Verkostomarkkinoijat ovat TYHMIÄ

Naurattaa niin vitusti kun verkostomarkkinoijat luulevat että "minä puhun noille mitä ne haluaa kuulla" ja sitten luulee että sen perusteella ihmiset ostaa mitä joku tyhmä verkostomarkkinoija-sika puhuu.

Nyrkkiä verkostomarkkinoijille!

ps. BossLady on varmaan joku mode täällä, koska ensin ilmestyi mun threadiin jotakin skeidaa ja sitten yks toinenkin mun vanha threadi oli noussut ylös eli jostain oli nähnyt, että sama kirjoittaja! Prööt ulostetta BossLadylle!
Ilmoita

Hei, oletko miettinyt, että voisi olla hyvä käydä juttelemassa jollekulle - kunnallisella puolella on myös pätevää ja ystävällistä henkilökunttaa, ja he kuuntelevat - eivät tuomitse.

HYvällä onnella määräävät kivoja pillereitä, joiden avulla tuo paha olo saattaa vähentyä :)

Kokeile!
Ilmoita
Eikun ota tujaus laadukasta kalaöljy-oliiviöljy sekoitusta ja parit vitamiinit perään niin elämä helpottuu. Jos syöpä paranee niin eiköhän totuuden puhuminenkin vaimene niillä tuotteilla!!
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Verkostomarkkinoijat ovat TYHMIÄ

Naurattaa niin vitusti kun verkostomarkkinoijat luulevat että "minä puhun noille mitä ne haluaa kuulla" ja sitten luulee että sen perusteella ihmiset ostaa mitä joku tyhmä verkostomarkkinoija-sika puhuu.

Nyrkkiä verkostomarkkinoijille!

ps. BossLady on varmaan joku mode täällä, koska ensin ilmestyi mun threadiin jotakin skeidaa ja sitten yks toinenkin mun vanha threadi oli noussut ylös eli jostain oli nähnyt, että sama kirjoittaja! Prööt ulostetta BossLadylle!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta