Karismaattinen_Setämies
Vapaa kuvaus
Hienostuneen sivistynyt; maultaan, tavoiltaan ja tietämykseltään kehittynyt vanhan ajan herrasmies. Nykyfeministien kauhistus koska itsevarmuus ja elämänkokemus hipoo pilviä.
Aloituksia
15
Kommenttia
42
Sannasta tuli boomeri, uusi nuori nainen tilalle
Kauppatieteiden maisteri, investointipankkiiri ja kirjailija Sami Miettisen YouTube vieraana on uusi nouseva kyky Kokoom3198Ivan Puopolo esittelee suomalaisen eläkehuijauksen
Media imperiumia rakentava Ivan Puopolo yllättää tämän tästä netin parhailla vlogeilla sosialismin kylvettämän Suomen mä1590Yhdyntä tekee kutaa miehelle
Kerrankin ruotsalaiset ovat saaneet aikaan jotain jolla on merkitystä. Nimittäin Åbo Akademin tutkimuksessa on saatu sel6209Perussuomalaiset, kuunnelkaa Anter Yasaa ja nauttikaa
Nyt Anter Yasa antaa palaa niin että lahkeet lepattavat. Anter an niitä Suomeen muuttaneita joka ei suostu vihervasemmis16444Älykkyystestit ja muut outoudet
Hei jälleen kaikki tahmakätiset karvaturrit. On niin paljon tapahtunut kaikkea mielenkiintoista että ajattelin kirjoitta3194Purra vs. Henriksson
Riikka Purra vs. Anna-Maija Henriksson 100-0. Näinhän siinä kävi kun RKP:n vasemmistoa edustava puheenjohtaja lähti kiri105608Minusta on tulossa Sanna Marin fani
Aikaa myöten olen alkanut todella pitämään Sannasta vaikka alussa epäilinkin hänen pätevyyttään pääministerin virkaan. S277Hei mutta Sanna, minähän tykkään tästä!
Sanna pisti Instaan kuvan aamukahvihetkestään ja viittauksen kuuntelemastaan musiikista joka on myös rock-musiikin läpik2149Onko Sannalla alkoholiongelma?
Olen nyt huvittuneena seurannut keskustelua Sannan juhlimisen takia. Asia ei minua sinällään liikuta. Sanna tekee vaalip1382Timo Soinin karvoitus
Kun Timo Soini alkoi kuulla ääniä niin hän ilmeisesti hätäpäissään leikkasi nenä- ja korvakarvat. Olen syvästi pettynyt196Maria Ohisalon jälkikasvu
Niin herkullinen aihe että en millään voi pitää tätä sisälläni. Kun Maria pääsi sairaalasta ja antoi ensimmäisen tiedott057Nightwish ja WOKE
Otetaas viimein käsittelyyn tämä kaksikko joka kietoutuu tiiviisti yhteen jo Tarjan ajoista lähtien. WOKE tarkoittaa löy41079Elämmekö cis-miehen taivaassa
Uusia käsitteitä omasta identiteetistään epävarmojen lähinnä naisoletettujen johdosta on tullut kuin sieniä sateella. En3167Sanna Marinin arvostelu?
Saako tällä foorumilla arvostella Sanna Marinia ja Suomen hallitusta? Tämä on koe, katsotaan kuinka nopeasti tämä poiste19153Nykyaikainen Joulusatu
Tällaista Trumpia ei olla ennen nähtykään, toki aihe on tuttu ;D https://www.youtube.com/watch?v=h_jrebvmPlk&feature070