Moi!
Onko teillä ollut nukkumaan mennessänne sähköisiä tuntemuksia päässänne? Päänsärystä olen kärsinyt jo jonkun aikaa. (kohdistuu enemmän vasemmalle puolelle, ja melkein samaan kohtaan) Taustalla on niskajumeja, sekä silmien hajataittoa. Tuntemukset alkavat yleensä n. 10-15min, kun olen nukkuma-asennossa, mutta en kuitenkaan nuku silloin vielä. Monesti pelästyn oiretta ja avaan silmäni ja katson eteenpäin. Viime yönäkin mukaan on tullut lihasnykäyksiä, ja yksi kunnon iso (koko vartalo), johon kyllä havahduin. Nukkumisesta ei juuri tullut mitään ja hyörein ja pöyrein varmaan joku 2h. Olen stressaaja kyllä. Lääkärillä kävin ja mainitsin asiasta. Naureskellen laittoi kyllä minut pään mri-kuvaukseen, ja totesi ettei siellä mitään ole. Minulle kyllä helpotus että pääsen.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Olisi kiva kuulla niistä ja mahdollisen diagnoosin.
Voiko pelkkä niskajumi tehdä näin radikaaleja oireita, joita minulla ei ole ennen ollut. Flunssan jälkioireet? 2 flunssaa juuri äskettäin ollut peräjälkeen..
Kiitos vastauksista etukäteen.
Sähköiset tuntemukset nukkumaan mennessä
2
85
Vastaukset
- Monisairas
Sanoisin, että kyllä voi niskajumi olla syynä jos ne sähköiset tuntemukset on enimmäkseen lähellä niskaa. Kokeile mennä päivällä makuulle vastaavaan asentoon ja seuraa tuleeko samoja oireita. Stressikin jotain voi aiheuttaa ja varsinkiin pahentaa tuntemuksia. Hyvä kun sait lähetteen viipalekuvaan, mutta olisi se lekuri voinut olla asiallisempi.
- Jappe52
Nuo nykäykset ovat minulle tuttuja. Joskus jokin lihas nykii pitkään, milloin missäkin puolella kroppaa. Fysioterapeutin mukaan jokin hermo voi olla ahtaalla. Pieniin nykäyksiin fysioterapia onkin auttanut.
Mutta sitten on isoja nykäyksiä, sanoisin niitä äkillisiksi krampeiksi. Voin herätä umpiunesta siihen, että koko kroppa saa yhden kovan krampin ja vetää minut kokonaan istuvaan asentoon. Toinen kova kramppi on suun kramppi: jos kieli jäisi hampaiden väliin, kävisi huonosti, sillä hampaat iskeytyvät valtavalla voimalla kiinni.
Olen funktionaalisen lääkärin hoidossa, koska hampaista vuosi elohopeaa koko kehoon ja ilmeisesti sitä on kertynyt myös aivoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983