A) rock-henkistä buutsi ja nahkarotsi päällä kulkevaa huoletonta hemmoa
B) poikamaista jässikkää kivailuun
C) päihteitä, bailuja, hippeilyjä rakastavaa heinähattua pilvisätkä suupielessä
D) prätkä alka maailmaa kiertävää maailman matkaajaa
E) komeaa flirttihaita joka taitaa flirttailun salat. Sitoutumaton Pelimies, joka pannut ystäväsi, sukulaisesi ja ystäväsi ystävät
F) vastuuntuntoinen aikuinen, iskä- tyyppiä olevan aviomies henkisen miehen
G) rikas pukumies. Bisnesmies.
H) julkisuudenhenkilö jonka varjolla saat statusta ja mainetta. Glamourbileitä
i) reilusti sinua vanhemman miehen. Ainakin 10 vuotta vanhempi
Haetko seurustelukumppaniksi
18
<50
Vastaukset
- Mullesopiva
Tää oli selkeesti pimpomille, mut vastaanpa huvikseni että A F I samassa paketissa olisi jo ihan liikaa pyydetty. Niin ja voi olla huoleton & vastuuntuntoinen yhtä aikaa.
- Elluhalloyb
NO EI AINAKAAN VANHEMPAA..
VANHAT MIEHET SYVÄLTÄ....👍😂😁
👁️👁️ - sellaisenhaluan
J) Urheilullista ja ulkoiluhenkistä miestä, jolta ei löydy ennakkoluuloja käydä silloin tällöin teatterissa ja museossakin.
- HeviMies69
Olen pökkinyt montaa urheilumimmiä, ovat notkeita ja tiukkoja.
- Sopiimulle
Etsin mukavaa miestä joka käyttää päihteitä päivittäin.
- Eimmuutakommenox
No baariin maanantaina klo 11 sitten. Sieltä löytyy
- minä.täältä
Sepäs se kun en hae ketään. Sopiva on jo löytynyt. Meni vaan piiloon mua kun olisin tuonut vaikeuksia.
- Knainen
Siis jos sais sellaisen ihan tavallisen vastuuntuntoisen ja järkevän
Ei mikään pikkupoika eikä tosiaan mikään keikkailija:autolla, moottoripyörällä, junalla, laivalla, lentokoneella tms
Sellainen jonka bailu ja menovaihe on ohitettu ja josta tuntuu jo hyvältä olla ihan rauhassa vaan.
Itse olen elänyt nuoruuteni jo ja siihen kuului bailut, ryyppäys, sekoilu, kotibileet ja jatkuvassa menossa olo.
Mut elin sen vaiheen niin loppuun rauhassa pakottamattakaan itseäni suhteisiin silloin kun selvästi niiden aika ei vielä ollut.
Mieheltäni odotan samaa. Sitä että se menovaihe on sinkkuna rauhassa käyty läpi ja kulutettu ne halut kuiviin ja suhteeseen kun haluaa on jo haluton enää sitä menovaihetta jatkaa
Itse sitouduin varhain vakavaan suhteeseen pitkäksi aikaa. Jäi nuoruus elämättä. Kun vapauduin useiden vuosien suhteesta olin vieläkin aika nuori ja silloin alkoi painaa meno ja bailuvaihe päälle.
Minua syyllistettiin siitä paljon ja miehet haukkui et miks vaan bailaan et koittasit jo sitoutua ja asettua aloilles. Ystävät yritti väkisin saada minua jonkun kanssa parisuhteeseen.
Yritin selittää et ei, kun en ole vielä valmis. En ole siinä pisteessä
Ensin täytyy elää tämä vaihe jotta en jatka tätä suhteessa ja pilaa kaikkea
Sinkkuna ollaan sinkku
Parisuhteessa ollaan parisuhteessa
Ei voi olla sinkkuna parisuhteessa.
Kahta ei voi olla samaan aikaan
Haluan miehen joka selvästi haluaa olla jo parisuhteessa eikä pyri yhdistämään parisuhdetta sinkkuelämään
Tietenkin aikuisuus ja kypsyys on asia mitä ei voi tarpeeksi korostaa
Äitinä olo miehelle on seksielämän tappolaukaus!
Nainen ei pysty suhtautumaan mieheen seksikumppanina ja omana teinilapsenaan samaan aikaan
Jos joutuu äidiksi ja tunteen äidillisiä tunteita omaan mieheen alkaa himot hyytyyn
Ei ei ja ei
Päihteet ja petokset nyt tappaa seksihalut kun ko. Henkilöstö tulee käytökseltä niin vastenmielinen ja silloin ei halua henkilöä panna vaan potkasta perseelle ja ovesta ulos lopullisesti - Minä11
F minä....❤️
- En_hae_mut
Ihanne olisi tällainen: Älykäs monella tapaa ,huumorin tajuinen , käyttää alkoholia vain vähän tai ei ollenkaan..
ottaisin sen vanhemman miehen kyseisistä vaihtoehdoista. ja jos olis vielä rikas, , viisas, älykäs, huumorintajuinen, urheilullinen. =)
F , jolla myös sellainen villimpikin puoli. Enkä nyt tarkoita mitään alkoholia ym.
- Mistäsmuillesaataisiin
S. 40v komistus joka jaksaa ja jaksaa. Eikun mullahan on jo sellainen!
- Kuhanhaaveilen
D) ja B) sekä F) kaikkien näiden yhdistelmä.
En kaipaa bilehileitä enkä päihteitä käyttäviä, en vanhempia en bisnesmiehiä.... En hae. Jos tulee vastaan ihminen jonka kanssa juttu sujuu paremmin kuin muiden kanssa niin mikäpä ettei. Muuten ihan hyvä tällee näin.
- josnoistapitäävalita
Minua kiinnostaa miestyyppi, jossa voi olla piirteitä A, D, F, G ja I tyypeistä, joita luettelit. Yllättävä. Monipuolinen.
- lukemattavastauksia
vastaan, etten edes hae mitään seurustelukumppania. :D Toivottavasti te halukkaat löydätte.
- pelkkää
zalITa panoseuraa. Helliä panohetkiä, vaikka kerran viikissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801562Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141024Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95922Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot141689- 53664
- 79664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641