Vapaa kuvaus

Hienostuneen sivistynyt; maultaan, tavoiltaan ja tietämykseltään kehittynyt vanhan ajan herrasmies. Nykyfeministien kauhistus koska itsevarmuus ja elämänkokemus hipoo pilviä.

Aloituksia

15

Kommenttia

42

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Sannasta tuli boomeri, uusi nuori nainen tilalle

    Kauppatieteiden maisteri, investointipankkiiri ja kirjailija Sami Miettisen YouTube vieraana on uusi nouseva kyky Kokoom
    Yhteiskunta
    3
    129
  2. Ivan Puopolo esittelee suomalaisen eläkehuijauksen

    Media imperiumia rakentava Ivan Puopolo yllättää tämän tästä netin parhailla vlogeilla sosialismin kylvettämän Suomen mä
    Yhteiskunta
    1
    460
  3. Yhdyntä tekee kutaa miehelle

    Kerrankin ruotsalaiset ovat saaneet aikaan jotain jolla on merkitystä. Nimittäin Åbo Akademin tutkimuksessa on saatu sel
    Maailman menoa
    6
    183
  4. Perussuomalaiset, kuunnelkaa Anter Yasaa ja nauttikaa

    Nyt Anter Yasa antaa palaa niin että lahkeet lepattavat. Anter an niitä Suomeen muuttaneita joka ei suostu vihervasemmis
    Perussuomalaiset
    16
    396
  5. Älykkyystestit ja muut outoudet

    Hei jälleen kaikki tahmakätiset karvaturrit. On niin paljon tapahtunut kaikkea mielenkiintoista että ajattelin kirjoitta
    Yhteiskunta
    3
    170
  6. Purra vs. Henriksson

    Riikka Purra vs. Anna-Maija Henriksson 100-0. Näinhän siinä kävi kun RKP:n vasemmistoa edustava puheenjohtaja lähti kiri
    Perussuomalaiset
    105
    542
  7. Minusta on tulossa Sanna Marin fani

    Aikaa myöten olen alkanut todella pitämään Sannasta vaikka alussa epäilinkin hänen pätevyyttään pääministerin virkaan. S
    Maailman menoa
    2
    60
  8. Hei mutta Sanna, minähän tykkään tästä!

    Sanna pisti Instaan kuvan aamukahvihetkestään ja viittauksen kuuntelemastaan musiikista joka on myös rock-musiikin läpik
    Maailman menoa
    2
    127
  9. Onko Sannalla alkoholiongelma?

    Olen nyt huvittuneena seurannut keskustelua Sannan juhlimisen takia. Asia ei minua sinällään liikuta. Sanna tekee vaalip
    Maailman menoa
    13
    43
  10. Timo Soinin karvoitus

    Kun Timo Soini alkoi kuulla ääniä niin hän ilmeisesti hätäpäissään leikkasi nenä- ja korvakarvat. Olen syvästi pettynyt
    Politiikka
    1
    60
  11. Maria Ohisalon jälkikasvu

    Niin herkullinen aihe että en millään voi pitää tätä sisälläni. Kun Maria pääsi sairaalasta ja antoi ensimmäisen tiedott
    Tasa-arvo
    0
    34
  12. Nightwish ja WOKE

    Otetaas viimein käsittelyyn tämä kaksikko joka kietoutuu tiiviisti yhteen jo Tarjan ajoista lähtien. WOKE tarkoittaa löy
    Kotimaiset bändit
    4
    943
  13. Elämmekö cis-miehen taivaassa

    Uusia käsitteitä omasta identiteetistään epävarmojen lähinnä naisoletettujen johdosta on tullut kuin sieniä sateella. En
    Feminismi
    3
    111
  14. Sanna Marinin arvostelu?

    Saako tällä foorumilla arvostella Sanna Marinia ja Suomen hallitusta? Tämä on koe, katsotaan kuinka nopeasti tämä poiste
    Politiikka
    19
    117
  15. Nykyaikainen Joulusatu

    Tällaista Trumpia ei olla ennen nähtykään, toki aihe on tuttu ;D https://www.youtube.com/watch?v=h_jrebvmPlk&feature
    Maailman menoa
    0
    34