Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Miehet keskenään

Haluaisiko joku mies suudella pitkään 54v miehen kanssa?
804883
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 80

Vanhimmat

Moi...Mistäpäin oot ??

T. 42v. kaveri Hki

Äänestä

Olis kiva kokeilla ja vähän muutakin samalla!

Äänestä
  • Niin olis...

Äänestä

Minä haluun. Saanko myös munaa?

Äänestä

moi. keskisuomesta 61v

Äänestä
  • Öööö...kehari

Äänestä

Moi
Haluaisin. Hitaasti ja pitkään. Pirkanmaa. 48v. Laita viestiä

1Äänestä

Hei nim. Pusuja se olis ihanaa suudella sinua pitkään ja sen jälkeen vatsaa ja muita paikkoja se olis ihanaa

1Äänestä

Miesten välinen suutelu tosi kiihottavaa.

1Äänestä

ei halua

Äänestä

Haluais! Haluais kyllä muutakin, mut eihän ne poissulje toisiaan.

Äänestä

maailman ihaninta jos sais suudella miestä!!!!

1Äänestä

ihaninta mitä tiedän, kuin homottelua....ihanaa

Äänestä
  • Öööö..kehari spede

Äänestä

olen haluan olla kanssasi alasti suudellaan hartaasti pidetään toistemme kullista hierotaan kullimme seisomaan ja suudellaan pitempään nauttisimme molemmat mies hämeestä

1Äänestä

Tässä olis 70 ukm mies joka haluais erittäin mielellään suudella sinua 54 mies. missa asut?
Terv. Rappari

1Äänestä
  • Hyi saatana fossiili

Äänestä

• 58v ukm pks olisi kiinnostunut. Miten edetään?

Äänestä

• Tässä toinen 70 ukm joka kiihoittuu kovasti suutelemalla miehen kanssa. Kalu seisoo jo pelkästä ajatuksesta. Suuteleminen innostaa tekemään paljon muutakin. Rappari, olispa mahtava tavata sinun kanssa. Aleksi

1Äänestä

• Anonyymi00100 kirjoitti:

Tässä toinen 70 ukm joka kiihoittuu kovasti suutelemalla miehen kanssa. Kalu seisoo jo pelkästä ajatuksesta. Suuteleminen innostaa tekemään paljon muutakin. Rappari, olispa mahtava tavata sinun kanssa. Aleksi

Kiihottaa jo lukeminen ja ajatus suutelemisesta ja hyväilemisestä 73 v

2Äänestä

• Wau! Olisin kyllä kiinnostunut "rappari" aikamiehestä. Ikä hyvä minulle sopiva kun liki samoissa kymmenissä.
    Jos olisit vaikka isokourainen ex-raksamies, muutenkin miehen mittainen roteva tms. kaveri olisi kiinnostaa! Ukkomies tsi ex-, ja kokenut rakastaja ja kaveri voisi olla sinkulle paras tyyppi?
    Mutta tämä foorumi ei anna parhaita "deittejä" todellisiin kontakteihin mahdollisuutta, kun tää on tällaista kun on...
    Mutta kiinnostusta näyttää olevan kaikkialla.

"Haaveissa mun..."

1Äänestä

Hyvinkäällä olisin suutelen hyvin. M 63v

Äänestä
  • Bakteeripesä yök

Äänestä

70v.bi.Joensuu.Haluisin pitkiä kielisuuteluita.Kaikki muukin käy.

2Äänestä

Uu­­s­i sek­si­­­tea­­­tteri ava­utu­u Su­­ome­­en! Kutsu­­­mme kai­­kk­i. Il­­mo­­it­tau­tum­­­ine­­­n ry­hmäämm­e tä­­­äll­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/W6d2N1

Äänestä

Oisko JKL/ymp ketään M64v

Äänestä
  • Hml Tykkäisin imettää rintoja hyvät nännit. M 60v

Äänestä

Joensuu 70v. Olen 72v bi ukm .Tykkään pitkistä kielisuuteluista.Myös nännisuutelu kiihottaa.Olen Joensuusta.

1Äänestä

Antasin kielareita ja runkkaisin sua samalla. M 64v JKL seutu

2Äänestä

72v. Joensuu.Seuraa Runkkupaikat karttaa sieltä löytyy.

1Äänestä

Olen 60 v mies pk seudulta ja olisi mukava löytää ikäiseni tai vanhempi suuteleva mies.

Äänestä
  • Mä 60+ runkkariukkomies, ja kerran olen suudellut ikämiehen kanssa. Oli tosi kiimainen ja kiihottava kokemus, kaveri tuli pimeessä paikassa lähelle ja sillä jöpöttävä siitin sepaluksesta esillä, mä otin oman myös esiin ja alattiin vedellä toisiamme. Sit se yhtäkkiä vei huulet mun huulille ja työnteli kieltä sisään ja alkoi imeä mun kieltä suuhunsa. Aiemmin ajatus miesten suutelusta lähinnä etonut, mutta nyt kun itse sen koki, niin se oli aivan järkyttävän kiimainen kokemus, mulla meinasi polvet pettää kiihotuksesta.

2Äänestä

• Anonyymi00108 kirjoitti:

Mä 60+ runkkariukkomies, ja kerran olen suudellut ikämiehen kanssa. Oli tosi kiimainen ja kiihottava kokemus, kaveri tuli pimeessä paikassa lähelle ja sillä jöpöttävä siitin sepaluksesta esillä, mä otin oman myös esiin ja alattiin vedellä toisiamme. Sit se yhtäkkiä vei huulet mun huulille ja työnteli kieltä sisään ja alkoi imeä mun kieltä suuhunsa. Aiemmin ajatus miesten suutelusta lähinnä etonut, mutta nyt kun itse sen koki, niin se oli aivan järkyttävän kiimainen kokemus, mulla meinasi polvet pettää kiihotuksesta.

Oletko missä. T. Rukkari ukm myös

1Äänestä

• Anonyymi00109 kirjoitti:

Oletko missä. T. Rukkari ukm myös

pks, sä?

Äänestä

• Anonyymi00111 kirjoitti:

pks, sä?

Onko emailii?

Äänestä

• Anonyymi00111 kirjoitti:

pks, sä?

Mä Hyvikäällä.

Äänestä

Löytyykö suutelevaa 60-90v miestä Espoosta 62v ukkomiehelle? Aikaa sekä päivällä että illalla ja paikka löytyy myös.

Äänestä
  • 68v hki voisi olla kiinnostunut. Muna ei seiso enää kunnolla mutta läheisyyttä kaipaan. Miten saada yhteys toisiimme?

1Äänestä

• Tässä myös 71 v jota kiinnostaa läheisyys ja suudelmat. Vaimo ei enää halua läheisyyttä minun kanssa varmaan siksi että olen ylipainoinen(n120kg). Myös Espoossa mutta kunka löydämme toisemme. Tänne ei voi yhteystietoja laittaa.

1Äänestä

• Anonyymi00116 kirjoitti:

Tässä myös 71 v jota kiinnostaa läheisyys ja suudelmat. Vaimo ei enää halua läheisyyttä minun kanssa varmaan siksi että olen ylipainoinen(n120kg). Myös Espoossa mutta kunka löydämme toisemme. Tänne ei voi yhteystietoja laittaa.

Voi kun löytäisin sinunlaisen mies kaverin.
    T 62v biukm Espoo

1Äänestä

Suutelin miestä ekakerran, kovaksi
tulimme, valtava kiima päälle.
Suudeltiin, imettiin toistemme kaluja.
Haluais uudestaan kokea.

2Äänestä
  • Kokemusta miesten välisestä hellyydestä muutamia, suutelua samalla toisen silittelyä, suukottelua eri puolelle kehoa ja nännien imemistä. Siirtyen toistemme päälle jotta molemmat saa toistenssa kalun suuhun. T. Bi ukm 60v

2Äänestä

Todella kiihottavaa maata miehen alla ja suudella kiihkeästi ja tuntea hänen kovettuvat kalun vasten latex mekkoa🤤

2Äänestä
  • Totta! Ukm 60v

Äänestä

Miesten välinen suutelu on ihanan kiimaista. Muutaman kerran saanut kokea.
t. 48vbi

2Äänestä
  • Mistä päin olet? T. Bi ukm 60v

Äänestä

Haluisin suudella, alasti oltais
painautuisimme vartalot vastakkain,mitähän tekisimme?

1Äänestä

Suuteleva 70v. ukm Joensuussa Mistä löytäis kaverin.

Äänestä

Suuteleminen m+m kanssa, alkaa
tuntua kullissa.
Suudelmalla aloittaa ja koskettelemalla, siitä lähtee.
Kullin ottaa esille, sitäkin vois suudella. 08 alue seniori suuteleminen tekee hyvää.

1Äänestä
  • Suuteleminen saa kullin kovaksi,
    08 seniori, kulliakin vois pussata.

Äänestä

• 08 alue, suutelu on ihanaa ja kiimaista

Äänestä

• Anonyymi00144 kirjoitti:

08 alue, suutelu on ihanaa ja kiimaista

Suutelu on ihanaa, kovat kullit kädessä, imeä
    nännejä, mitä muuta?

1Äänestä

n.10 vuotta sitten ainoa seksikokemus miehen kanssa. Saunailta olutta ja reissussa kahdestaan. Istuimme takan edessä pyyhkeet päällä ja huomasin että kaverilla alkoi jäykistymään. Aloin myös kosketella itseäni ja kohta kummallakin kalut hienosti pystyssä. Oluesta rohkaistuna hän tuli ja otti ja otti hienosti suuhun. Nyt asiaan. Kun laukesin suutelimme ja sain omaa spermaa suuhun. Kun oli minun vuoro niin pidin myös lämpimän paksun sperman suussa ja suutelin häntä. Oli aika upeaa ja homma toistui viikonlopun aikana pari kertaa

1Äänestä
  • MMMAHTAWAAAAA !!!!! upeaa !!!!! SPERMAT TOISTENSA SUUHUN SUUDELMAN KAUTTA.

Äänestä

Miesten välinen suutelu niin ihanaa, kielien imeminen aahh.. niinkuin ottais suihin kun imee toisen kieltä syvälle suuhun. Kerran tän saanut kokee toisen seniorin kanssa. T:umm60plus

2Äänestä

Joensuussa seniori ukm joka haluais suutelua.Kaikki muukin kiinostaa.

Äänestä

Suutelut on jäänyt. Mutta nännien imentää se tuntuu ihanalta. Kiva pitää läpikuultavaa paitaa mistä näkyy läpi ja muutenkin pukeutua vähän paljastavasti. On ollut mahtavia kokemuksia autossa kun hyväillään joka paikasta. Ei kiirettä. Seniori miesten kesken.

1Äänestä

On kyllä tosi ihanaa sudella miehen kanssa! Olen kolme kertaa ollut tilanteessa että mies on yllättäen suudellut minua. Se tuntui todella kiihottavalta ja vastasin suudelmiin. Olisi tosi ihanaa taas suudella miestä ja samalla hyväillä hänen kullia! Toivottavasti vielä onnistuisi!

2Äänestä

Seniori mies mistä päin.Haluisin nänni kiihotuta.

Äänestä
  • Minustakin nännien hyväily ja imeminen on ihanaa!

1Äänestä

Olen 61 v kaveri Espoosta ja etsin ikäistäni suutelu kaveria. Ei vain löydy!
Kiihkeät suudelmat voi johtaa mihin vaan….

Äänestä
  • Niin voi ja mitä sen ihanampaa!,

Äänestä

• Olen kyllä sinua vanhempi, mutta suuteleminen ja nännien imeminen ja runkkailu kiinnostaa! Lisäksi jos kaveri olisi pukeutunut naisen seksikkääseen asuun!

Äänestä

Kiihkeätä suutelua. Nännien imentää. Olen seniori Pirkanmaalta

1Äänestä
  • Ihanaa suudella ja imeä nännejä. Kiva kokemus levarilla. Olin tupakalla ja viereen tuli kiva mies. Heti samantien hyväili mun tiukkoja housuja ja kiinni lähekkäin suutelua ja näykkimään nännnejä. Hivelyä joka paikasta. Kiinni jäämisen pelko lisää kiimaa. Annoin mennä. Olin passiivinen ja annoin hyväillä ja puristella. Lopuksi molemmat laukesi kun runkattiin. Vaikka olen jo seniori ikäinen niin mikään ei estä nautintoa ja pukeutumasta naisten tiukkoihin wetlook ja pvc housuihin. Vielä läpinäkyvä paita. Ym....

2Äänestä

Seniori mies Joensuussa etsii seniori kaveria suutelemaan ja nännien hyväilyyn.Kaikki muukin kiinostaa.

Äänestä

Kyllä sitä vois pussailakki, kun on kalu kädessä molemmilla, nännejä imiä ja muutakin.
Kova jöpötys, kun ajattelee näitä kaikkea kivoja
juttuja, 75v

1Äänestä

Miten voitais tavata.Olisko paikkaa.Mies Joensuusta.

Äänestä

Pukisimme kummakin ihanat sukkahousut ja makaisime sängyllä toisiimme kietotuneina ja kiihkeän hellästi suudellen

1Äänestä
  • Tuo olisi kiva toteuttaa, voisin sen jälkeen imeä ja nuolla sukkahousujen päältä ihanaa kulliasi niin kauan että laukeat ja spermaa tulisi niiden läpi...

1Äänestä

• Tuo olis kiimasta. 67v. JKL seutu

Äänestä

Suudella , nännien imeminen, käsi kullissa koittelisi sormella pyllyn reikää.

Äänestä
  • Ihanaa suudella, haluan että imet mun herkkiä nännejäni, runkkaisit isoa kulliani ja välillä ottaisit sen suuhusi, kulta työnnä jo sormesi piukkaan pepun reikääni! Nyt minä tulen! Spermaa tulee sykkeellä....

1Äänestä

• Anonyymi00149 kirjoitti:

Ihanaa suudella, haluan että imet mun herkkiä nännejäni, runkkaisit isoa kulliani ja välillä ottaisit sen suuhusi, kulta työnnä jo sormesi piukkaan pepun reikääni! Nyt minä tulen! Spermaa tulee sykkeellä....

Ihanaa suudella sinua, kulta. Työnnä kielesi syvälle suuhuni, anna kuolan valua ja himon täyttää mielesi. Kielemme leikkivät toistensa kanssa. Hierotaan sukkahousuissa olevia kaluja yhteen. Ne rakastava toisiaan erittäen makeaa kiimalimaa. Kostea nylon. Haluan imeä terskaasi ja maistaa paksua spermaasi. Suudella ihania spermasuudelmia

2Äänestä

ÄÄRETTÖMÄN MONI HALUAIS, TIETYSTI ... KARHEAA TOISTA KARHEAA IHOA WASTEN, NAM ...

1Äänestä

Suutelu kiihottaa,painautua toisiamme vasten,tuntea toisen kalu omaani vasten. Suutelu saa kalun kovaksi, haluttaa.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Pusuja kirjoitti:

Haluaisiko joku mies suudella pitkään 54v miehen kanssa?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu