Naiset, onko kiinostusta...

Satunnaiseen, tapailuun tälläisen, luonnossa liikkuvan ja metsästystä, ja koiraira harrastusta harrastavan, miehen kanssa? Omistan noutavan koiran ja voitas tavata silloin tällöin, myös sieni ja marjaretke käyvät. Vastaile tähän, niin sovitaan lisää. Kiitos. P.S. olen ylä-savosta, ja luotetteva, n. 60 v mies.
Ilmoita

8 Vastausta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

,,joo ois, muitta liianpitkä matka, asun e-suomessa. Sori.
Ilmoita
Kiinnostuin, missä päin vaikutat, olen "ohikulkumatkalla" kevättalvella lappiin kursille ja voisin pysähtyä, "luonasi" olen mukava n. 54v "mimmi" e-savosta.
4 VASTAUSTA:
Ota muodokas1 yhteyttä sähköpostila...
Juuso.69 kirjoitti:
pottu, "perseesees" sulle, tv. muodokas nainen!!! ;)))),,))).
Juuso.69 kirjoitti:
nuinko"halapaan" mänit????hi, hiiiii,,,,
Juuso.69 kirjoitti:
,,,haloo!!!!vastaa!!!!"HALPIKSEEN" MENNYT???????!!!!
+Lisää kommentti
,,keljuttaakoooooooo????
Ilmoita
"summuloit" männy tukkoo,, 69, löiseltä, vai????hävettääköööööööö,,, kööööö,,, vai,, hih, hei ja ratatitirallääääääääää, oo tarkempi, ens. viestilöihis kanssaaaaaaam,,,,,, hih, hei,, kiertosäkeistö alkaaa, taaaassssss,,, ;;;))))), ;;;))))),,,,,
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Naiset, onko kiinostusta...

Satunnaiseen, tapailuun tälläisen, luonnossa liikkuvan ja metsästystä, ja koiraira harrastusta harrastavan, miehen kanssa? Omistan noutavan koiran ja voitas tavata silloin tällöin, myös sieni ja marjaretke käyvät. Vastaile tähän, niin sovitaan lisää. Kiitos. P.S. olen ylä-savosta, ja luotetteva, n. 60 v mies.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta