Miehet keskenään

Pusuja

Haluaisiko joku mies suudella pitkään 54v miehen kanssa?

66

3879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi...Mistäpäin oot ??

T. 42v. kaveri Hki

• Kakesi53

Olis kiva kokeilla ja vähän muutakin samalla!

• 42vkaveriHki

Niin olis...

• K..u..t..s..u..n..i-...-

Minä haluun. Saanko myös munaa?

• matura

moi. keskisuomesta 61v

• Anonyymi

Öööö...kehari

• Moi
      Haluaisin. Hitaasti ja pitkään. Pirkanmaa. 48v. Laita viestiä

• Tnhyvää

Hei nim. Pusuja se olis ihanaa suudella sinua pitkään ja sen jälkeen vatsaa ja muita paikkoja se olis ihanaa

• Anonyymi

Miesten välinen suutelu tosi kiihottavaa.

• Anonyymi

ei halua

• Haluais! Haluais kyllä muutakin, mut eihän ne poissulje toisiaan.

• Anonyymi

maailman ihaninta jos sais suudella miestä!!!!

• Anonyymi

ihaninta mitä tiedän, kuin homottelua....ihanaa

• Anonyymi

Öööö..kehari spede

• Anonyymi
    • Anonyymi

olen haluan olla kanssasi alasti suudellaan hartaasti pidetään toistemme kullista hierotaan kullimme seisomaan ja suudellaan pitempään nauttisimme molemmat mies hämeestä

• Anonyymi

Tässä olis 70 ukm mies joka haluais erittäin mielellään suudella sinua 54 mies. missa asut?
      Terv. Rappari

• Anonyymi

Hyi saatana fossiili

• Anonyymi

58v ukm pks olisi kiinnostunut. Miten edetään?

• Anonyymi

Tässä toinen 70 ukm joka kiihoittuu kovasti suutelemalla miehen kanssa. Kalu seisoo jo pelkästä ajatuksesta. Suuteleminen innostaa tekemään paljon muutakin. Rappari, olispa mahtava tavata sinun kanssa. Aleksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä toinen 70 ukm joka kiihoittuu kovasti suutelemalla miehen kanssa. Kalu seisoo jo pelkästä ajatuksesta. Suuteleminen innostaa tekemään paljon muutakin. Rappari, olispa mahtava tavata sinun kanssa. Aleksi

Kiihottaa jo lukeminen ja ajatus suutelemisesta ja hyväilemisestä 73 v

• Anonyymi

Wau! Olisin kyllä kiinnostunut "rappari" aikamiehestä. Ikä hyvä minulle sopiva kun liki samoissa kymmenissä.
        Jos olisit vaikka isokourainen ex-raksamies, muutenkin miehen mittainen roteva tms. kaveri olisi kiinnostaa! Ukkomies tsi ex-, ja kokenut rakastaja ja kaveri voisi olla sinkulle paras tyyppi?
        Mutta tämä foorumi ei anna parhaita "deittejä" todellisiin kontakteihin mahdollisuutta, kun tää on tällaista kun on...
        Mutta kiinnostusta näyttää olevan kaikkialla.

"Haaveissa mun..."

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hyvinkäällä olisin suutelen hyvin. M 63v

• Anonyymi

Bakteeripesä yök

• Anonyymi
    • Anonyymi

70v.bi.Joensuu.Haluisin pitkiä kielisuuteluita.Kaikki muukin käy.

• Anonyymi

Uu­­s­i sek­si­­­tea­­­tteri ava­utu­u Su­­ome­­en! Kutsu­­­mme kai­­kk­i. Il­­mo­­it­tau­tum­­­ine­­­n ry­hmäämm­e tä­­­äll­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/W6d2N1

• Anonyymi

Oisko JKL/ymp ketään M64v

• Anonyymi

Hml Tykkäisin imettää rintoja hyvät nännit. M 60v

• Anonyymi

Joensuu 70v. Olen 72v bi ukm .Tykkään pitkistä kielisuuteluista.Myös nännisuutelu kiihottaa.Olen Joensuusta.

• Anonyymi

Antasin kielareita ja runkkaisin sua samalla. M 64v JKL seutu

• Anonyymi

72v. Joensuu.Seuraa Runkkupaikat karttaa sieltä löytyy.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olen 60 v mies pk seudulta ja olisi mukava löytää ikäiseni tai vanhempi suuteleva mies.

• Anonyymi

Mä 60+ runkkariukkomies, ja kerran olen suudellut ikämiehen kanssa. Oli tosi kiimainen ja kiihottava kokemus, kaveri tuli pimeessä paikassa lähelle ja sillä jöpöttävä siitin sepaluksesta esillä, mä otin oman myös esiin ja alattiin vedellä toisiamme. Sit se yhtäkkiä vei huulet mun huulille ja työnteli kieltä sisään ja alkoi imeä mun kieltä suuhunsa. Aiemmin ajatus miesten suutelusta lähinnä etonut, mutta nyt kun itse sen koki, niin se oli aivan järkyttävän kiimainen kokemus, mulla meinasi polvet pettää kiihotuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä 60 runkkariukkomies, ja kerran olen suudellut ikämiehen kanssa. Oli tosi kiimainen ja kiihottava kokemus, kaveri tuli pimeessä paikassa lähelle ja sillä jöpöttävä siitin sepaluksesta esillä, mä otin oman myös esiin ja alattiin vedellä toisiamme. Sit se yhtäkkiä vei huulet mun huulille ja työnteli kieltä sisään ja alkoi imeä mun kieltä suuhunsa. Aiemmin ajatus miesten suutelusta lähinnä etonut, mutta nyt kun itse sen koki, niin se oli aivan järkyttävän kiimainen kokemus, mulla meinasi polvet pettää kiihotuksesta.

Oletko missä. T. Rukkari ukm myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko missä. T. Rukkari ukm myös

pks, sä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pks, sä?

Onko emailii?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pks, sä?

Mä Hyvikäällä.

• Anonyymi

Löytyykö suutelevaa 60-90v miestä Espoosta 62v ukkomiehelle? Aikaa sekä päivällä että illalla ja paikka löytyy myös.

• Anonyymi

68v hki voisi olla kiinnostunut. Muna ei seiso enää kunnolla mutta läheisyyttä kaipaan. Miten saada yhteys toisiimme?

• Anonyymi

Tässä myös 71 v jota kiinnostaa läheisyys ja suudelmat. Vaimo ei enää halua läheisyyttä minun kanssa varmaan siksi että olen ylipainoinen(n120kg). Myös Espoossa mutta kunka löydämme toisemme. Tänne ei voi yhteystietoja laittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä myös 71 v jota kiinnostaa läheisyys ja suudelmat. Vaimo ei enää halua läheisyyttä minun kanssa varmaan siksi että olen ylipainoinen(n120kg). Myös Espoossa mutta kunka löydämme toisemme. Tänne ei voi yhteystietoja laittaa.

Voi kun löytäisin sinunlaisen mies kaverin.
        T 62v biukm Espoo

• Anonyymi

Suutelin miestä ekakerran, kovaksi
      tulimme, valtava kiima päälle.
      Suudeltiin, imettiin toistemme kaluja.
      Haluais uudestaan kokea.

• Anonyymi

Kokemusta miesten välisestä hellyydestä muutamia, suutelua samalla toisen silittelyä, suukottelua eri puolelle kehoa ja nännien imemistä. Siirtyen toistemme päälle jotta molemmat saa toistenssa kalun suuhun. T. Bi ukm 60v

• Todella kiihottavaa maata miehen alla ja suudella kiihkeästi ja tuntea hänen kovettuvat kalun vasten latex mekkoa🤤

• Anonyymi

Totta! Ukm 60v

• Anonyymi

Miesten välinen suutelu on ihanan kiimaista. Muutaman kerran saanut kokea.
      t. 48vbi

• Anonyymi

Mistä päin olet? T. Bi ukm 60v

• Anonyymi

Haluisin suudella, alasti oltais
      painautuisimme vartalot vastakkain,mitähän tekisimme?

• Anonyymi

Suuteleva 70v. ukm Joensuussa Mistä löytäis kaverin.

• Anonyymi

Suuteleminen m+m kanssa, alkaa
      tuntua kullissa.
      Suudelmalla aloittaa ja koskettelemalla, siitä lähtee.
      Kullin ottaa esille, sitäkin vois suudella. 08 alue seniori suuteleminen tekee hyvää.

• Anonyymi

Suuteleminen saa kullin kovaksi,
        08 seniori, kulliakin vois pussata.

• Anonyymi

n.10 vuotta sitten ainoa seksikokemus miehen kanssa. Saunailta olutta ja reissussa kahdestaan. Istuimme takan edessä pyyhkeet päällä ja huomasin että kaverilla alkoi jäykistymään. Aloin myös kosketella itseäni ja kohta kummallakin kalut hienosti pystyssä. Oluesta rohkaistuna hän tuli ja otti ja otti hienosti suuhun. Nyt asiaan. Kun laukesin suutelimme ja sain omaa spermaa suuhun. Kun oli minun vuoro niin pidin myös lämpimän paksun sperman suussa ja suutelin häntä. Oli aika upeaa ja homma toistui viikonlopun aikana pari kertaa

• Anonyymi

Miesten välinen suutelu niin ihanaa, kielien imeminen aahh.. niinkuin ottais suihin kun imee toisen kieltä syvälle suuhun. Kerran tän saanut kokee toisen seniorin kanssa. T:umm60plus

• Anonyymi

Joensuussa seniori ukm joka haluais suutelua.Kaikki muukin kiinostaa.

• Anonyymi

Suutelut on jäänyt. Mutta nännien imentää se tuntuu ihanalta. Kiva pitää läpikuultavaa paitaa mistä näkyy läpi ja muutenkin pukeutua vähän paljastavasti. On ollut mahtavia kokemuksia autossa kun hyväillään joka paikasta. Ei kiirettä. Seniori miesten kesken.

• Anonyymi

On kyllä tosi ihanaa sudella miehen kanssa! Olen kolme kertaa ollut tilanteessa että mies on yllättäen suudellut minua. Se tuntui todella kiihottavalta ja vastasin suudelmiin. Olisi tosi ihanaa taas suudella miestä ja samalla hyväillä hänen kullia! Toivottavasti vielä onnistuisi!

• Anonyymi

Seniori mies mistä päin.Haluisin nänni kiihotuta.

• Anonyymi

Minustakin nännien hyväily ja imeminen on ihanaa!

• Anonyymi

Olen 61 v kaveri Espoosta ja etsin ikäistäni suutelu kaveria. Ei vain löydy!
      Kiihkeät suudelmat voi johtaa mihin vaan….

• Anonyymi

Niin voi ja mitä sen ihanampaa!,

• Anonyymi

Olen kyllä sinua vanhempi, mutta suuteleminen ja nännien imeminen ja runkkailu kiinnostaa! Lisäksi jos kaveri olisi pukeutunut naisen seksikkääseen asuun!

• Anonyymi

Kiihkeätä suutelua. Nännien imentää. Olen seniori Pirkanmaalta

• Anonyymi

Ihanaa suudella ja imeä nännejä. Kiva kokemus levarilla. Olin tupakalla ja viereen tuli kiva mies. Heti samantien hyväili mun tiukkoja housuja ja kiinni lähekkäin suutelua ja näykkimään nännnejä. Hivelyä joka paikasta. Kiinni jäämisen pelko lisää kiimaa. Annoin mennä. Olin passiivinen ja annoin hyväillä ja puristella. Lopuksi molemmat laukesi kun runkattiin. Vaikka olen jo seniori ikäinen niin mikään ei estä nautintoa ja pukeutumasta naisten tiukkoihin wetlook ja pvc housuihin. Vielä läpinäkyvä paita. Ym....

Ketjusta on poistettu 78 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      142
      2653
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1977
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1707
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      32
      1566
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe