Bloodstock konsertti löytyy utubests

Britainconquared

On siinä hapsuviiksimedialla taas ohitettavaa olankohautuksella.

8

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KiitosNightwish

Olin Hartwallilla katsomassa Nightwishin konserttia ja luulen, että minulta jäi kaukana istuvana yhtä sun toista noteeraamatta konsertin aikana. Erinomaista, että youtubesta tulee laadukkaita Nightwishin konserttitaltiointeja kuten tämäkin Bloodstock. Voi kelata takaisin päin ja katsella sykähdyttävämpiä tai yllättävämpiä kohtia uudestaan. Kokonaisuutena Nightwishin Bloodstock on aivan upea, ja bändi parempi kuin koskaan.

• sallinappanahka

Tosi hyvä ilme soiton laadusta tinkimättä. Kukin heittää vuorollaan pikkufillejä elvyttämään luutunutta kaavaa, mutta Kaitsu saa jopa Maestron virnistämään.:)

• Yksisilmä

Laitatko tarkan kohdan?

Itse olen pakonomaisesti jumittunut Gethsemaneen ja Devil and the Deep Dark Oceaniin, mitä nyt lämmittelyksi kuuntelen End of All Hopen ja sitten 10th Man Downin.

• sallinappanahka

Katsopa kerrassaan mieletön Gethsemane vielä kerran. Kaitsulta löytyy painotuksia joka lähtöön ja biisiin. On hienoa, että Maestro antaa bändin jäsenten pelata omilla vahvuuksillaan senkin uhalla, että Nightwish ei olisi tarjistien, anettistien ja jukkisten mieleen.:)

Poikkeuksellista musikaalisuutta ja näkemystä vaatii bändin päivittäminen niin hallitusti kuin Nightwish. Vaikka moni asia on kääntynyt nurin niskoin, kaikki toimii paremmin kuin ikinä.:)

• sallinappanahka

Täytyy vielä kehaista tallenteen äänimaailmaa. Volumea vain vähän lisää, niin kyllä kuuluu.:)

• sallinappis

Onko halpiskuulokkeissani vikaa vai vääristääkö tinnitus, kun äänite kuulostaa minusta ihan hyvältä? Moni tuubikommentoija nimittäin valittaa jopa Floorin laulunääntä.

• Mpj

Jep hienoo matskuu itse olisin toivonut Kinslayeria ja The dead boy poemia kanssa esitettävänä mutta todellakin Gethsemane ja Sacrament of Wilderness ja kaikki muutkin ovat loistavia.

• sallinappanahka

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe