Mies tuletko helpommin vaimosi pilluun vai suuhun?

Tuntuu että omaa miestäni en saa suuseksillä tulemaan, tarvii aina myös perinteisen pillurynkytyksen ja parit asennonvaihdot... vaikka mistä mä tiedän vaikka yrittäis hidastaa tulemistaan... no haluaa kyllä seksiä joka päivä ja usein kahdestikin, että siksikin ei aina niin helposti tule... mut anyways tuntuuko se pillu sit kuitenki paremmalta ku sinne kyllä yleensä tulee?...
2
Ilmoita

itse tykkään enemmän kun mies laukeaa pilluuni.
1 VASTAUS:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ihana tunne kun laskee sperman rakkaan pilluun.
+Lisää kommentti
Ps,,kyllähän suihinkin laukeen,jos nainen osaa käyttää imutehoaan oikein..eli tiukasti imee jä ärsyttää kivasti kielellään.
Toki se on kaunis näky kun hunajat valuu suista ja kaunista kun satsit niellään.Toki sen teen myös naiselleni myös saa hänkin saman käsittelyn jos haluaa
0 VASTAUS:

+Lisää kommentti
Ps,,kyllähän suihinkin laukeen,jos nainen osaa käyttää imutehoaan oikein..eli tiukasti imee jä ärsyttää kivasti kielellään.
Toki se on kaunis näky kun hunajat valuu suista ja kaunista kun satsit niellään.Toki sen teen myös naiselleni myös saa hänkin saman käsittelyn jos haluaa
Ilmoita
Suuhun melkein nopeammin koska pilluun panoa voin itse kontrolloida
1 VASTAUS:

,,auh, se kauhalöyly kääp.....
+Lisää kommentti
Useimpia naisia voi panna pilluun, aika harva antaa panna suuhun. Monet miehet tarvii sitä panoakin lauetakseen. Suuhun laukeemisessa on kuitenkin oma taikansa, koska imu sperman jo virratessa antaa oman lisäkiksinsä. Ehkä se on suihinottotaidoistakin suuresti kiinni, läheskään kaikki naiset ei osaa sitä tehdä kovin hyvin.
1
Ilmoita
Pilluun laukeaa käytännössä aina jossain vaiheessa, mutta suuhun laukeaminen on vahän kaksipiippuinen juttu. Joskus suuhoidolla saa paljon intensiivisemmän orgasmin kuin pilluun, mutta sitten toisaalta joskus sinne ei meinaa laueta millään. Se riippuu niin rytmistä, paineesta ja kiihotuksen asteesta, jne. Joskus ajattelee, että nyt voisi laueta kumppanin suuhun, mutta se ei onnistukaan, kun joku juttu menee , ei voi sanoa väärin, mutta niin että tuloillaan oleva orgasmi karkaakin pois. Esim. jos mieleen tulee ajatus, että nyt toinen yrittää liikaa saada minulle aikaan orgasmia. Naisille tuo ajatus on varmaan tuttu, että kun kumppani yrittää liikaa, niin orgasmi karkaa.
Ilmoita
Pilluhun tuun, suuhun ontuu. Varmaan siitä johtuu, että tarvitsen paljon liikettä ja ärsykettä ennen tulemistani (työn takana) ja suuhun kun ei voi yleensä kunnolla "panna".
1 VASTAUS:
Uusi
Onhan se kivaa, kun nainen imee kunnnolla. Useimmat eivät kyllä osaa. Itse panen nieluun oikein kunnon syväkurkkupanon , niin kyllä lähtee. Nainen selälleen sängyn reunalle ja sitten pään puolelta panemaan suoraan kurkkuun. Parempaa kuin pilluun pano, joka sekin riippuu siitä onko tavara tiukkaa vai löysää.
Kas kun kukaan ei vielä kommentoinut anaalisia nautintoja, jotka nekin tuntuu hyvältä.

Sitten se henkinen ja visuaalinen puoli vielä päälle. Tässä suhteessa normi pilluun pano jää auttamatta hännille.
+Lisää kommentti
Oletteko saaneet kundin laukeemaan niin ettette koske siihen. Mä oon sitä yritäny, saanut kyllä kiihottamalla ne siihen tilaan , että laukee heti kun koskee etumusta. Tykkään varsinkin siitä kun näyttää et kundi pyörtyy kiihotukseen ja sitten hieron reidellä pikkasen etumusta niin spermat meneen housuun.
1 VASTAUS:
Tuo taitaa toimia vain nuoriso-osastolle. Vaikea kuvitella, että näin viiskymppisellä onnistuisi. Tai sitten pitäisi olla kuukauden selibaatti ennen tuota. Vai miten tuon kiihottamisen saat tehtyä?
+Lisää kommentti
Hienoa, kun otat suuhun. Pilluun tulee helpommin. Siinä tunto ja tuleminen on hallittavampaa. Suihinotto on herkkä laji, se kutittaa joskus liikaa hepin päätä. Kokeile laittaa suu hepin pään ympärille, esinahan päälle, päähän koskematta. Alussa hitaasti lämmitellen, mutta sitten nopealla tahdilla esinahkaa liikutellen, kunnes tulee. Sopivan puristuksen hakeminen voi olla vaikeaa, ei liian hento.
Ilmoita
Jos runkaa liian kuivana niin tunto menee eikä sen jälkeen irtoa toisinaan edes pilluun.
4 VASTAUSTA:
Toi voi muuten pitä paikkansa!
kivaolisi kirjoitti:
Toi voi muuten pitä paikkansa!
Entä jos on pannut viimeiset 20 vuotta pannut vain tosi tiukkaan pilluun, ja joutuu sen jälkeen syystä tai toisesta "tyytymään" paljon löysempään, niin eikö meinaa millään tulla?
Vai viimeiset 20 vuotta on seissyt kunnolla ja kulli on kunnolla paksuna, mutta seiso enää, joten kullikin on ohut kuin kymppinakki?
Uusi
Nakkikalu kirjoitti:
Vai viimeiset 20 vuotta on seissyt kunnolla ja kulli on kunnolla paksuna, mutta seiso enää, joten kullikin on ohut kuin kymppinakki?
Seisoo edelleen, toisin kuin sinulla.
+Lisää kommentti
Uusi
Pilluun tulen helpommin kun naiseni ei ota suihin kuin korkeintaan kerran vuodessa.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mies tuletko helpommin vaimosi pilluun vai suuhun?

Tuntuu että omaa miestäni en saa suuseksillä tulemaan, tarvii aina myös perinteisen pillurynkytyksen ja parit asennonvaihdot... vaikka mistä mä tiedän vaikka yrittäis hidastaa tulemistaan... no haluaa kyllä seksiä joka päivä ja usein kahdestikin, että siksikin ei aina niin helposti tule... mut anyways tuntuuko se pillu sit kuitenki paremmalta ku sinne kyllä yleensä tulee?...

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta