Juon kustani

Maistoin joskus kymmeniä vuosia sitten suihkussa käydessäni omaa kustani - pahaa oli.
Nyt muutama viikko sitten tein saman ja maku oli paljon miedompi. Niinpä viime viikolla menin vessaan kuselle ison oluttuopin kanssa ja join koko tuopillisen omaa kustani. Nyt asia pyörii koko ajan mielessäni ja kusenhimo yltyy.........
Ilmoita

Hulluus hiipii hiaasti
Ilmoita
Kunhan muistat, ettei jo kerran juotua ja sen jälkeen kustua kusta kannata juoda.
Ilmoita
voin lähettää 1,5 litran pullon kusta jos haluat. voin myyös vastaanottaa sinun kustasi. iloisin terveisin jaakkopena turusta :)
1 VASTAUS:
Voisinko laitaa minulle spermaa kondomissa oli kiva nami nami vaan
+Lisää kommentti
En ole kyllä ajatellut juoda kenenkään kusta mutta voisin kyllä livenä kuseksia suuhusi-
1 VASTAUS:
Sperma olsi hyvä laitaa miulle kondomissa
+Lisää kommentti
Sinuun on tullut Saatana joka käskee tehdä järjettömyyksiä. Ennenvanhaan kusenjuojat ja paskansyöjät suljettiin kellariin tai mielisairaalaan. Nyt lopetat ennen kuin se on myöhäistä, se johtaa aina pahempaan ja pahempaan, kohta sinulle ei riitä mikään ja teet epätoivossasi jotain peruuttamatonta. Ota yhteyttä vaikkapa paikkakuntasi terveyskeskukseen. Aloita myös joku mielenkiintoinen harrastus mikä vie ajatuksesi pois kusen juomisesta ja pääset eroon syyllisyydentunteesta, vaikkapa murtomaahiihto taikka postimerkkeily saattaisi auttaa, tai joku vanhan auton entisöinti esim volvo duett tai vastaava...
1 VASTAUS:
Pena kyllä tietää mistä puhuu... eihän hänestä muuten olisi perseenreikää tullutkaan.
+Lisää kommentti
Aihe kiinnostaa. Mä en ole koskaan uskaltautunut juomaan kustani. Ehkä silloin, jos suihku osuis suoraan suuhun. En usko, että tuopista pystyisin juomaan. Itse olen joskus päälleni kussut suihkussa. Muutaman kerran mun päälle on kustu (suihkussa, ammeessa). Ne on ollut kiihottavia tilanteita ja on käynyt mielessä, että voi pyytää kusemaan naamalle ja sitten avata suunsa, nielee sitten tai ei. Kiva tietty olis, jos olis laimeeta kusta näin aluksi.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Juon kustani

Maistoin joskus kymmeniä vuosia sitten suihkussa käydessäni omaa kustani - pahaa oli.
Nyt muutama viikko sitten tein saman ja maku oli paljon miedompi. Niinpä viime viikolla menin vessaan kuselle ison oluttuopin kanssa ja join koko tuopillisen omaa kustani. Nyt asia pyörii koko ajan mielessäni ja kusenhimo yltyy.........

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta