Ikävä sinua ystäväni

nltamlle

Toivon että voisimme aloittaa alusta.

13

<50

Vastaukset

• Nimettömällä viestilläkö, valitset sitten umpimähkään ketjusta jonkun vastanneen vai miten ajattelit saavasi asian eteenpäin tästä.?

• Kunhan vain muotoilin ajatukseni tähän ja tänne ilman sen suurempua odotuksia. Ei se nimen laittaminenkaan mitään muuttaisi, tiedätkö.

• Anna jokin vinkki hänestä. Minäkin toivon uutta alkua.

• Olemme tunteneet toisemme aina syksystä 2012 asti.

• Sama ikävän tunne on mullakin. Kumpa voisimme aloittaa kaiken alusta. Olisimme nyt paljon viisaampia.

• En tiedä hänen fiiliksistään ja mietteistään, mutta samoin ajatuksin.

• Voidaanko aloittaa alusta ensin tuttuina ja sitten ehkä ystävinä. Minulle se sopisi kyllä. Aika alkaa olla kypsä sille minunkin mielestä. Mennään eteenpäin hitaasti. Kun kevät etenee, me etenemme. Vaikka ei paljon näy ehkä ulospäin, minun mieleni on tehnyt työtä. Se on tuottanut meidän välille normaalia etäisyyttä. Hyvä niin.

• Minäkin toivon samaa yhden miehen suhteen. Harmi että näkemyserot rikkoi meidän ystävyyden:(

• Olet niiiin reilu ja mukava, kun et koskaan poikkaise tietä edestä. Arvostan sitä. Olet myös äärimmäisen kärsivällinen. Kertaakaan et ole haukkunut minua. Voi kuinka olen iloinen sinusta tässä tilanteessa😀

• Luulen, että ketju ei oikeastaan ollut minulle😟

• Tietysti sinut haluan

• Mut ilman huumeita

• Huumeita? Siis kahvia, sokeria, viiniä, suklaata, urheilua? Ainoat piristeet, joita käytän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vainaja löytyi Räskin hiekkakuopalta

Poliisi epäilee murhaa. Saapa nähdä poistetaanko tämäkin keskustelunavaus.. täytyy sanoa että palstalla on varmasti Suomen typerin moderointi.
      Kotka
      51
      2695
    2. Stefu haki eilen Isabellan Hankoon

Ovat nytkin siellä. Martina ei sitten sinne päässyt.. Martinahan Menaisissa sanoi, hän aikoo yhä siellä käydä... ilmeisesti Hangossa myös Sofia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      2566
    3. Sofia juhlimassa kavereiden kanssa

Sofia nähty juhlimassa tämän illan aikana eri puolella Helsinkiä ilman Stefua. Onkohan tullut jo ryppyjä rakkauteen?
      79
      2007
    4. Nyt on kyllä Soffa juubassa

Ihan känninen postaus. Partsielämää jee...alamäki vai putki
      48
      1694
    5. Sofia B:n koira otettu huostaan!

Onneksi näin käynyt! Ei sovi jatkuva juhliminen koiran elämään. Kotieläin ansaitsee raittiin ja stabiilin kodin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      1515