Ilmainen kirjanpito-ohjelma

Stiinamari

Onko olemassa ilmaistaja selkeää kirjanpito-ohjelmaa netissä? Pelkkä kirjanpito-ohjelma riittää.

29

12728

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siru72

      Tappio niminen ohjelma. Olen käyttänyt ja on selkeä ja toimiva.

    • Tappio on hyvä, jos osaa kirjanpidon ja tarvitsee pelkän ohjelman kirjanpidon tekemiseen.

    • Myynti-Mies

      Holvi.com

      Pankki/verkkokauppa/kirjanpito

      • Anonyymi

        Kirjanpito kait toimii vain tmillä, muuten hyvä


    • ExcelOnKing

      Openoffice Spreadsheet ~Excel

      • Anonyymi

        Openoffice Spreadsheet tai MS-Excel eivät ole kirjanpito-ohjelmia. Sama kuin tarjoaisi kynää, ruutupaperia ja laskinta "kirjanpito-ohjelmaksi". Exceliin kyllä saa rakennettua KP-ohjelman, mutta ketjussa ei kysytty rakennusalustaa vaan valmista ohjelmaa.


    • Valitse_noista

      Kuten ylempänä on kerrottu, Tappio on hyvä ohjelma yksinkertaiseen kirjanpitoon. Itse pidän enemmän ohjelmasta Holli, joka on kuin Tappiosta vähän kehitetty versio. Lukevat jopa samoja tiedostojakin. Holli antaa vähän enemmän mahdollisuuksia muokata tilikarttaa lennossa. Se on riittänyt.

      Sitten on Tilitin, joka muistuttaa hieman enemmän "oikeita" kirjanpito-ohjelmia. Vaatii himppusen enemmän oppimista, mutta antaakin sitten enemmän. Tätä harkitsin, mutta Holliin päädyin.

    • ilmainenon

      Isoltan ilmainen Excel-pohja
      Mikä: Microsoft Excelissä sekä Google Sheetissä toimiva valmis kirjanpitopohja, jolla teet itse toiminimen yhdenkertaisen kirjanpidon.

      Ominaisuudet lyhyesti: Kirjanpitopohja sisältää automaattiset alv-laskelmat, valmiit tilikartat, tuloslaskelman ja selkeän raportoinnin. Pohja on kirjanpidon ammattilaisten tarkistama ja hyväksymä.

      Muuta: Sopii avuksi erityisesti sivutoimisille toiminimiyrittäjille, joilla on vähän tilitapahtumia, jotka toistuvat usein samankaltaisina.

      https://www.isolta.fi/yhdenkertainen-kirjanpito-ilmainen-excel-pohja

    • Yksinkirjanpito
      • Anonyymi

        Itse myös katson ja mahdollisesti otanmaksullisen version jos liiketoimita kasvaa ja tarve lisääntyy. Hyvä tämä isolta.fi Suositus. (itse muokannut kyllä itselle open officen kanssa)


    • Toiminimen-kirjanpito

      Tilitantti on Windowsissa toimiva työkalu peruskirjanpitoon, mutta se on jo tekniikaltaan tosi vanhanaikainen eikä sitä ole kehitetty vuosiin. Vinkkaisin tutustumaan Tilitanttiin. Se on kehitetty Tappion toimintaperiaatteen pohjalta ja on osittain yhteensopiva sen kanssa. Tilitantti ei ole ilmainen, mutta todennäköisesti halvin ja tosi helppokäyttöinen verkkopohjainen kirjanpito-ohjelma, jota voi käyttää myös mobiililaitteella. https://tilitantti.fi

      • =>Toiminimen-kirjanpito
        17.4.2019 11:1

        Tilitantti tarjoaa heti maksullista versiota?


    • Anonyymi

      HEi
      Tappio ja TILTIN on kaiketi käytetyimmät, mutta näistä molemmista on sit muiden tekemiä versioitakin.
      Sit on vielä olemassa Lazy 8 Ledger, joka on kyllä Lontoonkielinen, mutta siinä on helppo käännöspalikka mille kielelle vaan. Valmiiksi löytyy Ruotsiksi ja mä tein joskus Suomen käännöksen jonka saa multa mut en tiedä miten välittäisin yhteystietoni oikein ja sopivasti.
      L8L asennus on veikä sillä perusasennuksen jälkeen pitäs vielä laittaa parempaan ja kauniimpaan järjestykseen pikavalinnat ja joitain muitakin säätöjä. Ja sit kieli Suomeksi. Etu tälle ohjelmalle on ehdottomasti se että siinä on myös kustannuspaikka kirjausmahdollisuus.
      Tiedoksenne

    • Nyt kitupiikki testauksessa ja äkkiseltään vaikuttaa erittäin hyvältä. Yksi alviton kirjanpito tallennettu ja mätsää täydellisesti maksullisella tehtyyn. Alvillinen testauksessa.

    • Anonyymi

      Datamike on hyvä ohjelma

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ilmaisuus edellyttää alle 1000 € kumulaativiista liikevaihtoa: https://www.ukkopro.fi/hinnasto/

        Ilmeisesti tuolla kumulatiiviisella tarkoitetaan vuoden aikana kertyvää? Tai ehkä koko Ukko Pro -käytön kumulatiivista liikevaihtoa?

        Ilmaisuus on siis vain aivan olemattomassa toiminnassa ja kaikille oikeasti yritytystoimintaa tekeville 60 €/kk oli sitten tuon 10 000 € raja sille vuosi tai pidempi aika.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onko muilla kokemuksia tästä. Saako Tuloslaskelman ja taseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko muilla kokemuksia tästä. Saako Tuloslaskelman ja taseen?

        Kiinnostaisi itseäkin tämä. Päälisinpuolin yrityksen julkisten tilinpäätöstietojen valossa ei kauhean luotettavan oloinen yritys?? Ei liikevaihtoa kuin muutama hassu tonni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko muilla kokemuksia tästä. Saako Tuloslaskelman ja taseen?

        Pari kuukautta olen käyttänyt ja olen tyytyväinen! Saa taseen ja tuloslaskelman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari kuukautta olen käyttänyt ja olen tyytyväinen! Saa taseen ja tuloslaskelman

        Laadukas ja helppokäyttöinen työkalu. Mulla käytössä maksullinen paketti ja nopeuttaa kyllä kirjanpitoa entisestään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisi itseäkin tämä. Päälisinpuolin yrityksen julkisten tilinpäätöstietojen valossa ei kauhean luotettavan oloinen yritys?? Ei liikevaihtoa kuin muutama hassu tonni..

        Huomasin samaa


    • Anonyymi

      Ylipäätään hyvä lähtökohta yrittämiselle, että laadukas palvelu saatava täysin ilmaiseksi. Toivottavasti teidän asiakkaat on samoilla linjoilla.

    • Anonyymi

      Onko jollain kirjanpito-ohjelma jonka saisi Applen koneelle? Olen käyttänyt Tappiota, mutta sitä ei saa ladattua MAc koneelle!?

    • Anonyymi

      Haluaisin löytää yrittäjän joka tekisi töitä minulle ilmaiseksi ja laadukkaasti. Ei tarvitse tehdä 100h/vko, mutta edes 25.
      Saisi taipua moneen juttuun.

    • Anonyymi

      Juhlarahaston itsenäisyysjulistuksesta voi lukea ohjailusta.

    • Anonyymi

      Datamike (www.datamike.fi) ei sisällä kuukausimaksuja ja sen hinta on 99 eur + alv (kertamaksu - ei muita kuluja).

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe