Onko mahdollista että vatsa tulee riippuvaiseksi maitohappobakteereista? Olen melkein viimeisen vuoden syöny maitohappobakteereita kapseleissa, vaihdellen joko joka päivä tai sitten joka toinen päivä. Alkuviikosta päätin lopettaa moisen ja eilen illalla alkoi vatsaan sattua lievästi, tänään sama jatkui, hieman ripulointia ja ruokahaluttomuutta sekä todella lievää pahoinvointia on ollut myös. Eikö vatsani osaa enää olla ilman bakteereita vai mistä moinen johtuu. Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta?
Riippuvaiseksi maitohappobakteereista
gefilus
1418
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Ei olisi kannattanut lopettaa tuolla tavoin kuin seinään sitä tabsujen käyttöä! Ei ihme jos maha sekoaa.. Kannattaa nyt palata samantien takaisin siihen joka toinen päivä -käyttöön ja siitä sitten vähentää vähitellen niin että otat joka kolmas päivä, sitten joka neljäs. Sitten varmaan ilman vaivoja pystyy lopettamaan kokonaan...