Laitatko kahvia, munkit keittiönpöydälle ja piirakan kauniisti esille?
Jos tulen nainen käymään luonasi?
24
86
Vastaukset
- Kattauskohdilleen
Kahvit saatan keittää.
Munkkeja ei ole.
Kakkua löytyy, piirakkaa ei.- Ikävääkuitenkin
Siis sitä piirakkaa jota on pöksyissäs
- Enymmärrä
Ikävääkuitenkin kirjoitti:
Siis sitä piirakkaa jota on pöksyissäs
Kyl syödyt piirakat on pöntössä eikä pöksys?
- Josoothän
Jos oot hän, niin tule käymään vaikka, haetaan syötävää vaikka yhdessä, lähikaupasta, ja tehdään jotain hyvää syötävää ja juotavaa.
- Pitääköalkaapukemaanjo
Milläs kirjaimella se hän alkaa.
- Josoothän_
Pitääköalkaapukemaanjo kirjoitti:
Milläs kirjaimella se hän alkaa.
Sellainen koukeroinen se on.
- WhoWhatWhenWhereWhy
Josoothän_ kirjoitti:
Sellainen koukeroinen se on.
P koukero? Ootko mun Suikero ?
- vatkattuna
Tuo kermaa tullessasi.
- menuu
ja makkara :D
Mitäs sillä kahvilla sitten tehdään?
- Pitääköalkaapukemaanjo
Kahvit on jo unohdettu, kuka sitä yötä vasten kahvia juo, tai no sinä varmaan, mut ruokaa tehtäs yhdessä, jotain kevyttä tosin syötäs ja juotas, mut on ongelma kun ei tiedä kenen luo menee kun ei suostu nimensä alkukirjainta laittaa, pitää vaan jonkun koukeroisen luo mennä.
- ikäväkuitenkin
Juodaan sitten aamulla kun heräillään...
- Jkkkkkkkjj
Kenelle naiselle tämän tarkoitat?
- Muilleeitarjoilua
No vaikka. Mut vain jos olet se yksi mies.
https://youtu.be/Zvul7tj3EkE Laittaisin...
kahvin, se sais riittää- Mitteesvielä
Nakkoisin rusinat pöyttään ja kuivan korpun tarjottimelle. Ja ei muuta ku sumpit pirisemmään.
- sinapitjaketsupit
Vaniljakastike munkkien väliin, nakki hotdoggiin ja makkara lihapiirakkaan!
- Piirakkaesiin
Juu laittaisin.
- jotainrotia
En.
Loukkasit tänään ignoorallama minua täällä.
Mistä syystä huomioisin sinua myönteisesti enää?- Lenki
En mää enää mitään edes tarviikkaan sulta.
- Hyvö
Lenki kirjoitti:
En mää enää mitään edes tarviikkaan sulta.
Anonyymit puhuu anonyymeille.
- eggs-and-sausage
Voinhan tuota laittaa, jos tuot makkaraa ja pari munaa kyytipojaksi :`D
- EnJuoKahvia
Tuskin tuollaisten juttujen jälkeen olisit tervetullut tänne. Mutta voithan aina kysyä joiltain niistä muista hutsukoista joita käyt jyystämässä, he varmasti järjestää sulle munkkia ja piirakkaa!
- merisuola
Laitoin sulle ❤️-viestin.
Ohitit sen. Ei ollut sulle tärkeä.
Oon tehnyt paljon töitä tämän lopettamiseksi täällä. Ehkä onnistunkin siinä.
Levollista yötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801562Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141024Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95922Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot141689- 53664
- 79664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641