Et uskalla nainen

etuskalla

enää härnätä että haluat jotain. Nyt on järki niin jäässä ja paineet kovat. :D

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sbrs

      Justhan mä härnäsin. Et muka tajunnu?

      • jaaaaa

        No en ole huomannut.


    • voisiko

      Johtuisiko ettei täällä varmuudella voi tietää, kenelle jutustelee.. Itse en ole härnänny, tarkoituksella ainakaan, vaan päällimmäisenä ja tärkeimpänä on halu selvittää asioita ja omia ajatuksiaan edes.. onko se ollut härnäämistä? Miten voit ottaa tiettyjen ihmisten kommentoinnit/aloitukset juuri sinun härnäämisenä?

    • Taisittenniin

      Ettei hän halua sinun suhteesi mitään.

      • eipäsillemitäänvoi

        Voi ihan hyvin ollakin niin.


    • gvbgffhh

      varmaan niin,että nainen ei halua enää mitään,kun on nähnyt millainen leikkijä olet

    • Mitäpahaa

      Se nainen on sinulle tehnyt että sinun pitää jatkuvalla syötöllä häntä täällä mitätöidä ja haukkua.
      Miten kukaan mies voi toimia tavallasi. Oletko jotenkin sairas.

      • sairaspalsta

        Miten ihmeessä tällaiset tyhmät jutut tulee ensimmäisenä mieleen?


    • Eikö venttiili toimi? ;D

      • välilläjumissa

        No ei aina toimi.


      • Kannattaa voidella. ;D


    • Annatkojositähellyyttä

      Jos vaan oltais ihan lähekkäin eikä puhuttais mitään..

      • alkaisi

        alkaisi ainakin noin.. toisaalta hänen läheisyytensä karkoittaisi siinä hetkessä pahan ikävän olon, se riittäisi sillä hetkellä, mutta kysymyksiä on tulvinut liian pitkään, ei kait haittaisi, toivon niin, että voitaisiin puhua asioista ..

        n>m


      • kylläkäy_

        Se ois mukavaa.


      • Mukavia
        kylläkäy_ kirjoitti:

        Se ois mukavaa.

        Helliä hetkiä sulle / teille.


      • mukavaahanse
        kylläkäy_ kirjoitti:

        Se ois mukavaa.

        kannattaa vaan antaa itekin toiselle sitä minkä ite kokee kivana eikä olla pelkästään saamapuolella.


    • Änkyrämiehet

      On harvoin suosiossa ja kenenkään toivelistalla, kyllä ihmisellä / miehellä edes jonkinlaiset käytöstavat pitää sentään olla.

    • Enymmärrätätätapaa

      Miksi aina pitää kaikki ilmaista ilkeilemällä ja riitaa haastamalla, eikö aloittaja osaa puhua ihan tavallisesti kuten ihmiset yleensä keskenään puhuvat, vailla ainaista nälvimistä. Eikö yhtään ihmismäisempi voi olla.

      • eikannattaisi

        Miksi pitää kommentoida jos ei ymmärrä edes jutun juonta.


      • Ymmärryshoi

        Saman pistin kans merkille, syyttämällä toista, vaikka hymyillen niin särähtää korvaan moinen tapa.


      • talvenaatos

        Itse lähestyn tätä luovuusaspektin kautta: Alkukantaisessa kiljahtelussa on jotain vapauttavaa eikä se sulje pois myöhempää tyytyväistä seesteisyyttä., ja joissain tapauksissa suurta viisautta.

        Pitää myös muistaa, ettei kaikki täällä ole sitä miltä näyttää, vaan se voi olla todellisuudessa jotain aivan muuta; paljon parempaa tai sitten huonoakin huonompaa ;)


      • Miesminäkin
        eikannattaisi kirjoitti:

        Miksi pitää kommentoida jos ei ymmärrä edes jutun juonta.

        Ja ellei aloitus ole täyttä kettuilua ja vittuilua jollekin naiselle niin ei sitten mikään, jälkimmäiselle joo - ihmiselle sama, ei hyvän käytöksen toivominen kai sentään syyttämistä ole vai mitä mieltä olet sinä joo - ihminen. Menetkö aina barrikaadeille vain sen vuoksi että saat sanoa että saman pistin merkille. Ihmeellistä on teidän naisväen käytös nykypäivänä. Minä ainakin allekirjoitan täysin edellä olevan kommentin tältä " en ymmärrätätätapaa.


      • Heisinäviisassiinä
        eikannattaisi kirjoitti:

        Miksi pitää kommentoida jos ei ymmärrä edes jutun juonta.

        Kerropa meille sitten jutun juoni mikä se on, minäkin pidin aloitusta vittuiluna, annahan tulla.


      • eiselittelyä

        No ei sitä vittuiluksi ollut tarkoitettu. Ehkä siitä sitten voi saada sellaisen käsityksen jos sitä tulkitsee eri taajuuksilla.


    • nytsä

      naapurin mies olet käsittänyt jotain väärin. En minä sinua halua. Ja ihmettelen mikä se episodi siellä ikkunan alla oikein oli. Niinko huomaat, niin tämä on vähän sotkuista hommaa.

    • josolis

      vaan oikee mies kyseessä ja ei olisi pelkän piiraan perässä, niin miksipä ei.

    • Osaatkosinäap

      Kunnioittaa toista ihmistä. Tai kohdella koskaan kunnioittavasti. Vai onko sinun tavaramerkkisi aina jonkinlainen riitasointu kaikessa.

    • eitajuaei

      Miten joku saa aloituksesta ilkeän?

      • Vakavanaha

        Lukijoilla järki on niin jäässä että huumorikaan ei läpäise sitä.
        No, ehkä liian herkkänä. Jotku ei tykkää leikkisästä piikittelystä ja se on ymmärrettävää. Mua ei haittaa. Yleensä.


      • Väinämöinen_
        Vakavanaha kirjoitti:

        Lukijoilla järki on niin jäässä että huumorikaan ei läpäise sitä.
        No, ehkä liian herkkänä. Jotku ei tykkää leikkisästä piikittelystä ja se on ymmärrettävää. Mua ei haittaa. Yleensä.

        Niin, yleensä. Mutta siinä kohtaa kun se ns. leikkisä piikittely onkin muuttunut jatkuvaksi ja tahalliseksi ilkeilyksi niin asia on ihan toinen. Huumorin piikkiin saadaan sotkettua paljon tahallista ilkeyttä.


    • aitoriitta

      En halua enää mitään. Voi olla, että olen ollut ihastunut haavekuvaan
      mutta sekin on ohi. Kaikki on ohi. Usko jo. Olen ymmärtänyt, että et halua olla edes tekemisissä millään tavalla ja se on ihan ok. En sitä enää yritä. Päästän sinut rauhaan. Vähän hämäännyn aina, kun valitat yksinäisyyttä ym. Minä voin mennä pois. Tämä juttu on tullut pisteeseen.

    • Olet

      Taaksejäänyttä elämää.

      • kukaoletkin

        Ollaan sulle


    • Tottaomallakohdalla

      En niin. Olen ajatellut, että mun pitää osata käyttäytyä, eikä niinkään villiksi heittäytyä.

    • härnääjäsi_

      Voisimme yhdessä purkaa paineita, mitäs sanoisit siitä?

      • sitäkin

        Mitäs muuta kutsu?


      • ootsexy

        No sopiiko tänään? Voiko sinne tulla? Ja pitäisi tietysti olla myös oikea henkilö kyseessä. Mieli kyllä tekisi.


    • niih

      Pepusta koko ketju!

    • niinpäniin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe