On siinä hapsuviiksimedialla taas ohitettavaa olankohautuksella.
Bloodstock konsertti löytyy utubests
8
246
Vastaukset
- KiitosNightwish
Olin Hartwallilla katsomassa Nightwishin konserttia ja luulen, että minulta jäi kaukana istuvana yhtä sun toista noteeraamatta konsertin aikana. Erinomaista, että youtubesta tulee laadukkaita Nightwishin konserttitaltiointeja kuten tämäkin Bloodstock. Voi kelata takaisin päin ja katsella sykähdyttävämpiä tai yllättävämpiä kohtia uudestaan. Kokonaisuutena Nightwishin Bloodstock on aivan upea, ja bändi parempi kuin koskaan.
- sallinappanahka
Tosi hyvä ilme soiton laadusta tinkimättä. Kukin heittää vuorollaan pikkufillejä elvyttämään luutunutta kaavaa, mutta Kaitsu saa jopa Maestron virnistämään.:)
- Yksisilmä
Laitatko tarkan kohdan?
Itse olen pakonomaisesti jumittunut Gethsemaneen ja Devil and the Deep Dark Oceaniin, mitä nyt lämmittelyksi kuuntelen End of All Hopen ja sitten 10th Man Downin. - sallinappanahka
Katsopa kerrassaan mieletön Gethsemane vielä kerran. Kaitsulta löytyy painotuksia joka lähtöön ja biisiin. On hienoa, että Maestro antaa bändin jäsenten pelata omilla vahvuuksillaan senkin uhalla, että Nightwish ei olisi tarjistien, anettistien ja jukkisten mieleen.:)
Poikkeuksellista musikaalisuutta ja näkemystä vaatii bändin päivittäminen niin hallitusti kuin Nightwish. Vaikka moni asia on kääntynyt nurin niskoin, kaikki toimii paremmin kuin ikinä.:)
- sallinappanahka
Täytyy vielä kehaista tallenteen äänimaailmaa. Volumea vain vähän lisää, niin kyllä kuuluu.:)
- sallinappis
Onko halpiskuulokkeissani vikaa vai vääristääkö tinnitus, kun äänite kuulostaa minusta ihan hyvältä? Moni tuubikommentoija nimittäin valittaa jopa Floorin laulunääntä.
- Mpj
Jep hienoo matskuu itse olisin toivonut Kinslayeria ja The dead boy poemia kanssa esitettävänä mutta todellakin Gethsemane ja Sacrament of Wilderness ja kaikki muutkin ovat loistavia.
- sallinappanahka
Löytyvät varmaan tulevilta liveiltä. Floorissa on jotakin äärimmäistä ehdottomuutta, mitä muista ei tahdo löytyä. Kädet levälleen ja menoksi.:) https://www.youtube.com/watch?v=EJCoMiiZlf8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi509945Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit126715Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j736045Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?405911Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja464114Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html2643069Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?422351- 611385
Suomussalmen baarit
Mikä homma on Suomussalmen baareissa? Niin jumalattoman vittumainen portsari oli eräässä nimeltä mainitsemattomassa paik191206Millä paikkakunnalla kaivattusi asuu
Jäikö sydän jonnekin? Jos, niin minne tai mihin? Laita paikkakunta tai paikka ja kunta🤭 Esim. Helsinki tai Pubin vessa481015