sähköisinä, voi jäädä muuten osallistumisprosentti alhaiseksi etenkin rapakon takaa! Mikä kirja on pääsykoemateriaalina?


    • Anonyymi

      RIP rohkea rouva. Suomessa kukaan ei uskalla tunnustautua omalla nimellään faniksi. Kuraa tulee suomikanavalla silmille 366/24 nimmarillakin.:(

      • Anonyymi

        No voi itku. Suomi24 kanava on Nightwishin osalta tyyliltään sellainen että täällä roustataan. Perinne syntyi Tarjan erottamisesta yhteydessä ja koska kuri Nightwishin omalla suomenkielisellä foorumilla oli liian tiukka niin täällä on käyty moninverroin enemmän "keskusteluja" ja nyttenhän se foorumi on lopetettu. En minäkään täällä nimeäni huuda kun ei tarvitse mutta omistan kolme Nightwish T-paitaa joita tulee pidettyä näin kesälämpimillä päällä. Ei ole kukaan tullut vittuilemaan tai lyömään turpaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi itku. Suomi24 kanava on Nightwishin osalta tyyliltään sellainen että täällä roustataan. Perinne syntyi Tarjan erottamisesta yhteydessä ja koska kuri Nightwishin omalla suomenkielisellä foorumilla oli liian tiukka niin täällä on käyty moninverroin enemmän "keskusteluja" ja nyttenhän se foorumi on lopetettu. En minäkään täällä nimeäni huuda kun ei tarvitse mutta omistan kolme Nightwish T-paitaa joita tulee pidettyä näin kesälämpimillä päällä. Ei ole kukaan tullut vittuilemaan tai lyömään turpaan.

        Minulla on vain yksi lahjaksi saatu Decades-paita, mitä en käytä. Ei ole yksi yhteen olemukseni kanssa ja tuntuu epämukavalta.:)
        Olen kommentoinut vain täällä ja lueskellut tuubia. Ei näytä oikein juttu lentävän, ellei Tarjaa mainita. NW-musiikillisesti exät eivät merkitse minulle Floorin lumoamalle mitään.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on vain yksi lahjaksi saatu Decades-paita, mitä en käytä. Ei ole yksi yhteen olemukseni kanssa ja tuntuu epämukavalta.:)
        Olen kommentoinut vain täällä ja lueskellut tuubia. Ei näytä oikein juttu lentävän, ellei Tarjaa mainita. NW-musiikillisesti exät eivät merkitse minulle Floorin lumoamalle mitään.:)

        Älä lueskele tuubia, se vain tyhmistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on vain yksi lahjaksi saatu Decades-paita, mitä en käytä. Ei ole yksi yhteen olemukseni kanssa ja tuntuu epämukavalta.:)
        Olen kommentoinut vain täällä ja lueskellut tuubia. Ei näytä oikein juttu lentävän, ellei Tarjaa mainita. NW-musiikillisesti exät eivät merkitse minulle Floorin lumoamalle mitään.:)

        Tarja mainitaan Nightwishin yhteydessä loppuun saakka koska tarjaholikit olivat edelläkävijöitä mitä tulee rinnakkaistodellisuuksien luomisessa. Heille ei todistettu todellisuus kelvannut vaan sen sijaan alkoi massiivinen aivojenpesu mieleisen historian luomiseksi. Tällä on ollut suuria jopa kansainväliseen politiikkaan vaikuttavia seuraamuksia. Tarjaholikit olivat kouluttamassa kuuluisaksi ja merkittäväksi nousseen Putinin trollitehtaan työntekijöitä miten historiaa muokataa. USA:ssa Sarah Palin otti suoraan mallia tarjaholikkien keinoista olla 100% tietämätön historiasta ja luoda sen tilalle aivan käsittämättömiä ajatuksia. Se oli vasta alkusoittoa ja oli liian vallankumouksellista vuonna 2008 mutta viime presidenttivaaleissa 2016 Donald Trump otti uudelleen käyttöön tuon saman tekniikan ja tällä kertaa USA:n kansa oli valmis. Siksi Tarja ei poistu tältä foorumilta koska näemme tarjaholikeissa valitettavasti ihmiskunnan tulevaisuuden valemedioiden, valeuutisten, sosiaalisen median tuhovoiman ja muiden rinnakkaistodellisuuksien luomisen pohjattomassa suossa =D =D =D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarja mainitaan Nightwishin yhteydessä loppuun saakka koska tarjaholikit olivat edelläkävijöitä mitä tulee rinnakkaistodellisuuksien luomisessa. Heille ei todistettu todellisuus kelvannut vaan sen sijaan alkoi massiivinen aivojenpesu mieleisen historian luomiseksi. Tällä on ollut suuria jopa kansainväliseen politiikkaan vaikuttavia seuraamuksia. Tarjaholikit olivat kouluttamassa kuuluisaksi ja merkittäväksi nousseen Putinin trollitehtaan työntekijöitä miten historiaa muokataa. USA:ssa Sarah Palin otti suoraan mallia tarjaholikkien keinoista olla 100% tietämätön historiasta ja luoda sen tilalle aivan käsittämättömiä ajatuksia. Se oli vasta alkusoittoa ja oli liian vallankumouksellista vuonna 2008 mutta viime presidenttivaaleissa 2016 Donald Trump otti uudelleen käyttöön tuon saman tekniikan ja tällä kertaa USA:n kansa oli valmis. Siksi Tarja ei poistu tältä foorumilta koska näemme tarjaholikeissa valitettavasti ihmiskunnan tulevaisuuden valemedioiden, valeuutisten, sosiaalisen median tuhovoiman ja muiden rinnakkaistodellisuuksien luomisen pohjattomassa suossa =D =D =D

        Ilman valemedioita kuten iltapulut, ei tuota valhetta olisi voitu niin tehokkaasti levittää.

        Iltasanomat ja Iltalehti ovat valemedioista pahimmat ja todelliset syöpäkasvaimet.

        Viime aikoina ei ole enää niin paljon julkaistyu Turusen tilityksiä, mutta Olzonin valituksia sitäkin ahkerammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lueskele tuubia, se vain tyhmistää.

        Älä lue tyhmiä kommentteja.:)


    • Anonyymi

      Exille ei jäänyt oikein mitään laulettavaa Floorin tempaistua jo tuuraajana muutamassa kuukaudessa uuteen uskoon koko ohjelmiston. Oopperavajausta valittaneille Maestro väsäsi kaiken huipuksi Shoemakerin. Tätä ääntä ja olemusta ei vain voi vastustaa.:) https://www.youtube.com/watch?v=IO1LoPipBro

      • Anonyymi

        Ja levy junnaa paikallaan. Katsotaan kuinka kauan jaksat pitää tätä linjaa ennenkuin et yksinkertaisesti pysty pidättelemään itseäsi ja alat haukkumaan muuta bändiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja levy junnaa paikallaan. Katsotaan kuinka kauan jaksat pitää tätä linjaa ennenkuin et yksinkertaisesti pysty pidättelemään itseäsi ja alat haukkumaan muuta bändiä?

        Kaikkea eräällekin mieleen putkahtaa.:)


      • Anonyymi

        Otappa riski ja mene keskustelemaan Nightwish fanien discord foorumille. Sinne on tehnyt paluun koko vanha paskanheittojengi jonka mielestä Nightwish ei ole tehnyt mitään merkittävää tai oikein vuoden 2000 jälkeen. Olisi hauskaa seurata sitä keskustelua kun yrität sponsoroida Flooria ja bändin nykymenoa. Täällä keskustelu junnaa paikallaan koska et oikein keksi mitään uutta ja sinut on niin hirveän helppo tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otappa riski ja mene keskustelemaan Nightwish fanien discord foorumille. Sinne on tehnyt paluun koko vanha paskanheittojengi jonka mielestä Nightwish ei ole tehnyt mitään merkittävää tai oikein vuoden 2000 jälkeen. Olisi hauskaa seurata sitä keskustelua kun yrität sponsoroida Flooria ja bändin nykymenoa. Täällä keskustelu junnaa paikallaan koska et oikein keksi mitään uutta ja sinut on niin hirveän helppo tunnistaa.

        Ei sitä vaan ymmärtää voi, miksi ko paskajengi ei voi tyytyä kuuntelemaan vanhaa power-metallia ja muuta yksinkertaista ja antaa nykymenoota kiinnostuneiden hoitaa keskustelut.

        Nämä pikkutrollit on eri juttu, heidän pienen olemassaolonsa suuria hetkiä on kun saavat jonkun fanin triggeröitymään eikä siihen sairauteen ole kuin yksi pelastus sitten aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otappa riski ja mene keskustelemaan Nightwish fanien discord foorumille. Sinne on tehnyt paluun koko vanha paskanheittojengi jonka mielestä Nightwish ei ole tehnyt mitään merkittävää tai oikein vuoden 2000 jälkeen. Olisi hauskaa seurata sitä keskustelua kun yrität sponsoroida Flooria ja bändin nykymenoa. Täällä keskustelu junnaa paikallaan koska et oikein keksi mitään uutta ja sinut on niin hirveän helppo tunnistaa.

        Jos joku pitää muinaiswishyä nautittavimpana, jätän päänsäryn hälle oikein mielelläni. Maailmassa on lukuisia loistavia muusikoita ja laulajia, joita en kuuntele syystä tai toisesta. Jos joku on kuuluisa ja ns. must, olkoon. Onnekseni Nightwishin nykykokoonpanolle ja Floorille riittää puolustajia ilman minuakin, jos ideoita pursuava ryhmä yleensä puhehenkilöitä kaipaa.:)
        Sen vain sanon, että kuka hyvänsä ei olisi kyennyt muuttamaan bändin ilmettä myönteiseen suuntaan niin täydellisesti kuin Floor. Tällä alkutaipaleen vedolla kelpaa virkistää muistia silloin tällöin.:) https://www.youtube.com/watch?v=si23uxciHZA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku pitää muinaiswishyä nautittavimpana, jätän päänsäryn hälle oikein mielelläni. Maailmassa on lukuisia loistavia muusikoita ja laulajia, joita en kuuntele syystä tai toisesta. Jos joku on kuuluisa ja ns. must, olkoon. Onnekseni Nightwishin nykykokoonpanolle ja Floorille riittää puolustajia ilman minuakin, jos ideoita pursuava ryhmä yleensä puhehenkilöitä kaipaa.:)
        Sen vain sanon, että kuka hyvänsä ei olisi kyennyt muuttamaan bändin ilmettä myönteiseen suuntaan niin täydellisesti kuin Floor. Tällä alkutaipaleen vedolla kelpaa virkistää muistia silloin tällöin.:) https://www.youtube.com/watch?v=si23uxciHZA

        Ja sama vanha levy pyörii edelleen paikallaan. Kumpi tapahtuu ensin, neula kuluu loppuun vai levy menee piloille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sama vanha levy pyörii edelleen paikallaan. Kumpi tapahtuu ensin, neula kuluu loppuun vai levy menee piloille.

        Vaihda hyvä ihminen levyä ja neulakaan ei vaikuta olevan terävimmästä päästä.:)
        Tässä malliksi muutamia artisteja (suluissa Youtube-tilaajien määrä tuhansina):
        Nightwish (874), Floor (65,6), Tarja (55,5).
        Iltojeni ilo ja aamujeni auvo.:) https://www.youtube.com/watch?v=F52rH-wOQfk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihda hyvä ihminen levyä ja neulakaan ei vaikuta olevan terävimmästä päästä.:)
        Tässä malliksi muutamia artisteja (suluissa Youtube-tilaajien määrä tuhansina):
        Nightwish (874), Floor (65,6), Tarja (55,5).
        Iltojeni ilo ja aamujeni auvo.:) https://www.youtube.com/watch?v=F52rH-wOQfk

        Oma neulani ei olekaan terävimmästä päästä koska se ei anna parasta mahdollista lopputulosta. Sveitsiläisen Hifigurun Hans Gygerin Gyger II shibatahionta antaa parhaan lopputuloksen mutta miten sinun puhkikulunut neulasi sastaisin vaihtoon. Suosittelen edelleen vanhan Nightwishfoorumin uutta paikkaa Discord alustalla siellä sinulla olisi työmaata, täällä olet lähinnä vitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma neulani ei olekaan terävimmästä päästä koska se ei anna parasta mahdollista lopputulosta. Sveitsiläisen Hifigurun Hans Gygerin Gyger II shibatahionta antaa parhaan lopputuloksen mutta miten sinun puhkikulunut neulasi sastaisin vaihtoon. Suosittelen edelleen vanhan Nightwishfoorumin uutta paikkaa Discord alustalla siellä sinulla olisi työmaata, täällä olet lähinnä vitsi.

        En edelleenkään aio rekisteröityä mihinkään kuppikuntaan jauhaakseni näitä joutaviani. Youtubenkin minua kiinnostava Nightwish-tarjonta junnaa paikallaan, että jutun juurta ei tahdo löytyä enää sieltäkään. Palailen hiljalleen takaisin jatsin pariin.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edelleenkään aio rekisteröityä mihinkään kuppikuntaan jauhaakseni näitä joutaviani. Youtubenkin minua kiinnostava Nightwish-tarjonta junnaa paikallaan, että jutun juurta ei tahdo löytyä enää sieltäkään. Palailen hiljalleen takaisin jatsin pariin.:)

        Jippii, loppukesä on pelastunut. Please, älä tule takaisin. Joohan! \m/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jippii, loppukesä on pelastunut. Please, älä tule takaisin. Joohan! \m/

        Pakko vastata, kun anovasti anelet. Vieläkö on kesää jäljellä? Jätän hymykuopan pois tunnistamisen vaikeuttamiseksi. https://www.youtube.com/watch?v=Ol9VbuKKZ5U


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edelleenkään aio rekisteröityä mihinkään kuppikuntaan jauhaakseni näitä joutaviani. Youtubenkin minua kiinnostava Nightwish-tarjonta junnaa paikallaan, että jutun juurta ei tahdo löytyä enää sieltäkään. Palailen hiljalleen takaisin jatsin pariin.:)

        Et sinä mihinkään jatsiin palannut vaan Ilta-Sanomien kommentti osastolle. Että sinut on helppo tunnistaa ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä mihinkään jatsiin palannut vaan Ilta-Sanomien kommentti osastolle. Että sinut on helppo tunnistaa ;)

        Luulitko, että kirjoitit vastauksen minun kommenttiini? Huomasin aikoja sitten, että minulla on jäljittäjän lisäksi jäljittelijä ja houkuttelija kuten kai kaikilla armylaisilla. Vilkaisin juuri ip-lehdykkää löytämättä kommenttiani.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulitko, että kirjoitit vastauksen minun kommenttiini? Huomasin aikoja sitten, että minulla on jäljittäjän lisäksi jäljittelijä ja houkuttelija kuten kai kaikilla armylaisilla. Vilkaisin juuri ip-lehdykkää löytämättä kommenttiani.:)

        Seli seli=D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihda hyvä ihminen levyä ja neulakaan ei vaikuta olevan terävimmästä päästä.:)
        Tässä malliksi muutamia artisteja (suluissa Youtube-tilaajien määrä tuhansina):
        Nightwish (874), Floor (65,6), Tarja (55,5).
        Iltojeni ilo ja aamujeni auvo.:) https://www.youtube.com/watch?v=F52rH-wOQfk

        Tapahtuu näinä päivinä, että tehdään historiaa nostamalla kiteeläinen säkkipilliyhtye miljoonakerhoon. Tulkoon mainituksi, että säkkipillin taitaja jouduttiin hakemaan ulkomailta, kun ei haluttu tyytyä kanteleeseen. Nykyisestä laulajattaresta en virka mitään, että exien lumoamat eivät ota nokkiinsa ja nollaa tilauksiaan.:) https://www.youtube.com/user/Nightwishofficial


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtuu näinä päivinä, että tehdään historiaa nostamalla kiteeläinen säkkipilliyhtye miljoonakerhoon. Tulkoon mainituksi, että säkkipillin taitaja jouduttiin hakemaan ulkomailta, kun ei haluttu tyytyä kanteleeseen. Nykyisestä laulajattaresta en virka mitään, että exien lumoamat eivät ota nokkiinsa ja nollaa tilauksiaan.:) https://www.youtube.com/user/Nightwishofficial

        Sä pelaat tossa vittuilemisessa vielä maakuntasarjassa. Kuuntele vaikka Frank Zappaa niin saat vähän tyyliä tohon hommaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtuu näinä päivinä, että tehdään historiaa nostamalla kiteeläinen säkkipilliyhtye miljoonakerhoon. Tulkoon mainituksi, että säkkipillin taitaja jouduttiin hakemaan ulkomailta, kun ei haluttu tyytyä kanteleeseen. Nykyisestä laulajattaresta en virka mitään, että exien lumoamat eivät ota nokkiinsa ja nollaa tilauksiaan.:) https://www.youtube.com/user/Nightwishofficial

        Ketähän muita suomalaisia on päässyt miljoonakerhoon? Voisin kuvitella ettei vielä moni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketähän muita suomalaisia on päässyt miljoonakerhoon? Voisin kuvitella ettei vielä moni.

        Miljoona rikki.


      • Anonyymi
        Karismaattinen_Setämies kirjoitti:

        Sä pelaat tossa vittuilemisessa vielä maakuntasarjassa. Kuuntele vaikka Frank Zappaa niin saat vähän tyyliä tohon hommaan.

        Nautin täysin siemauksin kukkaisajasta.:) https://www.youtube.com/watch?v=vYiQFR42HYY


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nautin täysin siemauksin kukkaisajasta.:) https://www.youtube.com/watch?v=vYiQFR42HYY

        Psilocybe semilanceatalla maustettua suklaata, että silleen vai? No kukkaisajasta voi nauttia monella tapaa kunhan ei ala nähdä Flooreja harhoina. Mutta hyvää joulua sinullekin ja olethan jo ostanut lipun Nightwishin maaliskuun striimikeikalle. Tosi Floor fanit ovat jo tehneet niin. Ties mille reissulle pääset Floorin kanssa, voit kenties hypätä Tavernan ikkunasta Floorin kanssa mitä huikeimpaan satumaailmaan.


      • Anonyymi
        Karismaattinen_Setämies kirjoitti:

        Psilocybe semilanceatalla maustettua suklaata, että silleen vai? No kukkaisajasta voi nauttia monella tapaa kunhan ei ala nähdä Flooreja harhoina. Mutta hyvää joulua sinullekin ja olethan jo ostanut lipun Nightwishin maaliskuun striimikeikalle. Tosi Floor fanit ovat jo tehneet niin. Ties mille reissulle pääset Floorin kanssa, voit kenties hypätä Tavernan ikkunasta Floorin kanssa mitä huikeimpaan satumaailmaan.

        Hyvää Joulua sinullekin oi Kukkaisajan tiedemies! En ole tiennyt striimikeikasta, sillä pysyttelen sitkeästi somemaailman ulkopuolella tätä lukuunottamatta. Tiketin hankin vasta seuraavalle maailmankiertueelle, jos henkipaha yhä pihisee näillä näkymin vähintään hämärässä tulevaisuudessa. Yritän paraikaa sopeutua Floorin uusimpaan Tarja-coveriin.:) https://www.youtube.com/watch?v=Hbb8HwQuIso


    • Anonyymi

      Oi voi, ei se nyt varsinaista somenkäyttöä ole, että osallistuu striimikeikalle. Paidankin saa ostaa päälleen keikkaa varten.

      Kyllähän bändi ja tekniikka on tukensa koronan takia ansainnut, ostin jo itselle ja sukulaiselle joululahjaksi. Täytyy yrittää vielä houkutella lisää väkeä mukaan.

      • Anonyymi

        Minulla on jo Decades-tee pyykättävänä ja iso levykin. Striimijuttuihin en ole sekaantunut ollenkaan. EI minun kaikkea tarvitse tietää ja ryntäillä sinne tänne ämpärijonon kärkeen päästäkseni.:)


      • Anonyymi

        Oikeata toimintaa. Nightwishilla on jäätävän upea fanikunta joka näkyy jo Nightwish Army toimintana sekä vanhan liiton faneina jotka ostaa edelleen fyysisiä tuotteita kuten vinyyleitä ja cd-levyjä ym. fanituotteita. Ja sitten se poruhka joka menee konsertteihin näkemään mahtavan shown vaikka muuten ei niin bändiä seuraa. Uskon että tuo striimikeikka on todella näkemisen arvoinen jossa tulee olemaan juttuja joita mikään muu bändi tai artisti maailmassa ei ole vielä älynnyt tehdä. Kannattaa ehdottomasti osallistua koska tämä tulee olemaan tulevaisuutta, ainakin osa sitä joten miksi jättää väliin.


    • Anonyymi

      Vähemmän seuraan Nightwishin arvostelua ym. tavalla. Haluan rauhassa kuunnella heidän tuotantoaan ilman, että mikään sitä keskeyttää. Olen uudehko, vaikkakin iäkäs fani (65), mutta joka tapauksessa täysillä bändin viemä. Upeata musiikkia, kappaleita voi kuunnella uudestaan ja uudestaan, koska niissä on monenlaista sisältöä. Mielestäni kaikki naislaulajat ovat olleet hyviä ja nyt Floor ihan passeli laulajatar, oktaaveja löytyy. Silti olen kaivannut enemmän Markon pääasiassa laulamia kappaleita, vaikka hänen ja Floorin äänet soivat upeasti yhteen. Markon ääni tukee kyllä hienosti naislaulajia, esimerkkinä mm. Kurkelan kanssa laulettu joululaulu, joka ei myöskään ole mitään kertakäyttötavaraa <3. Markon masked singer-kappaleet olivat myös todella hienoja. Hyvää jatkoa Markolle ja Nightwishille jatkoon, teidän kaikkien tulevaisuuden tuotantoa odotellessa :-)

    • Anonyymi

      Siitä on tullut korona-ajan harrastukseni. Onneksi on edes joku muu, jolla sama kansansairaus.

    • Anonyymi

      Lähes päivittäin End of all hope Nightwishin joutsen laulu? T. fani vm62

    • Anonyymi

      Jo pari vuotta pääasiassa live-taltiointeja tai niiden reaktioita tullut seurailtua. Ei oo Floorin voittanutta keulasolistia. Tarja parempi vain parissa biisissä (sopivampia oopperaäänelle).

      Markon lähtö oli iso miinus. Hänen esiintymisensä ja vokaalit oli huippua. En innostunut koskaan äänestä tai hahmosta Tarotin myötä vaan tässä kombinaatiossa puhkes kukkaan.

      En tykänny koskaan Nightwishista Tarjan tai Anetten laulaessa. Markon laulaessa lisäsin volumea radiossa. Floor iski lujaa. Olin pitänyt NW musaa hieman erikoisena, siihen koskaan perehtymättä.

      Mikä koukutti? Kombinaatio eri asioista: Metal-Mozartin taito luoda sellaisia kappaleita, joihin ei kyllästy vaikka kuuntelisi kuinka paljon. Markon ja Floorin vokaalit. Yhdessä ja erikseen. Hauskat persoonat (kuten Emppu). Livenä parempia kuin levyllä ja ottavat yleisön haltuun. Myös raskaampaa settiä, mikä koukutti lopullisesti.

      Minun makuuni parhaimmat biisit pursuavat angstia. Niiden syntyminen vaatii Tuomakselle raskaita aikoja, jotta olisi inspiraation lähdettä angstiin. Nyt on biisien kirjoituksissa toivoa näistä, koska ollut menetyksiä ja tää korona.

      Saas nähdä, miten vaikuttaa bändin imuun uus basisti (joka on taitava ja osaa myös laulaa, mutta ei siten kuin Marko) tai oikeastaan Markon laulusoolojen puuttuminen.

      T: Stressin purkuun päivittäin Nightwishia

      • Anonyymi

        Melkein minun kirjoittamani. Uuden basistin on aukaistava suunsa, että bändiin saadaan vähän uutta eloa. Nyt kontrastina ja jännitysmomenttina on, pysyykö taustahymisijä nuotissa.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein minun kirjoittamani. Uuden basistin on aukaistava suunsa, että bändiin saadaan vähän uutta eloa. Nyt kontrastina ja jännitysmomenttina on, pysyykö taustahymisijä nuotissa.:)

        Kyllä se varmaan avaa, käsittääkseni aika matala ääni, ja sehän käy kontrastiksi.

        Tutustutaan nyt ensin.


    • Anonyymi

      Eilisestä virtuaalivedosta näin pari kommenttia. Laskeskelin, että setissä on ollut 5/9 Human Naturelta, muut vanhempaa tuotantoa. Yllättävin oli Shoemaker. Luulin, että se loppuosa on niin haastava, että ei sitä voi vetää livenä. Oli kuulemma ollu loistava. Eli Floor vetänyt tuosta vaan lonkalta. Leikkausoperaatiosta ei tietoakaan ;)

    • Anonyymi

      Monet reaktorit touhuavat nykyään kaikkea muuta kuin katselevat ja kuuntelevat videoita. Päälle päätteeksi kehutaan, vaikka ei ole aistittu videosta puoliakaan. Rahtunen arvostusta artisteja kohtaan pitäisi olla, mutta se taitaa olla someriippuvaisilta liikaa vaadittu. Piiitkä miikka.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ukkoparka vetosi stressiin, vaikka ei ole vielä tainnut kuunnella Tarjan bravuureja.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukkoparka vetosi stressiin, vaikka ei ole vielä tainnut kuunnella Tarjan bravuureja.:)

        Tarjan bravuurit on ainakin minulle tuntematon käsite. Kovasti on soolouraa yritetty mutta heikolla materiaalilla. Nightwishilla taasen on lähes koko tuotanto bravuureja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjan bravuurit on ainakin minulle tuntematon käsite. Kovasti on soolouraa yritetty mutta heikolla materiaalilla. Nightwishilla taasen on lähes koko tuotanto bravuureja.

        Niin varmaan onkin, enpä juurikaan ihmettele. siinä nyt kukaan mitään menetä.
        Mutta suurin menetys on Marko. Tuolloin parhaassa vedossaan . Rööki maistui, samoin mehut.
        Mieti nyt näitä bravuureja ilman Markoa. Floori ylikireällä äänellä kusi sukassa kun keskittyy oikein laulamiseen. Troy kuiskailua ei voi parhaalla tahdollakaan kutsua sinfoonisenhevyn mystiseksi laulun luritteluksi. Kyllä tää juttu oli Marcon varassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaan onkin, enpä juurikaan ihmettele. siinä nyt kukaan mitään menetä.
        Mutta suurin menetys on Marko. Tuolloin parhaassa vedossaan . Rööki maistui, samoin mehut.
        Mieti nyt näitä bravuureja ilman Markoa. Floori ylikireällä äänellä kusi sukassa kun keskittyy oikein laulamiseen. Troy kuiskailua ei voi parhaalla tahdollakaan kutsua sinfoonisenhevyn mystiseksi laulun luritteluksi. Kyllä tää juttu oli Marcon varassa.

        En väitä vastaan Marcon osuudesta. Nyt peliin kaikki keinot mitä levy-yhtiö, manageriporras, bändi, Marcon lähipiiri ja etenkin fanit voivat tehdä että saadaan kaveri taas mukaan. Minusta olisi hyvä muistaa että Marco alkoholistina on jättänyt monet murheet käsitttelemättä ja hukuttanut ne viinaan niinkuin tapana on. Reissaaminen ulkomailla täytyy olla yhtä tuskaa kun muu poruhka lähtee vapaa-aikana kaljalle tai naukkailemaan muita juttuja. Seuraa sitä sitten selvinpäin vierestä. Toipuvalle alkoholistille paras keino toipua on ympäristön ja kaveripiirin muutos ainakin joksikin aikaa ja tästä on kait kyse Marcon ratkaisusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En väitä vastaan Marcon osuudesta. Nyt peliin kaikki keinot mitä levy-yhtiö, manageriporras, bändi, Marcon lähipiiri ja etenkin fanit voivat tehdä että saadaan kaveri taas mukaan. Minusta olisi hyvä muistaa että Marco alkoholistina on jättänyt monet murheet käsitttelemättä ja hukuttanut ne viinaan niinkuin tapana on. Reissaaminen ulkomailla täytyy olla yhtä tuskaa kun muu poruhka lähtee vapaa-aikana kaljalle tai naukkailemaan muita juttuja. Seuraa sitä sitten selvinpäin vierestä. Toipuvalle alkoholistille paras keino toipua on ympäristön ja kaveripiirin muutos ainakin joksikin aikaa ja tästä on kait kyse Marcon ratkaisusta.

        Marko erosi pakottavista terveyssyistä enkä jaksa uskoa hänen paluuseensa isoille kiertueille. Tupakka on kokovartalotuholainen, mihin laulajan ei pidä sortua lainkaan. Ikä ja eletty elämä tekevät tehtävänsä itse kullekin.

        Bändin tulevaisuus vaikuttaa lupaavalta. Taustalauluun saadaan varmasti lisävoimaa, kun ehditään sovittaa ja harjoitella kuviot uuteen uskoon. Nightwish ei ole voinut kokoontua käytännössä juuri ollenkaan, mutta porukka oli silti hyvässä tikissä streamissä, vaikka Markon lähdöstä oli vasta muutamia kuukausia. Uudessa vara parhain, sillä joka bändin elinehto on uusiutuminen. Floor on niin loistava, että pihkakorva ei ohimennen kuunnellen tajuakaan.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marko erosi pakottavista terveyssyistä enkä jaksa uskoa hänen paluuseensa isoille kiertueille. Tupakka on kokovartalotuholainen, mihin laulajan ei pidä sortua lainkaan. Ikä ja eletty elämä tekevät tehtävänsä itse kullekin.

        Bändin tulevaisuus vaikuttaa lupaavalta. Taustalauluun saadaan varmasti lisävoimaa, kun ehditään sovittaa ja harjoitella kuviot uuteen uskoon. Nightwish ei ole voinut kokoontua käytännössä juuri ollenkaan, mutta porukka oli silti hyvässä tikissä streamissä, vaikka Markon lähdöstä oli vasta muutamia kuukausia. Uudessa vara parhain, sillä joka bändin elinehto on uusiutuminen. Floor on niin loistava, että pihkakorva ei ohimennen kuunnellen tajuakaan.:)

        Marco on korvaamaton ja hänen poissaolonsa pakottaa bändin täysin uuteen lavakonseptiin. Floorissa on karismaa mutta hän on jo parhaansa esittänyt mitä pystyy bändille antamaan. Troy on laulukyvyiltään vain taustalaulaja. Bändi voisi palkata ihan pelkän mieslaulusolistin jolla on erittäin vahva ääni ja lavakarismaa. On vielä yksi seikka josta kukaan ei puhu, eli kuinka kauan Floor on bändissä. Useita vuosia sitten hän vakuutti että ei koskaan eroa Nightwishista mutta nykyään hänellä on niin paljon vientiä kotimaassaan että en pitäisi lainkaan mahdottomana Floorin eroa. Joka tapauksessa bändi on enää vain varjo siitä mitä se oli Marcon aikana ja jotain perusteellista pitäisi tapahtua että bändi voisi jatkaa edelleen huipulla. Akustisempaan suuntaan ei ole tarvetta koska Tuomaksella on Auri. Ehkäpä Nightwishin tulevaisuus lepää Tuomaksen isoissa teoksissa josta on jo saatu esimakua. Paljon instrumentaalimusiikkia ja vain erikoistapauksissa striimipalveluja varten laulettuja biisejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marco on korvaamaton ja hänen poissaolonsa pakottaa bändin täysin uuteen lavakonseptiin. Floorissa on karismaa mutta hän on jo parhaansa esittänyt mitä pystyy bändille antamaan. Troy on laulukyvyiltään vain taustalaulaja. Bändi voisi palkata ihan pelkän mieslaulusolistin jolla on erittäin vahva ääni ja lavakarismaa. On vielä yksi seikka josta kukaan ei puhu, eli kuinka kauan Floor on bändissä. Useita vuosia sitten hän vakuutti että ei koskaan eroa Nightwishista mutta nykyään hänellä on niin paljon vientiä kotimaassaan että en pitäisi lainkaan mahdottomana Floorin eroa. Joka tapauksessa bändi on enää vain varjo siitä mitä se oli Marcon aikana ja jotain perusteellista pitäisi tapahtua että bändi voisi jatkaa edelleen huipulla. Akustisempaan suuntaan ei ole tarvetta koska Tuomaksella on Auri. Ehkäpä Nightwishin tulevaisuus lepää Tuomaksen isoissa teoksissa josta on jo saatu esimakua. Paljon instrumentaalimusiikkia ja vain erikoistapauksissa striimipalveluja varten laulettuja biisejä.

        Marko on mainio, mutta en näe häntä korvaamattomana Nightwishille. Hän osallistui muutamien biisien tekemiseen, mutta lauloi suurimmaksi osaksi vain taustoja. Vain varjo on liikaa sanottu etenkin, kun Floor on yhä bändissä ja Markon paikalla on myös taustalaulun hallitseva loistava basisti.
        Floor tuskin lähtee, sillä Nightwish on hänelle enemmän kuin bändi. Rouva voi jaksaessaan ja halutessaan tehdä ohessa, mitä mielensä tekevi. Nightwishia voi kutsua yhä suomalaiseksi tai eurooppalaiseksi superrockbändiksi, kun Wintersunin rytmiryhmä tuli mukaan. Instrumentaalivisiosi ei ole ajankohtainen lähivuosina, sillä maailma haluaa nähdä Flooratun Nightwishin enemmän kuin ikinä ja Nightwish ei tunnetusti petä.:)

        Seuraavaa levyäkin alkoi taas pukata Aurin ohessa. Maestro sai varmasti uutta puhtia, kun bändissä ja elämässäkin tapahtui valitettavia muutoksia. Holopainen ei takuulla rupea varaamaan leiripaikkaa turhan takia.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marco on korvaamaton ja hänen poissaolonsa pakottaa bändin täysin uuteen lavakonseptiin. Floorissa on karismaa mutta hän on jo parhaansa esittänyt mitä pystyy bändille antamaan. Troy on laulukyvyiltään vain taustalaulaja. Bändi voisi palkata ihan pelkän mieslaulusolistin jolla on erittäin vahva ääni ja lavakarismaa. On vielä yksi seikka josta kukaan ei puhu, eli kuinka kauan Floor on bändissä. Useita vuosia sitten hän vakuutti että ei koskaan eroa Nightwishista mutta nykyään hänellä on niin paljon vientiä kotimaassaan että en pitäisi lainkaan mahdottomana Floorin eroa. Joka tapauksessa bändi on enää vain varjo siitä mitä se oli Marcon aikana ja jotain perusteellista pitäisi tapahtua että bändi voisi jatkaa edelleen huipulla. Akustisempaan suuntaan ei ole tarvetta koska Tuomaksella on Auri. Ehkäpä Nightwishin tulevaisuus lepää Tuomaksen isoissa teoksissa josta on jo saatu esimakua. Paljon instrumentaalimusiikkia ja vain erikoistapauksissa striimipalveluja varten laulettuja biisejä.

        Joo, ihan ok ajattelua. Floor nyt varmaan tekee duuniansa niin kauan kuin on tilausta , mutta soolona tuskin kykenee omillaan pysymään.


    • Anonyymi

      Jahah, tämmöinen julistuspäivä tänään.

      Hietalan merkittävimmät suoritukset Nightwishissä painottuvat menneisiin aikoihin, Decades-kiertueella jo huomasi, että eväspussin pohjia kaivellaan. En tiedä johtuiko motivaation vai jonkin muun puutteesta.

      Viime aikoina olen melkeinpä käynyt bändin koko diskografian läpi, ja mahtuuhan siihen monenlaista korvaamatonta, jota voi sanoa menneeksi. Aina on kuitenkin tulevaakin.

      Ainahan sitä joku jästipää lähtee yksittäisen jäsenen takia, ei tämä eka kerta ole.

      • Anonyymi

        tulevaa toivottavasti on ja jossain muodossa varmasti. Mutta, huomaa kyllä, että muutos rooleissa tapahtui Troyn astuessa remmiin samoin kuin musiikissa. Alkujaan ihan kivoja juttuja ja eksoottista, mutta nyt heittää jo yli. Jos Empun soolotkin pakko korvataan Troyn puolesta niin ihmettelen. Kestääkö Empun ego, tai pikemminkin mielenkiinto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulevaa toivottavasti on ja jossain muodossa varmasti. Mutta, huomaa kyllä, että muutos rooleissa tapahtui Troyn astuessa remmiin samoin kuin musiikissa. Alkujaan ihan kivoja juttuja ja eksoottista, mutta nyt heittää jo yli. Jos Empun soolotkin pakko korvataan Troyn puolesta niin ihmettelen. Kestääkö Empun ego, tai pikemminkin mielenkiinto.

        Sepä jää nähtäväksi, miten pitkälle kunkin moti riittää. Troyn kitarat on itselleni ihan tervetullut lisä, pillejä riittäisi vähän vähempikin.


    • Anonyymi

      Miksei reaktiovideoiden teko-ohjelmiin tehdä linkkejä alkuperäisiin videoihin? Kun reaktiovideota katsotaan, käynnistyy alkuperäinen samalla ja artisti saa korvauksensa. Tuskin mahdotonta ja loppuisi tekijänoikeuskinastelu.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Fanit eivät osaa vastata kysymykseen, ovatko Nightwishin jäsenet soittimiensa virtuooseja. https://www.youtube.com/watch?v=wAe2fXFS5f4
      Marko totesi Ylen haastattelussa suunnilleen näin: 'emme ole, emme alkuunkaan, mutta olemme inhimillisiä esiintyjiä.' Uskon ammattilaisen sanomaan.:)

      • Anonyymi

        Virtuoosisuus on ihan jotain muuta kuin mitä metalli- tai rock/popbändeissä soittavat muusikot yleensä kykenevät. Bändin soittajien hyvyys vertautuu hyvin kun kuuntelee muita bändejä. Tokihan aina joku löytyy joka pystyy vetämään hirmusoolon soittimellaan mutta miten se palvelee bändiä. Bändin yhteissoundi määrittelee kuinka hyviä muusikot ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virtuoosisuus on ihan jotain muuta kuin mitä metalli- tai rock/popbändeissä soittavat muusikot yleensä kykenevät. Bändin soittajien hyvyys vertautuu hyvin kun kuuntelee muita bändejä. Tokihan aina joku löytyy joka pystyy vetämään hirmusoolon soittimellaan mutta miten se palvelee bändiä. Bändin yhteissoundi määrittelee kuinka hyviä muusikot ovat.

        Yo. reaktori esitti kysymyksen soittajien henkilökohtaisesta teknisestä tasosta. Hietalan vastaus on kohdallaan.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Nightwish army taitaa koostua pääosin Hollantilaisista Floor faneista joilla mopo alkaa karata aika pahasti käsistä. Sama ilmiöhän nähtiin Tarjan aikaan jolloin muu bändi oli vain juoppoja joita Tarja "elätti". Harmi että tilanne menee taas samaksi ja se tietää kyllä bändin kokoonpanoon muutoksia mutta tähän ollaan totuttu. Tuomas on kaukoviisaasti ulkoistanut Floorin eron bändistä jo etukäteen joten muun bändin selusta on turvattu mahdollisen eron myötä. Floor kyllä lähtee koska mielenkiinto on selvästi muunlaisessa musiikissa ja Tuomaksen pitkät "sinfoniat" tulevat olemaan bändin tulevaisuudessa pääosassa. Poikkeus on se että tällä kertaa on sovinnollinen ero mahdollinen, eli se perinteinen "musikaalliset erimielisyydet". Odotan vielä yhtä albumia ja maailmankiertuetta ja eiköhän se ole siinä. Floor siirtyy Hollantiin esiittämään iskelmiä ja Nightwish jatkaa Tuomaksen Teoksien ympärillä muuttuvalla kokoonpanolla. Hyvä näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nightwish army taitaa koostua pääosin Hollantilaisista Floor faneista joilla mopo alkaa karata aika pahasti käsistä. Sama ilmiöhän nähtiin Tarjan aikaan jolloin muu bändi oli vain juoppoja joita Tarja "elätti". Harmi että tilanne menee taas samaksi ja se tietää kyllä bändin kokoonpanoon muutoksia mutta tähän ollaan totuttu. Tuomas on kaukoviisaasti ulkoistanut Floorin eron bändistä jo etukäteen joten muun bändin selusta on turvattu mahdollisen eron myötä. Floor kyllä lähtee koska mielenkiinto on selvästi muunlaisessa musiikissa ja Tuomaksen pitkät "sinfoniat" tulevat olemaan bändin tulevaisuudessa pääosassa. Poikkeus on se että tällä kertaa on sovinnollinen ero mahdollinen, eli se perinteinen "musikaalliset erimielisyydet". Odotan vielä yhtä albumia ja maailmankiertuetta ja eiköhän se ole siinä. Floor siirtyy Hollantiin esiittämään iskelmiä ja Nightwish jatkaa Tuomaksen Teoksien ympärillä muuttuvalla kokoonpanolla. Hyvä näin.

        Holopainen on todennut, että bändin jäsenten sivuprojektit ovat vain hyväksi Nightwishille. Moniulotteisuus on muusikon elinehto. Tässä sinulle kaukonäkemystä.:) https://www.youtube.com/watch?v=Rmi1NAW-yP8


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa innostua. Jatketaan Floorin ylistämistä, kun on alkuun päästy.:) https://www.youtube.com/watch?v=3STbAFJiaEw

        Nää kommentoijat tekee rahaa tällä touhulla ja Nightwish armylta irtoaa aina jotakin kun kehuu Flooria. Jos vertaa esim Nightwishin Spotifyn soittoihin niin siellä on taas ihan eri meininki. Nyt kun Floor on soolourallaan siirtynyt iskelmiin niin milloinkohan Hollannissa alkaa kampanja Floorin saamiseksi Euroviisuihin. Ei vanha täti enää oikein taida jaksaa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Todennäköisesti Austrian Audio.


      • Anonyymi

        Ghost love scoren kommenttien perusteella Nightwish Army ei erota lentsua raskaudesta. Metallimammallakin on lupa herkistyä kesken bravuurinsa.:)


    • Anonyymi

      Seuraan, tosin tulee nykyään sillä tahdilla, että hyvin valikoidusti.
      Nightwish Armysta pysyn kaukana, hiukan on joillain faneilla lähtenyt laukalle koko touhu. Itse olen tykännyt bändistä 90-luvun lopusta lähtien ja Floorin myötä Nightwish on paremmassa iskussa kuin koskaan. Mutta tuo jokaiseen uuteen reaktiovideoon kommentointi tyyliin "Nighwish Army reporting for duty, your musical quest summoned us" on ihan lapsellista.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tank sekoilee nyt kunnolla ja kait häntä ottaa pannuun kun ei pääse Nightwishin siivellä rikastumaan. En yhtään ihmettele Marcon eroa ja hänen syitään eroon. Kaikki haluaisivat osansa Nightwishista. Muut bändit Nuclear Blastilla maksavat reaktiovideoista mutta Nightwish ei lähde mukaan siihen sirkukseen.


      • Anonyymi

        Muistaakseni ainakin Floor ja Kaitsu ovat antaneet jopa haastatteluja reaktoreille. Holopaiselle taitavat riittää 'viralliset' haastikset. Emppu antaa musiikin puhua puolestaan ja paras niin tänä tärähtäneenä someaikana. Endless noise!


    • Anonyymi

      Mistä tunnistaa rehellisen reaktorin? :) https://www.youtube.com/watch?v=UI7ZT0avvRY
      Kaikki reaktiovodeoita tekevät eivät näytä ymmärtävän, että Youtuben on mahdotonta nostaa kaikki reagoijat ykköseksi tai kaikkien näkyville. Jos videoilla on tarkoitus tienata, pitää tehdä videoita, joilla tienaa. Myrkyllisesti sanottuna.:)

    • Anonyymi

      No se tässä nyt puuttuu jos reaktoijat saadaan riitelemään keskenään kuka on aidoin reaktio-videoitten tekijä. Tuo kaveri ei selvästikään tunne Nightwishia ja sen historiaa ja miksi sen fanikunta vaikuttaa riitaiselta. Nightwish on selvinnyt kahdesta naiskeulakuva laulusolisti vaihdoksesta eikä vertailukohtia löydy joten ei ihme jos välillä kunnon riidat saadaan aikaiseksi. Se kuuluu vain Nightwish konseptiin mutta se vaikuttaa varmasti todella oudolta sellaiselle henkilölle joka vasta äskettäin on kuullut bändistä.

      Tank oli sitä mieltä että reaktiovideot tuovat uusia faneja artisteille ja bändeille ja sen takia reaktiovideoitten tekijöiden pitäisi saada korvaus. Joissakin tapauksissa näin tapahtuukin mutta noita videoita katselee jo valmiiksi fanit (98%) joten tiedä häntä saisiko samalla summalla tehokkaampaa mainontaa muuten.

      • Anonyymi

        Sain käsityksen, että yo. kaverin mielestä NW-Army hyväksyy vain myönteiset reaktiot ja siksi hän pitää Nightwishin faneja myrkyllisinä.
        Tank on hukassa win-wineineen. Ilman artisteja reaktiovideoita ei olisi. Reaktiovideoissa ei ole mitään, mitä kuka tahansa ei saisi selville nettiä selailemalla.
        Peukkuja heitellään hetken mielijohteesta ilman varsinaista syytä. Monikaan ei vähän ajan kuluttua muista, mitä on peukuttanut ja miksi. En näe syytä rekisteröityä päästäkseni kommentoimaan ja peukuttamaan henkilötietoja kalasteleville sivustoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain käsityksen, että yo. kaverin mielestä NW-Army hyväksyy vain myönteiset reaktiot ja siksi hän pitää Nightwishin faneja myrkyllisinä.
        Tank on hukassa win-wineineen. Ilman artisteja reaktiovideoita ei olisi. Reaktiovideoissa ei ole mitään, mitä kuka tahansa ei saisi selville nettiä selailemalla.
        Peukkuja heitellään hetken mielijohteesta ilman varsinaista syytä. Monikaan ei vähän ajan kuluttua muista, mitä on peukuttanut ja miksi. En näe syytä rekisteröityä päästäkseni kommentoimaan ja peukuttamaan henkilötietoja kalasteleville sivustoille.

        Tuo NW-Army pyörii aika lailla Floorin ympärillä joten videoitten tekijöillä on varmasti vaikea hahmottaa missä tässä oikein mennään. Varsinkin jos ei tippaakaan tunne bändin historiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo NW-Army pyörii aika lailla Floorin ympärillä joten videoitten tekijöillä on varmasti vaikea hahmottaa missä tässä oikein mennään. Varsinkin jos ei tippaakaan tunne bändin historiaa.

        NW-A koostuu NW-faneista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NW-A koostuu NW-faneista.

        Kun noita NW-A juttuja ja suosituksia lukee niin kyllä se aina lähtee Floorista. Eli kyseessä on sittenkin rajallinen poruhka hyvin nuoria uusia faneja joilla on vielä energiaa touhuta idolinsa puolesta.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuomas Holopaisen mielipiteet rockmusiikista ja sen fanittamisesta saavat välillä täysin absurdeja muotoja. Tuomashan ei millään pysty ymmärtämään miksi joku haluaa katsoa ja kuunnella live-esityksiä levyltä tai striimaamalla. Hänelle vain runkostudiolevyillä on jotain merkitystä. Samoin Tuomaksen saarna faneille To Nightwish With Love dokumentilla saa naurettavia piirteitä koska hän yksinkertaisesti yrittää kieltää omilta faneilta fanittamisen ja kehoittaa vain itse musiikin kuunteluun.

        Jos Tuomas on yksi parhaista biisin kirjoittajista mitä tällä hetkellä maailmassa on niin toisaalta hän on täysin pihalla rockiin olennaisesti liittyvästä fanikulttuurista. Nyt hän ei ymmärrä reactionvideoita miksi niitä katsotaan. Tuliko yllätyksenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomas Holopaisen mielipiteet rockmusiikista ja sen fanittamisesta saavat välillä täysin absurdeja muotoja. Tuomashan ei millään pysty ymmärtämään miksi joku haluaa katsoa ja kuunnella live-esityksiä levyltä tai striimaamalla. Hänelle vain runkostudiolevyillä on jotain merkitystä. Samoin Tuomaksen saarna faneille To Nightwish With Love dokumentilla saa naurettavia piirteitä koska hän yksinkertaisesti yrittää kieltää omilta faneilta fanittamisen ja kehoittaa vain itse musiikin kuunteluun.

        Jos Tuomas on yksi parhaista biisin kirjoittajista mitä tällä hetkellä maailmassa on niin toisaalta hän on täysin pihalla rockiin olennaisesti liittyvästä fanikulttuurista. Nyt hän ei ymmärrä reactionvideoita miksi niitä katsotaan. Tuliko yllätyksenä?

        Outo tulkinta tuosta jutusta. Holopainen kertoo jopa katsoneensa reaktiovideoita. Hän muistuttaa vain, että musiikkia pitäisi ostaakin. Jos kauppa ei käy, ei ole varaa tehdä musiikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outo tulkinta tuosta jutusta. Holopainen kertoo jopa katsoneensa reaktiovideoita. Hän muistuttaa vain, että musiikkia pitäisi ostaakin. Jos kauppa ei käy, ei ole varaa tehdä musiikkia.

        Sitä juuri tarkoitan että 25 vuoden aikana on tullut niin monenlaisia kannanottoja että ei noille Holopaisen jutuille voi kun nauraa. Yleinen trendi on ollut että musiikkivideoiden ja konserttitaltioiden tekeminen ja seuraaminen on täysin käsittämätöntä puuhaa jota ei ymmärrä vanha Erkkikään. Samoin fanisuhde artistiin tai bändiin pitäisi saada poikki mitä pikimmin ja luoda huomio pelkkään musiikkiin. Tuomas höpisee mitä höpisee. esim. joka kokoonpanon jälkeen vannotaan että tämä on se viimeinen mutta mites on aina käynyt. Tuomas on Tuomas, ei ymmärrä fanejaan eikä itseään mutta taiteilijat nyt vaan ovat omituisia.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kännykkätaltionti 2022 vs. Wakken 2013 antaa varmaan ihan oikean kuvan bändin nykykunnosta. Noista mun PC:n muovi-kukoista ei kuulunut kun Kaitsun rumpujen kolinaa ja jossain kaukana kuului laulu sen verran, että tunnisti biisin - kyllä bändi on tosihuono ?


      • Anonyymi

        Harvinaisen hyvä taltiointi halpiskuulokkeillani kuunneltuna. Bändi on hyvä, mutta taustalaulu kaipaa kohennusta. Takakoroke nakertaa tunnelmaa, vaikka kaameat eturaput on poistettu. Minun silmissäni rumpali ei kuulu laidalle, vaikka asetelmaan on hyviä selityksiä. Innossa Wacken hakkaa nykymeiningin mennen tullen. Onneksi Floor on huippuvedossa.:)
        PS. Toivottavasti Maestro jaksaa keikata, sillä reaktori Jenin mukaan hän ei osallistunut fanitapaamiseen ennen Nykin keikkaa, koska oli huonovointinen. Sitä koronan pirulaistakin on yhä liikkeellä joka kulmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvinaisen hyvä taltiointi halpiskuulokkeillani kuunneltuna. Bändi on hyvä, mutta taustalaulu kaipaa kohennusta. Takakoroke nakertaa tunnelmaa, vaikka kaameat eturaput on poistettu. Minun silmissäni rumpali ei kuulu laidalle, vaikka asetelmaan on hyviä selityksiä. Innossa Wacken hakkaa nykymeiningin mennen tullen. Onneksi Floor on huippuvedossa.:)
        PS. Toivottavasti Maestro jaksaa keikata, sillä reaktori Jenin mukaan hän ei osallistunut fanitapaamiseen ennen Nykin keikkaa, koska oli huonovointinen. Sitä koronan pirulaistakin on yhä liikkeellä joka kulmalla.

        Kiertue on lyhyt. Tuomaksella varmaan vaan normaali bussi- ilmastointi flunssa.


    • Anonyymi

      keskeyttäjät on kyllä rasittava reakoitsijajoukko. play again on sellainen muttei ärsyttävin sellaisista. Sitten on niitä jokka ylireakoi ja pyytää vaan sapskraipia ja vouhottavat muista sometileistä joilta heidät löytää eivätkä analisoi kippaleita juurikaan. mukavinta on kattoa joidenhi vanhojen ukkojen rektioita tai sitten isä-lapsi-pareja tai ku jotku jenkkikulttuurin ulottumattomissa elävät reakoivat epäjenkkiseen tapaan tai suunnilleen jokku viidakosta läppärin tykö reakoimaan talutetut näkevät ekaa kertaa liikkuvaa kuvaa

      • Anonyymi

        Heh heh, kuulun vanhoihin setämiehiin ja aktiivinen populäärimusiikin kuuntelu on alkanut jo 60-luvun puolessa välissä. Nuo vanhat setämiesreakoijat ovat vaan elämänsä aikana kuulleet satoja loistavia bändejä ja artisteja sekä loputtoman määrän hyviä biisejä. Jotkut on innoissaan että vieläkin joku tekee innovatiivista rockia, toiset ovat opiskelleet musiikin ammattilaisiksi ja analysoivat sen takia tarkkaan kaikki tekemiset mitä biisin sisällä tapahtuu sen Floorin laulamisen taustalla. Jotkut ovat jo liian väsyneitä ja lääkkeitten ja alkoholin takia sitten höpisevät mitä tahansa. Mutta asia on niin että jos on elämänsä aikana kuullut satoja täysin lyömättömiä bändejä, niin suhtautuminen on erillaista kuin nuorilla jotka vasta aloittelevat ja Nightwish on ensimmäinen pesunkestävä laatubändi joka osuu kohdalle.


    • Anonyymi

      Kuin hevletissä ne voi muistaa ulkoa kaikki sanat ja sävelet. Tuttu hamppi Hattu-Tumppi on kuitenni 105 kunnian piisiä teheny sieltä 1996 asti plus hämnä Human-levyn vielä päälle siihin. Soikohan niillä koskaan joku taustanauha piisin tukena jos ei välillä ääni lähekkään tai ei vaan jaksa soittaa, niin panisiva tvähän kö autopilotin päälle ja esittäisivät vain soittavansa ja laulavansa. Oisko vähän kelju tenppu faneille...hehehhe.

      • Anonyymi

        Tuo muistaminen kuuluu niinkuin siihen ammattitaitoon. Ei se ole sen kummempaa kuin missä tahansa vähänkään vaativassa ammatissa jossa täytyy osata ja muistaa lukematon määrä asioita. Ja toisaalta ei Nightwish ole niin hirveän paljon biisejä julkaissut. Joka kiertue liittyy johonkin teemaan uuden albumin ympärille ja biisien määrä on rajattu. Kenties noin 30 biisiä per kiertue. Ammatti ihmiselle helppo nakki.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Alan ammattilaiset vähän tärkeilee, muutama sata seuraa ja kait tässä on jonkinlaista saksalaista mentaliteettiä. Selkeästi kaverit ei ole seurannut Nightwishin viime vuosien tekemisiä ja kehitystä. Ihan sama mitä ukot höpisee.


      • Anonyymi

        Pitkän linjan raudanluja ammattilainen Pip Williams on myös sanonut mielipiteensä Holopaisesta ja Floorista. Floor on tunnustanut, että ooppera ja jazz eivät ole lähinnä hänen sydäntään. Jostakin syystä Floorattu Nightwish vetoaa minuun enemmän kuin muut rokkibändit. Ei näistä ota tolkkua, joten on annettava tunteiden viedä.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkän linjan raudanluja ammattilainen Pip Williams on myös sanonut mielipiteensä Holopaisesta ja Floorista. Floor on tunnustanut, että ooppera ja jazz eivät ole lähinnä hänen sydäntään. Jostakin syystä Floorattu Nightwish vetoaa minuun enemmän kuin muut rokkibändit. Ei näistä ota tolkkua, joten on annettava tunteiden viedä.:)

        Floor ei ainoastaan laula hienosti.
        Hän on saanut oppia musiikkiteatterista. Kiinnittäkääpä huomiota, miten hän vahvistaa laulun sanoja ilmeillä, eleillä ja liikehdinnällään.

        Siksi Floor tekee kuulijakatsojaan niin voimakkaan vaikutuksen.


    • Aina välillä jos suositellaan. On mukava olla mukana hetkessä kun potentiaalinen uusi fani löytää bändin. Ja onhan bändi livenä jopa parempi kuin paperintuoksuisessa studioympäristössä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe