Miehet keskenään

Pusuja

Haluaisiko joku mies suudella pitkään 54v miehen kanssa?

51

3252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi...Mistäpäin oot ??

T. 42v. kaveri Hki

• Kakesi53

Olis kiva kokeilla ja vähän muutakin samalla!

• 42vkaveriHki

Niin olis...

• K..u..t..s..u..n..i-...-

Minä haluun. Saanko myös munaa?

• matura

moi. keskisuomesta 61v

• Anonyymi

Öööö...kehari

• Moi
      Haluaisin. Hitaasti ja pitkään. Pirkanmaa. 48v. Laita viestiä

• Tnhyvää

Hei nim. Pusuja se olis ihanaa suudella sinua pitkään ja sen jälkeen vatsaa ja muita paikkoja se olis ihanaa

• Anonyymi

Miesten välinen suutelu tosi kiihottavaa.

• Anonyymi

ei halua

• Haluais! Haluais kyllä muutakin, mut eihän ne poissulje toisiaan.

• Anonyymi

maailman ihaninta jos sais suudella miestä!!!!

• Anonyymi

ihaninta mitä tiedän, kuin homottelua....ihanaa

• Anonyymi

Öööö..kehari spede

• Anonyymi
    • Anonyymi

olen haluan olla kanssasi alasti suudellaan hartaasti pidetään toistemme kullista hierotaan kullimme seisomaan ja suudellaan pitempään nauttisimme molemmat mies hämeestä

• Anonyymi

Tässä olis 70 ukm mies joka haluais erittäin mielellään suudella sinua 54 mies. missa asut?
      Terv. Rappari

• Anonyymi

Hyi saatana fossiili

• Anonyymi

58v ukm pks olisi kiinnostunut. Miten edetään?

• Anonyymi

Tässä toinen 70 ukm joka kiihoittuu kovasti suutelemalla miehen kanssa. Kalu seisoo jo pelkästä ajatuksesta. Suuteleminen innostaa tekemään paljon muutakin. Rappari, olispa mahtava tavata sinun kanssa. Aleksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä toinen 70 ukm joka kiihoittuu kovasti suutelemalla miehen kanssa. Kalu seisoo jo pelkästä ajatuksesta. Suuteleminen innostaa tekemään paljon muutakin. Rappari, olispa mahtava tavata sinun kanssa. Aleksi

Kiihottaa jo lukeminen ja ajatus suutelemisesta ja hyväilemisestä 73 v

• Anonyymi

Wau! Olisin kyllä kiinnostunut "rappari" aikamiehestä. Ikä hyvä minulle sopiva kun liki samoissa kymmenissä.
        Jos olisit vaikka isokourainen ex-raksamies, muutenkin miehen mittainen roteva tms. kaveri olisi kiinnostaa! Ukkomies tsi ex-, ja kokenut rakastaja ja kaveri voisi olla sinkulle paras tyyppi?
        Mutta tämä foorumi ei anna parhaita "deittejä" todellisiin kontakteihin mahdollisuutta, kun tää on tällaista kun on...
        Mutta kiinnostusta näyttää olevan kaikkialla.

"Haaveissa mun..."

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hyvinkäällä olisin suutelen hyvin. M 63v

• Anonyymi

Bakteeripesä yök

• Anonyymi
    • Anonyymi

70v.bi.Joensuu.Haluisin pitkiä kielisuuteluita.Kaikki muukin käy.

• Anonyymi

Uu­­s­i sek­si­­­tea­­­tteri ava­utu­u Su­­ome­­en! Kutsu­­­mme kai­­kk­i. Il­­mo­­it­tau­tum­­­ine­­­n ry­hmäämm­e tä­­­äll­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/W6d2N1

• Anonyymi

Oisko JKL/ymp ketään M64v

• Anonyymi

Hml Tykkäisin imettää rintoja hyvät nännit. M 60v

• Anonyymi

Joensuu 70v. Olen 72v bi ukm .Tykkään pitkistä kielisuuteluista.Myös nännisuutelu kiihottaa.Olen Joensuusta.

• Anonyymi

Antasin kielareita ja runkkaisin sua samalla. M 64v JKL seutu

• Anonyymi

72v. Joensuu.Seuraa Runkkupaikat karttaa sieltä löytyy.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olen 60 v mies pk seudulta ja olisi mukava löytää ikäiseni tai vanhempi suuteleva mies.

• Anonyymi

Mä 60+ runkkariukkomies, ja kerran olen suudellut ikämiehen kanssa. Oli tosi kiimainen ja kiihottava kokemus, kaveri tuli pimeessä paikassa lähelle ja sillä jöpöttävä siitin sepaluksesta esillä, mä otin oman myös esiin ja alattiin vedellä toisiamme. Sit se yhtäkkiä vei huulet mun huulille ja työnteli kieltä sisään ja alkoi imeä mun kieltä suuhunsa. Aiemmin ajatus miesten suutelusta lähinnä etonut, mutta nyt kun itse sen koki, niin se oli aivan järkyttävän kiimainen kokemus, mulla meinasi polvet pettää kiihotuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä 60 runkkariukkomies, ja kerran olen suudellut ikämiehen kanssa. Oli tosi kiimainen ja kiihottava kokemus, kaveri tuli pimeessä paikassa lähelle ja sillä jöpöttävä siitin sepaluksesta esillä, mä otin oman myös esiin ja alattiin vedellä toisiamme. Sit se yhtäkkiä vei huulet mun huulille ja työnteli kieltä sisään ja alkoi imeä mun kieltä suuhunsa. Aiemmin ajatus miesten suutelusta lähinnä etonut, mutta nyt kun itse sen koki, niin se oli aivan järkyttävän kiimainen kokemus, mulla meinasi polvet pettää kiihotuksesta.

Oletko missä. T. Rukkari ukm myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko missä. T. Rukkari ukm myös

pks, sä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pks, sä?

Onko emailii?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pks, sä?

Mä Hyvikäällä.

• Anonyymi

Löytyykö suutelevaa 60-90v miestä Espoosta 62v ukkomiehelle? Aikaa sekä päivällä että illalla ja paikka löytyy myös.

• Anonyymi

68v hki voisi olla kiinnostunut. Muna ei seiso enää kunnolla mutta läheisyyttä kaipaan. Miten saada yhteys toisiimme?

• Anonyymi

Tässä myös 71 v jota kiinnostaa läheisyys ja suudelmat. Vaimo ei enää halua läheisyyttä minun kanssa varmaan siksi että olen ylipainoinen(n120kg). Myös Espoossa mutta kunka löydämme toisemme. Tänne ei voi yhteystietoja laittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä myös 71 v jota kiinnostaa läheisyys ja suudelmat. Vaimo ei enää halua läheisyyttä minun kanssa varmaan siksi että olen ylipainoinen(n120kg). Myös Espoossa mutta kunka löydämme toisemme. Tänne ei voi yhteystietoja laittaa.

Voi kun löytäisin sinunlaisen mies kaverin.
        T 62v biukm Espoo

• Anonyymi

Suutelin miestä ekakerran, kovaksi
      tulimme, valtava kiima päälle.
      Suudeltiin, imettiin toistemme kaluja.
      Haluais uudestaan kokea.

• Anonyymi

Kokemusta miesten välisestä hellyydestä muutamia, suutelua samalla toisen silittelyä, suukottelua eri puolelle kehoa ja nännien imemistä. Siirtyen toistemme päälle jotta molemmat saa toistenssa kalun suuhun. T. Bi ukm 60v

• Todella kiihottavaa maata miehen alla ja suudella kiihkeästi ja tuntea hänen kovettuvat kalun vasten latex mekkoa🤤

• Anonyymi

Totta! Ukm 60v

• Anonyymi

Miesten välinen suutelu on ihanan kiimaista. Muutaman kerran saanut kokea.
      t. 48vbi

• Anonyymi

Mistä päin olet? T. Bi ukm 60v

• Anonyymi

Haluisin suudella, alasti oltais
      painautuisimme vartalot vastakkain,mitähän tekisimme?

Ketjusta on poistettu 76 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      340
      3044
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      66
      2740
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      124
      1756
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1470
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1303
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      151
      1250
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1100
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1089
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70