On siinä hapsuviiksimedialla taas ohitettavaa olankohautuksella.
Bloodstock konsertti löytyy utubests
8
213
Vastaukset
- KiitosNightwish
Olin Hartwallilla katsomassa Nightwishin konserttia ja luulen, että minulta jäi kaukana istuvana yhtä sun toista noteeraamatta konsertin aikana. Erinomaista, että youtubesta tulee laadukkaita Nightwishin konserttitaltiointeja kuten tämäkin Bloodstock. Voi kelata takaisin päin ja katsella sykähdyttävämpiä tai yllättävämpiä kohtia uudestaan. Kokonaisuutena Nightwishin Bloodstock on aivan upea, ja bändi parempi kuin koskaan.
- sallinappanahka
Tosi hyvä ilme soiton laadusta tinkimättä. Kukin heittää vuorollaan pikkufillejä elvyttämään luutunutta kaavaa, mutta Kaitsu saa jopa Maestron virnistämään.:)
- Yksisilmä
Laitatko tarkan kohdan?
Itse olen pakonomaisesti jumittunut Gethsemaneen ja Devil and the Deep Dark Oceaniin, mitä nyt lämmittelyksi kuuntelen End of All Hopen ja sitten 10th Man Downin. - sallinappanahka
Katsopa kerrassaan mieletön Gethsemane vielä kerran. Kaitsulta löytyy painotuksia joka lähtöön ja biisiin. On hienoa, että Maestro antaa bändin jäsenten pelata omilla vahvuuksillaan senkin uhalla, että Nightwish ei olisi tarjistien, anettistien ja jukkisten mieleen.:)
Poikkeuksellista musikaalisuutta ja näkemystä vaatii bändin päivittäminen niin hallitusti kuin Nightwish. Vaikka moni asia on kääntynyt nurin niskoin, kaikki toimii paremmin kuin ikinä.:)
- sallinappanahka
Täytyy vielä kehaista tallenteen äänimaailmaa. Volumea vain vähän lisää, niin kyllä kuuluu.:)
- sallinappis
Onko halpiskuulokkeissani vikaa vai vääristääkö tinnitus, kun äänite kuulostaa minusta ihan hyvältä? Moni tuubikommentoija nimittäin valittaa jopa Floorin laulunääntä.
- Mpj
Jep hienoo matskuu itse olisin toivonut Kinslayeria ja The dead boy poemia kanssa esitettävänä mutta todellakin Gethsemane ja Sacrament of Wilderness ja kaikki muutkin ovat loistavia.
- sallinappanahka
Löytyvät varmaan tulevilta liveiltä. Floorissa on jotakin äärimmäistä ehdottomuutta, mitä muista ei tahdo löytyä. Kädet levälleen ja menoksi.:) https://www.youtube.com/watch?v=EJCoMiiZlf8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817